Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Linux-power

0 bejegyzést írt és 43 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Húsz éve vezetek, azóta nem tudok rájönni, mi lehet annyira sürgős, hogy csakis egy magányos jármű előtti átrohanással oldható meg? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Azt hiszem, a rendőrségi szájkarate a kelleténél is jobban megtette a hatását. De nyugi, ha rendőrök akarnák, már senkinek sem lenne jogsija. Mai cikkünk blogposztja...
Linux-power 2011.08.10 09:57:53
@Rocko-: Én viszont pont nem erről beszélek. Szövegértés egyes ülj le, aludhatsz is. :D
Linux-power 2011.08.10 10:03:22
@Rocko-: > /dev/null no comment
Linux-power 2011.08.10 11:31:10
@ocell: Kedves közlekedésben résztvevő társam. Miből gondolod, hogy én nem alkalmazkodom a közlekedés dinamikájához? Lehet én sem érek rá, lehet van munkám is. lehet felfogtam, hogy 10 percet nem az úton kell megspórólni. Amúgy ha nem itt vesztegetnéd az időd máris nyertél volna 10 percet. :)
Mire elég 198 lóerő, mit tud egy Hayabusa? Meglepően sokat, akár nála lényegesen erősebb járművek ellen is bátran kiállhat a széria állapotú Suzuki. Az ellenfél ezúttal egy 850 lóerőre felpuffasztott Nissan GT-R volt. A motor jobban is rajtolt, fölényét negyed mérföldön…..
Eleinte furcsának tűnt, de aztán rászoktam a köszöngetésre. Mármint a forgalomban. De elegem lett, leszokom róla. Vélemények az azonos című írásunkról...
Őrület! Hölgyeim és uraim, ez egyre csodálatosabb lesz. Kérem, olvassák el, de ne puskázzanak, ne nézzék meg az aláírást, csak próbálják kitalálni, mely szervezet nevéhez fűződik az alábbi eszement kiáltvány. A kiáltványt ebben az esetben szó szerint kell érteni, annyi…..
Linux-power 2011.04.28 14:31:38
@Pirx: Nem értem miből vontad le ezt a következtetést. Nem ezt mondtam. Viszont nem akarlak elkeseríteni, de ha nem akarsz a balkánon élni akkor költözz el, ez ugyanis itt kőkemény balkán még mindig sajnos......
Linux-power 2011.04.28 14:38:17
@Bambano: Abban tökéletesen egyet értek, hogy enm lehet minden szabályt maradéktalanul betartani. De törekedeni kell rá. Viszont felesleges ilyen példákkal dobálózni, hogy a biglis így meg úgy. Az autós így meg úgy, ittasan vezet, gyorsan hajt, elüti a biglist, a megállóban várók közé hajt stb. Az atóst 1 tonna vas védi minimum. Lássuk be, hogy egy balasetnél nem kérdés ki húzza a rövidebbet. Ezért figyeljünk egymásra és legyünk türelemmel. Nem az úton kell behozni a 10 perc késést. Azok az idők elmúltak.....
Linux-power 2011.04.28 15:23:01
@Bambano: Ha te az autóddal utazol és mondjuk kihangosító nélkükl beszélsz megúszod. Ha ittasan vezetsz és mondjuk nem igazoltatnak akkor is. Ha hungárián 2 záróvonalon és 2 villamos sínen keresztül vissza fordulsz azt is megúszod. Szóval ha valaki szabálytalankodik és megússza olyan van. Tök mindegy milyen jármű van alatta. Nekem meg két cipőtalp van a talpam alatt és képzeld megállok hamarabb mint ahogy te egyáltalán a pedálra tudnál lépni, és akkor mi van? "Ez megint nincs így a bringások egy részénél, közülük sokan vannak, akik üzemszerűen packáznak a szerencséjükkel." Mert autós között ilyen nincs..... Csak azt ismételhetem amit eddig. Remitensek mindig voltak és lesznek, de akiknek esze van mutasson jó példát. Azzal, hogy egymásra hánnyuk sérelmeinket nem leszünk előrébb. Vigyázzunk egymásra, mindenki mindenkire. Mert mindenkit haza várnak......
Az ember ki se teheti a lábát anélkül, hogy ajánlanak neki valami csodaszert bármire. Én például gyanútlanul átmotoroztam Tű barátomhoz, aki BMW-s (motor) és búvár, továbbá ő a Kütyüdoktor. A Kütyüdoktorral kapcsolatban kellett megbeszélnünk, hogy mi legyen azzal a rengeteg…..
Belsőség Innen szép győzni 2010.06.16 07:13:39
Hihetetlen, de a Saab él. A saját szememmel láttam. Tényleg gyárt autókat, az új 9-5 pedig létezik, legalább húsz–harminc példányban. Sőt, vezettem is. Ilyen nem volt tizenéve: egy igazán jó Saab! Vélemények az azonos című írásunkról...
Linux-power 2010.06.16 23:29:07
@Shadowbull: "Egyebkent meg ha betartjak a BMW-normakat, akkor tokmindegy, hol gyartjak." Persze ha betartjak. Azert lett olyan jo a török Dácia, meg Honda Jazz. Sajnos a saabnak is az volt az érvágás amikor a GM kezébe került. Azok meg mindent szétB-nak amihez csak hozzá érnek.
Linux-power 2010.06.17 09:04:01
@1kutya: németben nem a török vendégmunjások dobálják össze a bmw-ket, mert azok nem dolgoznak. :) Meg azért sztrájkolnak a Kínai Honda dolgozól mert olyan jó nekik mint Japán testvéreiknek. Ugye a magyar Audi gyárban is olyanok a feltételek mint a németben, csak a kereset nem, meg a szabadás mennyisége, hogy mást ne is említsek.
Linux-power 2010.06.17 10:38:22
@Biertje: Biztos sokat. De engem nem izgatnak a német verdák. Viszont a sok fikázónak egy kis előjáték. :)
Ennél nagyobb fejünk csak egy dézsában lehetneA C3 alapára 150 ezer forint. Hát igen, ez nem az elég húzós kategória: ez már rablás. Elszaladt a ló a Schuberth-tel? Még az is lehet: válság ide vagy oda, a megrendelést követően majdnem két hónapot kellett várnom, mire…..
Linux-power 2010.05.17 09:42:13
Sziasztok

Az első bukóm egy 15-ezres gagyi bukó volt. Soha többet nem veszek ennyiért bukót. A következő egy SCH speed volt. Nagyon meg voltam vele elégedve. Nekem hibátlan volt, később az utasnak is. De szerettem volna egy felnyithatót. Vettem egy C2-őt. Nem bántam meg. Azóta próbáltam pár bukót. Pl. nolan n102-est. Olyat például soha többet. Azzal kínozni lehetett. Hangos volt, a plexi mögött teljes szélvihar. Szóval a C2-vel mentem vagy 30-40 ezret egy naked mocival. Teljesen bevállt. Nem ázott be. Nagyon csendes. Általában mp3-at is hallgatok és nagyon élveztem, hogy nagy tempónál is tökéletesen hallható, élvezhető maradt a zene. Sajnos új sch plexivel mi is jártunk úgy, hogy foltokban hullott róla a fólia. Nem tudom miért volt, valóban bosszantó. A C2-őn nem cseréltem plexit. Nem volt rá szükség, nagyon extrém jelyzetben párásodott csak. Semmilyen párátlanítót nem használtam soha. Szóval több C2 is megfodrult körülöttem és csak pozitívat tudok róla mondani. Most C3-at vettem magamnak és az utasnak is. Most úgy gondolom nem is van a piacon olyan felnyítható bukó a c3-an kívűl amiért adnék pénzt is. Szerintem mindenki az lehetőségeihez mérten vásároljon bukót. Azt viszont nehezen hiszem, hogy egy 15-ezrez Lidl-es bukó megközelít egy SCH-t. Amikor a 10-ezres bukó zárszerkezetét meg plexi levételét hasonlítjuk össze egy SCH-val és azt mondják ugyan olyan azon csak röhögni lehet. Persze a Trabanton is van ajtó meg a Mercin is. Ugyan úgy nyílik és ugyan az a funkciója, de ne hsonlítsuk már össze a kettőt. Nem is lehet.......

Jó utat, és jobb időt mint most. :)
Linux-power 2010.05.17 21:13:02
Ilyen tesztekből 12 egy tucat. :)

Itt egy kettő:
www.testberichte.de/p/schuberth-tests/c3-testbericht.html
www.testberichte.de/test/produkt_tests_schuberth_c2_p55974.html

És van itt még minden más is. Mivel 1 bukót sem törtem nem tudom milyen élmény. Szerintem jobb is ez igy :)
Belsőség Csúnya gazdagok! 2010.02.03 11:34:00
  Egy 30 milliós ház után 75 ezret kellett volna fizetni. Egy félmilliós Saab vagyonadója: 61 ezer. Vélemények azonos című írásunkról...