Adatok
series_one (törölt)
0 bejegyzést írt és 1491 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
series_one (törölt)
2009.12.13 12:56:29
nem tűnik túl okosnak, de egyensúlyérzéke az van.
Úgy döntöttünk, a Totalcar olvasóihoz idén kicsit hamarább érkezik a Jézuska (más vallásúak helyettesítsék be a hozzájuk jobban illő ajándékhozót). Ilyenkor, két héttel karácsony előtt még kevesebb a dolga az égieknek, az angyalkák például szívesen vállalkoznak egy kis…..
series_one (törölt)
2009.12.11 18:29:06
hirdetés
Eddig egy szó sem esett arról a lelki keménységről, ami a goodwoodi oldtimer-versenysorozat meglátogatásához szinte elengedhetetlenül szükséges. Mármint ahhoz, hogy egyáltalán odaérjen az ember a kapuhoz. Mert az még csak rendben van, hogy az ember itt Magyarországon…..
series_one (törölt)
2009.12.11 12:35:12
@evil overlord:
"ez az XJ6 coupé változata, gyártották az 5.3-as V12 motorral."
hát, az xj6 kupéja az szerintem az xjc 6, mi a véleményed?
amúgy meg nem az szerepelt rajta egészen a harmadik szériáig, hogy 6 vagy 12, hanem a lökettérfogat.
megugye a sokhengeresnek más volt a hűtőmaszkja.
"ez az XJ6 coupé változata, gyártották az 5.3-as V12 motorral."
hát, az xj6 kupéja az szerintem az xjc 6, mi a véleményed?
amúgy meg nem az szerepelt rajta egészen a harmadik szériáig, hogy 6 vagy 12, hanem a lökettérfogat.
megugye a sokhengeresnek más volt a hűtőmaszkja.
Azok a csodálatos idők, oh, mily szépek is voltak. Amikor még csak a denevérek voltak a legközelebbi rokonaim itt Új-Zélandon. Keresztényeknek, sőt még csak embereknek sem láttam nyomát. Igaz több mint 2000 kilométert kellett idáig utaznom Ausztráliától, de kit érdekelt. Letettem…..
series_one (törölt)
2009.12.06 15:51:01
Miután teleszórta a Brit-szigeteket ajándékkal, a Mikulás a számára oly otthonos sarkkör, és egyik kedvenc országa, Izland felé indult. A Télapó több okból is kedveli Izlandot, ezek közül az első az egyszerű navigáció: csak elhajt nyugatra az észak-atlanti törésvonalig, majd…..
series_one (törölt)
2009.12.06 03:44:51
@Garp:
az a lufikerekű busz, amit belinkeltem feljebb, hát az errefelé járt.
már ha az "errefelé" kategóriábba belefér a kb harmincöt kilométer, ami izlandi viszonylatban szerintem mindenképpen elhanyagolható.
az a lufikerekű busz, amit belinkeltem feljebb, hát az errefelé járt.
már ha az "errefelé" kategóriábba belefér a kb harmincöt kilométer, ami izlandi viszonylatban szerintem mindenképpen elhanyagolható.
series_one (törölt)
2009.12.06 04:01:50
series_one (törölt)
2009.12.06 04:27:08
@Fomics:
ne akarjad, hogy válaszoljak.
;)
_____________________________________
nem merek, mert a blogszervert ki kell bővíteni még a végén, ahányszor elküldi a kommentet....
:))))
ne akarjad, hogy válaszoljak.
;)
_____________________________________
nem merek, mert a blogszervert ki kell bővíteni még a végén, ahányszor elküldi a kommentet....
:))))
Na végre! Bár havat már lassan csak a Marson láthatunk, azért ez korántsem jelenti azt, hogy a Télapó (Mikulás, Gyed Maroz, nevezzék, aminek akarják) idén csak egy marék rénszarvas-guánót pakol a fényes lábbelibe. Sőt, a hótlanság egyáltalán nem jelent semmit, még azoknak…..
series_one (törölt)
2009.12.06 03:48:50
@Win Elen:
a repülő rénszarvasok létezésének legegyértelműbb bizonyítéka, ha nem találunk patanyomokat a rénszarvastrágya körül.
a repülő rénszarvasok létezésének legegyértelműbb bizonyítéka, ha nem találunk patanyomokat a rénszarvastrágya körül.
