Adatok
Nina Westwood
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A múlt héten már egy reklámdilemma erejéig feszegettük azt a gyakorlatot, amivel a reklámok igyekszenek mágikus kifejezéseket, tudományosnak hangzó, kreált vagy éppen valós termékelőnyöket és exotikus, sokszor beazonosíthatatlan terméktulajdonságokat beleépíteni a reklámok…..
Nina Westwood
2010.01.25 21:12:14
először nem akartam hinni a szememnek!
vazz ez tényleg a hugy!!
aki nem hiszi nézzen utána:
www.vital.hu/urin
amúgy meg elképesztő, hogy miket nem kenünk magunkra!
én pl azon röhögök, hogy egy mosópornak, tusfürdőnek, akárminek, hogy a fenébe lehet "antarktiszi gyümölcsök" illata????
elképesztő miket ki nem találnak az emberek!!
VAGY! felfedeztek egy új növényfajt, habár ez kevésbé valószínű xD
vazz ez tényleg a hugy!!
aki nem hiszi nézzen utána:
www.vital.hu/urin
amúgy meg elképesztő, hogy miket nem kenünk magunkra!
én pl azon röhögök, hogy egy mosópornak, tusfürdőnek, akárminek, hogy a fenébe lehet "antarktiszi gyümölcsök" illata????
elképesztő miket ki nem találnak az emberek!!
VAGY! felfedeztek egy új növényfajt, habár ez kevésbé valószínű xD
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
édesem, holnap is "ma" lesz (-.-")
amúgy szerintem is fake, de jól felb.szta vele az agyam :D