Regisztráció Blogot indítok
Adatok
virágszirom

0 bejegyzést írt és 22 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az utóbbi években ami gusztustalan és minimálisan kapcsolatba hozható a dohányzással, azt a dohányzás elleni reklámok egytől-egyig felvonultatták már. Rohadó tüdőtől kezdve hamuvá égett emberekig az égegyadta világon mindennel megpróbálták már elriasztani a dohányosokat…..
virágszirom 2011.01.04 10:08:24
Cirrus: a nyugdíjpénztárakat nem fenyegeti az, hogy tovább fognak élni az emberek és több lesz a nyugdíjas, mivel a nyugdíjkorhatárt folyamatosan emelik ;-)

A videóhoz kapcsolódóan: nem biztos, hogy ezek a gyerekek a filmben való szereplésük miatt szoknak rá a cigire. Már ebben a korban, ha látják szülőktől, filmekben (stb), akkor ott van bennük a kíváncsiság, úgyhogy valószínüleg, ha a későbbiekben nem is szoknak rá a cigire, de kipróbálják. Aztán persze ott vannak a barátok. Ha a barátok cigiznek és az a menő, akkor valószínűleg ezek a gyerekek is ráfognak szokni a cigire azért, hogy beilleszkedjenek.

Az utóbbi években folyamatosan láttunk, hallottunk reklámokat, kampányokat, amelyek a dohányzás veszélyeire próbálják felhívni a figyelmet. Ez sikerül is, de a dohányosokat látszólag nem érdekli. Azért írom, hogy látszólag, mert szerintem nincsen olyan dohányos, akinek a fejében ne fordult volna meg, hogy jó lenne leszokni. Tudják, hogy a cigi káros és büdös, de nincs elég akaraterejük, nem akarnak változtatni.
Anyukám mesélte, hogy már régóta gondolkodott azon, hogy neki miért jó, ha cigizik. Nem talált túl sok jó okot. Sem egészségileg nem tesz jót neki - mondta- és anyagilag is eléggé megterhelő. Tehát úgy határozott, hogy ezentúl nem cigizik többet. Már több, mint egy hónapja nem cigizett... Nem olyan hosszú idő, de kezdetnek nem rossz és nagyon örvendek, hogy így döntött:)
addict Mocskos kezek mindenütt 2010.12.13 15:00:00
A gondos anyukák idejekorán a gyerekbe verik a kézmosás fontosságát. Van aki ezt túlzásba is viszi, egy volt kollégám például nem tudott anélkül kocsiba ülni, és kormányt ragadni, hogy előtte megmosta volna a kezét. Egy kilincs, egy nyilvános telefon vagy egy metró kapaszkodó…..
Ezeket a képeket elnézve a válasz határozott igen. Az Antrepo csomagolástervező cég ötletes projektje legalábbis azt bizonyítja, hogy a kevesebb valóban több tud lenni. A cég tervezői próbaképpen megfogtak egy sereg ismert és jól bejáratott csomagolású terméket, majd a játék…..
virágszirom 2010.12.22 09:18:42
A csomagolások kb. fele-fele arányban tetszenek.
Sokszor egy szép csomagolás nagyon megnyerő tud lenni és bizonyos esetekben a termék minőségét is jelképezi.
A fenti csomagolások közül nem igazán tetszik a Nesquik, a Toffefee és a Nutella. Ránézésre nem biztos, hogy megvenném őket, ha ilyan csomagolásban látnám őket, mert azt gondolnám, hogy nem elég jó a minőségük. Szerintem bizonyos termékeknél kell egy kis cicoma, vagy valami, ami vonzóvá teszi a terméket és nem kelti a vásárlóban azt az érzést, hogy rossz minőségű a termék. Én is egyetértek egy előttem szólóval, hogy: kell valamilyen fogalmunk legyen arról, hogy mi található a csomagoláson belül, tehát ha képet nem tesznek a termékről a csomagolásra (pl. a toffefee esetében), akkor vágjanak egy lyukat rá, hogy tudjuk megkukucskálni:)

