Adatok
mi legyen a nick?
2 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
1962. június 6-án jutott el először a Beatles az Abbey Roadra, ahol első próbajátékuk keretében megismerkedtek George Martin producerrel. Ennek a később döntő jelentőségűnek bizonyuló eseménynek az ötvenedik évfordulója adta 2012-ben az apropót, hogy az együttes kevésbé közismert forradalmi…..
Bezzeg a németek, a franciák, a nyugatiak, a felvilágosultak. Bezzegék bezzegországból bezzegik, hogy nekünk, magyaroknak mi lenne helyes. Aztán ott vannak ezek az atomliberális, alibi vallásos, migráns buci simogató, közben önsanyargató életet élő emberek, akik minden…..
mi legyen a nick?
2015.09.07 23:22:21
Van egy pár dolog amit nem értek: a cikk írója Franciaországban, Németországban a befogadni szándékozók számát viszonyítja a lakosság/országterület számához. Nálunk a határon átlépőkét hasonlítja ezzel a számmal. Vagyis nálunk nem azokét, akik itt szándékoznak maradni, hanem azokét, akik bejönnek és át akarnak menni. Ez nem ugyanaz. A török vendégmunkások serege sem Magyarországra jövő turista nyáron, amikor hazalátogat Németországból Törökországba...
Kvótaként nálunk elhangzott ezer alatti szám (lsd pl 444.hu/2015/09/02/magyarorszag-megis-beleallhat-a-kvotarendszerbe/) Vagyis ez a 3500-as lakosság/km2 arányszám alatt van. Akkor meg miről is háborgunk?
Magyarország nem akar befogadni menekültet - egyet sem: semmilyen humanitárius okból sem. Ez -szerintem- szégyen! Ezek után ne sírjunk mi sem a nehéz helyzetünk miatt!!! Ha mi nem segítünk, ne segítsen minket sem senki! Ne fogadjunk el semmilyen pénzt az EU-tól - és persze mi se fizessünk oda semmit! Sőt!: lépjünk ki az EU-ból és akkor nem nekünk kell regisztrálni a menekülteket, hanem csak átmennek rajtunk Auszriába/Szlovákiába. Aztán ha majd Ausztria és Szlovákia kerítést húz fel és a menekültek itt rekednek, akkor megint fel lehetünk háborodva, hogy azok a szemetek nem engedik be őket. És vajon mit gondolnak a Szerbek rólunk? Vagy kerítésezni csak nekünk van jogunk? Kérdezem az itt háborgóktól...
A legnagyobb baj az, hogy mindazt az energiát, amivel előre ki lehetett volna gondolni, hogy hogyan enyhítsünk a ránk zúduló feladatokon, nos, azt az energiát nemzeti konzultációra, meg plakátosításra használtuk el. Pedig a kormány már jó előre látta (lsd pl. OV: "Ismertette, hogy Magyarországon 2014-ben a menedékjogi kérelmet benyújtók száma elérte megközelítette a 43 ezret, ami duplája a korábbi adatoknak. A tendencia riasztó – tette hozzá." itt: pestisracok.hu/orban-nem-akarjuk-hogy-megelhetesi-bevandorlok-celorszaga-legyunk/)
Tehát nem uszítani kellene a migránsok ellen, hanem megszervezni a migránsok regisztrációját, ami a szövetségbe tartozásunk miatt feladatunk és segíteni nekik átjutni oda, ahová menni szeretnének (mert azért ők sem bolondok, hogy itt akarnának maradni...). Pechünk van, hogy nekünk kell ezt a regisztrációs feladatot ellátni, jobb lett volna, ha Szerbia EUs lenne már. Persze akkor meg 'csak' azon háborognánk, hogy átmennek rajtunk...
mert háborogni tudunk, feladatot megoldani meg nem... :(
És megint X-elt a válogatot, pedig nekünk Puskás okán jogunk lett volna nyerni, de megint elgáncsolták hazánkat és nem engedték, hogy megkapjuk a jussunkat! Felháborító!!!
(Ja, hogy a sikerért nekünk is tenni kellene...?!!!)
Kvótaként nálunk elhangzott ezer alatti szám (lsd pl 444.hu/2015/09/02/magyarorszag-megis-beleallhat-a-kvotarendszerbe/) Vagyis ez a 3500-as lakosság/km2 arányszám alatt van. Akkor meg miről is háborgunk?
