Adatok
Dofeknéé
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
úgy döntöttem, hogy nem készítek külön bemutatót, a képek úgyis önmagukért beszélnek. annyit azért elárulhatok, hogy élőben sokkal-sokkal elegánsabb, fenségesebb, szebb, élőbb az egész autó. meg azt is, hogy úgy tervezzük, hogy lesz folytatás...
még egyszer NAGY köszönet érte Dofekné…..
Dofeknéé
2011.03.27 21:09:43
@hellsing: Hát azért szerintem voltak már akkor is tökéletesen tükrös krómozott alkatrészek. Inkább azt tudom elképzelni, hogy némely típuson, az akkor újdonság sajtolt alumínium, vagy "nyers" felületű acél elemeket használtak.
No, Én is a falnak tudok menni pl. a Welly motoroktól, amiken a küllők meg minden full króm. Brrr!
Megoldható a lámpabura pótlás, bár azt előrebocsájtom, hogy nagy valószínűséggel csak párban. Már csak azért, hogy véletlenül se üssenek el egymástól.
No, Én is a falnak tudok menni pl. a Welly motoroktól, amiken a küllők meg minden full króm. Brrr!
Megoldható a lámpabura pótlás, bár azt előrebocsájtom, hogy nagy valószínűséggel csak párban. Már csak azért, hogy véletlenül se üssenek el egymástól.
Dofeknéé
2011.03.29 17:18:56
@=xapa=: Nos Uraim, nem ártana, ha egy kicsit "visszavennétek"!
Mert már fuldoklom a tömjénfüstben és a glória is igen zavar alvásközben. :)
Mindemellett köszönöm az elismerő szavakat, de álszerényen mondhatnám, hogy nem olyan nagy dolog ez. Csak megfigyelés, odafigyelés és türelem kérdése.
Mert már fuldoklom a tömjénfüstben és a glória is igen zavar alvásközben. :)
Mindemellett köszönöm az elismerő szavakat, de álszerényen mondhatnám, hogy nem olyan nagy dolog ez. Csak megfigyelés, odafigyelés és türelem kérdése.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Hát elmondok mindent. A fényezés rendesen - mint a nagyoknál - kompresszorral és egy kisebb (1dl.) festékszóróval készül. A festék pedig oldószeres acryl autófesték edzővel, ill. metálnál lakkal.
az emblémáknak nem a visszakerülése nagy dolog, hanem az épségben történő eltávolítása. Aztán vissza már kerülhet egy tűhegynyi pillanatragasztóval, vagy kétoldalú ragasztós fóliával is. Ami pedig festett, vagy eltávolíthatatlan úgymond laposfelirat, az kinyomtatódik különböző áztatós matricára és emígyen pótlódik. Ennek hátránya, hogy a nyomtatók (házilagosan) nem zudnak fehéret nyomtatni, ezért egy átlátszó fóliánál trükközni kell.
A króm. Tökéleteset csak igen komoly eszköz és anyag ráfordítással lehetne home made csinálni. Ezt bizonyítandó, hogy a két lökhárító gyári minőségű rómozásáért 3600 Ft.-ot kértek volna, plusz el kell küldeni Komlóra és persze vissza. Közelebbi ezzel foglalkozó manufaktrák nem voltak hajlandók két kis ilyen "bisz-basszal" foglalkozni. Sajnos a krómozás ilyen sarkallatos dolog. A nem olcsón megvásárolható hangzatos ilyen-olyan króm spray-k eredménye lehangoló.
Tény, hogy élőben néhány fokkal jobban hat ez a kétrétegű krómeffekt festés, de messze nem az igazi. Viszont legalább taperolható, nem kenődik, nem mattul.