A fentiek közül például teszik a Mr Muscle és a RedBull harmadik csomagolása is.
A Mr Muscle szerintem azért jó, mert egy tisztítószerről van szó. Tehát egy letisztult, egyszerű csomagolással lehet jelezni a vásárlók felé, hogy egy tisztítószerről van szó és mivel a csomagolás minimális, ezért olyan hatást kelt, mintha az is tiszta lenne. Tehát egy tiszta tisztítószer:)
Valaki írta, hogy neki a RedBull nem tetszik, hiszen elvárnánk legalább egy annyit a csomagolástól, hogy ha REDbull-ról van szó, akkor legyen benne piros szín. Nekem személy szerint jobban tetszik a harmadik csomagolás, annak ellenére, hogy nincsen benne piros.
Minden téma, ami rengeteg embert foglalkoztat, előbb-utóbb menthetetlenül a reklámosok martalékává válik, és így vagy úgy de egy kampányban felhasználásra kerül. Mióta a Wikileaks botrányaitól hangos az internet, csak az volt a kérdés, hogy ki csap le először a lehetőségre.…..
Úgy hangzik a cím mint egy kitalált karakter a Pom-Pom meséiből, pedig egy létező szerkezetről van szó. A szintén furcsa nevű, talán a német cégalapítóra utaló Conrad elektronikai cikkeket, villamostechnikai alkatrészeket és mindenféle hasonló dolgot árusító bolthálózat van…..
A sokkreklám kezdetben nagyon hatásos, de legalábbis figyelemfelkeltő volt, köszönhetően annak, hogy a befogadót váratlanul érte a reklámokból érkező erőszak. Ahogy azonban az ingerküszöb emelkedett, a reklámoknak egyre durvább eszközökkel kellett élniük ahhoz, hogy hasonló,…..
virágszirom 2010.12.02 09:54:32
Valóban egy meghökkentő reklámmal találkozunk. Lehet, hogy egy kis százalékban hatásos, de szerintem aki ilyen családban él, az különböző okok miatt eltűri az ilyesmit. Ha nőről van szó, mint a reklámban, akkor lehet, hogy a gyerek miatt. Hogy a család ne váljon szét, pedig ezzel szerintem nagyobb kárt tesz. Úgy önmagában, mint a gyerekben. Ha a gyerek azt látja, hogy a nővel, a feleséggel erőszakosan bánhatnak, akkor lehet, hogy majd ő is a feleségével úgy fog bánni. Ha a gyerek viszont kislány és ne adj isten, de felnőtt korára olyan férje lesz, aki szintén bántalmazza, akkor valószínüleg ő is elhallgatja, megpróbál együtt élni vele, azt gondolván, hogy az ő anyukája is így élt és ez a természetes.

A fordítottja is bekövetkezhet: az a gyerek, aki otthon erőszakot lát, lehet hogy később az erőszak ellen fordul és ha nem is indít kampányokat az erőszak ellen, de legalább a szűk családjában próbál meg erőszakmentesen, békében élni.

Mellesleg egy olyan 40-50 körüli nő, akinek van családja (erőszakos rokonok, férj, gyerekek) már nem fog elválni a férjétől (legalábbis kicsi az esélye), vagy elköltözni otthonról. Attól függően, hogy mennyire erőszakos a férj, a nő félne, hogy talán megkeresi őt és erőszakkal hazaviszi. Tehát sokan hallgatnak a családon belüli erőszakról, ez így igaz.

Ahhoz, hogy komolyabban vegyék az emberek, szerintem többször kellene reklámozni. Nem feltétlenül ilyen meghökkentően, de talán ha az emberek mindenhol(kisebb plakátokon, vagy az újságban egy kis helyen..)és minden nap látnának egy mondatot a családon belüli erőszakról és csatolnának a mondat mellé egy telefonszámot, akkor talán jobban megbátorodnának a bántalmazott személyek, hiszek többet hallanak a dologról és jobban bíznának abban, hogy talán még nincs veszve semmi...
addict Láthatatlan óriásposzter 2010.11.07 11:10:00
Félig művészeti alkotás, félig társadalmi célú üzenet az az installáció, amelyet többek között kormányzati támogatásból hoztak léte az amerikai-kanadai határnál, Vancouver közelében. A kanadi kormány azért adott pénzt ennek a látványos és figyelemfelkeltő eszköznek…..
addict Zenére jobb a szex? 2010.10.29 10:53:00
Egy csöpögős, leginkább a szoftpornó filmekben megszokott, túljátszott jelenettel indul, de aztán egy váratlan fordulatot vesz a Studio Bussels rádióállomás humoros reklámja, amiből kiderül, mi köze van a zenének az igazán jó szexhez. A világért sem akarom lelőni a poént,…..
Úgy látszik, az angliai T-Mobile továbbra sem száll le a flashmobokról, és még mindig látnak benne fantáziát. Amíg az eredmények visszaigazolják ezt, talán igazuk is van. A Liverpool station-ön megszervezett össznépi tánc, majd a nálunk is bemutatott, Pinket is felvonulható…..
addict A nők mind disznók! 2010.10.19 11:00:00
Ennél botrányszagúbb címet nem is adhatott volna a kampányának a Jack&Jones ruhamárka, amellyel a legújabb, szintén elég provokatív, Girl Toy fantázianevű férfi kollekciójukat szerették volna bevezetni. A kampány logikája szerint a cég ruháiba öltözött férfiakra teljesen…..
Mindennek és mindenkinek van ára. Hogy neked nincs? De van! Nem hiszed? Akkor járj utána a HowMutch nevű, szerintem zseniális és villámgyorsan terjedő oldalon, amit egy egészen egyszerű ötletre húztak fel. Oda kattintva vicces kérdéseket találsz, amelyek mindegyike arra vonatkozik,…..
virágszirom 2010.10.22 12:20:32
@kicsiszaki: tejszínhabbal?:D hát én szerintem azzal sem:D

Szerintem nagyon érdekes oldal amúgy. Ahogy elkezdtem olvasni a cikket egyből az jutott eszembe, hogy magyarul is kéne egy ilyen:)
Lehet, hogy gyakorlati haszna/célja valóban nem sok van, de számomra mindenképpen érdekes. Jó lenne tudni, hogy egyes ismerőseim, a barátaim, a rokonaim miket válaszolnának egy-egy ilyen kérdésre ;-)
virágszirom 2010.10.23 09:36:43
@venszivar: vannak kérdések, amelyek nem olyan szörnyűek és személy szerint nem biztos, hogy sokat "kérnék".. Például van az a kérdés, hogy mennyi pénzért nem neteznék egy évig. Nos például ezért én nem kérnék nagy összeget:D (max csak azért, hogy több pénzem legyen:D de nem azért, mert valóban annyiért mondanék le a netről). Amúgy hetente nem csak 1x-2x netezek és akkor is csak e-maileket nézek, vagy esetleg guglizok. Tehát ha nem lenne netem, akkor rengeteg hobbimtól lennék megfosztva, de szerintem nem halnék bele ;-)
Amúgy igazad van abból a szempontból, hogy élőben biztosan más lenne a helyzet. Mint ahogy én is írtam, ha tudnám hogy minél nagyobb összeget adnának azért, hogy ne netezzek, akkor inkább egy nagyobb összeget mondnék.. Tehát ha már nem netezhetek, akkor a nem-netezésért kapott pénzzel pótoljam a net hiányát:))
És az is igaz, hogy ha a kinyitott aktatáska ott lenne az asztalon egy csomó pénzzel, akkor biztos, hogy a legextrémebb dolgokat, kérdéseket is legalább kétszer átgondolnánk és nem utasítanánk vissza a sok pénzt.
Christina úgy tűnik, hogy összeszedte magát a Golden Globe díjátadóra. Nem erőltetett magára erős sminket, nem akart mindenáron kitűnni a tömegből. Ezek a visszafogott, természetes színek jobban is állnak neki...