Adatok
Gpety
0 bejegyzést írt és 44 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
1980. Siófok
Siófoki autóbusz-baleset
1980. június 30-án 20:53 perckor Siófokon történt baleset, amelyben a Nagykanizsáról Székesfehérvárra gépmenetben közlekedő, MÁV M62 sorozatú dízelmozdony elgázolta a Darnay téri, a baleset időpontjában közút felé vörös jelzést adó útátjáróban a Kapos…..
Gpety
2015.03.01 19:31:35
@JTom: Engem nem kifejezetten az egyházellenes megnyilvánulás zavart, még ha egyértelműen arra is utal a célzás, hanem a megfogalmazás: "sem a MÁV, sem a fent említett egyház nem finanszírozott meg az átjáróba, ezért, vagy ennek eredményeként egy újabb buszsofőr bambult el 2003-ban" Szabad fordításban:
Mivel nem volt félsorompó az átjáróban (tök mindegy ki nem fizette), ezért, vagy ennek eredményeként egy újabb buszsofőr bambult el 2003-ban. Az ok-okozat nincs szoros összefüggésben. Elbambulni sok mindenért elbambulhat egy sofőr, de nem azért mert nincs egy átjárónál félsorompó. Ha van tábla, fénysorompó, akkor inkább bambulhat el valaki amiatt mert szerelmes, megülte a gyomrát az ebéd, túl régóta vezetett stb. Az sem kizárt, hogy a lezárt félsorompón is keresztül mentek volna.
Ez az egyik baj, a másik pedig, hogy egy jó író legyen tárgyilagos, ne szője bele saját indulatait egy cikkbe. Ennyi erővel minden tragikus hírről szóló cikk végén lehetne valakit, vagy valakiket hibáztatni, attól függően, hogy az érintett írónak ki nem szimpatikus. Egy mondattal is el lehet rontani egy amúgy teljesen korrekt bejegyzést.
Mivel nem volt félsorompó az átjáróban (tök mindegy ki nem fizette), ezért, vagy ennek eredményeként egy újabb buszsofőr bambult el 2003-ban. Az ok-okozat nincs szoros összefüggésben. Elbambulni sok mindenért elbambulhat egy sofőr, de nem azért mert nincs egy átjárónál félsorompó. Ha van tábla, fénysorompó, akkor inkább bambulhat el valaki amiatt mert szerelmes, megülte a gyomrát az ebéd, túl régóta vezetett stb. Az sem kizárt, hogy a lezárt félsorompón is keresztül mentek volna.
Ez az egyik baj, a másik pedig, hogy egy jó író legyen tárgyilagos, ne szője bele saját indulatait egy cikkbe. Ennyi erővel minden tragikus hírről szóló cikk végén lehetne valakit, vagy valakiket hibáztatni, attól függően, hogy az érintett írónak ki nem szimpatikus. Egy mondattal is el lehet rontani egy amúgy teljesen korrekt bejegyzést.
Állandó téma a gombok és kapcsolók kopása az autókban. Peka Amerikából küldte nekünk a képeket és a magyarázatot. Úgy látszik, szereti ezt a témát. Fogadjátok szeretettel:
Sziasztok!Érdekességből küldök pár fényképet, ami két egymás mellett álló autóban feltűnt…..
Könnyebb, mint gondolnák. Piactérképezésünk napi szintű, ilyenkor át-átnézzük a legforgalmasabb hazai használtautó-oldalt, jó tudni, minek mennyi az ára, hiszen - többek között - rengeteg használtautó-vásárlással kapcsolatos kérdés fut be hozzánk és különben is: a piac…..
Mi sem mutatja jobban a másodlagos autópiacon vadászók bizalmatlanságát, mint a tény, hogy azért nem vitte el az autót, mert nem volt semmi baja. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Mit jelent nekünk a Swift? Egyáltalán: jelent még valamit? És ha tudjuk, hogy mind közül ez e legjobb, akkor rohanunk-e hanyat-homlok, hogy a miénk legyen?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Mit nem tud még a használtautó-kereskedelemről, a fontoskodó, kisstílű márkaszervizesekről és a bepróbálkozó ügyfelekről?Mai cikkünk blogposztja...
Mit lehet tenni, ha kiderül a nem valós kilométeróra-állás? Van esélyünk arra, hogy kiderüljön az igazság? A jogszabályok és a törvények az egyik oldalon, a gyakorlat és valóság a másikon.Mai cikkünk blogposztja. ..
Gpety
2011.12.07 22:00:49
@gyvy:
No de ha minden kereskedő játszik az órákkal akkor miért lennének a vevők ostobák? Lehet vannak, akik kevéssé tájékozottak és ezt a tényt nem tudjak, talán még el is hiszik, hogy az autó nem futott csak 80 ezret. A legtöbben viszont szerintem azért tisztában vannak a dolgokkal, így habár tudják, hogy minden óra mahinált, mégis megveszik az autót, mert szükségük van rá.
A magyar ember nem ilyen téren ostoba. Sokkal inkább ostoba más téren. Mégpedig azért, mert többet szeret mutatni, mint amennyije van. Inkább megvesz egy visszatekert, kitaposott belű BMW-t 3 milláért, aminek épp csak a nyaka nem vérzik, minthogy ugyan ennyit kiadjon egy új Suzuki Swift-ért, vagy Kia Rio-ért.
No de ha minden kereskedő játszik az órákkal akkor miért lennének a vevők ostobák? Lehet vannak, akik kevéssé tájékozottak és ezt a tényt nem tudjak, talán még el is hiszik, hogy az autó nem futott csak 80 ezret. A legtöbben viszont szerintem azért tisztában vannak a dolgokkal, így habár tudják, hogy minden óra mahinált, mégis megveszik az autót, mert szükségük van rá.
A magyar ember nem ilyen téren ostoba. Sokkal inkább ostoba más téren. Mégpedig azért, mert többet szeret mutatni, mint amennyije van. Inkább megvesz egy visszatekert, kitaposott belű BMW-t 3 milláért, aminek épp csak a nyaka nem vérzik, minthogy ugyan ennyit kiadjon egy új Suzuki Swift-ért, vagy Kia Rio-ért.
Amit januárban megpróbáltunk, mostanra beérett. December 1-től sokkal könnyebben szerezhet százhuszonöt köbcentis motorokra érvényes jogosítványt, aki már rendelkezik B-kategóriás vezetői engedéllyel. Megnyílt az út az olcsóbb, gyorsabb és praktikusabb közlekedés felé.…..
Gpety
2011.12.02 21:25:33
@alfagumi: Rengeteg motor van 50 és 100 e Ft között is, csak okmányok, rendszám nélkül. Szóval aki ezeket vezeti majd B-vel, az akár egy Suzuki Intruder-t is vezethet majd, mert mindkettő illegális lesz, új rendelet ide-vagy oda.
A cél nyilvánvalóan nem reprezentálás vagy bármiféle örömautózás lesz, mert arra alkalmatlan, nem is arra készítették. A haszonállat szerepkörét azonban majdnem hibák nélkül valósítja meg - majdnem tökéletesen a majdnem autó. Majdnem ajánlom is bárkinek. De…..
A címválasztás néha annyiban nem konzekvens, hogy már nekem is feltűnt: látszólag minden második posztban csúnyáz valamit a robogóblog. Pedig nem is ez a szándék, korábban mindig ezt dobta a gép. Viszont a mai Vespát elég nehéz lesz leszólni, mert ez a robogó arra…..
Ez most -ennyi hallgatás után- csak egy leleplezés szeretne lenni a magyar használt piac "sajátosságairól". Mert hát ugye, mit is tehet az ember, ha szeretne egy családi járgányt, legfeljebb 2,5 millióból? Ha körbenéz a piacon könnyedén rábukkanhat a KIA Cee'd-re…..
Az óravisszatekergetés lassan nemzeti sport. Hétvégi hírünk és az azt megelőző publikáció eléggé felkavarta az állóvizet, de valahol ez is volt a cél. Semmi nem véletlen, rajta vagyunk a témán, ahogy azt az ATV reggeli műsorában is láthatták. (A képre kattintva az ATV…..
Az Ural nyers és egyszerű, sokkal inkább traktor, mint közlekedési eszköz. Ez nem hátrány, sokan éppen ezt értékelik a német gyökerű orosz járműben. Heiko Fleck is ebbe szeretett bele, ám ő a dízelek szerelmese – nem véletlen, hogy átépítette az 1953-as M72-t. A durva…..
- Te, figyelj, van egy kis gond a papírokkal. Szívemben nagyot moccant a rozsdás kés, a következő pillanatban pedig éktelen harag öntött el. Most ülök autóba, verem pépesre a szemétláda fejét, kicsinálom, ütöm, amíg meleg, megtaposom, a korláthoz csapkodom... Nyugalmat…..
Senki nem hiszi, hogy a nagy fekete autó azért tol le, mert így biztonságos és gyors. Vélemények az azonos című írásunkról...
Mariann küldött be szerkesztőségünkbe egy nagyon szép és tanulságos levélfolyamot, mely egy jól ismert és mára már elavultnak számító trükkre hívja fel a figyelmet. Bár többször volt már róla szó, azért minden valószínűség szerint mindig akad olyan, aki felül és utal.…..
Örök világosságot nekik, az emberekre még egy villanykapcsolót se szabad bízni, nemhogy komolyabb dolgokat. Semmit. Vélemények az azonos című írásunkról...
A mostani húszas éveikben járóknak az egész Matchbox-fétis egy felfújt ökörség. Akik a harmincas éveiket tapossák, azoknak a Medzsó viszont még feltehetőleg az életük központi része volt. A mai negyvenesek egyenesen áhítattal beszélnek róla, mert az ő gyerekkorukban évente…..
Olvasom az Indexen a hírt, mely szerint a pilóták panaszkodnak a túl sok kezelőszervre a kormányon. Kérem, kérem, sok a gomb? Na, srácok, itt a nagy alkalom hogy visszatérjen a H-váltó és a kuplung a játékba és száműzhetitek a sok gombot is. Kettő elég lesz: egy a víznek, egy a…..
Autót hirdetni trükkös kilométeróra-állással úgy, hogy közben egy bárki által elérhető aukciós oldalon ott van ugyanaz az autó lényegesen több kilométerrel: FAIL! Persze, tudjuk, több lehetőség is van: 1. Az aukciós szándékosan állította többre, hogy olcsóbban…..
Gpety
2010.12.26 19:05:37
@d'oh:
Szerintem meg nincs túl lihegve, igenis ez csalás, mások megkárosítása. Főként céges autóknál gond ez, ahol rövid idő alatt sokat fut az autó, a cég pedig elpasszolja azt egy kereskedőnek, aki simán képes a 250 ezer km-ből 110 ezret csinálni...
Az előző példa konkrét eseten alapul, sajnos láttam ilyen (ezt az) autót. Még csak nem is látszik az ilyen autókon annyira a megtett óriási távolság, hisz a cégek általában rendszeresen szervizelik, karbantartják az autóikat, ha valamit cserélni kell, akkor cserlétetik. Tehát fékek, kuplung stb biztosan rendben lesz, de a motorban, váltóban, akkor is több százezer futott km marad, még ha 100-ra is tekerik vissza az órát. Ezt pedig én kézlevágással büntetném.
Szerintem meg nincs túl lihegve, igenis ez csalás, mások megkárosítása. Főként céges autóknál gond ez, ahol rövid idő alatt sokat fut az autó, a cég pedig elpasszolja azt egy kereskedőnek, aki simán képes a 250 ezer km-ből 110 ezret csinálni...
Az előző példa konkrét eseten alapul, sajnos láttam ilyen (ezt az) autót. Még csak nem is látszik az ilyen autókon annyira a megtett óriási távolság, hisz a cégek általában rendszeresen szervizelik, karbantartják az autóikat, ha valamit cserélni kell, akkor cserlétetik. Tehát fékek, kuplung stb biztosan rendben lesz, de a motorban, váltóban, akkor is több százezer futott km marad, még ha 100-ra is tekerik vissza az órát. Ezt pedig én kézlevágással büntetném.
Fomics adja fel a leckét, legalábbis remélem, az alábbi csodás járművel. "Egyszerű, sallangmentes tuning, vagy egy új, szupertitkos BMW kisautó project? :)" -kiegészítve eme mondattal. Nos, rajtatok áll, naezmiez? ..
Gpety
2010.12.20 11:59:49
Mindenkinek vannak rémisztő történetei rejtélyes autós hibákról. Itt egy saját zaftos sztori, de van hepiend. Azaz majdnem… Vélemények az azonos című írásunkról...
A többsávos körforgalom jobb, mint az intelligenciateszt. Azonnal megmutatja, ki a hülye. Vélemények az azonos című írásunkról...
Nem elég az NKH-nak a maga baja, konkrétan a friss korrupciós botrány, most a mopedautósok is támadásba lendültek – persze nem először. MOPEDAUTÓK és SEGÉD-MOTORKERÉKPÁROK Magyarországi Érdekvédelmi Egyesülete 5200 Törökszentmiklós, Bethlen G. út 4. Tel: 30/9982-725…..
Ne dőljön be a kupé Mercedes újszerű belének, mert amikor már fizetni kéne, biztosan kiderül, hogy átvagdosták benne az alvázszámot. Vélemények azonos című írásunkról...
Gpety
2010.02.15 05:20:45
@Garp:
Csak leírtam az egyéni véleményem, Te pedig ne flamelj. Vagy ha nem bírsz magaddal, akkor olvasgasd csak magad, nyugtatóként a fénymásoló használati utasítását...
Csak leírtam az egyéni véleményem, Te pedig ne flamelj. Vagy ha nem bírsz magaddal, akkor olvasgasd csak magad, nyugtatóként a fénymásoló használati utasítását...
Gpety
2010.02.15 05:23:36
@Garp:
Csak leírtam a saját, egyéni véleményem az ilyen autó tartása és a luxusadó viszonya között.
Te pedig ne flamelj, vagy ha nem bírsz magaddal, inkább olvasgasd Te azokat a fénymásoló használati utasításokat...
Csak leírtam a saját, egyéni véleményem az ilyen autó tartása és a luxusadó viszonya között.
Te pedig ne flamelj, vagy ha nem bírsz magaddal, inkább olvasgasd Te azokat a fénymásoló használati utasításokat...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Tehát azért bambult el egy újabb sofőr, mert valakik nem finanszírozták meg a félsorompót... Nagyon önbíráskodó és szubjektív egy kinyilatkoztatás ez. Fénysorompó, vasúti átjáróra figyelmeztető tábla sem volt? De. Ha valaki átmegy a piros jelzés ellenére, az nem mások hibája miatt "bambul el". Szóval az a mondat totális badarság.