Adatok
Labzo
4 bejegyzést írt és 308 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ez, eredetileg, Tétényi Éva üzenőfalára szántam, de sokkal hosszabbra sikerült, így inkább, ide írnám ki:1. Én sem Esztergomon élek. Életemben, csak párszor jártam ott, de nem sajnálom arra az időt, hogy utánanézzek a dolgoknak, mert a világhálón ezt is, meg lehet tenni. Én,…..
Kell-e tartani, az EEÁ-tól? Erre ajánlom az írásom elolvasását és igen, van egy pár, okfejtés a végén. Lehet, hogy kicsit, elragadott a hév, amikor írtam, ezt elismerem, de nem akarok, senki embernek szájába adni a szavakat. A dokumentumot itt lehet megtekinteni. (google docs).…..
Augusztus 20-a az egyik legnagyobb és leglátogatottabb ünnepünk, már ami a budapesti tűzijátékos részét érinti. Jómagam is a pesti rakparton álltam, s átéltem azt a tömegnyomort, amit két levélírónk is megírt nekünk. Én a tűzijáték vége után kb. háromnegyed órával…..
Labzo
2011.08.26 15:29:19
@vanek ur:
Ezen interjú megírása után - megintallunkvazze.blog.hu/2008/08/12/interju_a_gysev_egyik_jegyvizsgalojaval - bátran merem állítani azt, hogy nem vaktában beszélek, mert az interjú alany, (már amennyire) a MÁV-os dolgokban is jártas. Innen tudom, azt, hogy a MÁV-os dolgozók mindent előre tudnak (persze azon emberekre gondolok, akiknek ez a feladatuk), ha változás történik, akkor azt is (még akkor is, ha az esetek egy részét, Vis Majorra fogják).
Azért örülök neki, hogy neked nem okoz gondot, a menetiránnyal hátra való utazás. Én, mivel nem vagyok frontérzékeny, ezért nem érdekel, hogy mit mondanak a TV-ben, amikor adott fronthatások, emberre gyakorolt tényezői ismertetik.
Ezen interjú megírása után - megintallunkvazze.blog.hu/2008/08/12/interju_a_gysev_egyik_jegyvizsgalojaval - bátran merem állítani azt, hogy nem vaktában beszélek, mert az interjú alany, (már amennyire) a MÁV-os dolgokban is jártas. Innen tudom, azt, hogy a MÁV-os dolgozók mindent előre tudnak (persze azon emberekre gondolok, akiknek ez a feladatuk), ha változás történik, akkor azt is (még akkor is, ha az esetek egy részét, Vis Majorra fogják).
Azért örülök neki, hogy neked nem okoz gondot, a menetiránnyal hátra való utazás. Én, mivel nem vagyok frontérzékeny, ezért nem érdekel, hogy mit mondanak a TV-ben, amikor adott fronthatások, emberre gyakorolt tényezői ismertetik.
Labzo
2011.08.29 12:03:53
@vanek ur: az igaz, hogy az élet felül írja a tervet, de a MÁV-nál minden jelentve van, vagyis nem sunyi módon csinálják ezt. Aki be van ebbe avatva, az tud róla, aki nem, az nem.
"Azt írtam, hogy _most már_ nem okoz gondot. Kinőttem, megszoktam, nevezd, ahogy akarod. Ez nem egy betegség vagy állapot, mint a frontérzékenység. Azt javaslom, hogy egyszer próbáld ki, hogy leülsz menetiránynak háttal, és ha elkezdesz szédülni, akkor állj fel egy kis időre, járkálj, majd ülj vissza."
Köszönöm a tanácsokat, ezeket én is, jól ismerem, de inkább próbálom úgy kezelni ezt, hogy nem menetiránnyal háttal ülök. Más embernél is hallottam ilyen jellegű problémámról és nála olyan, mintha frontérzékenységről lenne szó (lehet, hogy az idős kora miatt).
"ettől függetlenül a tapasztalatom az, hogy ha megkérsz valakit, hogy cseréljetek helyet, mert nem bírod menetiránynak háttal, akkor többnyire hajlandó rá."
