Adatok
Légnyomásos Gyuri
0 bejegyzést írt és 33 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ötmilliárd forintot csoportosít át a kormány a vasúti dolgozók ösztönzésére. Bárány Balázs, a VDSZSZ alelnöke azt nyilatkozta az Origonak, hogy ez a pénz az, ami szerintük a MÁV-Cargoi privatizációja után járnak a dolgozóknak. A VDSZSZ 2008-ban azért sztrájkolt,…..
Légnyomásos Gyuri
2011.11.21 16:25:57
Megint egy gumicsont,amin lehet rágódni hónapokig a kormány meg röhög a markában.Még egy fillért sem fizettek ki,de azért dögöljön meg minden vasutas.Az elmúlt másfél évben kijátszották a rendőrt,tűzoltót,tanárt stb,a "becsületes"honpolgárokkal szemben.Az ilyen átverésekre mindíg lesz vevő ebben az országban,
Légnyomásos Gyuri
2011.11.21 16:30:39
@Kimérős szaloncukor (Lédig): Bizony kiveszik a részüket a veszteségből is.A MÁV-Trakciónál tavaly hónapokon keresztül bércsökkentés volt(20-25%) a kevés szállítások miatt.Csak ez nem hír amivel foglalkozna bárki is.
Légnyomásos Gyuri
2011.11.22 20:41:57
@lyken: Igazad van!Ha hónap elején 20%-al kevesebbet viszel haza,az nem bércsökkentés!Csak "annak látszó tárgy".
Név nélküli olvasónknak nagyon tele van a hócipője, hiszen a rossz utazásszervezésen kívül az utasok érdekeit figyelmen kívül hagyó menetirányítókból is elege van. Az nem elég, hogy egy gázolás miatt a legutóbb ő és jó néhány utastársa a sötétben botladozott vissza a…..
Légnyomásos Gyuri
2011.11.04 17:59:59
@ZBR: Végre egy ésszerű hozzászólás.Minden pontjával egyetértek.Aki leszáll a vonatról(én is vártam már gázolás miatt)ne lepődjön meg ha a nyakára mászik pár száz tonna.Ha pedig utaspanasz lenne az öngyilok miatt,legyenek szívesek a hulla hozzátartozójával beszélni.
Valamikor 1981-ben, a 18 éves James Alan Hetfield meglátta Lars Ulrich 17 éves dán fiatalkorú hirdetését az egyik helyi újságban, és válaszolt rá. Kb. ilyen egyszerűen alakult meg a Metallica, igaz, az első találkozás után kellett még pár hónap, mire ’81 októberére…..
Légnyomásos Gyuri
2011.11.01 08:27:00
Légnyomásos Gyuri
2011.11.01 08:27:38
A Népszabadság kijött egy cikkel, melyben a magyar vasút (ez éppen a MÁV-Trakció Zrt.-hez tartozik) mozdonyait vették szemlére. Az eredmény lehangoló, a síneken futó 900 mozdonyból 780 darab (87%) 30 évnél idősebb, s mindössze 10 darab (1%) 10 évesnél fiatalabb. Öt évvel…..
Légnyomásos Gyuri
2011.09.01 17:19:42
@gerakos: Gondolom hosszú éveket nyomtál le a "strapabíró"V43-as 2000-es sorozaton,hogy ilyen jó véleményed van róla.A maga idejében is gyenge gép volt,de most egy pár darabot leszámítva FOS!!!Ha kellemes emlékek fűznek hozzá menjél vele bátran még vagy 20 évet,és verje szét a gerincedet,és kapjál tőle huzatot télen-nyáron.
Légnyomásos Gyuri
2011.09.02 13:21:59
@gerakos: A V43-as múltját nem vitatom,de jövője nincs.A remot kiadásokból üzembiztosabb járműveket lehetett volna bérelni.Valóban jobb és megbízhatóbb a papagáj mint a "classic"szili,de a napi üzemeltetésük,alkatrészbeszerzésük rengeteget felemészt.El kell fogadni,hogy ilyen járművekkel nem lehet vontatási feladatokat hosszútávon ellátni.Ja,és 2011-ben talán az ergonómia se legyen már az utolsó.
