Regisztráció Blogot indítok
Adatok
killerkaller

0 bejegyzést írt és 876 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
László nem most kezdte: már hat éve fizet a saját bankszámlájáról egy olyan villanyszámlát, ami nem az ő nevén van. Ez eddig nem is okozott gondot, ám most az Elmű rosszul állított ki egy számlát, ezért vissza kéne utalnia a befizetett pénzt. És mint kiderült, ez nem megy egyszerűen, ráadásul a…..
killerkaller 2020.03.11 14:35:44
@juhaszvik1: "De ez se megy bemondásra. Gondolom a posztoló emailben vagy telefonon vívta a csatáját."

Érdemben csak személyesen, kellően felkészülve lehet reklamációs ügyet (is) intézni.
  György 2019 novemberében vett Samsung tévéje nem éppen úgy muzsikál, ahogy arról az ígéretek szólnak. Nem elég, hogy a Bluetooth, illetve a WiFi vezérlés meghibásodott, a rossz élményhez nagyban hozzájárul az ügyfélszolgálattal és a szervizzel folytatott harc, ami nagyon kimerítőnek és…..
Ugye megvan még az RBX.hu? A januárban megírt maratoni szervizelés közben felszívódott fejhallgató esete nagyon szépen zárult, de most megint előkerült a cég, egy szomorúbb helyzet kapcsán. Olvasónk cége az RBX.hu-tól decemberben vásárolt, előre fizetett, majd várt. Mivel a rendelésének csak egy…..
killerkaller 2020.03.05 12:30:04
@juhaszvik1: De van.
Coming out: a Homár anyja is vett már teleshopos mágneses derékaljat, meg bevásárlókocsit is és hát azoknak is pont az lett a vége, amire számítani lehetett. Olvasónk sem tudta lebeszélni az anyukáját arról a "mindenki számára megfelelő, univerzális, fájdalmakat megszüntető" tartásjavítóról, aminek…..
killerkaller 2020.03.03 08:23:05
@a lekvár neve puffin: ......."jönnek vissza a jelzések mekkora kocsog vagyok (na nem veszem a szívemre,"........

Te nem a Fekete Pákó vagy? :)
Az otthon gyűlő fémpénzek a futárok borravalóját biztosítják, de ezen kívül nincs sok hasznuk. Épp így gondolta levélírónk is, aki egy kis tartozás miatt úgy döntött, itt az ideje egyenesen a bankba bevinni őket, ezzel elintézni a befizetést és megszabadulni a fölösleges aprótól is. Jó előre…..
Zoltán igen érzékletesen megírt kálváriája kellemes olvasmány, kár hogy a végén nincs ott a happy end, vagy legalábbis egy halvány reménysugár. Olvasónk az ajándékba szánt notebook-ot időben próbálta megvenni, de azzal, hogy a Telekom flottás ügyfele, minden reményét elvesztette arra, hogy…..
killerkaller 2020.02.03 14:53:17
@ekat: "Nekem ha jól emlékszem még meghatalmazás is kellett a cégtől, mikor venni, vagy intézni akartam a szolgáltatónál valamit."

Nekem is ez jutott az eszembe. A flotta előfizetéseivel csak meghatalmazott tehet bármiféle ügyletet, érvényes iratok bemutatása mellett. Lehet, hogy itt kereshető poszter kálváriája.

Az meg elég gáz, hogy a Telekomnak problémát okoz az ügyfelekkel való kommunikáció.
via GIPHY Vannak aprónak tűnő problémák, amik eltörpülni látszanak a globális felmelegedés, a környezeti katasztrófák, vagy a rozsdás metrókocsik mellett, de valójában érdemes odafigyelni rájuk. Ezek a kis gondok ugyanis néha nagy kérdéseket feszegetnek. Itt van például Judit és Bref története.…..
killerkaller 2020.01.13 13:36:55
Ádám belefutott a kamunak bizonyult asicsfutocipo.com-ba, amit már 2017-ben sikerült egyszer letiltatni, de a kommentek alapján látszik, hogy pár hónapja újra szedi áldozatait. A kamu webshopos csalásoknak nagy hagyománya van, a végén még örülhetünk, ha csak a termékért fizetett pénzt buktuk és nem…..
Azt hiszem abban egyetérthetünk, hogy a fenti fürdőszobán semmi sírnivaló nincs. Nem túl nagy, az igaz, de ezt leszámítva teljesen pöpec darab. Hogy miért kell mégis sírni rajta, pontosabban benne, azt az alábbi levél részletesen kifejti, fotókkal és egy - még a fotóknál is lehangolóbb - videóval…..
killerkaller 2019.10.22 11:08:16
@nagyonköcsögduda: "Azért az a hármas elosztó ott a falon elég érdekes. Kedves poszter, ezt ki tervezte ide?"

A képeket nézve panellakás vizesblokkjáról van szó, aminek kb. 10 cm-es vasbeton fala van, amibe nem lehetetlen, de embert próbáló (házilag) meló a süllyeszték áthelyezés.
A kérdésre válaszolva: aki a házgyári blokkot tervezte.
Ha a semmi közepén veszünk házat, akkor biztosak lehetünk benne, hogy túl sok szolgáltató között nem válogathatunk majd. Így volt ez olvasónk esetében is, aki nyugodtak volt, hiszen a környéken mindenhol van UPC, pont náluk ne lehetne? Pont. Update: kivizsgálta az ügyet a UPC, a levél után a…..
killerkaller 2019.09.19 12:54:33
@Darth Revan: "szivas. nincs a kornyeken biointernet esetleg? "

De van, elnevezése postagalamb. A modem meg a galambdúc.
Nem klasszikus fogyasztóvédelmi ügy, de érdemes foglalkozni vele és kíváncsiak vagyunk, másnál mi a helyzet. Olvasónk egyelőre mindenhonnan lepattant, pedig a kiérkező rendőrök reakciójából az derült ki, hogy a kátyú valóban masszív volt. Jártatok már így? Nem tudom, mennyire foglalkoznak…..
killerkaller 2019.09.19 11:11:41
@Leadfoot: "Ennél egy picit több infót is leírhatott volna a posztoló. Kezdetnek nem mindegy pl., hogy volt-e úthibákra figyelmeztető tábla."

Sebességkorlátozó táblákat szokás kitenni hosszú tízkilométereken át.
killerkaller 2019.09.19 12:22:51
@Jankove: "Szálszakad a gumi, hajlik/törik a felni, kap egy pofont a lengőkar, folyni kezd a lengéscsillapító, szakadnak a szilentek, hajlanak a stabkarok, odalesznek a gömbfejek, megszólal a kerékagycsapágy. "

Találkoztam olyan esettel, amikor a rácsos esőcsatorna fedél hiánya miatt olyan erővel csapódott be a futómű, hogy a kormányművet is cserélni kellett.
Szakszervizes, ügyfélszolgálatos, eladó: mindenkinek megvan a saját véleménye Lilláék hűtőajtó-szigeteléséről. A cserélhető, ám mégsem cserélhető szigetelés eközben nem tudja, mit is csináljon. Az élet tele van bizonytalanságokkal. A mi kis történetünk egy költözéssel és a hozzá ajándékba kapott…..
Volt már, hogy bérletet nem nyomtatott a gép, a problémára 2016-ban válasz is született, de a probléma azóta is létezik. Fizettem, nem kaptam semmit, de én bizonyítsam, különben ennyi? Így. 2019. július 15-én Újpest Központban tömbjegyet kívántam vásárolni. Az automatában a szokásos a módon…..
via GIPHY Mivel Gábor évek óta minden nap vonatozik, örömmel költ többet azért, hogy az IC első osztályán utazhasson. De amióta a metrófelújítás miatt a a MÁV megnyitotta az IC-t is a Budapest bérletesek előtt, úgy érzi, hogy nem azt kapja a pénzéért, amit eddig. Nem azzal van baja, hogy a MÁV…..
killerkaller 2019.07.15 17:45:16
Nyaralgatunk, nyaralgatunk? Mindenféle országban jövünk megyünk internetezgetve? Hát tessék, ez az eredménye, aki nyaralni tud az fizetni is. Legalábbis ilyen hozzáállást érzünk a szolgáltató részéről (és azért megelőlegeznénk néhány ilyen kommentet is, khm). Az érdekesség, hogy a Telenor elismerte…..
killerkaller 2019.07.11 12:57:32
@mikropit: "Ha pl Boszniában is neteztél, akkor 210 Ft/0.1MB díjért adtad tudtára a világnak, hogy ott vagy..."

Elég, ha csak online navigált, bőven összeszedte a költséget.
killerkaller 2019.07.12 11:33:47
@Pierr Kardán: "Nyilván fujj-fujj Telenor, de aki hülye, azt nehéz megmenteni a plusz költségek kifizetésétől."
@Nancsibacsi: "Annyiban bizony fúj-fúj telenor (tré és voda), hogy a szolgáltatásaik egyszerűen túl bonyolultak."

Teljes mértékben én azért nem hibáztatom posztert, mert a telekommunikációs cégek kínálatában eligazodni manapság akkora felkészültséget kíván, amivel egy disszertációra is fel lehet készülni.
Aki nem gyakorlott utazó -roamingoló- az könnyen kerül poszterhez hasonló szituba, mert a honlapok tájékoztatása nem mindig fedik az aktuális szolgáltatási feltételeket, tehát marad a személyes tájékozódás az ügyfélszolgálatoknál.
Azoknak (esetünkben Telenor) hozzáértését pedig a panaszlevélből megismerhettük.
killerkaller 2019.07.14 11:33:12
@Igazamvanvagyigazamvan?: "@CCnick: azt írod, hülyeségeket te is ki tudsz találni. Jelenleg annyit tudunk, amit leírt a poszter. Ez elég hiányos, de legalább zűrzavaros. "

Számomra érthetetlen, hogy a legtöbb panaszos karaktercunamit zúdít a homárra -feltételezem, mert megoldást keres a gondjára- és a kommentelők tapasztalatából, hozzáértéséből és egyéb indíttatásából adódó véleményekre nulla a reakciója.
via GIPHY Biztos nem csak olvasónk kertjében fordul elő, hogy Dunavarsányban a nagy esőzéseket nem bírja elnyelni a rendszer, hanem egyszer csak feltolja a kertedbe a szennyvízzel együtt. Ilyenkor aztán a szippantásig nem is használható a hálózat, a vízművek viszont fél napokig csak a vállát…..
killerkaller 2019.07.08 14:32:26
@Csokis: "Az egyébként nem megoldás, ha a tisztító idomra rátesz egy 20-30-40 centis csődarabot,......?...."

Elvileg igen, de a felhőszakadáskor szennyvízcsatornába jutó radikálisan megnövekedett vízmennyiség a vezetékben túlnyomást okoz, ami aztán méternyi magas gejzírként tör ki a tisztító idomon. Részmegoldás lehet az a technikai megoldás, ami visszaáramlás esetén automatikusan lezárja az ingatlan vezetékét a főágról.

Érthetetlen, hogy egy Duna-parti településen nem megoldott a felszíni csapadékvíz elvezetés.
Mivel a probléma évek óta fennáll, a szolgáltatónak illene az esemény bekövetkeztét követően a lehető leghamarabb elkezdeni a kárelhárítást. (szivattyúzás, fertőtlenítés)
Lehet, ha felderítenék az illegális csapadékvíz bevezetéseket, a problémát meg lehetne szüntetni, de minimum csökkenteni azt.
killerkaller 2019.07.13 14:03:12
@Permetező: Inkább az Árkádból, mert ott a szagértelem :)
Sanyi szerencsére nem épp hetekig nyaralt, vagy dobta ki olvasatlanul a cetlit, ami az ajtajában várta. Egyébként feltörte volna a végrehajtó anélkül, hogy ellenőrzi a tulajdoni viszonyokat? Kérdéseinket feltettük volna a végrehajtó cégnek is, hogy mégis ilyen esetben mi a…..
killerkaller 2019.07.04 13:52:08
@CCnick: ....."Hát sajnos nem tudok semmit behajtani mert az adós nem veszi át a leveleket, ".......

