Regisztráció Blogot indítok
Adatok
valamik1

0 bejegyzést írt és 50 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Futótűzként terjedt el autós körökben a hír, mely szerint egy apró joghézagot kihasználva akár tízezer forintból megúszható a sok százezres bírság. A trükk lényege, ahogy azt pl. a Stop.hu is lehozta a legális rendszám-másolaton alapszik.Hatalmas baklövést fedezett fel a…..
valamik1 2011.08.08 23:39:29
@magyar_ellenállás:
Úgy a hogy írod :)
Ötvös Csöpi is tudott már valamit, azóta meg "fejlődött" a technika is :D
valamik1 2011.08.09 17:23:36
@csak néha benézek ha marhaságot látok:
Ha az útlevél kezelő nem ellenőrzi, és belföldön megállítják, és kiderül, akkor az aki beengedte az országba, rábaszik.
Én jártam már union kívül belül, és így működik, vagyis így kéne működnie.
valamik1 2011.08.11 08:46:27
@csak néha benézek ha marhaságot látok:
Én meg úgy tudom, ha valaki nem fizeti be unión kívül ember a bírságot, az bekerül egy olyan adatbázisba, ami kidobja hogy az emberke tartózik, és ezért beutazási és tartózkodási tilalmat vezetnek be ellene.
Ha unión kívüli emberről beszéltünk korábban, akkor szerintem nem Szlovénia irányából jön, hanem mondjuk Ukrajna irányából, ahol kötelező kezelni az útlevelet, illetve ellenőrizni is kell, nem csak bélyegezni.
Útlevél kezelőtől hallottam.
Tehát csak úgy nem jön be ide unión kívüli ember.
A mai napra öregmerci szerelgetést terveztem. Aztán öcsém hívott reggel, hogy tudok-e róla, hogy a hétvégi Mercedes-csillagtúra rajtja ma délelőtt van a Roosevelt Széchenyi téren (nem is tudom, átnevezték már?), mert éppen most voltak bent náluk a reggeli műsorban a szervezők.…..
valamik1 2011.05.23 14:16:20
@kisjapan:
Van felvétel!
gyedre melózni 75K helyett 90-100K-ért, és megtudod milyen TBC-és, meg egyéb olyan emberekkel foglalkozni, akikről nem tudsz semmit, hogy milyen fertőzőbetegségben szenvednek. Gyere, és állj közénk, mert ha kimész 1 egyszeri családi veszekedéshez, nem tudod mivel jönnek veled szembe, késsel, pisztollyal.
Légy rendőr, családod garantáltan pár éven belül elhagy, mert se szombaton, se vasárnap, se ünnepnap nemfog látni.
Ennyi pénzért, ilyen körülmények közt, örülj, tapsolj, és sok jogodról mondj le ami jelenleg megillet,ezeket nem írom le, mert ezeket már megtették.
H késel 10 azaz tíz percet fizess 200 000 Ft-ot, barátom így járt.
ha tönkre megy valamelyik ruhád, vegyél normál ár többszöröséért.
Ha akarod cserélek veled 1 hétre, csak bírd ki, mert én kibírom az aknába.
max nem csinálok semmit, mert nem értek az autószereléshez, de fordítva ez nem mondható el. Hiába nem értesz a rendőri munkához, attól sok veszély fog fenyegeti, mivel a 10 évnyi tapasztalattal rendelkező rendőr is úgy kezdni a szolgálatot, hogy vajon ma este hazamegy, vagy esetleg úgy viszik kórházba/boncterembe!
valamik1 2011.05.24 21:33:33
@kisjapan:
50-60 cigoval szemben sokszor 1-2 rendőr néz szembe. Nem tudom mit csinálnál ott.
Sokan szeretik ezt a munkát, és hülyeségért nem akarják magukat kirúgatni. Ennyi emberrel szemben lőfegyvert kéne használni, de azt meg csoporttal szemben nem nagyon lehet. Eleve kirúgás lenne belőle. Féltik a munkahelyüket.
Miért nem tisztelik őket? mert sikerült lerombolni pár év alatt. Nem nem a kis rendőr rombolta le, hanem aki parancsokat osztogat neki.
az hogy a buszmegállóban nem sokan várakoznak, az azt jelenti, hogy van cucc a buszok javítására, de amint nem lesz, topogni fognak. Az emberek szemébe nem te leszel a hibás, hanem a sofőr, hogy hol késik. ne a kis rendőrt szidja már mindenki, hanem a feljebb lévőket!
A végrehajtó-állomány szeretné csinálni amit kell, csak megvan kötve a keze.
Az a pilanat még odébb van, amikor hazánk rendőrsége nyugdíjazza az Octaviákat és Focusokat - hisz ez utóbbiak nem is olyan rég érkeztek az állományba - de most fordul elő először, hogy a hazai járőrkocsik egyikéről részletes másolat készül, az ORFK hozzájárulásával,…..
valamik1 2011.05.06 19:17:37
@fda:
Ezekből a kocsikból 1 deci benzint nem tudnak levenni. nem 1-2 ilyen gépet vizsgáltam...Oka van ennek a fogyasztásnak, Ezekkel a gépekkel jelenleg nem lehetne 9 liter alatt kihozni a fogyasztást....
A sima Focus nem az a Focus ami a rendőrségnél van....
valamik1 2011.05.07 17:20:48
@tschangow:
Ja Pont a rendőr szedi szét a motorteret, na ne már.
Mikor 1 kis karcolás is mennyibe kerül nekik, illetve a beépített GPS mutatja hogy hol-merre vannak.

Hogy csak a fényhíd, meg a rádió a plusz benne? Meg amennyivel több minden benne van, igaz nem látható helyen. 100 kilóval nehezebb a rendőrségi focus mint a civil változat, ehhez adj hozzá még 2-3 rendőrt.
A kőbányai Illatos Csirke büfében ebédeltem, kell néha egy kis kacsanyelv és disznóköröm a tésztaleveshez. Visszafelé a Dózsa György úton ért az első terelés: belefutottam a rendvédelmi dolgozók szakszervezeteinek monstre tüntetésébe. A demonstráció céljaival kapcsolatban…..
valamik1 2011.05.06 21:45:30
@longlong:
Tudod, csak 1 a gond!
A rendőrnek, azaz 1 fő rendőrnek ezt naponta meg kell élnie!
Mennyi rendőr ellen elkövetett támadás van amiről nem tudunk, napi szinten van 1-2!
Igen védem két van ismerős, őt például kedden 30 centis késsel, és egy elektrosokkollóval támadták meg. És nem ez az első esete!

Más:

Lehet szidni itt a rendőrt, de 2006-ban nem volt mind Pesten.
A rendőröknek a belügyminiszter az egyik legnagyobb parancsnoka, ezért tüntetnek ott ahol, akkor milyen felettesnél is kellene fizetésemelést kérniük?

@megint:
Nem 3 napot dolgoznak hetente, legalább 4-et, az heti 48 óra munka idő, napi 12 órával számolva.....
Igaz van mikor csak 3-at dolgoznak.
valamik1 2011.05.06 22:02:48
@Tigrisszív:
REBISZ = KR (Készenléti Rendőrség )
Tehát a REBISZ nem megszűnt, hanem csak a név változott
Átmentem a piroson. Megállított a rendőr, meg akart büntetni, majd kezdődött az alkudozás. Alkudjon ön is, ha van érzéke hozzá! Van értelme! Vélemények az azonos című írásunkról...
valamik1 2011.04.14 14:49:06
@.atti.:
Megengedett sebességgel haladva, engem még egyszerre lepett meg az, hogy pirosra váltott a lámpa, mivel mielőtt pirosra vált, kb 2-3 másodpercig a sárga világít. Eddig még nem mentem át ez miatt lámpán, tehát felesleges erre a rendszerre átállni, kitudja mennyibe fájna ez számunka, mennyit fizetnének érte (pályázat útján, mert másképp biztos nem lehet programozni,m se egyéb más dolgot csinálni :S ), hogy beprogramozzák,

Mielőtt valaki azzal jön, hogy lámpa előtt hirtelen megállni nem lehet, mert belénk durrant valaki, megnyugtatok mindenkit, a megfelelő követési/sebesség betartása mellett ez nem nagyon fordulhatna elő.....
valamik1 2011.04.14 15:58:47
@froton:
Nem tartom rossz ötletnek én se, hogy villogjon a zöld, csak akkor az okosok kitalálják, hogy a sárga felesleges, mert az minek oda, ha a zöld villog, tehát mint a gyalogosoknak, és ebből valaki megint pénzt tudna magának szerezni.