Az amerikai V8-as dögökről való ábrándozást nem törheti derékba semmi. Még az sem, hogy az ember megvette első amerikai V8-as dögjét – még szép, hogy nem! Elvégre mi van, ha bekövetkezik az a valószínűtlen eset, hogy összetöröm, azzal a még valószerűtlenebb…..
series_one (törölt)
2009.12.05 21:13:43
series_one (törölt)
2009.12.06 01:43:54
@"pálcika":
ha autózni szeretsz, akkor m5.
ha leszarod, csak nagy legyen, hangos, meg sokat egyen, akkor meg a másik iskola vényócasa.
mindegyiket tolerálom, megugye az ember nem is kezd el téríteni, de nekem az egyik annyira nem jön be.
ha autózni szeretsz, akkor m5.
ha leszarod, csak nagy legyen, hangos, meg sokat egyen, akkor meg a másik iskola vényócasa.
mindegyiket tolerálom, megugye az ember nem is kezd el téríteni, de nekem az egyik annyira nem jön be.
series_one (törölt)
2009.12.06 03:22:32
@kkn:
óóóóóóóóóóóóóriviéééééééééééééra
forrrr a tengeer
óóóóóóóóóóóóóriviéééééééééééééra
sok boldog ember
ja nem.
az valami más lesz.
(bazz, ez a dolly is hogy megöregedett....)
óóóóóóóóóóóóóriviéééééééééééééra
forrrr a tengeer
óóóóóóóóóóóóóriviéééééééééééééra
sok boldog ember
ja nem.
az valami más lesz.
(bazz, ez a dolly is hogy megöregedett....)
A krampuszok az idén sem pihentek. Videójelentéseket készítenek a Mikulásnak a gyerekekről, hogy aztán a virgácsmennyiség megrendelésekor ne csússzon be hiba. Hiába, haladni kell a korral.
A Mikulás benéz Romániába is. Arrafelé a gyerekeknek leginkább Dacia Logan…..
series_one (törölt)
2009.12.06 02:58:00
Álljunk meg a hegyen, nézzünk körül, mintha pásztorok lennénk, vagy ráérő, kiránduló nyugdíjasok. A nők a boltokat kajtatják, kell a csoki az unokáknak, kell beléjük vitamin is, nőjenek. A férfiak a talponállóban melegednek, leheletük édes. Tudták, hogy a pálinkafőzők…..
series_one (törölt)
2009.12.06 02:51:04
@Fomics:
á verzió:
segédhajtás, mert látható módon G_ardányos oszt segít elindulna vagy úgy általában tolni emelkedőn vagy fasztudja.
bé verzió:
olyan nincs, hogy soha nem kell tolatni.
erre utal a sítalpak hátsó felhajtása és az, hogy a dob rovátkáinak öntisztuló profilja hátramenetben működik. szóval ez utóbbi inkább, mint az á verzió.
per verzió.
de kéne, na.
mondjuk nem tudom, mire is tudnám használni, de én már csak ilyen pinairigy vagyok, hogy ha egy van belőle, akkor az a legjobb, ha az enyém.
:))))
á verzió:
segédhajtás, mert látható módon G_ardányos oszt segít elindulna vagy úgy általában tolni emelkedőn vagy fasztudja.
bé verzió:
olyan nincs, hogy soha nem kell tolatni.
erre utal a sítalpak hátsó felhajtása és az, hogy a dob rovátkáinak öntisztuló profilja hátramenetben működik. szóval ez utóbbi inkább, mint az á verzió.
per verzió.
de kéne, na.
mondjuk nem tudom, mire is tudnám használni, de én már csak ilyen pinairigy vagyok, hogy ha egy van belőle, akkor az a legjobb, ha az enyém.
:))))
Az Miniben már választhatunk, milyen motorhangot hallgatnánk, de az Audinak és a BMW-nek is érdekes megoldásai vannak. Vélemények azonos című írásunkról...
series_one (törölt)
2009.12.02 08:26:44
Az utóbbi fél évben alaposan megváltoztak az autózási szokásaim, szeptember óta nagyjából ötször annyit ülök a volánnál, mint korábban. Az öreg Volvo egyelőre derekasan szolgál, annak ellenére, hogy az idén töltötte a 16-ot, és üzemanyagon, meg olajon kívül nemigen kapott…..
series_one (törölt)
2009.11.29 11:18:49
@vmaast:
A guminak viszont nem kéne 45k után "fogyogatni"
Egy-két köztudottan puha modelltől eltekintve minimum 100000-et kéne futniuk,
nem gondolod komolyan, ugye?
A guminak viszont nem kéne 45k után "fogyogatni"
Egy-két köztudottan puha modelltől eltekintve minimum 100000-et kéne futniuk,
nem gondolod komolyan, ugye?
Ritkán szoktam könyvekről írni. Egyszer például akkor, amikor megvettem a Déván-féle Autótípusokat, aztán később ugyanerről a fajta könyvről megint írtam, amikor egy másik felbukkant belőle a vaterán. Akkor 66 ezerre tolták fel az árát, de ezzel sem lett meg a minimálár.…..
series_one (törölt)
2009.11.28 10:12:00
series_one (törölt)
2009.11.28 10:15:41
@dirige:
talán azért, mert a110 sincs sok, a bolgár változatból meg egyes források szerint nem készült 100 darab sem, viszont 120nál több BIZTOSAN nem volt.
talán azért, mert a110 sincs sok, a bolgár változatból meg egyes források szerint nem készült 100 darab sem, viszont 120nál több BIZTOSAN nem volt.
series_one (törölt)
2009.11.28 10:39:01
@prokee:
öreganyám szembeszomszédjának van ilyen autója, kint aszalja a kert végében vagy húsz éve.
egyszer beszélgettem vele, nem tudom, hogy jött fel a téma, de biztosan nem vételi szándékkal. aztán mondta, hogy ez nagy pénzt ér ám, mert hogy negyven éves.
az, hogy lassan már az üvegek is elrohadnak, az nem érdekes.
moszkvicsról meg mindig eszembe, jut, hogy amikor anyám elkezdett játékboltozni, valamivel hordani kellett az árut a nagykereskedésből. gyakorlatilag kettő volt magyarországon, az egyik a skála a vaskapu utcában, a másik a triál a mázsa téren. jobb híján egy izs lett a célszerszám, (hótt nőies autó), egy fcsmnél kiszuperált darab, esetkocsi volt, még a sárga villogó is rajta volt, amikor elhoztuk. 408as eleje volt, szóval nem egy mai darab, rendszáma sv 27-83. voltak vele kalandok, párszor elmentem anyámmal én is (kölökként pestre JÁRNI, hajjj...), aztán csak amikor ott voltam, kétszer elnyomta a vizet, egyszer kettétört a váltó valahol, egyszer megszűnt mindenféle elektromosság és egyszer befogott a hátsó fék, hogy még a jövő hét is füstölt. nem szerette meg egyikünk se a családból. aztán lett helyette egy 1,1 benzines c15, na az finom műszer volt, mindenben ellentéte az izsnek. fűtés szempontjából is sajnos, mert az izstől eltérően enek egybe nyílt az utas és raktere, ami télen volt némileg macerás, de azért sikerült megnyugtatóan téliesíteni végül. azt nagyon szerettem, friss jogosítványosként számtalan hülyeségemet elviselte. és a haverok közt is népszerű volt, mert senkinek nem volt olyan bulijárata, amibe kilencen befértek.
