Regisztráció Blogot indítok
Adatok
zwei2

4 bejegyzést írt és 158 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Mit kapok én ezért!? 2010.04.06 06:28:00
Egy nyugodalmas, kényelmes, jól összerakott és használható, különösebb allűröktől mentes családi autó. Bátran felveheti a versenyt bármelyik konkurensével.Mai tesztünk blogposztja...
zwei2 2010.04.06 21:20:29
  Szombat délután sétálgatok Budapesten külföldi vendégeimmel, relax van, mutogatom a várost, parliament on the right side, freedom statue on the left side, erre min akad meg a szemem? Egy fekete háromkerekű izén. Egyből téptem is ki a fényképezőgépet szegény barátom…..
zwei2 2010.04.06 21:19:28
Tizenhárom éve, amióta csak megvan a mi kis szűk körű, apró, jellegtelen, ám mindannyiunknak annál otthonosabb és hónapról hónapra várt, nóném klubunk, azóta a veteránjármű-beszerzés csúcspontja mindenkinek az a pillanat, amikor az új vas begördül a plénum elé egy hó…..
zwei2 2010.04.04 19:56:52
Ezer óra nem kis idő, igaz, a Golf kabrió készítői nem tudták megmondani, hogy ebből mennyi jutott pontosan a bőrözésre, ahogy azt sem tudták, hogy hány kilométer varrás van az autóban. Vélhetően sok. Mivel nem csak az utastérbe került a speciális, nyomott mintás…..
Belsőség Kedvenc szörnyecském 2010.03.21 14:53:00
Szemből meghökkentő, oldalról dögös. A hátulja szerintem nem sikerült olyan jól, mint a többi része, de összességében tetszik ez a kis izé. Élőben is megdöbbentő, nem csak fényképen, mégsem tűnik gagyinak. Sőt. A műanyagok szépek, a festés meg pláne. Mindezt egy…..
zwei2 2010.03.21 18:11:07
Belsőség Volga anyácska odavág 2010.03.21 15:57:00
Hogy mit keres egy Volga a Tuning Show-n? Tudja a fene. Aztán belenéz az ember a motortérbe, ahol a vártnál picivel több hengerrel szembesül. A fekete Volga megérkezett. Ma már nem félünk tőle, pedig kéne Egészen pontosan nyolccal. A motort a GAZ 66-osból sikerült betottyantani…..
zwei2 2010.03.21 18:09:27
  Minden, ami jog   Ha megfordítjuk a kérdést, hogy mi az, ami nem jog? - akkor erre ne azt a választ adjuk, hogy a jogtalanság! Inkább győződjünk meg róla, hogy valójában, hétköznapjaink minden pillanatába valamiképpen betolakodik, és…..
Galamb József, és a Ford T-ModellNézzünk meg "néhány" Ford T-Modellt, idézzük fel ezzel a kor járműtechnikáját, s tekintsük meg miképpen őrzik a Galamb József-féle modellel kapcsolatos hagyományokat.Tegyük ezt minél több kép segítségével, s ne jelentsen gondot…..
Véget ér a bő egyéves kényszerszünet a világ legnagyobb részecskegyorsítójában, az LHC-ben? A tavalyi rendszerhiba javítására nagyjából negyvenmillió svájci frankot költöttek, új biztonsági fejlesztések után indul újra a monumentális tudományos kísérlet. A fő cél a…..
A világ legolcsóbb autójaként, az első vevőknek 440 ezer forintos áron kínált Tata Nano minden csak nem sportos, ám a Carnation Auto a DC Designnal összefogva tuningcsomagot készített a Nanóhoz.Az Újdelhi Autóshow-n a DC Design újabb bejelentést tett, hogy arra készülnek, hogy ne…..
  Autópályán a legkönnyebb közlekedni. Az ember csak tartja a gázt és a kormányt, és nem történik szinte semmi, de mi képesek vagyunk rá, hogy még itt is veszélybe sodorjunk másokat. Vélemények az azonos című írásunkról...
zwei2 2010.03.17 10:14:03
A sztrádákon is minden megtörténhet, nemhogy idehaza, de bárhol a nagyvilágban!