Egyik olvasónk küldte be ezt a YouTube videót, amin az látszik, hogy két fiatal egyfajta bátorságpróbának tartja azt, hogy kiáll a sínekre, és minél később ugrik el a vonat elől. Mint az a videón is látszik, az egyik személyvonat meg is áll, mert a vezetője nem akarja elcsapni a…..
Légnyomásos Gyuri
2011.07.27 18:36:41
Diákigazolvány nélkül utazni nem szép dolog, de valljuk be azért, hogy egy gyereknél erősen megállapítható, jogosan veszi -e igénybe a diákkedvezményt. Marietta mostani levelében arról mesél, hogy párjának nagyobbik gyereke egyedül utazott, de elkövette a hibát, hogy otthon…..
Légnyomásos Gyuri
2011.06.30 21:25:45
Mint azt egyik olvasónk jelezte is, a Vastagbőr blog kijött egy poszttal, Jól sejtettük, tényleg siralmas a MÁV helyzete címmel. Én mondjuk napi olvasója vagyok a Vastagbőrnek már évek óta, de aki nem olvas politikát, annak is érdemes megnéznie a mostani bejegyzésünket,…..
Olvasgatva a régebbi leveleket, megakadt a szemem "egy vasutas" levelén, akit még Ashi próbált kezelni, nem tudom, mekkora sikerrel. Íme hát a levél, a másik oldal véleménye, felhívom mindenki figyelmét, hogy a stílus eléggé alpári, így akinek ezt nem veszi be a gyomra,…..
Légnyomásos Gyuri
2011.05.11 19:24:29
@Alensha: A MÁV 7000km hálózatot tart fent,míg a "Volánok" a gázolaj adótartalmával járulnak hozzá a közutak karbantartásáért.Szarvasi úr is elismerte(jelenlegi vezérig),hogy évtizedeken keresztül nem kapta meg a cég azt az összeget amit kitermelt(ment a közösbe).A befizetett "100ft"-ból jó ha 30-at visszakap a MÁV.A Széll Kálmán tervben 4500M Ft kellene a minőségi szint elérésére.Tehát ne hasonlítsuk össze a szintén veszteséges BKV-val.Pénz,pénz,pénz.Csak ki fog fizetni?
No komment.Tisztelt MÁV Illetékesek!Ma telefonáltam az ügyfélszolgálatnak is. Ez a levél csak az események leírását szolgálja.http://videa.hu/videok/hirek-politika/reszeg-mav-alkalmazott-dohanyzok-eroszakos-alkalmazottak-kisajatitjak-EZqbNkSax81t8JDd 2011. 03. 08.17:40Ferencváros…..
Légnyomásos Gyuri
2011.03.20 20:48:38
Légnyomásos Gyuri
2011.03.22 15:40:23
@pbence: Fradiban szerintem nincs elválasztó kerítés a sínek között.
Kedves Megintállunkvazzeg!Tegnap(2010.07.27) betelt a szaros vödör. Az, hogy nem képesek kommunikálni az utasokkal a Kallerek, és mozdonyvezetők, azt megszoktuk. Azt, hogy mindegyik Vasutas piás, azt is.De azt, hogy egymás között megbeszélik a 18:50-es Nyugati-Esztergom járaton,…..
Légnyomásos Gyuri
2010.07.30 18:47:25
@GhostBusters: Így van,de a MÁV csoportnál senki nem vállal felelőséget semmiért.A pályafelújítástól kezdve,a járműbeszerzésekig csak azt szolgálja,hogy sok döntéshozónak tele legyen a zsebe.Sajnos már rég nem szakemberek döntik el,hogy mi lenne jó akár az utazóközönségnek,akár magának a vasútnak.
Légnyomásos Gyuri
2010.08.02 16:06:07
@Fakofferes:Az,hogy a MÁV szar,valós megállapítás!A vasutasok többsége is inkább dolgozna csili-vili technológiával,de hidd el nem mi visszük haza a "kistáskánkban".Az pedig már rég nem igaz(legalább 30 éve)hogy az utasok hoznák a nagy pénzt a MÁV-nak.Egy 400m-es vasércvonat több bevételt hoz,mint ugyanekkora személyvonat.De a MÁV mint szolgáltató,valóban kritikán aluli.
Légnyomásos Gyuri
2010.08.02 19:31:20
@gcsabi: Le tuché!!Ez szép volt!
Szolgálati közlemény: ezen a héten nem leszek, ezért előre beélesített posztok lesznek. Moderálni sajnos nem tudok majd, de remélhetőleg nem lesz baj. Szia Georgejr! Éppen az ágyat nyomom két napja, mert lázas vagyok, mandulagyulladásom van, szétszakad a…..
Légnyomásos Gyuri
2010.07.20 09:10:54
Idézőjelben interjú, mert az internetes kommunikáció sosem lesz olyan, mint egy igazi beszélgetés. Egy mozdonyvezető jelentkezett a blog levelesládáján keresztül, hogy szívesen megosztaná tapasztalatait a blog közönségével, így készült ez a pár kérdéses interjú. A…..
Légnyomásos Gyuri
2010.06.10 18:40:23
@Luxusmoszkvicsslusszkulcs: Lehet,hogy az ETCS2 többet tud,de Magyarországon vagyunk,és itt semmi sem az ami.A hegyesi vonalról szinte teljesen elzavarták az ETCS-el felszerelt gigantokat,mert megbízhatatlanok,nem működnek megfelelően.Az MFB-re mozdonyonként 2-3 milliót költöttek,GPS alapú nyomkövetésen kívül semmire sem jó.Bevezették a központi vezénylést amit a berlini "BKV"-tól vettek át,így nem is tud kezelni 2 ezer mozdonyvezetőt.Iszonyat milliárdok mennek el a semmire,közben 45 éves mozdonyokra támaszkodik a Trakció.
Talán tavaly vagy tavalyelőtt, egyetemről hazafelé tartva Kelenföldön furcsa emberkékbe botlottam - kézi jegykiadó készülék volt náluk, s a nyitva lévő összes pénztár mellett olyan embereknek adtak ki jegyeket, akik nem bérletet/helyjegyet/pótjegyet akartak venni. Ilyen akciót…..
Légnyomásos Gyuri
2010.04.23 18:22:47
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző: Április 2.-án és 9.-én biztos,hogy rosszak voltak,pont pénteken.Erről jegyzőkönyv is készült.Sőt átutazott Zuglóba,és ott se tudta kivenni,mert üzemen kívűl voltak.De örülök,hogy ilyen jól informált vagy miszerint biztos jó volt mind a 3 kioszk.
Légnyomásos Gyuri
2010.04.23 19:06:31
@Adani: Világos,de így pont a lényeg veszik el a netes vásárlásnál,a rugalmasság.Megfelelő háttér nélkül kár volt a kioszkok kiépítése.Tipikusan félmegoldás ez a rendszer,működik is meg nem is.
Légnyomásos Gyuri
2010.04.23 19:16:46
@A Gyula: Köszönöm,világos!
Reggel 8 órakor már az állomáson volt, mégsem fért fel a 9-kor induló IC-re egy Győrben tanuló egyetmista lány. Nem először járt így.A megyehídi K. D. Győrben egyetemista. Kedden 11 óra 20 perckor kezdődik az első órája az egyetemen. Akárcsak máskor, kedden is a 9 órakor…..
Légnyomásos Gyuri
2010.04.07 14:18:58
@gozos: Veszprémtől van közvetlen járat Szolnokra?Ugyanazt az ülőhelyet használod az egész úton?Egy járat,egy jegy!De lehet,hogy egyszer lesz összvonalas IC-pótjegy.
Új MÁV blog
Beteg gyerekeknek pár forintot, ha nem akkor meg a rák rágja le a fejedet
2010.02.19 10:19:27
Újabb technikával próbálják az utasokat megkopasztani a Nyugatiban. Az alap az, hogy prospektussal kis cingár gyerek megkeresi egyedül ülő, jellemzően női áldozatát és szomorú szemekkel adományért kuncsorog, ha nemleges választ kap, akkor jó esetben cigit kér, más esetben…..
Légnyomásos Gyuri
2010.02.21 08:15:30
@Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző: Teljesen igazad van!Jó volna egy kis megszállás,így egységesen lehetne őket szidni.Végre eljönne a nagy magyar megegyezés:)))
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz