Regisztráció Blogot indítok
Adatok
gyulai.attila

21 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az MSZP országos és helyi jelölti hirdetései kapcsán az LMP az OVB-hez fordult, hogy panaszt tegyen a párt nevének megtévesztő használata ellen. (A kiegyensúlyozottság és a középen állás jegyében kapott egyet az élelmiszer-kereskedelembe bekapcsolódott Fidesz-jelölt, Illés…..
A két forduló közötti szocialista kampánystratégia alakíthatja az MSZP-n belüli eltérő irányok mögött álló csoportokat a választás után. A két forduló közötti kampánystratégia kármentés, de egyben az új ellenzéki pozíció alapjainak meghatározása is. Az MSZP egységét…..
79nap Kampányzáró: Az idő urai 2010.04.09 20:16:00
Az egyébként teljesen haszontalan és politikaellenes kampánycsend beálltával véget ér a hivatalos választási kampány 79 napja. A visszafogottnak tartott kampányról végül kiderült, hogy nem lanyha volt, csak időzítése és ütemezése eltért a megszokottól.A politika – sok…..
79nap Elmaradt a megvalósult vita 2010.04.08 20:53:00
Furcsa véget ért az első forduló előtti vitáról szóló többhetes huzakodás. Az MDF és Bokros Lajos számára a rosszul elsült kampány végén nem igazán maradt más ügy, mint kikövetelni a választási vitát vagy ennek elmaradása esetén minden ellenfélre rásütni, nem mernek…..
79nap Negatív-kampány-adatbázis 2010.04.07 18:58:00
Nincs politika negatív kampány nélkül. Aki magát a negatív kampányt támadja, az a politikát támadja. A negatív kampány emellett hasznos, mert szélesíti a pártokról, jelöltekről elérhető információk körét, a negatív kampány tehát demokratikus. A negatív kampány akkor…..
79nap Durvuló lanyhakampányolás 2010.03.31 17:06:00
 Amikor a tv2 elkísérte Orbán Viktort egyik kampánynapján, a Fidesz miniszterelnök-jelöltje a kampány lanyhaságát firtató kérdésre azt válaszolta, szerinte – nyugat-európai tapasztalatai alapján – ez a normális.Miközben egyetértően minősíti visszafogottnak a…..
Ha csupán a sorrendet nézzük, a kampányban negyedik politikai erővé vált az LMP. Ennél azonban máris komolyabb kihívást jelent a párt a többi szereplőre, hiszen sikeres indulásuk nem elhanyagolható kockázatot jelent az MSZP számára is, amely jelenleg a második helyezésért küzd…..
Az MSZP új plakátsorozata: vészreakció. Különösen az a darab, amelyik arról szól, hogy a szabadságukat féltő választóknak a szocialistákra kell szavazni. Ha az egykori SZDSZ-szavazók nem értenék, még a színek is a nagy szocialista-szabaddemokrata egyetértést szimbolizálják.…..
79nap Csak a Fidesz 2010.03.16 13:20:00
A március 15-i rendezvény kampánynyitóként való értelmezésével „elindult” a Fidesz kampánya. A megelőző napokban a párt nyilvánosságra hozta országos listáját, területi listáit, valamint választási programját. Ezzel a Fidesz-kampány első, „csendes”…..
Az 1520-as években egy Francesco Guicciardini nevű firenzei dialógust írt városának kormányzatáról. A beszélgetésben a megelőző évszázad végének politikai változásait idézik fel a szereplők, amikor a Mediciek bukását követően megteremteni kívánt kormányzat Girolamo…..
79nap Évek, napok, szavak, tettek 2010.03.11 09:16:00
 Aligha jelent leleplezést vagy meglepetést, hogy a videó, ami „A mi éveink” címmel került a nyilvánosság elé, a Fidesz kampányához kapcsolódik. Nem feltétlenül közvetlen módon, de azt támogatva zúdulnak az adatok a szavazó felé; viszont nem is az az érdekes,…..
79nap Az MDF-kampány kelepcéje 2010.03.09 14:19:00
Az MDF sokat tárgyalt választási kampányának egyik legérdekesebb szempontja az, hogy a lezárhatatlannak tűnő belső konfliktusok és az elrontott ajánlószelvény-gyűjtés milyen mértékben képes háttérbe szorítani a kampány más szereplőivel kapcsolatos eseményeket. Ez azonban…..
 Ezen a héten végleg elválik egymástól Bajnai Gordon miniszterelnök és Mesterházy Attila MSZP-s miniszterelnök-jelölt kampánya. A szocialisták jelöltjének bemutatásakor ugyan még együtt fejelgettek egy parlamenti dolgozószobában, azóta azonban egyre élesebben különbözik…..
Komoly ellentmondás feszíti az MDF 2010-es választási kampányát. Miközben Bokros Lajost igyekeznek Orbán Viktor egyetlen valódi kihívójaként beállítani, az őt indító párt létezése éppúgy kérdéses, mint a korábbi kampányokban és az elmúlt négy évben. Az MDF kampányát…..
 Amint az várható volt, Orbán Viktor múlt pénteki beszéde után kiújult a programvita a kampányban. Az, hogy a Fidesz évek óta kénytelen reagálni a „Fidesznek nincs programja”- típusú támadásokra, talán a szocialisták egyetlen taktikai eredményét jelzi az elmúlt…..
Kosztolányi Dénes mégsem lesz jelölt Budapest XIII. kerületében. Az egykori jelölt feleslegessé, immár archívvá vált szórólapja megtekinthető itt.  …..
79nap A kampány imázsa 2010.02.01 14:01:00
Minden választási kampány két szinten jelenik meg a választók előtt. Az első szint a kampány nyilvánvaló elemeiről szól. Mit üzennek, milyen ígéreteket tesznek a pártok, mivel támadják ellenfeleiket, kik a jelöltjeik? A választási kampányokat követő sokszerepelős vita…..
 A 2010-es választási kampányban világosan látszik, hogy teljesen tarthatatlan az az elnagyolt politikai képlet, amely szerint a pártok az általuk készített választási programok alapján folytatnának versenyt egymás ellen. Nem egyszerűen arról van szó, hogy a választók nem…..
79nap Orbán Viktor megosztó 2010.01.26 15:12:00
Gondosan építgetett imázsa szerint Orbán Viktor hagyományosan technikakerülő, aki még a saját mobiltelefontól is idegenkedett. Obama azonban begyűrűzött, és mára a Fidesz elnökének is saját facebook oldala van, mi több mobilinternetet vásárolt, hogy laptopján bármikor…..
79nap A svéd modell 2010.01.22 22:36:00
79nap 79 nap 2010.01.22 20:03:00
Ha permanens kampány van, akkor nincs kampány. Akik az unalomig hangoztatott tételt ismételgetik – a kampány a választás másnapján kezdődik –, valójában nem mondanak többet annál, hogy a politika folyamatos.De induljunk ki abból, hogy a kampány valami más. Ha másért…..