Adatok
Simon Bolivar
0 bejegyzést írt és 89 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Már megint cívishonon röhög az ország. Akkor mi vegyük komolyan! Meggyőződésünk, hogy a rendkívül kínos szoborincidens után Kósa Lajos polgármester (országgyűlési képviselő, Fidesz-alelnök) nem akarhatta, hogy ismét művészi (jellegű) alkotás készüljön róla. Arra is…..
Simon Bolivar
2010.01.26 10:41:57
Kósa Lajos azt üzente, elfogyott a regimentje.
A napokban azzal keresett meg a Hewitt Associates nemzetközi, humán tanácsadással foglalkozó szervezet (bevallom, előtte nem sokat hallottam róla), hogy idén ismét megrendezi nagyszabású munkáltatói arculatkutatását, amelyet szeretne az addicton is meghirdetni. Először nem…..
Simon Bolivar
2010.01.26 10:39:12
Ezen a héten a Red Dot képügynökség, a Corbis hazai képviselője hirdet a blogon. Ennek apropóján jutott az eszembe, hogy érdemes lenne körüljárni egy kicsit a stock fotó vagy nem stock fotó kérdéskörét. Norvégmintás kötött pulcsiban hófehér fogakkal, gondtalanul nevető…..
Simon Bolivar
2009.12.07 16:52:07
Ezen a héten a blogot a Reklámkonferencia támogatja, ami számomra már önmagában is hírértékű. Na nem mintha a XXI. század csodája lenne ez a blog, csak valahogy a Reklámszövetség és az addict egy helyen, kicsit olyannak tűnt mint Figo a Szentkirályi reklámban. Így aztán…..
Nagy nemzetközi reklámügynökség biztos háttérrel, bebetonozott multi ügyfelekkel? Kis magyar stúdió alacsonyabb fizetéssel, de nagyobb önállósággal? Szabadúszás jó pénzért, de bizonytalan megrendelésekkel? Ahányan vagyunk, annyi félére esküszünk, ami azért jó, mert…..
Simon Bolivar
2009.07.13 14:51:33
Ha energiaitalról volt szó, eddig a Red Bull mellett talán a Burn és a Bomba ugrott be az embernek. Ebbe az taurinos állóvízbe dobott követ nem is olyan régen egy feltörekvő magyar márka, a HELL. Legutóbb akkor akkor kapták fel a nevét, amikor mindenki nagy meglepetésére szponzori…..
Simon Bolivar
2009.07.13 14:50:30
Egy reklám láttán sokakban merülhet fel a kérdés, miért éppen ezzel a filmmel reklámozták az adott terméket, és miért nem valami egészen mással? Miért éppen Figo rúgta a lasztit a Szentkirályi szpotban, és miért nem mondjuk Pitti Katalin? Miért épp Robin Hood és Rózsa…..
Simon Bolivar
2009.01.06 10:34:25
Sokakkal beszélgettem erről, és nagyon megoszlanak a vélemények a kérdésről. Az egyik táborba tartozók enyhe optimizmusuknak adnak hangot, mondván tavaly sok pozitív dolog történt a reklámszakmában. Először is olyan reklámkampányok születtek, amelyek sok párbeszédet…..
Férfinak jobb lenni vagy nőnek? Ha egy sörreklámról van szó, ez nem is lehet kérdés. Pláne, hogy ez tényleg így van. Hiszen mennyivel egyszerűbb a férfiak élete! Vegyük például az öltözködést. Egy nő képes órákat eltölteni a ruhásszekrény előtt a különböző…..
Egy magyar reklámszakember nem tud beleszólni a nemzetközi reklámélet folyásába, sőt még annak is örülhet, ha egyáltalán követni tudja azt. Így tartja legalábbis a közvélekedés, ami persze csak arra jó, hogy egy tehetséges magyar reklámos megcáfolja. És hogy ki az a kivétel,…..
Simon Bolivar
2008.10.09 14:30:10
Az elmúlt héten arról kérdeztünk meg benneteket, hogy mit gondoltok a sokak által támadott, mások által az egekbe magasztalt ARC kiállításról. Ismét rengeteg szavazat érkezett, a végeredmény pedig nagyjából igazolta az előzetes sejtéseimet. A reklámszakmában ugyanis…..
A UPC Szőke kapitány műanyag parókájába kapaszkodva emelkedett ki először a szürke reklámmasszából. A kapitány és az őrült tudós csetléseit szívesen nézték az emberek, még ha sokszor nem is értették, pontosan mit is reklámoz nekik a kábelszolgáltató. A Kárpát-medence…..
Simon Bolivar
2008.09.12 10:54:05
A Nemzetközi Diszlexia Szövetség egy borzasztó egyszerű ötlettel turbózta fel a levelét, amelyben támogatást kért a szervezetnek. Ebben azt használták ki, hogy ha egy szón belül megkavarjuk a betűket, furcsa módon az agyunk nem egykönnyen, de azért mégis összerakja az adott…..
Simon Bolivar
2008.08.28 10:48:37
Simon Bolivar
2008.08.28 10:54:54
Alapvetően nem vagyok különösebben nagy borbarát, a borsznobság pedig aztán végképp távol áll tőlem, így nem tudom pontosan megmondani, hogy egy igazi borlovag mit szól az isteni nedű szódával való íigításához. A Magyar Bormarketing Kht. nyolcmillió forintból …..
Simon Bolivar
2008.08.22 15:58:50
A múlt héten indult világ körüli útjára a blog új, heti kérdés nevű rovata, amelyben azt a célt tűztük ki, hogy az aktuális reklámtémákról megkérdezzük a ti véleményeteket, hogy ne csak vagdalkozzunk, amikor egy kérdésben az általános vélekedésre hivatkozunk. Elsőként…..
A nyári uborkaszezonban alig jönnek ki új reklámok, a legtöbb cég csak a régi filmek újravágott és áthangszerelt verzióival riogatja a nézőket. Egyedül az italcégek tartják magukat valamennyire, de ez nem is csoda, hiszen nekik most van főműsoridő. Ezek közül most a…..
Simon Bolivar
2008.07.30 10:53:32
Régóta szomjazol a vérre? Mostantól nem kell sem a barátaidat, sem az ellenségeidet kilyukasztanod érte, mert Tru Blood márkanéven piacra került az igazi, hamisítatlan vér. Ráadásul a vércsoportod miatt sem kell aggódnod, mert nullás, A, B és AB változatban is kapható a…..
Simon Bolivar
2008.07.17 11:41:47
Sokan egy lesajnáló kézmozdulattal intézik el a reklámversenyek jelentőségét, mondván az csupán egy kirakatrendezvény unatkozó kreatívoknak, az oda nevezett reklámok pedig köszönőviszonyban sincsenek a valósággal. Szerintük egy reklámfesztivál csak arra való, hogy az…..
A fotóretusálás nem mai találmány, hiszen Berlin elfoglalásakor készült híres képen is lekapták a vörös zászlót kitűző orosz kiskatona kezéről a csaszit. Mára azonban olyan szintre fejlődött az egész, hogy már a parkolócégeknél dolgozó recepciós is képes egy…..
Simon Bolivar
2008.07.16 11:03:39
Feltételezett ügyfél: Inmedio / RelayFeltételezett brief:Szia Gé!Ezt meghallod, beszarsz! Most hívott a jogászunk, hogy van egy elírás a Sanoma szerződésben, ami szerint nem mi fizetünk, ha megjelenünk az újságjainkban, hanem ők, nekünk!Már csak az a baj, hogy holnapra le kellene…..
Simon Bolivar
2008.07.11 14:44:43
Épp a napokban írtam a Stride rágógumi eredeti és vicces reklámkampányáról. Amikor a filmek után kutattam, rátaláltam egy furcsa kisfilmre, amelyen egy srác világ körüli útját láthatjuk sajátos módon interpretálva. A kölyök fogta magát, és összegyűjtött pénzéből…..
Egyszerűen nem értem. Akárhogy töröm a fejem, a szakmai hozzáértés hiánya, a háttérben zajló urambátyámozás vagy sötét pénzmozgásokon kívül semmi okot nem találok arra, miért ennyire bántóan rosszak a Szerencsejáték Rt. reklámjai. Pedig maga a szerencsejáték az egyik…..
A Coca-Cola alapvetően a könnyedségről, jókedvről, örömről szól, reklámjaik sokszor mégis unalmasak és kiszámíthatóak. Valahogy mostanában mintha csak nagyobb futball-események idején tudnának kellőképpen ellazulni a márkamenedzserek. Talán amiatt van ez, mert ők is…..
Simon Bolivar
2008.06.03 17:02:18
A nemzetközi Pepsi kampányokért felelős kreatívok komoly hülyeségspirálba keverték magukat azzal, hogy az aktuális futballsztárokkal készítenek újabb és újabb filmeket,. Mostanra már ők is elvesztették a fonalat, és nem hiszem , hogy meg tudnák mondani, miért is kell Messinek…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz