Regisztráció Blogot indítok
Adatok
egy laikus kívülálló

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A magyar gyorsforgalmi útfejlesztés az elmúlt években elérte azt a kiépítettségi szintet, ahol a további fejlesztések egy részét szakmai indokok alapján már meg lehet kérdőjelezni. Ennek remek táptalajt ad az ismert, és unalomig ismételt miniszterelnöki mondat az egri…..
egy laikus kívülálló 2017.07.22 12:47:44
@igazi hős: Teljes mértékben egyetértek. Nem kellene mindent az M0-ra terelni, az M8 eredetileg BP teljes elkerülésére lett volna alternatíva. Hiába van bővítve az M0 2x3 sávra, ha minden komolyabb főút oda vezet. Ez egy stratégiai hiba, mindent BP-re beterelni. Az M1 - M5, M3 mind az M0-n kerüli BP-t. Ha lenne egy értelmesen megépített M8, akkor nem kellene BP felé a 2x3 sáv az M1, M3, M5, M7 pályákon. Ezt már végiggondolta valaki?
Csak a forgalom számlálás alapján nem lehet tiszta képet kapni a kapacitásokhoz (2x mennyi sáv), ha jó alternatívák jönnének létre, nagyon sok jelenleg forgalmas út forgalma átterelődne másik irányba - lásd régi 8-as út - M7 autópálya a határig.
A kis Polskitól a nagy Mercedesig ível autóim kronológiája. Fejlődéstörténet-e ez? Igen, de olyan furcsa, faramuci, kelet-európai módra: a legújabb autóm ugyanis idősebb, mint a legrégebbi lenne – ha nem bontották volna már rég alkatrészeire. Előre szólok, hogy sehol egy…..
egy laikus kívülálló 2010.04.11 15:48:05
A cikkben a Dacia szapulása nem tetszett. Lehet, hogy nekem szerencsém volt, de 1989. végétől két év 4 hó alatt 75 ekm-t mentem vele és csak kisebb hibákkal.
Megvételkor 2 hétig nem tudtam még átnézni se, mert állandóan menni kellett (munkás autónak vettem, minden nap sokat kellett menni, hétvégén pedig a gyerek betegsége foglalt el). Két és fél hónaposan már 6 ekm volt benne, ekkor ki lett kötve a km spirált,hogy a garancia megmaradjon. Egy éves korára kötöttem vissza, ekkor már 46 ekm volt és egy első tartó gömböt cseréltek csak garanciában. Igaz a hűtéssel baj volt, 1310 TLX (1400 cm3), mivel a hűtő az 1300-as, négy sebességével azonos volt. A lényeg, hogy kapott egy Skoda 120 hűtőt - be lehetett tenni - és nem volt gond a hűtéssel. A fűtőtest 3-szor lyukadt ki, ekkor bele lett fűzve alu cső,és jó lett. A 75 ekm-nél a féltengelyek is eredetiek voltak. Azért adtam el, mert diesel autó kellett a munka miatt (évi 38-40 ekm). Na vettem? Nem Golfot, hanem BX 19 D-t, és előztem a sok füstölő Golfot (1992.). Mikor jöttek a turbos VW-k, 1994-ben cseréltem BX TRD TURBO-ra. Amit azzal lehetett menni, azt kevés autó tudta akkoriban - 1767 cm3-ből ...Utána Xantia 1,9 TD - ezt nem tudtam megszeretni, majd ismét BX TRD Turbo. Egy új Peugeot 206 1,4 hdi, ami most is meg van, de a méretei miatt van mellette Renault Megane Grandtour. Egy 1,5 dci két évig, ami csak gondolkodott menés helett, most már 1,9 dci-re cseréltem - ez nem gondolkodik, megy.
Karesz az imént küldött néhány fotót a kocsiban volt és van láncokról. Nem kevéssel volt hosszabb a kelleténél. Ha pedig lennének kétkedők (akiket úgyse lehet kikerülni, tehát lesznek), itt a fölső vége a láncnak bizonyítandó, hogy fent egy vonalban volt a fotózáskor a…..
egy laikus kívülálló 2010.03.10 19:27:45
@W_Pooh: Ez a dolog nekem is feltűnt. A rövidebb láncnak láthatóan hosszabbak az egyes szemei... Én biztosan csak kivettem volna egy szemet és kész.
Tudják mit? Ez az autó a tipikus autóhasználók 95 százalékának az idő 95 százalékában pont elég, a maradékban sem nyűgös. Ebben a 95 százalékban azt nyújtja, amit egy S80-astól vár az ember. És ha automata lenne a váltója, még matekolni se kéne annyit. Igen, csakis…..