:))))
öreganyám szembeszomszédjának van ilyen autója, kint aszalja a kert végében vagy húsz éve.
egyszer beszélgettem vele, nem tudom, hogy jött fel a téma, de biztosan nem vételi szándékkal. aztán mondta, hogy ez nagy pénzt ér ám, mert hogy negyven éves.
az, hogy lassan már az üvegek is elrohadnak, az nem érdekes.
moszkvicsról meg mindig eszembe, jut, hogy amikor anyám elkezdett játékboltozni, valamivel hordani kellett az árut a nagykereskedésből. gyakorlatilag kettő volt magyarországon, az egyik a skála a vaskapu utcában, a másik a triál a mázsa téren. jobb híján egy izs lett a célszerszám, (hótt nőies autó), egy fcsmnél kiszuperált darab, esetkocsi volt, még a sárga villogó is rajta volt, amikor elhoztuk. 408as eleje volt, szóval nem egy mai darab, rendszáma sv 27-83. voltak vele kalandok, párszor elmentem anyámmal én is (kölökként pestre JÁRNI, hajjj...), aztán csak amikor ott voltam, kétszer elnyomta a vizet, egyszer kettétört a váltó valahol, egyszer megszűnt mindenféle elektromosság és egyszer befogott a hátsó fék, hogy még a jövő hét is füstölt. nem szerette meg egyikünk se a családból. aztán lett helyette egy 1,1 benzines c15, na az finom műszer volt, mindenben ellentéte az izsnek. fűtés szempontjából is sajnos, mert az izstől eltérően enek egybe nyílt az utas és raktere, ami télen volt némileg macerás, de azért sikerült megnyugtatóan téliesíteni végül. azt nagyon szerettem, friss jogosítványosként számtalan hülyeségemet elviselte. és a haverok közt is népszerű volt, mert senkinek nem volt olyan bulijárata, amibe kilencen befértek.
:))))
Már a második biciklimet lopták el a házból. Nagyon ideges lettem, úgyhogy egy kis magánnyomozásba kezdtem. Meg is szívta az orgazda, akinél vagy 180 bringát találtak meg a rendőrök – remélem, sokan felismerik közülük a sajátjukat. Vélemények azonos című…..
series_one (törölt)
2009.11.27 19:06:32
series_one (törölt)
2009.11.27 19:26:37
@zombunny:
nem figyelsz.
az írás szerint:
"Aztán csütörtökön csörög a telefonom. Az előadó hív, hogy rossz híre van, nincs meg a biciklim. Eladták, aukción kívül."
nem figyelsz.
az írás szerint:
"Aztán csütörtökön csörög a telefonom. Az előadó hív, hogy rossz híre van, nincs meg a biciklim. Eladták, aukción kívül."
Falu! Gépjármű-re! Csaba lőtte Bahreinben ezt a gyöngyszemet, ami bizony az, aminek látszik. Hatajtós pick up, konkrétan egy Great Wall Blue Ocean. A Great Wall csodálatos dolgokra képes az innen-onnan kölcsönvett technikát és formát használva. Elég, ha csak a jelenlegi…..
series_one (törölt)
2009.11.27 17:59:02
... és nem először, már az eredetvizsgán sem volt megfelelő opció. ..
series_one (törölt)
2009.11.26 20:44:17
series_one (törölt)
2009.11.26 21:55:42
@Rocko-:
"s ez?"
nahát az a mehari.
a rodeonak és a meharinak annyi köze volt egymáshoz, mint a 2cvnek meg a renault 4nek.
"s ez?"
nahát az a mehari.
a rodeonak és a meharinak annyi köze volt egymáshoz, mint a 2cvnek meg a renault 4nek.
series_one (törölt)
2009.11.26 21:56:47
A Porsche Hungária messze nem csak autóértékesítéssel foglalkozik, hitelezi a kocsikat, biztosítja őket – mint közvetítő. Abból az alkalomból ültették le az újságírókat, hogy megismertessék őket az online biztosítóváltással és kötelező biztosításkötéssel.…..
series_one (törölt)
2009.11.26 18:14:20
"Költözöm, autóra hordják mindenem. Elmegyek, ez a lakás már nem lesz a lakásom nekem. Költözöm, van ki- és bejelentő lapom Elmegyek a régi lakást most itt hagyom." Dunaszerdahely, Eger, Bécs, Izsa, Budapest és most Verőce. Sipos barátommal és a Ford Transit…..
series_one (törölt)
2009.11.24 00:04:57
A Swift összerakása közben jutott eszembe, hogy megemlékezzek a műhelyek, garázsok legnagyobb réméről. A csavarfaló a homályos sarkok, műhelypolcok alatti zugok lakója. Gyakran családostól költözik be egy-egy garázsba, de a szaporulatot soha senki nem tudja felbecsülni, hiszen…..
