Adatok
Linux-power
0 bejegyzést írt és 43 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Húsz éve vezetek, azóta nem tudok rájönni, mi lehet annyira sürgős, hogy csakis egy magányos jármű előtti átrohanással oldható meg?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Linux-power
2013.05.03 14:24:07
Nincs olyan lámpa ahol ha vársz 5 percet nem megy át egy autós a piroson. Felesleges dobálózni, el kéne mindenkienek gondolkozni, befogni és türelmesen közlekedni..... ebben az országban HAHA arra várhatsz....

Az utóbbi időkben feltűnően sok Ferrari borult lángba. Mérnöki hiba vagy csak olasz trehányság? Esetleg buta tulajdonosok? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd gyorsan menni? Mai cikkünk blogposztja...

Azt hiszem, a rendőrségi szájkarate a kelleténél is jobban megtette a hatását. De nyugi, ha rendőrök akarnák, már senkinek sem lenne jogsija. Mai cikkünk blogposztja...
Linux-power
2011.08.10 09:57:53
@Rocko-: Én viszont pont nem erről beszélek. Szövegértés egyes ülj le, aludhatsz is. :D
Linux-power
2011.08.10 10:03:22
@Rocko-: > /dev/null no comment
Linux-power
2011.08.10 11:31:10
@ocell: Kedves közlekedésben résztvevő társam. Miből gondolod, hogy én nem alkalmazkodom a közlekedés dinamikájához? Lehet én sem érek rá, lehet van munkám is. lehet felfogtam, hogy 10 percet nem az úton kell megspórólni. Amúgy ha nem itt vesztegetnéd az időd máris nyertél volna 10 percet. :)

Mire elég 198 lóerő, mit tud egy Hayabusa? Meglepően sokat, akár nála lényegesen erősebb járművek ellen is bátran kiállhat a széria állapotú Suzuki. Az ellenfél ezúttal egy 850 lóerőre felpuffasztott Nissan GT-R volt. A motor jobban is rajtolt, fölényét negyed mérföldön…..
Linux-power
2011.07.20 14:50:13
Linux-power
2011.07.20 15:17:38
@CubΕ: És egy remek példa, miért töröl segget a motoros a benzinkúton? Mert beszart a röhögéstől. :DDDD
auto.indavideo.hu/video/Megy_ez_meg_3
auto.indavideo.hu/video/Megy_ez_meg_3

Eleinte furcsának tűnt, de aztán rászoktam a köszöngetésre. Mármint a forgalomban. De elegem lett, leszokom róla. Vélemények az azonos című írásunkról...

Őrület! Hölgyeim és uraim, ez egyre csodálatosabb lesz. Kérem, olvassák el, de ne puskázzanak, ne nézzék meg az aláírást, csak próbálják kitalálni, mely szervezet nevéhez fűződik az alábbi eszement kiáltvány. A kiáltványt ebben az esetben szó szerint kell érteni, annyi…..
Linux-power
2011.04.28 14:31:38
@Pirx: Nem értem miből vontad le ezt a következtetést. Nem ezt mondtam. Viszont nem akarlak elkeseríteni, de ha nem akarsz a balkánon élni akkor költözz el, ez ugyanis itt kőkemény balkán még mindig sajnos......
Linux-power
2011.04.28 14:38:17
@Bambano: Abban tökéletesen egyet értek, hogy enm lehet minden szabályt maradéktalanul betartani. De törekedeni kell rá. Viszont felesleges ilyen példákkal dobálózni, hogy a biglis így meg úgy. Az autós így meg úgy, ittasan vezet, gyorsan hajt, elüti a biglist, a megállóban várók közé hajt stb. Az atóst 1 tonna vas védi minimum. Lássuk be, hogy egy balasetnél nem kérdés ki húzza a rövidebbet. Ezért figyeljünk egymásra és legyünk türelemmel. Nem az úton kell behozni a 10 perc késést. Azok az idők elmúltak.....
Linux-power
2011.04.28 15:23:01
@Bambano: Ha te az autóddal utazol és mondjuk kihangosító nélkükl beszélsz megúszod. Ha ittasan vezetsz és mondjuk nem igazoltatnak akkor is. Ha hungárián 2 záróvonalon és 2 villamos sínen keresztül vissza fordulsz azt is megúszod. Szóval ha valaki szabálytalankodik és megússza olyan van. Tök mindegy milyen jármű van alatta. Nekem meg két cipőtalp van a talpam alatt és képzeld megállok hamarabb mint ahogy te egyáltalán a pedálra tudnál lépni, és akkor mi van? "Ez megint nincs így a bringások egy részénél, közülük sokan vannak, akik üzemszerűen packáznak a szerencséjükkel." Mert autós között ilyen nincs..... Csak azt ismételhetem amit eddig. Remitensek mindig voltak és lesznek, de akiknek esze van mutasson jó példát. Azzal, hogy egymásra hánnyuk sérelmeinket nem leszünk előrébb. Vigyázzunk egymásra, mindenki mindenkire. Mert mindenkit haza várnak......

A kamionok előzési tilalmát a legkorlátoltabb, legostobább döntésnek tartom. És ami még rosszabb: ezzel gyakorlatilag az országutak, lakott területek közlekedésbiztonságát rontják. Hogy miért? Kommentelje az azonos című írásunkat és ennek ellenvéleményét!..

Vagy inkább olasz teadélután? Egy biztos, jól esik néha szembesülnünk azzal, hogy a Totalcar nem a Seggen Ülő Némák Egyesülete, hanem egy ilyen folyamatosan pörgő izé.
Ilyen óriási vitát eddig semmi se generált a szerkesztőségben. Ennél talán egy hosszabb levélváltás volt,…..

Az ember ki se teheti a lábát anélkül, hogy ajánlanak neki valami csodaszert bármire. Én például gyanútlanul átmotoroztam Tű barátomhoz, aki BMW-s (motor) és búvár, továbbá ő a Kütyüdoktor. A Kütyüdoktorral kapcsolatban kellett megbeszélnünk, hogy mi legyen azzal a rengeteg…..

Hihetetlen, de a Saab él. A saját szememmel láttam. Tényleg gyárt autókat, az új 9-5 pedig létezik, legalább húsz–harminc példányban. Sőt, vezettem is. Ilyen nem volt tizenéve: egy igazán jó Saab! Vélemények az azonos című írásunkról...
Linux-power
2010.06.16 23:29:07
@Shadowbull: "Egyebkent meg ha betartjak a BMW-normakat, akkor tokmindegy, hol gyartjak." Persze ha betartjak. Azert lett olyan jo a török Dácia, meg Honda Jazz. Sajnos a saabnak is az volt az érvágás amikor a GM kezébe került. Azok meg mindent szétB-nak amihez csak hozzá érnek.
Linux-power
2010.06.17 09:04:01
@1kutya: németben nem a török vendégmunjások dobálják össze a bmw-ket, mert azok nem dolgoznak. :) Meg azért sztrájkolnak a Kínai Honda dolgozól mert olyan jó nekik mint Japán testvéreiknek. Ugye a magyar Audi gyárban is olyanok a feltételek mint a németben, csak a kereset nem, meg a szabadás mennyisége, hogy mást ne is említsek.
Linux-power
2010.06.17 10:38:22
@Biertje: Biztos sokat. De engem nem izgatnak a német verdák. Viszont a sok fikázónak egy kis előjáték. :)

Ennél nagyobb fejünk csak egy dézsában lehetneA C3 alapára 150 ezer forint. Hát igen, ez nem az elég húzós kategória: ez már rablás. Elszaladt a ló a Schuberth-tel? Még az is lehet: válság ide vagy oda, a megrendelést követően majdnem két hónapot kellett várnom, mire…..
Linux-power
2010.05.17 15:53:17
Szia Bazsy
Ne haragudj, de nem értek veled egyet. Abban igazad lehet, hogy egy felnyitható bukó nem olyan biztonságos mint egy zárt. Viszont túrázásra tökéletes. Tudnád ha próbáltad volna. Kiváncsi lennék honnan veszed, hogy funkciójában alig használható, mikor te más márkát használsz. A szélcsendességről meg csak álmodozz tovább az Araidban..... :DDD Az ilyen és ehhez hasonló értékeléseket is valószínűleg csak véletlen kapták meg: Schuberth has been awarded "Best Brand" for the 5th time in a row. Schuberth helmets have scored best results in more than 30 international tests. Forrás: blog.schuberth.com/en/2010/03/22/five-in-a-row/
Szép napot.
Ne haragudj, de nem értek veled egyet. Abban igazad lehet, hogy egy felnyitható bukó nem olyan biztonságos mint egy zárt. Viszont túrázásra tökéletes. Tudnád ha próbáltad volna. Kiváncsi lennék honnan veszed, hogy funkciójában alig használható, mikor te más márkát használsz. A szélcsendességről meg csak álmodozz tovább az Araidban..... :DDD Az ilyen és ehhez hasonló értékeléseket is valószínűleg csak véletlen kapták meg: Schuberth has been awarded "Best Brand" for the 5th time in a row. Schuberth helmets have scored best results in more than 30 international tests. Forrás: blog.schuberth.com/en/2010/03/22/five-in-a-row/
Szép napot.
Linux-power
2010.05.17 21:13:02
Ilyen tesztekből 12 egy tucat. :)
Itt egy kettő:
www.testberichte.de/p/schuberth-tests/c3-testbericht.html
www.testberichte.de/test/produkt_tests_schuberth_c2_p55974.html
És van itt még minden más is. Mivel 1 bukót sem törtem nem tudom milyen élmény. Szerintem jobb is ez igy :)
Itt egy kettő:
www.testberichte.de/p/schuberth-tests/c3-testbericht.html
www.testberichte.de/test/produkt_tests_schuberth_c2_p55974.html
És van itt még minden más is. Mivel 1 bukót sem törtem nem tudom milyen élmény. Szerintem jobb is ez igy :)

Egy 30 milliós ház után 75 ezret kellett volna fizetni. Egy félmilliós Saab vagyonadója: 61 ezer. Vélemények azonos című írásunkról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz