Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Rotadium

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az igazság pillanata közelg. Megkeresett minket az évente esedékes fogyasztácsökkentő-díler. Mármint nagyjából éves bontásban ajánlanak nekünk tesztelésre egy fogyasztáscsökkentő csodaszert. Igazából nem nagyon érdekelnek minket a fogyasztáscsökkentő csodaszerek. Az ember…..
Rotadium 2010.02.04 09:31:31
Üdv mindenkinek.
Úgy féligmeddig elolvastam a blogot (rengetegen írtatok, nekem meg most kevés a kedvem a sok kétkedőt olvasni :) )
Gondoltam, én is megosztom Veletek...
A régi autóm (27 éves Skoda 120l) imádta az ilyen cuccokat (Spuri, mind az FFI). Mindkettővel hasonlót tapasztaltam, sokszori (kb 15000 km-en keresztül) mérés eredménye: a 8 literes fogyasztásából úgy 1 l-t faragtak le, nyugodt tempónál. A 38 kW-os motor ugye nem egy Adonisz, érezhetően megerősödött tőlük(imádtam terepen agyonhajtani szegényt), a kb 38 fokos emelkedőn úgy ment fel a vas, hogy rúgta ki maga alól a talajt, pedig elötte csak úgy- ahogy felmászott... a motor kb 7 fokkal hidegebben járt, sokkal(!!!) finomabb hangja lett. Az olajfolyás hírből sem ismerte, magam szervízeltem. Amikor enyém lett, elvittem műszaki felülvizsgálatra, kiröhögtek, mert kb fél óra porlasztó-baszkura után is megbukott volna a környezetvédelmi felülvizsgálaton, a Spuri; FFI után is megmérettem , már ilyen adalékkal vittem műszakira/Zöldkártyára, csak néztek, s kérdezték, hogy mit tettem vele, hogy ilyen lett (mondom, előtte egy "öreg Profi SZAKI" nem tudott vele mit kezdeni.
Ok, mindhatjátok, akinek jobb autója van, hogy az óvatosabb. Megértem, mert én akár mikor vettem volna 10000ért másik komplett Skodát. Igaz :)
Most egy 10 éves Renault Megane-t hajtok, csak most kezdtem ilyen adalékkal etetni (Spuri), már most jóval dinamikusabb, egyenletesebb, csöndesebb. Persze, ez sem sokmillió forintos autó, igaz, viszont nekem egyelőre csak ez van, tehát elhihetitek, hogy nem akarom megölni. Az eddigi tapasztalataim alapján bízok az adalék-gyártók profizmusában. Még írok, ha lesz konkrét tapasztalat a Renaulttal. Ciao