Ha a címzett (adós) otthon van, és megtagadja a küldemény átvételét, akkor is kézbesítettnek kell azt tekinteni. Ha az első és az azt követő második kézbesítési kísérletnél sincs otthon, akkor a második kísérletet követő 5. naptól kell kézbesítettnek tekinteni. Azt nem tudom, hogy ez a kézbesítési vélelem a végrehajtókra vonatkozik-e, vagy sem.
killerkaller 2019.07.04 15:18:00
@Aréna: "gévétéinél nem megy a légkondi vagy a szoros munkarendbe nem fért bele valami áltudományt idebüfizni?"
Az IC-n utaznak, a panaszlevelet írják a MÁV -nak:)
killerkaller 2019.07.04 20:09:31
@CCnick: Azért nem mindegy, mert a térti küldemény útja több ponton regisztrálva van, a feladótól a címzettig. A csak úgy bedobott levél esetünkben kissé aggályos.
Olvasónk problémája elsőre nehezen volt érthető, mert egy láthatóan tejföl feliratú fotót mellékelve morgolódott azon, hogy tejföl helyett pirosat joghurttal vágta tönkre a családi ebédet, de ezt a zaklatottsága számlájára írtuk. Problémája ugyanis azonnal érthetőbbé…..
Vagy az van, hogy az ingatlanpiacon évek óta tapasztalható óriási pörgés valahogy elkerüli Kistarcsát, vagy olvasónknak tényleg nem a legagilisebb ingatlanközvetítőt sikerült megbíznia. 5 hónap alatt 2 érdeklődő? Egy zsákfaluban talán, de egy fejlődő, fővárosi…..
killerkaller 2019.06.27 08:30:01
@Im just here for the comments: "A GDPR magánszemélyekre nem vonatkozik."

Na igen. Ha venni szeretnék mázsányi pattogatni való kukoricát, a honfoglalásig visszamenően igazolnom kell magam. Meg nyilatkozni, hogy nem készítek belőle pokolgépet. Mindezt papíron. Az árus megesküszik a szent tehén farkára (GDPR) hogy vigyáz rá.
killerkaller 2019.06.27 11:37:22
@Im just here for the comments: "itt most hol az összefüggés?"

Igaz, a GDPR az adatkezelőre vonatkozik, de az adatot én adom meg számára. Ha nem "adatközlök", akkor nincs mit kezelni. De manapság egy BKV bérletet sem tudok venni az adataim hiányában, nem beszélve az épp aktuális bankszámla befagyasztás fenyegetettségéről, ha nem nyilatkozok bizonyos dolgokról.
Sajnos a levélből nem derültek ki részletek, így érdekes rejtély, hogy Pórul járt fogyasztónál miért szakadt el a türelem cérnája a Szállás.hu-val való összetűzés után mindössze 14 órával (!)  annyira, hogy egy Homárnak írt panaszlevélben keressen azonnali vigaszt és megnyugvást. Lehet, hogy…..
killerkaller 2019.06.24 15:19:05
@Terézágyú: Mondja, maga mindig többször kérdez, többször kérdez, többször kérdez.......
Mérnökvégzettségű vagy minimum -lelkületű olvasónk nem futott el az őt feszítő kínzó kérdés elől: többszörös mintát vett, mérleget és tolómérőt ragadott, próbaméréseket végzett és dokumentált ezerrel, majd az eredményeit megosztotta velünk is. Mi meg rákérdeztünk a szabályozásra. Azt még…..
killerkaller 2019.06.21 09:17:34
@Terézágyú: "Remélem feljelentést teszel!"

Teljes mértékben egyetértek. Meg kell alakítani a sportszelet károsultjainak perközösségét, de izibe!
killerkaller 2019.06.24 08:34:35
via GIPHY Két legyet ütünk egy csapásra, Egyszerű kérdések, egyszerű válaszok, és Általános okosságok rovatunk is gyarapszik a mai poszt tartalmával, melyben a nagy kérdés: mondhatja egy cég, hogy csak személyesen és hivatalos levélben fogad el panaszt, a 2019-ben legkézenfekvőbb telefonos és…..
killerkaller 2019.06.21 09:21:06
"Ezt a váci KFC-nem sikerült összehoznia" - kezdte üzenetét Marcell, aki szeretett volna egy jót enni, ám végül a 4 égtáj íze helyett valami keserűt érzett az ebéd végén. Mert hiába nem hagyta annyiban és reklamált az adag miatt, kiderült hogy nem az adag lett véletlenül éppen túl kicsi, hanem ez…..
killerkaller 2019.06.18 23:58:15
@Zabalint: "De milyen megtévesztésre? Ha kisebb dobozban hozzák, akkor már oké? Az kell, hogy telinek nézzen ki, nem az számít, hogy ténylegesen mennyi?"
A megtévesztés abban áll, hogy nem a plakát sugallta mennyiséget kapja meg. Teljesen mindegy mekkora adagról van szó, a fogyasztót ezzel a módszerrel becsapják, mert hamis képzetet keltenek benne az adagok méretét illetően.
Tegyük fel, hogy éhes emberünk hírből ismeri a KFC étteremláncot, de még nem kajált ott. A kép alapján rendel, majd szembesül a valósággal. Minimum csalódott lesz, mert becsapva érzi magát.
killerkaller 2019.06.19 08:57:52
@Zabalint: ...."mi lenne ha 1 kg felfújt hélium lufit"....

Vagy 1 kg rizsfelfújtat, ha már kajáról szól a poszt :))
Jótállás - valószínűleg barátainak: Garanciának és Szavatosságnak és a köztük lévő nem könnyen emészthető viszonynak köszönhetően is - az egyik örökvisszatérő kérdéskör itt a Homáron. Ezúttal nem a Nagy Megfejtésre gyúrunk, csak egy egyszerű kérdésre adunk választ: mennyire pánikoljunk, ha mondjuk a…..
killerkaller 2019.06.20 15:34:22
@juhaszvik1: "Kérdés, hogy a szerződés tartalmazza-e a megfelelő paramétereket, melyekkel beazonosítható a készülék."

Ha a számlára rá lehet/kell írni a vásárló számára érdektelen adatokat ( cikkszám, VTSZ/SZJ szám, vonalkód szám, EAN, KN-kód, Besorolási szám, stb......), akkor a vásárlói érdek érvényesítéséhez a legfontosabb adatot, az eszköz egyedi azonosító számát miért nem?
Ha ez az adat a szerződésen (számla, nyugta) szerepel, már nem is lenne szükség jótállási jegyre.
killerkaller 2019.06.20 15:37:53
@Darth Revan: "elromlott a telefonom, bementem a szervizbe, ott elkertek a telefont, megneztek az imei szam alapjan, hogy garancialis-e.
nem kertek a szamlat, nem kertek semmit. Garancialis volt, megcsinaltak.
mindez irorszagban"

A mobiltelefonok esetében tudomásom szerint ez magyarhonban is így van.
Cérnáknak szakadása Pécsett. Mert mindenki tudja, hogy az olcsó, kínai  piacos cuccoktól nem várhatunk el ugyanannyit, mint a német minőségtől, na de könyörgöm: egy táska, ami csak kiegészítő és nem lehet bele pakolni, az minek van? Vagy hogy tetszett ez gondolni a boltvezető hölgynek? Szombat…..
killerkaller 2019.06.15 08:25:49
@KaTe: "És ha nem lenne kitakarítva a fürdőszoba, akkor engedélyt kérnél a házigazdától, hogy kitakaríthass?"
Nem. Arra viszont igen, hogy használhassam.
killerkaller 2019.06.15 13:23:56
@gurigapapa: Az is egy fura vásárlói hozzáállás, aminek egy autószerviz munkafelvételén voltam akaratlanul fültanúja. Az autótulajdonos perrel fenyegette a szervizt, a kereskedőt, mindenkit, akinek az autójához valaha is bármi köze volt. Mint kiderült, a fenyegezőzés oka a rommá tört autó volt, amit az ABS nem mentett meg a balesettől. Mindenki hibás volt, csak az autós nem. A munkafelvevő végtelen türelemmel végigjallgatta
killerkaller 2019.06.15 13:25:50
@killerkaller: végighallgatta a tirádát, majd csendesen csak ennyit mondott: uram, a fizika törvényeit nem mi hozzuk.