Személyleírást tudsz adni? Én számolni szoktam kinek mennyi pattanása/szeplője van :S
Tehát itt is változnia kellene a morálnak....
Nem belebújni a másik seggébe...
valamik1 2011.04.15 07:12:44
@.atti.:
Megadtad a választ arra, hogy miért nem vezetik be, az utolsó mondatoddal.
Inkább szedetik be a pénzt, mint hogy fizessenek valamit, ami jó, és működik.
Belsőség Kanyarban halni meg 2011.02.02 06:00:00
Sose tudhatod, mikor és ki jön szemben a kanyarban, de joggal remélheted, hogy nem akar megölni. Elvégre szabály is van rá, hogy mindenki a saját oldalán közlekedjen. A kanyartrollok tojnak erre, szándékosan vagy tudatlanul, de orosz ruletted játszanak. Az életeddel. Vélemények az…..
valamik1 2011.02.02 13:32:50
@Medencefűtés:
én figyelek, sőt bevallom, ha úgy van levágom én is kanyart, azaz ha úgy van:
Sötétben, nem belátható részen, NEM teszek ilyent.
Ahol megteszem: belátható kanyar az elejétől a végéig, illetve a kanyar utánin részt is lássam, de ezt is csak akkor ha mögöttem se jön senki.

baleseteket meg nem akarok itt fejtegetni, csak tudom hogy mi volt, illetve olvastam a rendőri vizsgálatról szóló jelentést.

Azoktól a hülyéktől elkel venni 1 életre a jogsit akikre gondolok hogy gondolsz :)

Engem, se Rendőr, se tábla nem hátráltat.
8 éve van jogsim, nem sok igaz, de eddig 1x állítottak meg, és még 1 fillért nem keltet fizetnem, mert betartom a KRESZ-ben leírt szabályokat.
Igen figyelni kell a közlekedőkre, ha nem ezt tenném, mindennap vehetnék magamnak 1 autót, vagy kitudja, lehet nem kéne ezen a földön már lélegeznem, amiket egyesek művelnek az utakon.
valamik1 2011.02.02 13:52:04
@Medencefűtés:
A hátsó ködzárófény csak akkor van bekapcsolva ha nagy köd van, akkor csak akkor míg kb. 100 méter távolságra nem ér 1 autó, illetve lakott területen kívül :P
Lakott területen belül egyáltalán nem világít. Őt az első ködlámpa is csak akkor van bekapcsolva ha köd van, de ha látom hogy jön szembe valaki, akkor lekapcsolom azt is, hogy véletlenül a szemből jövőt, véletlenül se zavarja,illetve ha valami véletlen folytán nem szabályosan világít, azaz kicsit balra felfelé akkor ne süssem ki a másik sofőr szemét, és vakítsam meg.
Igen a lápák be vannak állítva. na tudom a teendőt a lámpával kapcsolatosan?
valamik1 2011.02.02 14:27:32
@The Good Boy: @Medencefűtés:
lekapcsolni azt a kib@szott ködfényzárót nem nehéz!
Csak figyelni kell az embertársakra is! Csak aki figyel rájuk, belőlük egyre kevesebb van :S
Igen arra is szoktam figyelni, ha gyorsabb valaki jön utánam, hogy ne tartsam fel nagyon, ha szemből nem jön senki, irányjelző jobbra, és had menjen, ha meg jönnek szemből, rálépek a gázra, és az első adandó alkalommal elengedem. Míg sok ember pont az ellenkezőjét teszi :S
Pedig ez is balesetekhez vezethet.

