Adatok
Thales99
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nagyon sokszor írt már az Index és a Kötött pálya is az új Traxx mozdonyokról, amelyekből 25-öt vásárol a MÁV (ugyanekkora mennyiségre van még opciója). A gazdasági válság miatt ugyanis nehezen jött össze a járművek finanszírozása, az erről szóló tender egy évvel…..
Thales99
2010.01.23 22:12:25
@Daniel M.: Tényleg, ilyen antivillamost soha nem készülhetett volna a Ganzban. Használd egészséggel, én inkább gyalog teszem meg a pár megállót. Majd, ha Demszky-t előveszik, majd elkezdenek dalolni még sok más problémáról a Combinóval kapcsolatban. Nem kis szoftver probléma volt ott. Más országban visszakültdék azokat a járműveket melyek nem a kiírt palyázat paramétereinek feleltek meg. Csak nálunk lehetet büntetlenül elkövetni, hogy a járműhöz alakítják a környezetet. Szerinted a metróalagút a hibás, hogy olyan szűk, hogy nem férnek el a metrószerelvények. Tényleg zsenik ezek a Multik, mert mindent lenyomnak a torkunkon és a sokmilliós pótköltséget is mi fizetjük meg!
Thales99
2010.01.23 23:47:24
@Jegkoko: Álló állapotban. Ivekben problémák vannak. Egy kis lengéstan. Miért álltak hosszú ideig? Miért késik a szerelvények szállítása. Mennyi kötbért fizetnek?
Thales99
2010.01.24 00:17:36
@Daniel M.: A körút már többször fel lett újítva. A BKV infrastruktúrája is adott volt. A peronok is adva voltak, nemrég felújítva. A pálya is adva volt. Mint említettem ezek a tervezés alapadatai. Erre terveztek egy járművet és ekkor derült ki, hogy nem működnek a dolgok, amikor az első villamosok megérkeztek.
A forgalom is adott volt.
Az a bizonyos futásjósági szám, mely az utazás kényelmet jellemző szám pontosan a pálya és jármű együttműködésére jellemző érték, melyet a járműnek teljesíteni kell. Ez az a jármű átvételének egyik fontos feltétele, sok más mellett, melyet méréssel ellenőr íznek.
Említettem, hogy a 80-as években a Ganz alacsonypadlós villamos tervei léteztek, de akkor nem szerette volna a BKV átalakítani infrastruktúráját és pénze sem volt.
A forgalom is adott volt.
Az a bizonyos futásjósági szám, mely az utazás kényelmet jellemző szám pontosan a pálya és jármű együttműködésére jellemző érték, melyet a járműnek teljesíteni kell. Ez az a jármű átvételének egyik fontos feltétele, sok más mellett, melyet méréssel ellenőr íznek.
Említettem, hogy a 80-as években a Ganz alacsonypadlós villamos tervei léteztek, de akkor nem szerette volna a BKV átalakítani infrastruktúráját és pénze sem volt.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz