Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gurusajtó (törölt)

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ez egy kicsit öncélú bejegyzés lesz, bár a jelenség, ami miatt íródik, online marketinges probléma.Történt ugyanis, hogy tegnap kapott az egyik bejegyzésem egy trackback-et (mi az a trackback »»»). Nagyon ismerős volt a szöveg, konkrétan a saját bejegyzésemet…..
Kontár [Friss] Ciki Aldi reklám 2010.02.06 13:23:00
Napok óta agyalok, de nem tudok rájönni, mégis mi mozgathatta az Aldi marketingeseit eme spot megvalósításának irányába... Hát az elsőre feltűnik mindenkinek, hogy ez eltér a korábbi reklámjaik vonalától, szinte semmi mondanivalója nincs, és az is sejthető, hogy lesz…..
Ma elolvastam egy interjút a Mediainfo.hu oldalon, ami Mihók Attilával, a Ringier ügyvezető igazgatójával készült. Elkezdtem magamban megfogalmazni, mi a bajom a gondolatmenetével, de aztán úgy gondoltam, nem kell túlragozni. Mindössze két dolgot idéznék az interjúból, két olyan…..
Gurusajtó (törölt) 2010.02.04 13:38:38
Található az interneten egy lista, amely a címe szerint marketingeseket gyűjt csokorba. A lista összeállítója rábízta a listán szereplőkre, hogy ők nevezzék meg saját magukat. Mivel valaki engem is javasolt arra a listára, megnéztem a múltkor, hogy kik vannak még ott, kinek merre…..
Gurusajtó (törölt) 2010.01.29 19:36:10
@PikPok: teljesen igazad van, én egy dologban mondanék más véleményt, az infotermékek nagy viharában egy - két helyen már olvastam nagyon jó tanulmányt - persze nem felkapottabb írta. Őszinte leszek, Wolf aki azt mondja, hogy polgári használatra minek használják a twittert, az én szememben egy kutya, de nem is az ugatós fajtából, hanem a csaholósból. évek óta ugyanazt hajtja ő is és a legtöbben. elfelejtik, hogy az idő rohamosan telik, van olyan aki még mindig a tavalyi - tavalyelőtti infótermékét nyomja, nem titok hogy Dollár az, de semmi újítás vagy kiegészítés nincs benne - gondolom ezután már lesz. Pedig rengeteg dolog már lejárt lemez azok közül, amiket ő eszköznek nevez.

Vannak itt mindenféle tanácsadók, én nem mondom, hogy az összes vulgáros vagy fiatal,- akik főleg nem Wolf seggégből bújtak elő - rossz. Nekik még tanulniuk kell, de inkább örömteli, hogy új utakon járnak. @kontarblog pl szerintem nagyon jókat ír, nagyon odafigyel és szereti a reklámszakmát. ő nem ebből él, hanem ez az élete és teszi őt különbbé a legtöbbtől.
@safranyn sem elvetendő nagyon jó a stílusa, csak kevés figyelmet kap, ő hogy ebből él e vagy sem, azt nem tudom, egy jobb napomon majd megkérdem. Twitteren ők a legaktívabbak, de rengete példát említhetnék még

A lényeg, hogy sokkal inkább olvasom őket vagy figyelek arra, hogy mit mondanak, mint azokra akik emberbe se nézik az ügyfelet. Persze téged is szeretlek, Konrádot is szivesen olvasom, mert nem csak marketingről ír, hanem jelenségekről is -mármint a blogjában.
Kontár Tudd meg most! 2010.01.27 23:00:00
Tudd meg most, hogy az egyszeri tévénéző azt mondja, elég belőled!Megalakult a facebookon egy csoport, melynek jelmondata:"Ölessük meg a "Tudd meg most" reklámok hangját."A kezdeményezés igen népszerűnek bizonyult, (szerintem innen indult) már több, mint 2000…..