Adatok
Monsta
0 bejegyzést írt és 26 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
Kártérítés helyett ingyen gyorskötözőt ajánl a világ egyik vezető légitársasága a zárhatatlanná vált bőrönd tulajának
2018.08.01 11:24:30
Olvasónkat az akasztotta ki, hogy a világ egyik legelismertebb légitársasága, a Qatar Airways nem akar kártérítést fizetni neki, amiért az út alatt a bőröndje számzárját nemes egyszerűséggel valaki addig piszkálta egy fémeszközzel, amíg meg nem adta magát. A panaszkezelés maga egyébként abszolút…..
A fenti képen testfestésben feszítő párok nem igazi házasulók, hanem egy valóságshow hősei feladatteljesítés közben. Nekik ugye az ég világon semmi szükségük nem lett volna az esküvő után egy ruhatisztító szalon szolgálataira. Ahogy egyébként az ezen a linken a…..
Monsta
2018.07.27 11:53:10
Amióta kutyánk van, egy új világ tárult fel előttem. Előtte sejtelmem sem volt róla például, hogy létezik még csoport, amely a kisgyerekes anyákéval vetekvő vehemenciával folytat vérremenő csatákat az élet leghétköznapibb eseményeiről is. A négylábúakkal való élet persze tényleg rengeteg…..
Monsta
2018.05.09 11:33:15
@Bombaló: Én is ezt nem értem. Ha közterületre kiviszed az ebet, ott mindenhol kötelező a szájkosár, nem csak a buszon.
Monsta
2018.05.09 11:55:35
Rendszeres Homár olvasók biztosan nem ijednek meg sehol „ A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el!" kiírástól, hiszen jól tudják, bármi is van kilógatva a boltban, fogyasztói jogainkkal blokk vagy számla bemutatása ellenében igenis élhetünk. Az már izgibb kérdés, hogy mi van, ha…..
Monsta
2018.03.27 10:12:22
Péter úgy érezte, tutira megy, amikor a lakhelye vagy a munkahelye helyett a Magyar Posta egyik átvételi helyét, a Vágány utcai MOL kutat jelölte meg átvételi helyként. "Nem posta, ismert a cím, a postás nem téved el, nem dob értesítőt, nem kell sorban állni, idegeskedni a csekket…..
A postai meghatalmazás nem egyszerű eset, ezzel valószínűleg már mindenki szembesült, aki egyszer az életben utazás vagy mondjuk egy idősebb rokon megsegítése kapcsán próbált más nevében eljárni náluk. A legfontosabb ezzel kapcsolatban, hogy egy akármilyen meghatalmazás bizony pont a sajtpapír…..
Monsta
2018.02.09 10:19:03
@vanek ur: pont erre gondoltam én is
Tanulságos történet a jóvágású iPhone-ból hipp-hopp féltéglává lefokozott mobilról. Reméljük, olvasónk azért végül nem lett youtube-sztár a felgyújtott készülékkel.
Tisztelt Tékozló Homár!
így jártam tegnap:
Vettem egy telenor függő Iphone készüléket, természetesen nem az előfizetőtől, imei…..
Monsta
2018.01.08 11:12:29
Monsta
2018.01.08 11:15:23
Hogy mik vannak! A Media Markt gyakorlatilag zsarolja szegény Tamást a csomagjával! Csak akkor akarják neki kiszállítani, ha visszajuttat nekik egy laptopot. Ami nincs nála. Nem is volt. Csak ezt nem tudja bizonyítani. Mondjuk a Media Markt se az ellenkezőjét.
Sziasztok!
Legújabb ügyem a Media…..
Monsta
2018.01.05 12:36:22
Monsta
2018.01.05 12:44:00
Tékozló Homár
Tudomásul veszem és kötelezettséget vállalok, a felelős egyedül csak én vagyok
2017.12.11 12:58:31
Idehaza is egyre elterjedtebb a tárgyak helyett élményajándékozás, ami csodás innováció. Néha azért nem árt résen lenni, hogy mit is vettünk vagy kaptunk. A Bálint által kifogásolt nyilatkozat tényleg nem semmi úgy, hogy egy árva mukk sincs csatolva mellé arról, hogy a cég mit garantál, pl. egy…..
Monsta
2017.12.11 13:36:12
Tékozló Homár
Háromszor vonják le a vásárlás összegét, aztán nem érnek rá a reklamációval foglalkozni? Mit gondol a Lidl?
2017.12.05 13:00:35
A levél 2 napja érkezett, írója láthatóan feldúltan jegyezte le a vele történteket. Dehát ki ne ragadtatná magát mondatokon átívelő caps lockra, ha kiderülne, hogy 3x vonták le tőle a bevásárlás árát? Az ügy kapcsán elég helyes döntésnek tűnik, hogy olvasónk nem szándékozik többet többet ebbe a…..
Monsta
2017.12.05 13:10:51
A futárcégek virágkorukat élik a webshopoknak és a Magyar Posta rossz hírének köszönhetően, még úgy is, hogy sok a rossz tapasztalat velük. Annyiban védeném őket, hogy ez simán hibaszázalékban is összefügghet a megnövekedett forgalommal. Ahogy nekem az is belefér, ha a futár a GPS korában nem…..
Monsta
2017.11.23 10:47:04
Pál elég rendesen körüljárta a konvektorait beröffentő céget. Nagy kár, hogy csak miután hiába próbálta egy héttel a Nagy Szerelés után kihívni őket egy kis utógondozásra, és nem mellesleg megkapni a beígért elektronikus számláját. Soha többet nem bírt kapcsolatba kerülni a céggel, pedig nagyon…..
Monsta
2017.11.21 13:45:49
@napalm: Én is ezt mondtam volna, hogy amint ad számlát, megkapja a pénzét.
Tékozló Homár
Megvették a Gilda Maxot, aztán szó nélkül bezárták a legnagyobb termét
2017.11.20 11:57:58
A hírek és a hozzánk érkező posztok szerint az eddig két budapesti és egy pécsi edzőtermet üzemeltető Life1 felvásárolta a legnagyobb fővárosi fitneszláncot, a Gilda Maxot, majd erőteljes belépőként egyszerűen szó nélkül bezárta annak legnagyobb, Savoya parki termét. Az érintettek beszámolói…..
Monsta
2017.11.20 13:43:07
@Jako0211: Hogy ebben az országban ilyen esetben bárki visszakapná a pénzét? Hol élsz te? :)
András nem egy bonyolult dologra vágyott, csak tévére és internetre az utca túlsó oldalára költözés után is. Jelentkezett is a Telekomnál. Aztán amikor a tesze-tosza ügyintézés, a hibás adatbázis és az éves rendes árokásó időszak lezárulásának gonosz triója együttesen kezdte fenyegetni a fűtés…..
Monsta
2017.11.09 12:49:53
Végre, itt a levél amiből megtudod, hogyan lehet egy rétestésztaként húzódó ügyet elintézni a Telekomnál, bár valószínűleg minden más cégnél is működik. A hatékonyság titka: a világos fogalmazás és az egyedi hangvétel. Telekom-mesék, 7. évad, 4965. rész. Ezúttal happy enddel!
Kedves…..
Monsta
2017.11.06 09:47:40
Monsta
2017.11.06 09:53:48
Ha az ember 150 ezer forintot feccöl egy hűtőbe, egy csudaszép és csudajó éléskamrát lát maga előtt, nem pedig egy batár elektromos hulladékot a gyárból. De, ha már úgy esett, hogy az üvegtartó polc bekerült, de a freon kimaradt, joggal reméli, hogy a gyártó extra gyorsan…..
Monsta
2017.11.03 10:20:43
@stakeholder Manyecs: Meg a galambok és poloskák
Tékozló Homár
Panaszkönyv nincs, csak véresre verés az Erzsébet körúti KFC-ben UPDATE: Megjött a KFC válasza
2017.10.16 12:45:36
Megdöbbentő sztorit posztolt a Facebookra ma délelőtt Szabó Zoli kollégám, akit tegnap este úgy megvert a a Nagykörúton a Király utca sarkán lévő KFC biztonsági őre, hogy több öltéssel kellett összevarni a száját a Baleseti Sebészeten. Hogy mi volt a bűne? Kérte a panaszkönyvet, mert elégedetlen…..
Monsta
2017.10.16 13:26:07
Monsta
2017.10.16 13:30:26
Telekommunikációs modernizálásba fogott a cég, amit egy szanálással, valamennyi amortizálással és némi likvidálással foganatosított a Telekom. Lendületes beszámoló következik remek hasonlatokkal és nagy megfejtésekkel.
Történt, hogy a naiv 22 éve kiválóan prosperáló családi cégünk úgy gondolta,…..
Monsta
2017.08.21 11:15:54
Monsta
2017.08.21 13:54:33
@temprasordog: Na annak már több értelme van, mint amit a poszter írt.
"Egy bőrönd - több ár" típusú sztorinak indult Tibor tescos esete, hogy aztán egy átmeneti "több bőrönd - több ár" tényállás után váratlan fordulattal a "nincs bőrönd, nem is volt - nincs ár" meghökknető zsákutcába fusson bele. Csak sejtéseink lehetnek arról, hogy mi történhetett, de valami nagyon…..
Monsta
2017.08.10 15:22:28
@a kisvakond: :)
A képek alapján eléggé jogosnak tűnik, ami történt, de nehéz elfogadni, hogy mindezt bármiféle előzetes felszólítás vagy értesítés nélkül lehetett megcsinálni, ráadásul ennyire brutál módon kivitelezve. Mindenki vonja le a tanulságokat, és hasonló helyzetben ragadja meg a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
az Aer Lingust én is szeretem :)