Németben történt velem, amikor immár majdnem az 1.000. km-t tapostam, hogy egy szakaszon erdős és erdőtlen területek váltogatták egymást kora reggel, melyeken át besütött a Nap, meg átfújt a szél vagy éppen nem!

Nos, az út tapadása is eszerint változott. Én egy 500-as mercivel viszonylag óvatosan haladtam, mert a faros, erős motor még jobban vicces lehet a csúszós úton.

Előttem kamionok. Hátranéztem, s látom egyszer, hogy qrva nagy tempóban érkezik egy "löket" személygépkocsi:)

Úgy véltem, ezek nem tudnak megállni mögöttünk, ugyanis a sorok belassultak! Azonnal kitűztem a leállóba egy kamion mellé ... (ez többször bejött nekem!)

Durrr ... na bekövetkezett az, amire gondoltam:(

Mellettem a kamion farában csattant egy 3-as bömi, majd a többi 15-20 autó, melyek az oldalukon, a hátukon szikrázva csúsztak az úttesten, néha neki-nekicsapódva a szalagnak:(

Borzasztó látvány volt!

Szerencse a szerencsétlenségben, hogy mindenki épségben kászálódott ki az autóból:)

Az volt a gond ezen a szakaszon, hogy erősen változott a tapadás az egyes szakaszokon az úttest adott "földrajzi" helyzete miatt, amit nem vettek figyelembe, de amire rájöttek, már nem segített a fékezés sem:(

Fontos tehát, hogy a pályán azt is lássuk, ami mögöttünk történik, s legalább annyira, minthogy azt, ami előttünk!
Karesz persze nem bírt magával, szokás szerint mire kettőt pislogtunk, könyékig belenyúlt a motorba. Reggel már jött az esemes: megvan a hiba igazi oka...
Itt a kommandozentrale, online vagyunk újra. Aki azt gondolná, hogy az éjszaka végre eseménytelenül telt el, az keserűen csalódni fog. A reggeli bekapcsolás után csipogva jelezte a Nokiám, hogy üzenet érkezett, Csikós volt az: „Putgarden és Puttgarden két szép, észak-német tengeri város, kikötővel.…..
zwei2 2010.03.07 12:06:39
@Balázs Viktor:

OSZTOM! :)
Ne egymáson rágódjunk, hanem a POSZTON!
zwei2 2010.03.07 12:10:17
@mnandy:

"'"+!'"+!"%/!="&@#" :)

jujjjjj
... de ez legalább világossss :)))
zwei2 2010.03.07 13:20:08
@baseldon:

"A becsületes svéd tulajnak és a többieknek fogalmuk sincs a magyar rögvalóról..."

... s ha netezik, már többször láthatta a pontyóját, mint otthon:)
Belsőség Megérkezett a tréler! 2010.03.07 12:50:00
12:12 Rövid hír: Megérkezett a tréler, most rakják fel az autót. Szerencsére 1200 kg-ra van hitelesítve, a Ponty 1150 kiló, legalább emiatt nem kell idegeskedni. A sztori eddig: 1.rész, 2.rész, 3.rész, 4.rész, 5.rész, 6.rész, 7.rész, 8.rész, 9. rész, 10.rész, 11.rész, 12.rész, 13.rész, 14.rész,…..
Belsőség Átkozott rossz hírek 2010.03.07 00:26:00
23:09 Megtörtént, amitől rettegtünk: a Ponty menetképtelenné vált. Csikós így mesélte el a történetet: "Eleinte csak alapjáraton volt viszonylag alacsony az olajnyomás, de egy gyors körtelefonnal kiderítettük, hogy ennél a motornál ez nem igazán probléma. Aztán amikor Koppenhágában tekeregtünk,…..
zwei2 2010.03.07 03:12:26
@snowman:

Köszi!

Szuper az Mercedes Benz 180 Db:)))
zwei2 2010.03.07 03:22:07
@Zola_:

Világos!
Ki van ez találva:)))
A legszebb, hogy már meg is vettem ezt a leletet, és itt van nálam, Budapesten. Pontosabban nem nálam, hanem tőlem is továbbpasszolódott Littner Zsolti barátomhoz, hogy továbbvigye máshova, de ez részletkérdés. Kár találgatniuk, nem egy egész Steyr-Puchról van szó, hiszen olyanom…..
zwei2 2010.03.07 10:26:10
@ColtCzT:

Imádtam a 127-esemet is! :)))

Bombázó volt a maga nemében!
zwei2 2010.03.07 11:35:46
@hajdul:

"Meg a hengerfej pakolást valamiféle kartonból."

... hát, az olyan is lehetett:)))

Nem karton volt az, annak kicsit melege lett volt a hengerfejben! :)))
zwei2 2010.03.07 11:39:52
@AtoszMester:

"Na ne. Az egész hét Csikósról és a rezesbandáról szólt, erre most bedobtok egy szerelős posztot?"

Inkább!

Minthogy kövessük a Pontyot meg a trélert?! :)
Hát nem, sajnos nincsenek túl a kompozáson. 21:49-kor, tizenhárom és fél kilométerrel a komp felhajtója előtt a Mercedes elkezdett lassulni, aztán megállt. Az ok: teljesen elment az olajnyomás. Sajnos ezzel már eddig is probléma volt, a korábbi konzíliumok túlságosan híg olajat diagnosztizáltak.…..
A sok izgalom és hercehurca után most halkan duruzsoló monotónia uralja a Domsjö Expressz hangulatát, melynek ütemét a Ponty gyújtássorrendje adja. Az egyhangú menetelésbe csak az vitt egy kis színt, amikor Bendééket Koppenhágában elnavigálta a GPS. Végül egy…..
Belsőség Megoldás? 2010.03.06 11:44:00
Ahogyan számítottam rá, reggelre mindenki kipihente magát, és sokkal optimistábban, rugalmasabban hoztunk döntéseket. Nyoma sem volt a tegnap esti feszültségnek. Az összeszokott csapatban mindenki tette a dolgát, hogy mihamarabb útra kelhessünk. Külső segítséggel ugyan, de megtaláltuk a megoldást a…..
Kozmikus a hideg: mínusz 4 fokban vártam a taxit a Gubacsi úton, ahol a Crazy Mama Music Pubban Tim "Ripper" Owens koncertjét tekintettem meg. Nagy élmény volt - akinek jelent valamit a Judas Priest, az tudja, miről beszélek. Ráadásul teljesen egyedi volt az élmény, mert Ripper egy egészen…..
zwei2 2010.03.06 12:03:08
@all eyes on me:

Nemtom, vis acmetus, vagy vis absoluta?!

Már a kényszer, ami itt tart?!

Ha "vis acmetus" > akkor nyomi a pszihóháterhez:)

Ha meg nem, akkor meg a zsarumadarakhoz!:)
zwei2 2010.03.06 16:33:20
@Jamesblond:

Bocs, nem olvastam bele csak a végébe!

Így igaz, ahogy mondod, arról pedig nem is beszélve, hogy az olajnyomás és a kenés nem szinonimák:)

Kis olajnyomásnál is lehet jó a kenés, és nagy olajnyomásnál is lehet elégtelen!

Nekem volt olyan tapasztalatom is, hogy néha még a svéd autógyártók is nehezen boldogulnak az alkalmazandó olajminőséggel, s akadtak ebből kifolyólag itthon is kenési elégtelenségek.
zwei2 2010.03.06 16:35:04
@ommm: Helló!

Vannak esetleg újabb híreid a csapatról?!

Köszi!
Wokingban nagy a feszültség. A McLaren központban mindenki feszülten, lélegzetvisszafojtva várja az új MP4-12C fogadtatását. A Ferrari 458 Italia és a Gallardo LP560-4 közé szeretnének vele beférkőzni. A technológia és a know-how, a tudás ehhez bizonyosan adott, a kérdés…..
zwei2 2010.03.02 02:42:46
@dr.oid:

Dokikám, nem nyomná inkább magyarul?!
Mert nem tudunk mi gagyarul:)
zwei2 2010.03.02 02:44:35
@Exhaust:

"szerintem a fiatal felséget kereső" ... gondolom: feleségre gondoltál?!
zwei2 2010.03.02 02:52:42
@Hagalex:

És "zöldet" nem vennél Maranelloban?!

Ugyanis most jelent meg egy hibridjük, ha érdekel, nézd meg a linken.

Elektromotort kap a Ferrari 599 GTB Fiorano Hibryd, s állítólag 35 %-al csökken a fogyasztása!

Tehát Ferrari hamarosan lerántja a leplet első hibrid modelljéről, amelynek alapjait az 599 GTB Fiorano adja.

Az egyedi zöld színűre fényezett modell V12-es benzinmotorjának erejét a hírek szerint egy 100 lóerős elektromos erőforrás egészíti ki, a városi fogyasztás csökkentéséről pedig start-stop rendszer gondoskodik majd.

www.a5.hu/cikkek/1/38945.shtml
Hétvégén megjelent egy poszt arról, hogy kis híján megőrültem egy vén Merci miatt, ami a sarkkörön épp csak innen lakik, és pár nappal korábban eladó volt az ebay aukciós portálon, konkrétan annak a német oldalán, s ez az eladó szempontjából hiba volt. Szerencsére a kocsinak csak az indulóára volt…..
zwei2 2010.03.02 00:49:42
@BeeTm: OK!

Arra hívtam volna fel a figyelmet, hogy nem mindegyik "P"-vel lehet autókázni korlátlanul, csak azzal, amelyiknek erre engedélye van! Mert ehhez olyan külön engedély kell, amely feloldja az általános korlátozásokat:)
Belsőség Fejétől bűzlik a hal 2010.02.27 12:46:00
Ja, a lábfejétől, - mondta anno a megboldogult Hofi Géza. Az új vizsgarendszer bevezetése rengeteg kérdést vetett fel az autósok körében. Eredetiségvizsga, zöldkártya, fizetés vagy sem, még az autós társadalom laikus részének is feltűnhet: a kis tócsában akkora a pancsolás, a…..
zwei2 2010.02.28 19:48:16
@BUBISBUBLEK:

Én a véleményemet írtam le, mely szerint nem racionális érvek miatt van ez az eredetvizsga-rendszer:)

Attól, hogy valami kötelező, még nem biztos, hogy racionális is!

Nem az eredetvizsga ellen apellálok, nem! Az kell! Hanem az ellen a "rendszer" ellen, ahogy azt jelenleg szabályozzák.
zwei2 2010.02.28 23:57:37
@fuit: Mire gondolsz, miért kell mellénk még egy ember ahhoz, hogy felhívjuk?!
zwei2 2010.03.01 13:23:15
@fuit: Ja értem! Köszi:)
  Változtatható sűrítés, közvetlen befecskendezés, két ütem a Lotus-féle motorban. És megvan a dízel-benzines meccs végeredménye is: x. Vélemények az azonos című írásunkról...
zwei2 2010.02.27 15:32:51
@Gyurma73:

Nem tudok választ adni a kérdésedre, csak agyalok:)

Nem hinném, hogy ma valakinek is célja lenne egy kizárólag gázüzemű erőforrást rakni egy autóba, ennek több oka is lehet, had ne soroljam. Ezek okán nem véletlen nyilván az sem, hogy benzinüzemmel kombinálják a gázüzemet.

Ma Mo-n nem is olyan egyszerű ám gázt tankolni, én ezt tapasztaltam, amikor egy benzines-gázos autót használtam.

Mi hajlamosak vagyunk mindig a magunk fejével gondolkodni, mert ez racionális emberi ösztön is, azonban ez kevés!

Miért is?! Mert ugyebár ilyenkor abból indulunk ki, hogy mennyivel kevesebből is jönnénk ki üzemanyagköltségileg?!

Csakhogy, ekkor nagyon elszámoljuk magunkat! Merthogy jön az állambácsi, és odarak akkora jövedéki adót, hogy az eszünk is elmegy:)

Ismerem ezt a témát elég jól, lennének nagyon egyszerű lehetőségek a takarékosságra. Vizsgáltam is már ilyen ügyeket, de a szerencsétlenek nem tudták, hogy a széllel szemben ...

... nos, amit így megtakarítottak, annak a sokszorosát vasalták be rajtuk, pedig amit üzemanyagként használta kombinált formában az a saját üzemüknek egyfajta értéktelennek tűnő mellékterméke volt.

Ergo: hiába agyalunk mi ki valamit, arra az állam ráteszi a kezét, mert ezt a tolvajbandát nekünk autósoknak kell üzemeltetnünk:) > a saját autónkon túl!
zwei2 2010.02.28 00:28:55
@MANszerelő:
t
Belecsöppentem még tavalyelőtt egy "eurobesorolás-hamisítási" ügynek vélt büntetőeljárásba, mint szakértő.

Ez több száz tehergépkocsit érintett - a személygépkocsikat elkülönítetten kezelték azokkal kapcsolatban másik büntetőeljárás folyt - nos az eljárásban egy tévhitet tudtam eloszlatni, amelyet az MAN Képviselet egyik anyaga is megerősített.

A nyomozóhatóság ugyanis azt hitte, hogy az eurobesorolás egy megváltoztathatatlan állapot, amit a hatósági műszaki vizsgán ellenőrizni kell, így pl.a zajszintet is, merthogy a tartozékokat igen, az ok!

Na, szóval őrület volt a tudatlanság ezen a téren is, amibe belevezette a nyomózóhatóságot a kirendelt iü. szakértő önmaga is.

Igen meggyőző volt, amikor a bíróság elé raktam az NKH átalakítási engedélyeit ilyen átalakításokra, meg a MAN árajánlatait egyes típusok átalakítására vonatkozóan.

Az eljárásban meghallgatták az NKH részéről azt az urat is, aki a fenti videóban nyilatkozott, ugyancsak az NKH nevében. Nem kerültünk ellenmondásba!
zwei2 2010.02.28 00:43:54
@MANszerelő:

"A nyomozóhatóság ugyanis azt hitte, hogy az eurobesorolás egy megváltoztathatatlan állapot, amit a hatósági műszaki vizsgán ellenőrizni kell, így pl.a zajszintet is, merthogy a tartozékokat igen, az ok!"

Azt hitték, hogy a műszakin neki kell állni majd mérni a zajszintet, hogy annyi-e, amennyi a "brifbe" be van írva, ha be van, mert nem minden országban írják be ezt az adatot.

Hát vicc, csak a vádlottak nem tudtak ezen túl jót szórakozni!

Ezt még kiegészíteném, hogy a vizsgabiztosok azzal voltak vádolva, hogy "bűntársként" elmulasztották a méréseket elvégezni, s nem minősítették vissza a gépkocsikat, azokban az esetekben, amikor a nyomozóhatóság és az ügyészség szerint hamisítás történt!

Ez is egy abszurditás, mert a vizsgabiztos nem sorolhat át egyetlen gépkocsit sem, mert annak a besorolása a típusvizsgálat során történik meg, s annak eredménye a továbbiakban, mint adat kezelendő!