series_one (törölt)
2009.11.22 23:27:08
Az idei év során hozott össze a jó sorsom az O.CT tuning tulajával. Róluk azt érdemes tudni, hogy leginkább átépített Seatjaikról ismertek. Sokat beszélgettünk Gáborral – és ugyan nem vagyok német spanyol (aka: "semi deutch") autó rajongó -, több autójukat is…..
series_one (törölt)
2009.11.22 20:47:15
Pimpeld a bevásárlókocsit, majd lődd ki vele a haverodat az űrbe. Ennyi, aztán vissza dolgozni!..
series_one (törölt)
2009.11.20 00:00:42
series_one (törölt)
2009.11.20 00:03:23
S midőn Leonidasz király Alba Regia határában lovagol a 130 fős lovasság élén megtörténik az őket követő sereg összeírása. Hosszú út áll már mögötte. Évek óta járja a harci ösvényeket, és jő a hír, amint a naplementében vágtatva egy domb csúcsára hág. Immáron…..
series_one (törölt)
2009.11.17 18:45:54
@feketenap:
oszt mikor aludtál?
napi 750 kilométeres átlag.
szombat, vasárnap, karácsony, szilveszter, minden nap.
oszt mikor aludtál?
napi 750 kilométeres átlag.
szombat, vasárnap, karácsony, szilveszter, minden nap.
series_one (törölt)
2009.11.18 12:39:47
@Sanyi.:
hát, ha nem is tizenegy óra alatt, de meg lehet járni egy nap, nincs ezer kilométer se.
mondjuk hosszú városnézés nem lesz belőle.
:)))
amikor kimentem megnézni a haguárt, odavissza lenyomtam valami ezerhétszázpár kilométert egy tankolást meg az ott töltött időt leszámítva gyakorlatilag nonstop. reggel négy körül indultam, este hét körül értem haza.
kurvára széjjelültem a seggemet...
ha egyedül vagyok, gyakorlatilag amíg meg nem áll az autó, tudnék menni, mert kibírom, de nem szeretek mással utazni, mert állandóan megy a nyavalygás, most éhes vagyok, most innék, most pisikaikterhesszex ja nem, az más, szóval most vécé, egyebek.
aztán minél többen vannak összezárva, annál sűrűbben kell megállni.
most pl itt ülök a MEH előtt a kossuth téren, várom a bátyámat. idefelé megálltunk a bátyám miatt kétszer, fater miat egyszer én meg még mindig elvagyok a reggeli indulás óta.
hazafelé meg most mondom, hogy lesz még egy kaja valahol, ami nélkül megint ellennék, de nem, meg kell állni.
két óra alatt hazaérnék, de nem, azt nem lehet kibírni.
(épp most kérdezi a fater miközben gépelek, hogy hol együnk. de most rosszul járt, mert egyébként is kéne fogynia, szal épp arra próbálom rávezetni, hogy majd otthon. nehezen veszi a lapot)
:)))
hát, ha nem is tizenegy óra alatt, de meg lehet járni egy nap, nincs ezer kilométer se.
mondjuk hosszú városnézés nem lesz belőle.
:)))
amikor kimentem megnézni a haguárt, odavissza lenyomtam valami ezerhétszázpár kilométert egy tankolást meg az ott töltött időt leszámítva gyakorlatilag nonstop. reggel négy körül indultam, este hét körül értem haza.
kurvára széjjelültem a seggemet...
ha egyedül vagyok, gyakorlatilag amíg meg nem áll az autó, tudnék menni, mert kibírom, de nem szeretek mással utazni, mert állandóan megy a nyavalygás, most éhes vagyok, most innék, most pisikaikterhesszex ja nem, az más, szóval most vécé, egyebek.
aztán minél többen vannak összezárva, annál sűrűbben kell megállni.
most pl itt ülök a MEH előtt a kossuth téren, várom a bátyámat. idefelé megálltunk a bátyám miatt kétszer, fater miat egyszer én meg még mindig elvagyok a reggeli indulás óta.
hazafelé meg most mondom, hogy lesz még egy kaja valahol, ami nélkül megint ellennék, de nem, meg kell állni.
két óra alatt hazaérnék, de nem, azt nem lehet kibírni.
(épp most kérdezi a fater miközben gépelek, hogy hol együnk. de most rosszul járt, mert egyébként is kéne fogynia, szal épp arra próbálom rávezetni, hogy majd otthon. nehezen veszi a lapot)
:)))
series_one (törölt)
2009.11.19 00:09:33
@Z(ita):
te neszójjábe, neked a magyar gépjárműparkra nincs beugatnivalód, jóvan?
assetudodmirőlbeszélsz he.
:)))))
te neszójjábe, neked a magyar gépjárműparkra nincs beugatnivalód, jóvan?
assetudodmirőlbeszélsz he.
:)))))
Négy éve raktam össze az immáron 20 éves kocsimat a felújítás után. Az élet úgy hozta, hogy egy éjszakám volt a gép fényezés utáni összeszerelésére majd pár óra alvás után goto egy közel 4000 km-es erdélyi körút – bővebb családi körben. A körülményekhez…..
series_one (törölt)
2009.11.18 20:23:25
series_one (törölt)
2009.11.18 20:58:11
series_one (törölt)
2009.11.18 21:12:10
@Kifordított kacagány:
sziloplaszt savas és rohaszt.
szintén nem javallott.
a kátránylapról:
a fenti oldsmobile tűzfalának belseje is ilyen cucc, egyik fele melegen köt, a másik oldala alufóliás. eléggé vékony, nincs több két-három milliméternél.
inkább három.
@streetsta:
van egy RETECH nevezetű cég, beszarás autóipari kemikáliáik vannak.
a rücsijük konkrétan olyan, hogy a gyerek bejött a műhelybe csiniben megmutatni többek közt ezt is és fej fölé egy 10x10 centis foltra folyamatosan fújta a rücsit, amíg egy háromcentis magasságú pogácsa lett belőle.
aztán maradt alatta, közben magyarázott, mutogatott, egyebek oszt valahogy nem esett a nyakába.
a tömítőpasztájuk konkrétan olyan, hogy vizes felületen köt (eldobható műanyagpoharat megrepesztve, közben csap alatt tartva megkente és megkötött...), olajos felületen köt, parádés.
aztán meg ha le kell pucolni, fogod és egy darabban lehúzod a tisztítandó felületről. teljesen versenyképes árai vannak hasonló termékekkel de öröm vele dolgozni, már ha valaki örül annak, hogy nem keni össze magát ilyesmi szarokkal, hogy utána nem bír kimosakodni belőle.
sziloplaszt savas és rohaszt.
szintén nem javallott.
a kátránylapról:
a fenti oldsmobile tűzfalának belseje is ilyen cucc, egyik fele melegen köt, a másik oldala alufóliás. eléggé vékony, nincs több két-három milliméternél.
inkább három.
@streetsta:
van egy RETECH nevezetű cég, beszarás autóipari kemikáliáik vannak.
a rücsijük konkrétan olyan, hogy a gyerek bejött a műhelybe csiniben megmutatni többek közt ezt is és fej fölé egy 10x10 centis foltra folyamatosan fújta a rücsit, amíg egy háromcentis magasságú pogácsa lett belőle.
aztán maradt alatta, közben magyarázott, mutogatott, egyebek oszt valahogy nem esett a nyakába.
a tömítőpasztájuk konkrétan olyan, hogy vizes felületen köt (eldobható műanyagpoharat megrepesztve, közben csap alatt tartva megkente és megkötött...), olajos felületen köt, parádés.
aztán meg ha le kell pucolni, fogod és egy darabban lehúzod a tisztítandó felületről. teljesen versenyképes árai vannak hasonló termékekkel de öröm vele dolgozni, már ha valaki örül annak, hogy nem keni össze magát ilyesmi szarokkal, hogy utána nem bír kimosakodni belőle.
Na és ez lesz, ha Sixx beszerez még egy macskát...
Családunkban régi hagyomány a halottak napi dunántúli turné. A közvetlen ősök meglátogatása a Győr-Szombathely tengely mentén esedékes, a hosszú útra általában tesztautót viszek, mert egyébként igen ritkán járok országot, és így legalább lesz fogalmam a kicsit hosszabb…..
series_one (törölt)
2009.11.13 18:32:09
series_one (törölt)
2009.11.13 20:09:03
@sghu77:
evett ez már három és fél alatt is.
de még három literre se bírtam levinni, nemhogy alá, a kurvaanyját. :)))))
mondjuk ahogy ezek az alacsony fogyasztások összejöttek, az nem az én sportom, attól hullik a hajam.
konstans kilencvennél négy litert tudja, autópályán viszonylag ritkán jár az autó, szóval arról nem tudnék nyilatkozni, ha meg szimpla közúton folyamatos nyélgáz-satu üzemmódban közlekedek a nyolcvanhatoson, hogy lehessen előzni egy előtted tökölő kamiont a két másik szembejövő közt, na akkor néha már az 5,7et is berántja.
evett ez már három és fél alatt is.
de még három literre se bírtam levinni, nemhogy alá, a kurvaanyját. :)))))
mondjuk ahogy ezek az alacsony fogyasztások összejöttek, az nem az én sportom, attól hullik a hajam.
konstans kilencvennél négy litert tudja, autópályán viszonylag ritkán jár az autó, szóval arról nem tudnék nyilatkozni, ha meg szimpla közúton folyamatos nyélgáz-satu üzemmódban közlekedek a nyolcvanhatoson, hogy lehessen előzni egy előtted tökölő kamiont a két másik szembejövő közt, na akkor néha már az 5,7et is berántja.
Előszó: Tartozom ezzel az írással már jó ideje, íme most eljött az idő, képernyőre vetem a nyár történéseit. A post munkacíme eredetileg CuCU megfiatalodik volt, viszont közben törént egy esemény, ami miatt ez már kissé átalakult, hiszen az autóm Főnix madárként…..
series_one (törölt)
2009.11.11 23:57:02
@GábriSanyi: maradjunk annyiban, hogy bontott kipufogó rosszvas árban megy, a getrag 240 meg tízezeért szokott.
de azért bontott cuccot újhoz hasonlítani kicsit erős csúsztatás.
miért nem arról beszélsz, hogy az a kipufogó újban százezer forint felett van UTÁNGYÁRTOTTBAN, csak éppen nem kapható.
de azért bontott cuccot újhoz hasonlítani kicsit erős csúsztatás.
miért nem arról beszélsz, hogy az a kipufogó újban százezer forint felett van UTÁNGYÁRTOTTBAN, csak éppen nem kapható.
series_one (törölt)
2009.11.12 00:05:07
@series_one:
vagy említhetném azt a kishűtőt, ami semmi másban nem volt, csak e28 520ban és eltörött.
a legjobb ajánlat 94-95000 forint volt, a prokee tudott volna kb hatvanért ha jól emlékszem, EGY HÓNAP múlva.
addig tegyük sztenderre a gépet, ugye?
beteszel picipénzé bontottat, ami gyakorlatilag elodázása a nagyobb költségnek, mert az is csak huszonéves, szarrá vízkövesedve, kézzel kisöpörhető lamellákkal, bizonytalan tömítettséggel. aztán fasztudja, hol és mikor fog ugyanúgy szétszakadni, mint ami helyett betetted. nekem mákom volt, hogy otthon adta meg magát és nem mittomén a mátrában a yetrón.
vagy említhetném azt a kishűtőt, ami semmi másban nem volt, csak e28 520ban és eltörött.
a legjobb ajánlat 94-95000 forint volt, a prokee tudott volna kb hatvanért ha jól emlékszem, EGY HÓNAP múlva.
addig tegyük sztenderre a gépet, ugye?
beteszel picipénzé bontottat, ami gyakorlatilag elodázása a nagyobb költségnek, mert az is csak huszonéves, szarrá vízkövesedve, kézzel kisöpörhető lamellákkal, bizonytalan tömítettséggel. aztán fasztudja, hol és mikor fog ugyanúgy szétszakadni, mint ami helyett betetted. nekem mákom volt, hogy otthon adta meg magát és nem mittomén a mátrában a yetrón.
series_one (törölt)
2009.11.12 20:41:41
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz