Adatok
Nomurka
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
-Hallod, teljesen kivagyok. Nap mint nap hívogatnak ilyen telemarketinges csicskák kiváló ajánlatokkal, meg hogy ide meg oda fektessem be a pénzemet - ha volna mit... lerázom őket persze folyton azonnal, ahogy az adatvédelmet meg az esetleges jogi következményeket hozom szóba. Kértem…..
Nomurka
2010.08.19 21:15:12
@csodalámpa: én kilenc éve dolgozom olyan helyen, ahol leüvölthetik a fejemet. Ebből hét évet személyesen. Igazad van, hogy kölcsönösnek kell lennie a tiszteletnek, még akkor is, ha nem értünk egyet dolgokban. De ez nem csak ilyen helyekben, hanem az élet más területén is, így kéne, hogy működjön. Csak a posztoló írása, eszembe juttatta velem, a munkahelyemre bejáró seggfejeket (pedig már két hete szabadságon vagyok:)), még ha valamilyen szinten igaza is volt. Nehéz ez a munka és nem könnyítik meg az ilyen emberek. És biztos vannak nehéz emberek, mint ügyfelesek, nem vagyunk egyformán. De én tudom, hogy próbálok kedves lenni, és segítőkész. És van, hogy engem is letegeznek, meglepődök, de nem fogok ilyeneken fennakadni. Na mindegy. De az a helyzet, hogy sokszor az így viselkedő emberek tehetnek, az ilyen helyzetekről, mert vonzzák őket.
Nomurka
2010.08.19 22:28:08
@doszy: ez tetszik, és hány ilyen van:)
Hozzáértőket kérdezném: ha egy jegyvizsgáló van a vonaton, akkor a vonat legfeljebb milyen hosszú lehet? Egyébként szokásosnak mondható történet, biztber kábelt ellopják, 15-ös cammogás a térközben, késések. Bár számomra nem egészen világos, hogy miért az a jegyvizsgáló…..
Én biztos vagyok benne, hogy ha az Elmü kölföldi tulajdonosai adott esetben tényleg bűnösen szerzett extraprofitot talicskáznak is ki az országból, akkor azt pont nem az ügyfélszolgálatosok bérén spórolták meg. De Edit története jól mutatja, hogy ha az embert ok nélkül…..
Azok borzasztóak. Nem tudom miért, de a mi legkisebb gyöngyszemünk nappal mint egy angyal alszik a két szoptatás között, ha mégsem alszik, akkor nézelődik, vagy ha esetleg sírásra is görbül a szája, akkor nagyon könnyen megvígasztalódik.Nem így megy ez az éj leple alatt. Eddig…..
Nomurka
2010.03.23 14:49:47
@Juccanya: azt üzente az én féjrem, hogy nyugodtan szólíts le máskor:)
Az egész azzal kezdődött, hogy hétfőn, az NST-n eldöntötte az orvos és a szülésznő, hogy a babának meg kell születnie, mert már kockázatos neki bent maradni. Bő két ujjnyira voltam ekkor nyitva, a magzatburok boltosodott, és mivel már két hete voltam ennyire nyitva, így a…..
Nomurka
2010.03.03 12:45:12
szia, itt a tesómék története, még friss. Szóval, kb. másfél éve kezdtek el dolgozni egy hotelban. A tesóm "linen porter" (nem tudom magyarul, biztos ágyneműsfiú, esetleg szobafiú, ha van olyan...szóval, aki leszedi a régi ágyneműt, megszámolja,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Szóval, mint ügyfeles, tisztában vagyok azzal, hogy nekem nem lenne munkám, ha nem lennének ügyfelek. És azt is tudom, hogy nem a legügyfél orientáltabb cégnél dolgozom. Bár a marketing igyekszik, sajnos ez édes kevés, még nem sikerült rájönniük, hogy a szolgáltatás emelésével lennének boldogabbak az ügyfelek. Ezzel mind tisztában vagyok, DE azért az ügyfeleknek is tisztában kellene lennie azzal, hogy mi is emberek vagyunk. És bár mi vagyunk értük, velünk sem kéne úgy bánni, mint a kutyákkal. És igen, az ügyfélszolgálati iroda is nyitva van egy nap este nyolcig, de nem esik jól 10 óra munka végén, ha akkor esik be egy ügyfél "nézelődni". Én csak abban reménykedek, hogy a "kedves" posztolóval soha nem fog összehozni a sors minket. Mert ő nem ügyfél, hanem egy nagyon beképzelt, bunkó ember. És ha rájönnének az emberek, ha ők kedvesek, az ügyfeles is kedvesebb, akkor szebb lenne a világunk. A másik, hogy nem hasonlítanám össze magunkat semmilyen más országgal. Először is minek, miért legyünk olyanok, mint mások, meg könyörgöm a fizetésünket is hasonlítsuk már össze... Csak ennyit szerettem volna mondani. Köszönöm, hogy végig olvastatok:)