Magyarország nem akar befogadni menekültet - egyet sem: semmilyen humanitárius okból sem. Ez -szerintem- szégyen! Ezek után ne sírjunk mi sem a nehéz helyzetünk miatt!!! Ha mi nem segítünk, ne segítsen minket sem senki! Ne fogadjunk el semmilyen pénzt az EU-tól - és persze mi se fizessünk oda semmit! Sőt!: lépjünk ki az EU-ból és akkor nem nekünk kell regisztrálni a menekülteket, hanem csak átmennek rajtunk Auszriába/Szlovákiába. Aztán ha majd Ausztria és Szlovákia kerítést húz fel és a menekültek itt rekednek, akkor megint fel lehetünk háborodva, hogy azok a szemetek nem engedik be őket. És vajon mit gondolnak a Szerbek rólunk? Vagy kerítésezni csak nekünk van jogunk? Kérdezem az itt háborgóktól...
A legnagyobb baj az, hogy mindazt az energiát, amivel előre ki lehetett volna gondolni, hogy hogyan enyhítsünk a ránk zúduló feladatokon, nos, azt az energiát nemzeti konzultációra, meg plakátosításra használtuk el. Pedig a kormány már jó előre látta (lsd pl. OV: "Ismertette, hogy Magyarországon 2014-ben a menedékjogi kérelmet benyújtók száma elérte megközelítette a 43 ezret, ami duplája a korábbi adatoknak. A tendencia riasztó – tette hozzá." itt: pestisracok.hu/orban-nem-akarjuk-hogy-megelhetesi-bevandorlok-celorszaga-legyunk/)
Tehát nem uszítani kellene a migránsok ellen, hanem megszervezni a migránsok regisztrációját, ami a szövetségbe tartozásunk miatt feladatunk és segíteni nekik átjutni oda, ahová menni szeretnének (mert azért ők sem bolondok, hogy itt akarnának maradni...). Pechünk van, hogy nekünk kell ezt a regisztrációs feladatot ellátni, jobb lett volna, ha Szerbia EUs lenne már. Persze akkor meg 'csak' azon háborognánk, hogy átmennek rajtunk...
mert háborogni tudunk, feladatot megoldani meg nem... :(
És megint X-elt a válogatot, pedig nekünk Puskás okán jogunk lett volna nyerni, de megint elgáncsolták hazánkat és nem engedték, hogy megkapjuk a jussunkat! Felháborító!!!
(Ja, hogy a sikerért nekünk is tenni kellene...?!!!)
Végre közeleg március eleje, nem kell tovább tűkön ülniük, rövidesen megtudjuk, mi lett a 2015. Év Autója, 2-án, a Genfi Autószalon előtti este mindannyian tudni fogjuk. Én mindenesetre még nem is sejtem, melyikre szavazok, ahhoz ülök majd egy napot, táblázatokat készítek,…..
mi legyen a nick?
2015.02.19 22:46:06
@Matenak: szerinted ha Cactus nyer, akkor a Passat következő verziója olyan durranás lesz, mint a most 60 éves DS?
A Passatosok nem azt keresik, a Citroenesek, meg a nem a Passatot. Ez így van jól...
Az egész COTY egy játék, amiben egyesek jól szórakoznak, másokat meg nem érdekel. Vagy azért veszed meg éppen azt az autót, mert COTY-t nyert? Na ugye!
Ha COTY-n a merészséget díjaznák, akkor lennének érdekes autók, mint a Cactus. Őszintén: mit tud a Quashqai jobban, mint a C4? Az átlagfelhasználónak -vásárlók 85-90%a- tök mindegy, hogy rendesen lehúzható-e a hátsó ablak vagy nem. A tudat, hogy nem és az, hogy ezt a barátok szóvá teszik, na az számít. Pont ezen a hátsó ablakon gondolkodtam, hogy mikor volt lehúzva a klímás autóm hátsó ablaka és miért. Fogalmam sincs. De alapvetően mikor meghallottam, hogy a Cactus ablaka csak dönthető(és a DS4-é még így sem), hát elég furcsa volt...
És tök jó, hogy annak idején a DS olyan volt, amilyen, mert egy csomó újítást hozott, de most már nincsenek forradalmi dolgok: a futóművek, fékek, kormányzás mind elérte az optimumát, amin csak nüansznyi különbségek vannak (plusz a gazdasági érdekek is visszafognak). Reszelnek a motorokon, mert a környezetvédelem így vagy úgy. Tegyék kötelezővé a villanyos (vagy hibrid) hajtást és akkor ez a rész fog fejlődni. A Tesla ilyen szempontból érdemelt volna egy COTY-t.
De a COTY is politika (szerintem a tavalyi Pug győzelem után esélye sincs egy Citroennek, lehet még egy franciának sem.
Szóval ez is olyan, mint az X-faktor. Beszélünk róla, vitatkozunk, érvelünk, de nem is emlékszünk a két évvel ezelőtti győztesre...
A Passatosok nem azt keresik, a Citroenesek, meg a nem a Passatot. Ez így van jól...
Az egész COTY egy játék, amiben egyesek jól szórakoznak, másokat meg nem érdekel. Vagy azért veszed meg éppen azt az autót, mert COTY-t nyert? Na ugye!
Ha COTY-n a merészséget díjaznák, akkor lennének érdekes autók, mint a Cactus. Őszintén: mit tud a Quashqai jobban, mint a C4? Az átlagfelhasználónak -vásárlók 85-90%a- tök mindegy, hogy rendesen lehúzható-e a hátsó ablak vagy nem. A tudat, hogy nem és az, hogy ezt a barátok szóvá teszik, na az számít. Pont ezen a hátsó ablakon gondolkodtam, hogy mikor volt lehúzva a klímás autóm hátsó ablaka és miért. Fogalmam sincs. De alapvetően mikor meghallottam, hogy a Cactus ablaka csak dönthető(és a DS4-é még így sem), hát elég furcsa volt...
És tök jó, hogy annak idején a DS olyan volt, amilyen, mert egy csomó újítást hozott, de most már nincsenek forradalmi dolgok: a futóművek, fékek, kormányzás mind elérte az optimumát, amin csak nüansznyi különbségek vannak (plusz a gazdasági érdekek is visszafognak). Reszelnek a motorokon, mert a környezetvédelem így vagy úgy. Tegyék kötelezővé a villanyos (vagy hibrid) hajtást és akkor ez a rész fog fejlődni. A Tesla ilyen szempontból érdemelt volna egy COTY-t.
De a COTY is politika (szerintem a tavalyi Pug győzelem után esélye sincs egy Citroennek, lehet még egy franciának sem.
Szóval ez is olyan, mint az X-faktor. Beszélünk róla, vitatkozunk, érvelünk, de nem is emlékszünk a két évvel ezelőtti győztesre...
mi legyen a nick?
2015.02.19 22:49:29
@CSÖRR-CSI££: Tavaly Pug volt, nem? :)
A Bors rúgta a szaros bilit az égig ma reggel azzal, hogy leírta: Koncz Zsuzsa úgy érzi, persona non grata lett a közmédiában. Mindezt az atv egyik műsorában mondta el, ahová ugyan egy koncert DVD örvén ment be, de hamar politizálni kezdett, és kicsit sérelmezte, hogy 2010 óta nem…..
A szarvast, vagy hozzá hasonló nagytestű állatot elütni nagyon veszélyes tud lenni, hiszen egy normál személyautó elejével éppen az állat lábait kapja csak el az ember, az állat súlyos teste (meg az ilyenkor halálos fegyverré váló agancsa) pont beesik a szélvédőn, és nagyon…..
mi legyen a nick?
2014.07.28 18:26:54
A Thüringer Barbi persze nem tudja, mert nem olvas TC-t, de ez éppen olyan, mint az enyém. (Az Index Mindeközben kapcsolódó anyaga itt olvasható.)..
Angyallány. Fekszem az ágyon. Moziklip. Törd be a szívem. Tűzvarázsló. Várj, míg felkel majd a Nap. Csak pár olyan V'Moto Rock-sláger, amivel lehetett volna emlékezni a tegnapelőtt elhunyt Herpai Sándorra, aki egykoron a zenekar dobosa volt, és akit kihűlve találtak meg egy…..
Nem is tudom, valójában pontosan mikor került sor erre a beszélgetésre, amely végül itt kötött ki, ezen a blogon. Valószínűleg azért, mert úgy gondoltam, hogy mindenképpen érdekes és tanulságos, bátran leközölhető lett volna a sok bulvárszar mellett máshol is, de végül nem…..
mi legyen a nick?
2013.10.26 16:36:58
mi legyen a nick?
2013.10.26 16:46:58
Múlt hét pénteken volt a Suzuki SX4 S-Cross ünnepélyes termelésindítója Esztergomban. Az efféle rendezvényen az újságíró csak másodrangú vendég a politikus után. Minket szűken kordonok mögé tereltek, ahonnan nem volt se ki, se be addig, amíg Orbán Viktor és köre el nem…..
mi legyen a nick?
2013.09.15 20:12:27
there is no reason..
Veled vagyok Tamás! - avagy félelem és reszketés Magyarországon
2013.07.31 21:56:40
Tamás barátom ma a KH-n megosztott valamit, amivel mélységesen együttérzek. Azzal kapcsolatos, mennyire félnek sokan attól, hogy megosszanak gondolatokat ismerősökkel, ismeretlenekkel, teszem azt politikai célzattal. Azzal, hogy többen említették neki, hogy óvatosan a posztokkal, mert…..
Most, hogy megy a vita német tévében bemutatott gyermek ismeretterjesztő filmmel kapcsolatban és, hogy elolvastam jó pár hozzászólást fórumokon, ez jutott eszembe:
Réges-régen láttam a magyar tévében szovjet ismeretterjesztő filmeket. Azok színvonala nem vetekedett ezzel a német…..
Régóta gondolkodtam hogyan lehetne jobbá tenni kicsi hazánkat.
Azt gondolom, hogy ez csak a nemzet összefogásával történhet. A blog ezért azt a célt szolgálná, hogy megosszam gondolataimat és ezzel elgondolkodtassam a magyarokat.
Olyan rossz látni, hogy fórumokon,…..
A világot járva gyakran bukkanhatunk érdekes, meghökkentő dolgokra. Olvasónk, Gábor a tennessee-i Knoxville repterén készítette ezt a képet. Világmárka, ugye?
..
mi legyen a nick?
2013.04.01 18:24:44
mi legyen a nick?
2013.04.01 18:25:58
@Leadfoot: Igen; a Trabi mellett minden más szürreálisnak hat :-)
Adásunkat megszakítjuk, csapataink harcban állnak! A HírTv jól visszavágott a német közszolgálati csatorna gyerekhíradójának!
Hogy az is értse, miről van szó, aki már annyira besonkázott, hogy már tormásat böffent csak aktuálpolitika helyett, annak foglaljuk össze azért az…..
Szerkesztőségünk egy emberként borult földre az új Rolls-Royce Wraith előtt. Már az Égéstérben is hosszan lelkendeztünk egy korai gyári teaser-fotón, amin csak a tetővonal látszott, meg kell adni, a PR-részleg remekül csepegtette az anyagokat, elhitetve a szakmával, hogy itt…..
mi legyen a nick?
2013.03.08 22:29:12
mi legyen a nick?
2013.03.11 19:24:36
@dumbola:
Nem gondoltam, hogy ennyien komolyan veszik a blődségemet...
Persze, hogy tudom merre nyílik ennek az ajtaja, csak az a nagy ezüst kilincs annyira hasonlít a régi zsanérokra, hogy eljátszottam a gondolattal, hogy mi lenne ha...
Nem gondoltam, hogy ennyien komolyan veszik a blődségemet...
Persze, hogy tudom merre nyílik ennek az ajtaja, csak az a nagy ezüst kilincs annyira hasonlít a régi zsanérokra, hogy eljátszottam a gondolattal, hogy mi lenne ha...
Eladtam hát.
Utoljára áll a házunk előtt Era
Vegyes érzés ez. Ellöktem magamtól egy hű barátot, meg ott van a sok munka, a sok idő, a sok pénz is, amit beleöltem. De volt három jó évünk együtt, lehúztuk huszonkétezer kilométer jobbik felét – ami a tipikus…..
mi legyen a nick?
2012.02.27 20:29:27
@Alf: Szerintem nem Citroen liszensz. A Citroen csak a RR-nak adta oda, holmi MB-nek nem.
;-)
(plusz Maserati, de ez nem számít, mert akkor a Citroené volt)
;-)
(plusz Maserati, de ez nem számít, mert akkor a Citroené volt)
mi legyen a nick?
2012.02.28 19:54:06
@Alf:
Az elv olyan mint a Citroené, de a megvalósítás nem.
Wiki:
"The 6.9 was the first Mercedes-Benz to be fitted with the hydropneumatic self-levelling suspension system introduced by Citroën in 1954, unlike the 600 and 6.3 which employed air suspensions. Using a combination of fluid-filled struts and nitrogen-filled pressure vessels or "accumulators" in lieu of conventional shock absorbers and springs, the system was pressurized by a hydraulic pump driven by the engine's timing chain. Compared to the new Mercedes-Benz system, Citroën's was belt-driven, exactly like a conventional power steering pump; failure of the Citroën system thus might result in loss of suspension. Conversely, every unit of the 6.9 was shipped with hard rubber emergency dampers that served as temporary springs and allowed the car to be driven in the event of a hydraulic failure. The special hydraulic fluid required by the system was stored in a tank inside the engine compartment. "
És:
"1964 Mercedes-Benz introduces the 600 with air suspension designed to avoid Citroën patents"
A RR esetében Citroen liszenszről van szó.:
1965 Rolls-Royce licenses Citroën technology for the suspension of the new Silver Shadow
1974 The Mercedes-Benz 450SEL 6.9 becomes the first hydropneumatic Mercedes-Benz automobile, with the pump driven by the engine's timing chain instead of an external belt. This adaptation was used only for the suspension. Power steering and brakes were conventional hydraulic- and vacuum-powered, respectively.
Az elv olyan mint a Citroené, de a megvalósítás nem.
Wiki:
"The 6.9 was the first Mercedes-Benz to be fitted with the hydropneumatic self-levelling suspension system introduced by Citroën in 1954, unlike the 600 and 6.3 which employed air suspensions. Using a combination of fluid-filled struts and nitrogen-filled pressure vessels or "accumulators" in lieu of conventional shock absorbers and springs, the system was pressurized by a hydraulic pump driven by the engine's timing chain. Compared to the new Mercedes-Benz system, Citroën's was belt-driven, exactly like a conventional power steering pump; failure of the Citroën system thus might result in loss of suspension. Conversely, every unit of the 6.9 was shipped with hard rubber emergency dampers that served as temporary springs and allowed the car to be driven in the event of a hydraulic failure. The special hydraulic fluid required by the system was stored in a tank inside the engine compartment. "
És:
"1964 Mercedes-Benz introduces the 600 with air suspension designed to avoid Citroën patents"
A RR esetében Citroen liszenszről van szó.:
1965 Rolls-Royce licenses Citroën technology for the suspension of the new Silver Shadow
1974 The Mercedes-Benz 450SEL 6.9 becomes the first hydropneumatic Mercedes-Benz automobile, with the pump driven by the engine's timing chain instead of an external belt. This adaptation was used only for the suspension. Power steering and brakes were conventional hydraulic- and vacuum-powered, respectively.
mi legyen a nick?
2012.02.29 11:47:23
@- Szerzet -:
"The 6.9 was the first Mercedes-Benz to be fitted with the hydropneumatic self-levelling suspension system introduced by Citroën in 1954, unlike
6.9 volt az első MB HP felfüggesztéssel, melyet a Citroen 1954-ben mutatott be. (vagyis a Citroen mutatott be először hidropneumatikus felfüggesztést és a 6.9 volt az első HP-vel szerelt MB, de nem feltétlenül egyezik meg a két rendszer)
ALF és mások válaszai alpján tényleg vannak rá utaló jelek, hogy a Citroentől származik az MB rendszere, de képek, amelyek a valós MB alkatrészeket mutatják eléggé eltérnek a Citroenekben alkalmazottaktól. Vagyis az én felfogásom szerint nem ugyanarról van szó, csak az elv azonos.
Innen származik az alábbi idézet:
www.carbibles.com/suspension_bible_pg3.html#ixzz1nlRJElw3
Rolls Royce was the only company ever to buy the patent and they used it in the rear suspension of the Silver Shadow. When Citroën was the owner of Maserati some of their cars were also hydropneumatised.
Itt látszik az MB megoldása:
www.m-100.cc/6point9/books/mbv8/index.html
Itt pedig egy Citroené abból a korból (CX-é):
www.flickr.com/photos/37433851@N07/4484563029/in/photostream
Vagy az XM-é, aminek a kerékfelfüggesztése hasonló a régebbi típusokhoz (csak több elektronik + plusz gömb középen stb.):
www.citroenet.org.uk/miscellaneous/hydraulics/images/xm/01.jpg
Jobb lett volna az SM-ét belinkelni, de hirtelen nem találtam jó képet.
Mindösszesen szerintem az MB megoldása elvi szinten egyezik a Citroenével (hidropneumatika ez is az is), de nem a Citroen rendszere /ha a HP elvét nem tekintjük kizárólagos Citroen tulajdonnak/.
Erre akartam rávilágítani.
És az is lehet, hogy tévedek és a Citroen tulajdonolja bármilyen HP megoldás jogát és ez esetben tényleg Citroen megoldásról beszélünk az MB esetében is. Csak akkor miért nem liszenszelték?
"The 6.9 was the first Mercedes-Benz to be fitted with the hydropneumatic self-levelling suspension system introduced by Citroën in 1954, unlike
6.9 volt az első MB HP felfüggesztéssel, melyet a Citroen 1954-ben mutatott be. (vagyis a Citroen mutatott be először hidropneumatikus felfüggesztést és a 6.9 volt az első HP-vel szerelt MB, de nem feltétlenül egyezik meg a két rendszer)
ALF és mások válaszai alpján tényleg vannak rá utaló jelek, hogy a Citroentől származik az MB rendszere, de képek, amelyek a valós MB alkatrészeket mutatják eléggé eltérnek a Citroenekben alkalmazottaktól. Vagyis az én felfogásom szerint nem ugyanarról van szó, csak az elv azonos.
Innen származik az alábbi idézet:
www.carbibles.com/suspension_bible_pg3.html#ixzz1nlRJElw3
Rolls Royce was the only company ever to buy the patent and they used it in the rear suspension of the Silver Shadow. When Citroën was the owner of Maserati some of their cars were also hydropneumatised.
Itt látszik az MB megoldása:
www.m-100.cc/6point9/books/mbv8/index.html
Itt pedig egy Citroené abból a korból (CX-é):
www.flickr.com/photos/37433851@N07/4484563029/in/photostream
Vagy az XM-é, aminek a kerékfelfüggesztése hasonló a régebbi típusokhoz (csak több elektronik + plusz gömb középen stb.):
www.citroenet.org.uk/miscellaneous/hydraulics/images/xm/01.jpg
Jobb lett volna az SM-ét belinkelni, de hirtelen nem találtam jó képet.
Mindösszesen szerintem az MB megoldása elvi szinten egyezik a Citroenével (hidropneumatika ez is az is), de nem a Citroen rendszere /ha a HP elvét nem tekintjük kizárólagos Citroen tulajdonnak/.
Erre akartam rávilágítani.
És az is lehet, hogy tévedek és a Citroen tulajdonolja bármilyen HP megoldás jogát és ez esetben tényleg Citroen megoldásról beszélünk az MB esetében is. Csak akkor miért nem liszenszelték?
Péntek reggel láttam a DS-t. Ha motor lenne, Baowah azt mondaná, hogy patkány, lehet pár ilyenből válogatni a Sebesség Oltárán. Most én mondom erre a Citroënre, hogy patkány, de nem koszspray-vel és kamurozsdával, hanem igazi rohadásokkal, évtizedek horpadásait magán hordó…..
Nézek ki aranyvasárnap az ablakomon a kertbe, és a teremtés egyetemességén, a lét hiábavalóságán, továbbá a diós bejgli metszetének és a spirálgalaxisoknak az alaktani hasonlóságán merengek. Szabadidőm eltöltését a felületes szemlélő semmittevésként, a beavatott taoista…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Már alig vártam az újabb bejegyzéseket és gyanús volt a csöng mostanában.
Az eddigieket nagyban köszönöm!!!
Egy kicsit másabb képem lett az 50 év előtti korszakról és a Beatles fergeteges sikerét is jobban értem.
Kár, hogy elmarad a következő korszak -mert nekem ez a kedvencem tőlük-, de talán ha nem is a százasnál, de a hatvanasnál be tudod pótolni. :)
Még egyszer: köszi!