Regisztráció Blogot indítok
Adatok
penny baby

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A kiskereskedelem Kohlhaas Mihályainak és Mihálynéinak korában élünk. KT elképesztő igazságkereső hadjáratba kezdet a „Sibrik Miklóson lévő” Penny Marketben, hogy visszaszerezze romlott olasz édességének az árát. Az semmi, hogy nem kapott pénzt, de a végső szívás…..
penny baby 2007.06.18 22:33:56
Kedves Profiterol
Nehéz eldönteni,hogy az írásodban mi a való,és mi a teljesen hazugság.
1.Ha aznap,vagy még másnap bemész reklamálni,vagy visszatérítik az árát,vagy megkérnek(ha nincs meg a blokkod),hogy abban az értékben vigyél valamit.
2.Egy üzletvezetőnek nincs sem humora,sem ideje veled vitatkozni a szabályokról egy órán keresztül.
3.Egy biztonsági őr nem azzal foglalkozik,van-e blokk az éppen bejövő Vásárló kosarában.
4.Ha elmondásod szerint,így viszonyultak hozzád,legközelebb talán nem támadóan kellene fellépni a vezetőség ellen.
5.Ha nem találsz más megoldást még mindig panaszt tehetsz a központban,a telefonszám kint van a bejárati ajtón.
6.Utolsó pontom.Ha nem tetszik a hozzáállás,amit veled szemben tanúsítottak,még mindig választhatsz magadnak másik üzletet,ahol vásárolhatsz,vagy add be a jelentkezési önéletrajzodat,hogy megtudd,milyen amikor(talán nem te voltál az első),modortalan,felháborodott vásárlóval kell foglalkozni,ami után az ember,-mert ugye mind azok vagyunk-,nem tudja normálisan elvégezni a menkáját.Észre kellene venni,hogy az ott dolgozók nem Állatok és nekik is van joguk nyugodtan élni.
Visszatérve az elejére,el tudom képzelni,milyen modortalan voltál,hogy nem voltak hajlandóak veled foglalkozni.Ha úgy viszonyultál volna az ügyhöz,mint egy ember,biztosan találtak volna valamilyen elfogadható megoldást.+Nem mindegy ,hogy egy hülye okoskodik,vagy egy okos hülyéskedik!