medencefüttés:
tényleg betartom a szabályokat, ami szerintem nem nehéz. Bárcsak mindenki megtenné, talán kevesebb halálos kimenetelű balesetekről lenne szó a hírekben.
A Sauber videóján jól látszik az új alkatrész működése. A légterelő egyik kereszteleme le-föl csapódik, mintegy öt centiméter széles rés keletkezik, ha a pilóta úgy állítja. A hatás az egyenesben akár 15 km/h óra pluszt jelenthet és előzéseket. Használatának persze…..
valamik1 2011.02.02 13:23:57
Akit előznek nem használhatja, ennyi.
Az hogy visszaelőzi az meg szerintem nem olyan könnyű, mivel, egyenesben fogják alkalmazni, a kanyarig (gondolom) így akit megelőztek, kifog esni az 1mp határból, így ezért nem fogja tudni használni.
De várjuk meg a versenyt, illetve valaki csak lesz aki bemásolja az ezzel kapcsolatos szabályt, mivel nem találtam, illetve ahol megvan az angol, és angolul nem tudok :S

"vettmalac 2011.02.02. 13:00:49
És azt hogyan fogják mérni, hogy 1 mp a "követési távolság". És mi van, ha csak 0,99 vagy 1,01? Ezt ki dönti el és hogyan, folyamatosan mozgó autók esetében, egymáshoz képest is folyamatosan változó sebességi értékeknél? Szóval nem értem ezt az egész szabályt. Vagy lesz egy műszer a kocsiban, ami blokkolja a használatot adott időkülönbség fölött? És milyen mérési adatok alapján? Saját, vagy központi? És mi van ha éppen akció közben csökken 1 mp alá az időkülönbség, akkor a műszer leblokkolja a már felnyitott szárnyat? Szóval nekem ez lila... "
A használata meg úgy lesz megoldva szerintem mint a KERS volt 2009-ben, hogy 1 elektronikai berendezés fogja engedni, illetve tiltani a használatát.
Elképzelésem szerint, ami alapból benn építve GPS, meg nem tudom mit mér még az a szerkentyű, amivel a körítőket is mérik, arra rá lesz kötve a szárny , mozgató kapcsoló, és ez alapján szabályozzák a használatát. nem nehéz megoldani, fölég nem a Formula-1ben. Mindegy, mnajd ezt is meglátjuk szerintem.
valamik1 2011.02.02 13:38:25
@tocibacsi:
Sajnos ez lett a Formula-1-böl :S
Valaki fentebb írta, hogy minden technikát ki, kézi manuális váltót be, és győzzön a jobb :)
Amúgy nem értek én a GPS, meg a hasonló kütyükhöz :S
Amúgy a 10Hz GPS ami jobb fajta, olyant veszek én a boltban, vagy ezt nem veszem meg? (tényleg nem értek hozzá, még a kezembe se volt)
Azért kérdem, mert lehet a forma 1-ben, jobb gépek lehetnek nem? Csak nézzük meg a mobil telefonokat. most vesszük meg azokat a telefonokat, amik már 15-20 éve léteztek, ebből gondolom van jobb GPS is.
HÜLYESÉGET MEG NEM AKAROK BESZÉLNI!Ezért kérdezem.
valamik1 2011.02.02 14:19:19
@Beginner:
Azt tudom, hogy az utcai kocsiba amit betesznek, az műhoddal tartsa a kapcsolatot.
Én úgy emlékszem, mint ha régebben valaki nyilatkozta, hogy ami a forma-1be van GPS, az nem műholdak tartja a kapcsolatot, hanem a TAG..... elektronikai vállalat, fejlesztette ki valami olyasmit, hogy a pályán lévő gépek oda közvetítenek kapásból, és nem kell a műhódot használniuk. Azért 0,1 sec amúgy se sok szerintem, majd megváltoztatják a szabályt, hogy 1,1 sec különbségnél lehet használni, nem 1.00-án :D
Amúgy ha nem lenne valami pontos mérőműszere az F-1nek nem ezred mp-be mérnék az időket nem? Ha azt tudják mérni, itt is megtudják csinálni véleményem szerint.
Pontosan azért nem tudom.
Örök világosságot nekik, az emberekre még egy villanykapcsolót se szabad bízni, nemhogy komolyabb dolgokat. Semmit. Vélemények az azonos című írásunkról...
  A gond csak az, hogy ha – teszem azt – nem állnának ott és nem igazoltatnának, amit mi természetesen nettó basztatásként fogunk fel, nem szednék ki a mattrészeg, bekokózott Stohl Bucikat sem a forgalomból, akik aztán vígan kacsáznának fel-alá a városban,…..
valamik1 2010.12.20 21:42:30
@waffen55:

Ha jól tudom, már nem bírságolhatnak azért, ha nem ég az egyik lámpa a kocsin, kivéve a bal, akkor nem mehetsz tovább vele, míg ki nem javítod, javíttatod, vagy el nem viteted.
De nem vagyok benne biztos, majd megmondják az okosok....
Szerintem, ezért tényleg indokolatlanul kaptál bírságot a lámpa miatt.
valamik1 2010.12.20 22:09:38
@waffen55:
Igen ez igaz, hogy motorosnak nézhetnek.
Idén változott a KRESZ, hogy ha kiégett az izzó, akkor nem lehet büntetni, csak figyelmeztetni, ezt azzal indokolták, hogy a modernebb autók ugy vannak megcsinálva, hogy nem nagyon van lehetőség az út szélén kicserélni az izzót, mivel le kell bontani ashoz a kocsi elejét.
Ennyivel jobbak voltak a régi ŠKODA-ák, Trabant, Zsigulik, bárhol cserélhettél izzót, mindenféle szerszám nélkül szinte.

A bal oldalira vonatkozik hogy motorosnak nézhetnek, mert melyik az a hülye motoros, mikor látja hogy jönnek vele szemben, az út közepén megy motorral ha a bal oldali világit a jobb nem?
De ha a jobb világít, a bal nem, na az a tévesztőbb.

Azért ha ilyenért megakarnak büntetni, majd kérdezz rá.
Holnap utána járok ennek pontosan, hogy változott a KRESZ ezzel kapcsolatban.
valamik1 2010.12.21 21:37:37
@waffen55:
Na utána jártam, és lehet bírságolni ha nem világít az egyik lámpa, csak a pót izzót nem kérhetik el, és ez miatt nem bírságolhatnak. Tehát tévedtem, és jogos volt a bírság sajnos :S
 A Mercedes-főnök múltja miatt tartja meg a németet, biztos benne, hogy jövőre teljesíteni fog. "Hogy őszinte legyek, nem, de mivel ismerjük Michaelt, tudjuk, még sokat várhatunk tőle - válaszolta Ross Brawn a formula1.com kérdésére, miszerint megtartaná-e csapatánál…..
valamik1 2010.09.30 09:33:19
@Vad.Korte:

Ha már megadtam a választ a kérdésemre, igen, direkt, mert hogy le lehessen nézni a többi versenyzőt.
Na nem ám, csak azért tettem fel azt a kérdést, válasszal együtt, hogy a sok fikázó, Schumi ellenes, gondolkodjon 1 picit, hogy kit, miért néz le...

Alonson kiviül, nem látom azt mint anno Schumiban láttam, hogy SZAR autóval is küzd, és képes menni, hogy megnyerje a versenyt.
Aki azt állítja, hogy csak jó autóval képes csodát tenni, nézze meg 1991-1996 végéig mit művelt.
Rajta, és Alonson kívül nem nagyon mutatta meg ezt senki a mai mezőnyből.
Sportszerűtlen:
Melyik pilóta nem követ el sportszerűtlenséget?

Segítette az F' vezetése:
Akkor miért hoztak 2003 olyan szabályokat, amivel megtudják törni az ugy nevezett "sumiérát"?
94-ben miért tiltották el, vagy zárták ki olyan dologért, mikor másik csapatnál, max. csak a konstruktőri pontokat vonták el, vagy vonnák el?
Amiért a csapat hibás, más ott tudtommal a pilótákat nem büntetik, vagy igen?

Amúgy nem vitatkozni akarok, csak nem bírom az igazságtalan kritikákat, nem nem csak Schumira nézve, hanem bárkivel szemben....
Amúgy van benne valami, hogy nem volt mindig toppon, de mindenkinek vannak rossz napjai, ezért hibázik, ugyan úgy mind mások, hol kisebb hibák, hol nagyobbak, meg voltak szándékos "hibák"
valamik1 2010.09.30 09:34:48
@fenyoke:

Pontosan ez is közre játszik, hogy nem hajthatja a vasat reggeltől estig 100 beállítás kipróbálása mellett.