Adatok
summer02
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Általános alapalállás a hazai kiskereskedelemben, hogy a vevő definíció szerint csaló féreg, akit úgy is kell kezelni, lehetőleg olyan modorban, hogy máskor eszébe se jusson pofázni. Zsuzsanna lejjebb azt fogja elpanaszolni, hogyan kezelték hazug alakként egy nagykörúti Sparban,…..
Van, akinek sikerül munkát találnia és szerencsés csillagzat alatt született, és van, akinek nem. Én két éve vagyok munkanélküli!!! Ami azért szomorú, mert anyuval élek és a nyugdíján kívül nem igen jutunk pénzhez. Dolgozik, de a cége 3-4 havi késéssel fizet és akkor is…..
summer02
2010.01.26 19:14:37
@Male39: igen voltam már hezvezetőnéni, nagyon díjazta is a család a gondoskodást, de sajna most még az sincsen. múltkor hirdettek az újságban házvezetőnőt, már a megjelenés délutánján elkelt az állás.
summer02
2010.01.26 19:28:16
@Male39: köszi szépen, majd próbálkozom.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A lejárt szavatossággal kapcsolatban még annyit, hogy az üzlet felelőssége és dolga a lejárt áru kezelése. Minden egyes lejárt termék után az ÁNTSZ 50.000 forintnyi bírságot szab ki. Jó, nekünk is kell figyelni, de ez elsősorban az üzlet dolga lenne. Nekünk például, amikor nem jött áru, akkor ilyen dolgokat is ellenőrizni kellett, főleg az olyan kényesebb részlegeket, mint a hűtőpult.