Adatok
Motordoktor
41 bejegyzést írt és 477 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A tuning 1303-as Bogaramról már sokat írtam, akik kint voltak pályanapon láthatták is, meg is előzhettek, ha kellően gyorsak voltak. Ez a Bogár bizony elég gyors volt, még a kisebb, 40-es Weber karbikkal is tudott fékpadon 143 lóerőt, aztán a 44-es karbikkal még gyorsabb lett, csak…..
Motordoktor
2015.07.06 12:21:36
@jewdi76: Michelisszel mindenképpen jobbat menne.
Motordoktor
2015.07.06 15:59:36
@CSÖRR-CSI££: Én is azt gondoltam, hogy valamelyik kollégám a szerkesztőségben csendben moderál...de nem.
Jó érzés olvasni a kommenteket!
Jó érzés olvasni a kommenteket!
Az előző részek tartalmából:Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni.Vettem egy bogarat, örültem neki.Elkezdtem szerelgetni, kiderült, nagyon élvezetes dolog.Kasznit cseréltünk rajta, szép sárga lett.Ebben a részben pedig felpolírozom
Ez volt az utolsó előtti mozzanata a…..
Motordoktor
2014.08.02 16:48:07
@csipoca: Te érted amit írsz? Mert én egyáltalán nem, pedig láttam pár hasonló gyújtást, nem csak Bogárban...
Motordoktor
2014.08.02 16:49:17
@gobolyosg: több óra, még géppel is.
Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik. Autót akart venni, mert a biztosító kifizette a korábban elpusztult Zastava (Yugo) árát. Elmeséltem, hogy nem olyan rég vettem egy Bogarat, és hogy volt egy példány, amit megnéztem ugyan, de hosszas…..
Motordoktor
2014.06.01 13:16:18
@prokee: Azt hiszem összekeversz valakivel. Viszont egy gyújtásmodul kellene, mert a VEB Fabrikos beszart.
Tiszta hülye vagyok. Mégis hogyan gondolhattam, hogy egy ilyen cuki tárgy, mint amilyen ez a Nénitől megvett Bogár, majd hibamentes lesz, negyvenpár év használat, két tulaj, két élet, két szín és két év állás után.
Kb ennyit ültetne az ültető tengelycsonk. Maggal ne…..
Motordoktor
2014.04.27 09:43:28
@Gyurma73: Nagyon furcsa amiket írsz, mert abból az jön le, hogy te vagy az, aki azt vallja, hogy a legjobb autó az új autó és inkább vennél egy Suzuki Swiftet, mert az nagyon megbízható. Másrészről pedig a honlapodon (ld: nick sor)azt hirdeted, hogy alvázvédelem, üregvédelem, rozsdátlanítás és öreg autók felújítása.
Tehát mindenkit hülyének tartasz, csak leveszed őket pénzzel?
Végül is ez is egy üzleti modell.
No offense, csak érdekes.
Tehát mindenkit hülyének tartasz, csak leveszed őket pénzzel?
Végül is ez is egy üzleti modell.
No offense, csak érdekes.
Végül vettem egy Bogarat. Volkswagen. Folkszi. De hogy a harminc éves BMW 518i és a húszéves (tizennyolc) Fiat Ulysse mellé mi a francnak kellett egy negyvehárom éves Bogárhátú? Főleg, hogy a közlekedésre javarészt kerékpárt használok? Kellett és kész. Azóta vágytam rá, hogy…..
Motordoktor
2014.04.17 15:49:34
@vau: Nem minden bogárnak rossz a felfüggesztése, nézz szét.
Motordoktor
2014.04.17 15:50:58
A blogposztok kegyetlenek. Ha nem lennének, kellemesen összefolyna az idő, és én is letagadhatnék egy-két évet, mint az idősödő nők. Fejből nem tudtam volna megmondani, mikor szántam rá magam, hogy szétkapjam, de pechemre letámasztottam ide egy-két mérföldkövet, csak hogy most…..
Lassan hat éve, 2008 április 8.-án jelentkeztem először saját nick alatt, szerzőként a Belsőség-blogon. Az volt az első poszt, melyet én írtam és én is raktam be egy kettővel ezelőtti blog.hu adminfelületen. Az eltelt hat év alatt lettem kommentelőből külsős, majd immáron…..
Motordoktor
2014.01.24 22:09:43
@kzolee: Dehogy maradt ki! ;-)
Majd írok is a Belsőségbe, mert van mit. Három motorblokk van a műhely asztalon és 4 karburátor 6 torokkal, azt sem tudom milyen szerszámot fogjak a kezembe.
Majd írok is a Belsőségbe, mert van mit. Három motorblokk van a műhely asztalon és 4 karburátor 6 torokkal, azt sem tudom milyen szerszámot fogjak a kezembe.
Ez az Égéstér 100. adásának kommentposztja.
És ha netán kíváncsiak rá, itt a horgászdal!
..
Motordoktor
2014.01.01 10:13:56
www.youtube.com/watch?v=MCqiYU9uU1Y
Itt egy kis kiegészítés a Porsche IMS (Intermediate Shaft) csapágyhoz, fémreszelékkel, szétvert golyópályával.
BÚÉK
Itt egy kis kiegészítés a Porsche IMS (Intermediate Shaft) csapágyhoz, fémreszelékkel, szétvert golyópályával.
BÚÉK
Mozgalmas, helyenként idegölő, máskor szórakoztató egy év volt ez a Totalcar életében. Nézzük, mi maradt meg belőle és mit tudnánk feledni.
Mai összefoglaló írásunk kommentposztja...
Motordoktor
2013.12.30 09:22:03
@merida001: Sokan említok a Golfot, akik tesztelték. Én is mentem vele (1.4 TSI DSG) és valóban telitalálat.
Csokit, ropit, szotyit, valamit készítsenek gyorsan a gép mellé. Én szóltam, időcsapda lesz ez a poszt mindenkinek, aki szereti a Nissant. Vagy csak a japán autókat. Vagy a veteránokat, vagy a versenyautókat, esetleg ezek kombinációját. Ha a tünetek bármelyike fennáll, ne kattintson…..
Motordoktor
2013.12.26 10:27:46
@Gyurma73: Valóban, a soros hat henger már szinte nem létezik, de ha mégis, akkor az autó 1500 kg felett van. Ez itt a probléma. Meg jön a sok négyhengeres turbós.
Ezért kell megbecsülni az utolsó olyan autókat, ahol még a tömeg relatíve alacsony, a motor meg sokhengeres és hátul hajt. Egyre kevesebb van.
Ezért kell megbecsülni az utolsó olyan autókat, ahol még a tömeg relatíve alacsony, a motor meg sokhengeres és hátul hajt. Egyre kevesebb van.
Motordoktor
2013.12.26 10:29:05
@Gyurma73: Volkswagen typ3 Variant. Ős kombi 3 ajtóval.
Újabb év, újabb karácsony, újabb fotózás. Visszatekintve megint sok-sok dolog változott, kivéve a lényeget: imádjuk amit csinálunk és még mindig önök a legjobb, legösszetartóbb közönség. Gondolom, nem kell magyaráznom, milyen szorosan összefügg a kettő. Köszönjük hát,…..
Motordoktor
2013.12.25 11:44:43
@xoyox: Te neveztél Varázslónak, ember! Megint elromlott a Porsche? Szeretnél egy jó Bogarat, nem? Boldog karácsonyt neked!
Nem, dehogy, ez nem olyan, nem lesz itt verseny, nem aranybugyira megy, gyere nyugodtan, tök jól fogunk szórakozni, frankó lesz, neked ennyit jelent a testület?
Ilyen dumákkal csábítottam azokat, akik meg voltak győződve arról, hogy ha mi szerkesztőségileg elmegyünk valahová, ahol…..
Motordoktor
2013.12.15 17:17:17
@Pál Gaál: Nyugodj meg, többen mentünk már igazi gokarttal, igazi pályán, nem parkolóban. Mégis leírtuk, hogy gokart, mert sokkal jobban hasonlít a gokarthoz, mint az autóhoz vagy a motorkerékpárhoz, pláne nem hasonlít a zongorához. Nagyon sokat gondolkodtunk, volt nagyon sok ötletelés és többen (beleértve magamat is) arra szavaztunk, hogy hívjuk gokartnak. Mások a szerkesztőségből felvetették a fűnyíró, rotakapa elnevezést is, de a többség a gokart mellett döntött, mert a rotakapa egytengelyes és szöghajtásos, a fűnyíró meg gyűjtőzsákos, vagy oldalra kidobós és ezt többen elvetették.
Én mondtam, hogy a gokart elnevezés nem méltó egy autós szakújságíróhoz, de lehurrogtak, azt mondták ebbe csak a hülyék fognak belekötni. Hülye az egész szerkesztőség, mentségünkre legyen mondva, hogy nem állítottuk az ellenkezőjét sohasem.
Én mondtam, hogy a gokart elnevezés nem méltó egy autós szakújságíróhoz, de lehurrogtak, azt mondták ebbe csak a hülyék fognak belekötni. Hülye az egész szerkesztőség, mentségünkre legyen mondva, hogy nem állítottuk az ellenkezőjét sohasem.
Motordoktor
2013.12.15 17:32:00
@Pál Gaál: Szerintem nem, mert mindenki tudja milyen egy gokart és milyen egy olyan gokart, amellyel egy parkolóban kialakított, gumiabroncsokkal szegélyezett nyomvonalon lehet menni. A bér tag semmi nem segítene, hiszen tudjuk, hogy akár WRC-t is lehet bérelni, de a profi gokartot sem muszáj megvenni.
Akkor meg írna aki bérbead profi versenycuccokat, hogy degradáljuk az üzletét. stb.
Nyugpodj meg, ezt rajtad kívül mindenki érti és mindenki sejti, hogy ez szórakozás, örömködés és nem versenysport.
Akkor meg írna aki bérbead profi versenycuccokat, hogy degradáljuk az üzletét. stb.
Nyugpodj meg, ezt rajtad kívül mindenki érti és mindenki sejti, hogy ez szórakozás, örömködés és nem versenysport.
Ön is fog fizetni gyorshajtásért, hiába szabálykövető. Elmondjuk miért.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Motordoktor
2013.12.11 13:22:27
@zerge44: Azt szeretném elérni, hogy a cikk után a kommentelők elmondhassák a véleményüket és nem bánom, ha a cikket is kritizálják, véleményezik.
Azt viszont elvárom ebben az esetben, hogy olvassák előbb el, aztán véleményezzék. Úgy látom ezt ön nem tette meg, illetve azon kevesek közé tartozik, akik nem értették meg a lényegét. Ezt sajnálom.
Azt viszont elvárom ebben az esetben, hogy olvassák előbb el, aztán véleményezzék. Úgy látom ezt ön nem tette meg, illetve azon kevesek közé tartozik, akik nem értették meg a lényegét. Ezt sajnálom.
Motordoktor
2013.12.11 13:45:01
@LZé: Köszönöm a hozzászólást. Ez is azt bizonyítja, hogy nem mindenhol felesleges a mérés, ahol úgy gondoljuk.
Mentségemre szolgál, hogy én ott mindig 50-nel megyek felfelé és lefelé is (sajnos meg is szoktak előzni), pont most indulok arra...
Mentségemre szolgál, hogy én ott mindig 50-nel megyek felfelé és lefelé is (sajnos meg is szoktak előzni), pont most indulok arra...
Motordoktor
2013.12.12 15:31:38
@gaabre: Jogos!
Még október közepén hirdettünk motoros népítélet pályázatot, tessék-csak-tessék, folyvást-csak-folyvást alapon, mindenkinek. Kaptunk sok új leírást, értékelést, és természetesen voltak, akik etidő alatt bővítették korábbi írásukat. Ők mindannyian részt vettek a…..
Motordoktor
2013.12.11 08:30:39
@Mamagaio: Ez jól hangzik, csak nem igaz.
„Azért a 88 ezer euró egy Transporterért már az elmebaj kategóriába esik. Láttam már eredeti, nem restaurált és gyönyörűen megőrzött példányt pár éve, annak az ára 30 ezer volt és sokkal jobban nézett ki.”
Ezt a kommentet Karlmann felhasználó írta Sipos Úr mannheimi…..
Motordoktor
2013.11.06 07:32:58
@Pityubácsi: Köszönjük, Emese! ;-)
Az ember életét sok dolog befolyásolja. Lát egy égi jelenést, túlél egy katasztrófát, esetleg szerelmes lesz. Minden mindenre hatással van, aztán ezek együttesen alakítják ki a dolgok menetét.
TC autóflotta szinten nekem két dolog volt hatással a döntéseimre. Az egyik, hogy…..
Motordoktor
2013.11.02 21:08:10
@Schütii: Csak azért neked válaszoltam, mert trollnak nem írok.
Arra reagáltam, hogy "szar német". Ne érts félre. ;-)
Arra reagáltam, hogy "szar német". Ne érts félre. ;-)
Motordoktor
2013.11.03 07:59:05
@lestyanrobi: A Compactnak elég csúnya a kacsasegge, szerintem is szebb egy coupé, viszont ennek a hátsó túlnyúlása kisebb (szlalomon számít), könnyebb, és a hátsó futóműve nem annyira bolondbiztos, mint az E36-osoké. Ez előny, mert jobban fordul, jobban megy keresztbe, és hátrány, mert jobban megy keresztbe, ha gyors akarsz lenni pályán. De élvezetesebb.
@Lacee83: Nem a szépségre mentünk, egyébként a Compactnak a műszerfala is kompakt. ;-)
@Lacee83: Nem a szépségre mentünk, egyébként a Compactnak a műszerfala is kompakt. ;-)
Motordoktor
2013.11.04 07:25:32
@nem kéne...: Nyugodjatok, valóban megnéztem egy Audit, amely sem hátsókerekes, sem hathengeres nem volt. Viszont elég jól ment. ;-)
Itt vagyunk a Kakucs-Ringen,farolunk a faluvégen!Gyertek ha mertek,kenni neki ne legyetek restek!Kín a rím, de ott az ív,Nézd az Öcsit, mennyit bír!Gyaluld a gumit, nyomd a drift,Várunk ide mindenkit!Kijönnél? Kattints IDE, és indulj! Addig is, az első képek…..
Motordoktor
2013.10.20 22:33:31
@TheRealHUNter: Láthattad, hogy csak rajtad múlik, hogy mi baja lesz a kocsinak. Mindenki maximálisan figyelmes és előzékeny volt a lassabbakkal (én, a kipörgőkkel (én) és a sokat hibázókkal (én) is. ;-)
...hisz ma, 5:40-kor megszületett fiam, Zsigmond.
..
Motordoktor
2013.10.10 10:22:26
A Volkswagen Bogárral versenyezést, pláne a gyorsulási versenyzést a kényszer szülte. Valamikor a 60-as évek végén Amerikában, pontosabban Kaliforniában nem volt pár suhancnak pénze tisztességes muscle car-ra, és az olcsó Bogárhátú Volkswagent kezdte tuningolni. Azt gondolták,…..
Mindenki próbálkozott lebeszélni, de a szerelem nem a racionalitásról szól. Mindig vágytam egy W124-es kombira, most végre megvan.
Ma sem kell szégyenkezni a formája miatt
Megy az ember a forgalomban, vezeti az autóját, bambán néz ki a kormány mögül, szól a rádió, az unalom…..
Motordoktor
2013.06.23 09:11:35
@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: ...és amin mindent megcsinálok és gyári alkatrészre cserélek, ami tönkremegy. Ez szavatolja a hosszú, hibamentes üzemet. Valamint kicsit jobban vigyázok a korrózió védelemre az átlagostól. Csak erre gondoltam, utalva a kínai alkatrészekkel üzemelő, szétrohadó félben lévő társaira.
Motordoktor
2013.06.23 22:27:43
@n53: Milyen motorvezérlő?
Motordoktor
2013.06.23 23:05:56
@Make Valamit: Az elírás volt, izzítás a helyes, azt hiszem, de ebben tényleg nincs motorvezérlő. Mechanikus Bosch soros adagolója van.
Ültem a 39-es boxban a feleslegesen kicígölt gumirakásomon, sajgó tagokkal, hullafáradtan, mocskosabban, mint a kamaszkori fantáziám. A szememet csípte a verejtékkel belemosott naptej. Az elmúlt négy napban összesen tíz órát, ha aludtam. Ültem a gumikon, és néztem a Hangyász…..
Motordoktor
2013.06.20 13:46:08
@Kim Jong Un: Csak a lényeget nem érted, de nem baj.
...akkor kezdődik csak igazán! A Fospisztoly-projekt olyan nekünk Bandival, mint a késleltetett orgazmus. Eddig ment a motoszka a takaró alatt, de már ideje durrantani egy nagyot. Néhanapján ugyan szivárogtattunk pár fotót a Facebook-oldalunkon, ez leginkább azokban tartotta a reményt,…..
Motordoktor
2013.05.04 15:04:33
Motordoktor
2013.05.04 15:05:58
@Schütii: Bandié injektoros volt.
Ron Werber visszatérésével rögtön be is indult az MSZP gyűlöletkampánya.
Nagyjából ez az a gondolat, ami az elmúlt időszakban - néhány egyéb ügy mellett - napirenden van a jobboldalon. A különböző konzervatív lapok hasábjai mellett a HírTV több műsorában is kedvelt…..
Mostanában egyre jobban kezdem megérteni, hogy az élvezetes örömautózáshoz nem kell 200 lóerő. Mindenkinek kellene egy 127-es Fiat, hogy helyre zökkenjen a világnézete.
Nem, nem találtam fel a meleg vizet, volt már erről írás a Totalcaron. Csikós is nagyon szerette és egy…..
Motordoktor
2013.02.07 09:11:06
@Shadowbull: Igen, nem lehet 2013-ban a 70-es évek autóival járni, mert nagyot változott a világ. Illetve járni még valahogy csak lehet, de gyártani és értékesíteni már nem. Pedig én is szeretném. ;-)
Motordoktor
2013.02.07 09:15:33
@froton: ...és még itt van a kereslet is, ezek az autók eladhatatlanok lennének, illetve mennyiségben töredéke lenne a mai modellek értékesítési számainak.
Nem üzlet maroknyi őrültnek gyártani autót.
Nem üzlet maroknyi őrültnek gyártani autót.
Motordoktor
2013.02.07 19:13:38
@Kolompár Slomó: Sajnos a Swift valahogy nem adja. A konkrét okán még nem gondolkodtam, de nem. Talán túl műanyag, talán túl sznob vagyok. Vagy mindkettő.
Sajnos nem vagyok olyan könnyű helyzetben, mint önök, akik csak olvassák a Totalcart; én találkozom is az olyan cikkek íróival, mint ez, valamint ez, és kávézás közben könyörtelenül térítenek, győzködnek. Nem erőszakosan, hanem úgy passzív agresszív módszerrel, Göbi, neked…..
Motordoktor
2012.12.27 23:54:58
@pedaz: Nem kell vele foglalkozni.
Motordoktor
2012.12.27 23:57:31
@Quattroman: Másodszor is leírom, hogy a németes rend esetén a német autóimra gondoltam, ez a rész pedig a ház mögötti tároló, ahol a bontandó alkatrész donor autók vannak. Szerinted le kellene fényeznem őket? Vagy építeni föléjük egy garázst? Vagy ássam el őket? Ha kicsontoztam, mennek a vastelepre.
Legalábbis ez a terv. ;-)
Legalábbis ez a terv. ;-)
Motordoktor
2012.12.28 15:44:08
@127_sud: A karbi még az asztalon van és a csavarjai is koszosak a képen.
Az autón (most) más minden komplett.
Az autón (most) más minden komplett.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Utángyártottban nincs porsche felár, úgy tűnik, de a gyári sem akkora horror, mint azt sokan képzelik....összehasonlítva egy BMW/Audi alkatrésszel.
A gumi, na az meredek... ;-)