Regisztráció Blogot indítok
Adatok
beneboy

0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A tulajdonos egymilliót költött, hogy bizonyítsa a nyilvánvalót: pocsék autót kapott. Most jön a rendőrség és a per, hogy kicseréljék ezt a vacakot. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
beneboy 2013.05.29 19:51:00
@Shadowbull:

Semmilyen távol-keleti gyártó nincs, amihez rémhírek kötődnek, és óva intenek tőle, hogy nehogy megvedd, mert nagy szopóroller, stb. A tetűvégen a Népítélet szerint is az egyik legócskább szar, ami létezik.
Biztos Neked is van egy remek példány, és természetesen semmi baja, már 1 milliónál is többet futott, és még most is újautó-szaga van, igaz?
LOL-ozzál csak, te emberállat...
beneboy 2013.05.29 19:56:33
@Ciri:

Németországban biztos, mert azok nyilván a saját szutykaikat veszik legjobban, hogy támogassák a hazai iparukat. Nem létezik, hogy a RAV-4-est megelőzze, abból még német rendszámosokat is jócskán látni nálunk.
beneboy 2013.05.31 14:08:29
@Hurri Kán: Az tény, hogy jó nagy gyökér vagy, apukám...fröcsögjél csak meg hordjad a VW-edet a szervízbe...
Sokat gondolkodtam, mit is lehetne írni a mai adáshoz de nem jutott eszembe semmi, amit rutinos és tanult tévés majmaink ne mondanának és mutatnának meg ezerszer jobban. Csak remélem, hogy a képernyőn/monitoron keresztül is átüt mindkét anyag hangulata, még ha olyannyira távol is…..
beneboy 2013.05.30 17:27:20
@rocksarkany: Emlékszel a piros NSX tesztjére, aminek a végén Karotta meghatódik? Frankó volt.

Ha már megvolt az NSX, miért ne lehetne a kortárs japó sportkocsikat is elővenni egy tesztre? Pl. Mazda RX-7, Subaru SVX, Toyota Supra, Nissan 300ZX, Mitsubishi 3000GT...nyami...de szerintem nem csak nekem...

Vagy más téma: nem olyan régóta kapható nálunk a Mahindra XUV500, valószínűleg a valaha gyártott legjobb indiai autó. Volt róla írásos teszt, de a műsorban is helyet kaphatott volna, mert szerintem sokakat érdekelhet, hol tart ma India autóipara. Lehet, hogy már a spájzban vannak?:)

Kínai kocsit is lehetne tesztelni, pl. Shuanghuan CEO(a BMW X5 klónja). Már jó ideje kapható itthon.

A lényeg: VÁLTOZATOSSÁG(nem mindenki a BMW-AUDI-MERCI trióra kíváncsi)
beneboy 2013.05.30 21:59:40
@ommm: 3000GT és SVX volt már? Pedig rendszeres nézőtök/olvasótok vagyok és voltam. Én kérek elnézést. Egy-két adás akkor csak kimaradhatott az évek során.

Persze, biztos nehéz lenne egy potenciális tesztautót találni. De akkor az NSX-szel mázlitok volt? Az előtt a teszt előtt le a kalappal.

Lehet, hogy sajnos egyedül vagyok a Mahindra meg a kínai autó-teszt dologgal, de hátha meghallgatásra talált a kérésem...vajon a spájzban vannak már vagy még a muhaha-kategóriát erősítik?:)
beneboy 2013.05.30 22:05:09
@Hurri Kán: De tetszik, nagyon is, csak a változatosság...egy M-es Bömös után jöhetne pl. egy Kia, majd egy Alfa...hogy mindenki megtalálja a szívéhez közel állót. De ettől függetlenül minden adást megnézek, kötelezően.
Belsőség Heti merítés 2013.05.26 09:38:37
Moszkító Bár a paraméterei elsőre nem tűnnek félelmetesnek (1.8-as motor, 120 lóerő), de a 750 kilós össztömeggel együtt nagyon fürge. Alacsony fordulaton is jól húz, de igazán 5000 felett kezd el élni. A 6800-as fordulat korlát miatt széles tartományban vezethető, sokféle…..
beneboy 2013.05.27 16:24:19
@nakitaka: Nem írtad, hogy szar, de tulajdonképpen utaltál rá...Azért a Fiat Albea vagy a Thalia, esetleg a Honda City se sokkal komolyabb autók, mint a Logan, csak ott csábítóbb az embereknek egy nyugati márkanév. Főleg Kelet-Eu-nak készült, és mindent kispóroltak belőle, azért, hogy a lehető legolcsóbb lehessen, mert itt az a lényeg. De a strapabírást szerencsére nem tudták kispórolni.
Nyilván nem fognak egy Dákót full igényesre megcsinálni, mert akkor nem kéne senkinek. Sokan még így is fanyalognak itt nálunk a márkára, de a koreai kocsikra(még mindig) meg a Skodára(szintén még mindig) is...
És igen...Duster rulez!:)
beneboy 2013.05.28 09:12:11
@srank:

Isten ments, hogy fikázzam a Hondát, sőt! De a City a Honda "Logan"-ja, nem igaz? Úgy tudom, török gyártású, mint a Thalia meg az Albea is, ami szintén Logan-kategória. A Hyundai Accent szintén. Ugyanabban az "óccsóautó"-ligában játszanak mindannyian.
Már megint a "románozás"...szinte vártam, hogy ismét előjöjjön...