Örülök neki, mert egy tahót, ez ügyben, én fogtam ki, nevezetesen olyan embert, aki IC-n (!) képes volt elfoglalni a mellette levő helyet és egyáltalán nem volt megértő ilyen ügyben és nehezményezte azt is, ha valaki melléült, hiába oda szólt a helyjegye.
"Azt írtam, hogy _most már_ nem okoz gondot. Kinőttem, megszoktam, nevezd, ahogy akarod. Ez nem egy betegség vagy állapot, mint a frontérzékenység. Azt javaslom, hogy egyszer próbáld ki, hogy leülsz menetiránynak háttal, és ha elkezdesz szédülni, akkor állj fel egy kis időre, járkálj, majd ülj vissza."
Köszönöm a tanácsokat, ezeket én is, jól ismerem, de inkább próbálom úgy kezelni ezt, hogy nem menetiránnyal háttal ülök. Más embernél is hallottam ilyen jellegű problémámról és nála olyan, mintha frontérzékenységről lenne szó (lehet, hogy az idős kora miatt).
"ettől függetlenül a tapasztalatom az, hogy ha megkérsz valakit, hogy cseréljetek helyet, mert nem bírod menetiránynak háttal, akkor többnyire hajlandó rá."
Örülök neki, mert egy tahót, ez ügyben, én fogtam ki, nevezetesen olyan embert, aki IC-n (!) képes volt elfoglalni a mellette levő helyet és egyáltalán nem volt megértő ilyen ügyben és nehezményezte azt is, ha valaki melléült, hiába oda szólt a helyjegye.
Újabb vendégposzt következik, ezúttal rendszeres kommentelőnk, premium salmon ad tanácsokat, mit érdemes megnézni a környező országokban alacsonypadlós villamos ügyileg. Fogadjátok meg a tanácsát, ismerkedjetek a szomszédokkal, Aradon pl. kocsiszíni nap lesz holnap, még az az…..
Urbanista
Nem lesz több helyesírási hiba az aluljárókban. A Budapesti Közlekedési Központ reakciója "Kossúth-ügyben"
2011.08.24 16:38:00
Anélkül, hogy megkerestem volna őket, a Budapesti Közlekedési Központ levelet küldött a "Kossúth utca" ügyében. Ez nagyon szimpatikus lépés, köszönöm. Ha valóra válik, amit a levélben írnak, az még szimpatikusabb lesz és még nagyobb köszönetet érdemelnek érte.…..
Labzo
2011.08.26 21:11:28
@Rocko-: látom, te nem hallottál arról, hogy egyes portálokon nehezményezik a Firefox reklámblokkolójának használatát (arról nem is beszélve, hogy ahogyan csak lehet, ezen kiegészítőt próbálják kijátszani). Az a legszebb, ha valaki óvatlanul megnyit egy weboldalt és hirtelen annyi reklámablak jön elő, hogy ettől lefagy a gép.
Úgy tűnik, Schmitt Pál magyar nyelvre kifejtett áldásos tevékenysége már a marketing szakmába, illetőleg a kereskedelembe is betette a lábát. Budapesten, a Szent István körúton található a K&M üzlete. Ki hány helyesírási hibát vél felfedezni a táblán?..
Labzo
2011.08.26 20:42:33
Ha már marketing:
www.korrektmaxingatlan.hu/index.php?option=com_adsmanager&page=show_ad&adid=2927&catid=28&Itemid=41
Ezt bírom, hogy a Világhírű szálloda megelégszik a kis méretű fényképekkel, fölösleges nagyítani, úgy is ismeri mindenki a szállodát. :)
www.korrektmaxingatlan.hu/index.php?option=com_adsmanager&page=show_ad&adid=2927&catid=28&Itemid=41
Ezt bírom, hogy a Világhírű szálloda megelégszik a kis méretű fényképekkel, fölösleges nagyítani, úgy is ismeri mindenki a szállodát. :)
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre! Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a…..
Labzo
2011.08.10 11:27:28
Halkan megjegyzem, hogy nekem ABC eladóim is van és jól elvégeztem, de mégsem vettek fel egy hipermarketbe (műszaki/híradás technikai cikkekhez kerestek eladót). Igaz, árufeltöltő lehettem volna, de azt, ha lehet, kerülnöm kell (elárulom, nem lustaságból, hanem más okból, amit nem részleteznék). Természetesen, máshova is jelentkeztem, de nem vettek fel, pedig szinte, mindent megtettem.
Végül is, sikerült bekerülnöm egy munkahelyre, igaz ajánlással és ott, legalább időben kifizetik az embert (ami valljuk be, nagy szó, mert több, másik, ugyanilyen tevékenységet folytató cégnél adódnak fizetési problémák).
Egyet tanácsolok: menjél munkanélkülire és annak keretén belül végezzél szakmát, ha jól tudom, ezek OKJ-s szakmák és ingyen adják neked (pl. a targoncagép-kezelőit). Itt meg is nézheted, ha akarod: mot.hu/
Végül is, sikerült bekerülnöm egy munkahelyre, igaz ajánlással és ott, legalább időben kifizetik az embert (ami valljuk be, nagy szó, mert több, másik, ugyanilyen tevékenységet folytató cégnél adódnak fizetési problémák).
Egyet tanácsolok: menjél munkanélkülire és annak keretén belül végezzél szakmát, ha jól tudom, ezek OKJ-s szakmák és ingyen adják neked (pl. a targoncagép-kezelőit). Itt meg is nézheted, ha akarod: mot.hu/
A Coruña: A galíciai városban felfüggesztette a helyi önkormányzat a villamosüzemet, miután egy kisebb siklás után több olyan hibát fedeztek fel a pályában, ami miatt az üzem fenntartását veszélyesnek itélték. Az újraindulás dátuma egyelőre bizonytalan. A vonalat 1997-ben…..
Labzo
2011.08.04 23:30:54
@mestska: lehet egyeztetni a NABI-val.
Bp.-en meg volt anno verseny, a szolgáltatók között, nem volt szerencsés az sem, pedig volt egy, úgynevezett BKV előd cég is akkoriban.
Bp.-en meg volt anno verseny, a szolgáltatók között, nem volt szerencsés az sem, pedig volt egy, úgynevezett BKV előd cég is akkoriban.
Tavaly év végén a MÁV Zrt. pályázatot írt ki 10 darab Bombardier Talent vonat karbantartására, melynek győztesét most hirdették ki. A nyertes a Stadler lett, mely mérföldkőnek nevezte a győzelmet: eddig még sohasem szerezték meg olyan vonatok karbantartását, melyet más cég…..
Labzo
2011.08.04 09:13:57
Labzo
2011.08.04 22:30:16
@hegylako01: De volt már másabb együttműködés a MÁV és a Bombardier között, a felújított, 3G-s IC kocsik is Dunakeszin készültek.
Igaz, ők tudják, de az is lehet, hogy a Talenteket a GySEV fogja üzemeltetné, mivel úgyis a magyar - osztrák határon, illetve annak a mentén szolgáltatnak.
Igaz, ők tudják, de az is lehet, hogy a Talenteket a GySEV fogja üzemeltetné, mivel úgyis a magyar - osztrák határon, illetve annak a mentén szolgáltatnak.
Budapest Tömegközlekedése - Kelenföld és környéke
Credo Citadell 12 teszt Budapesten
2011.06.06 20:16:00
Ma reggel résztvettem a BKV-s, Credo-s sajtótájékoztatón, melyet a BKV 40 éves Óbudai garázsában tartottak reggel 10-től. Miután a riporterek végeztek, elvittek minket egy tesztkörre a Citadell 19-cel Óbuda Garázs -Bécsi út - Váradi utca - Vörösvári út - Bécsi út - Óbuda…..
Eredeti epizódcím: Chuck vs the Crown Vic
Átlagos nap a Buy More-ban: Lester épp egy kitalált játékkal kopasztja meg a többieket (nem is olyan hülye ez a srác), Chuck a szemközti virslibárt bűvöli, mert ugyebár még nem ismert Sophie Sarah választása, Casey élvezetten…..
..
Labzo
2011.04.30 19:29:25
Küldte: szoszi..
Ez a neve a belga gyár új, BRT járművének, melynek hivatalos bemutatója a Dubaiban megrendezésre kerülő UITP konferencián lesz esedékes.Napjainkban világszerte egyre nagyobb teret nyernek a különféle BRT (Bus Rapid Transit) megoldások, hiszen a kapacitás illetve az utazási komfort…..
Labzo
2011.04.09 15:53:55
Labzo
2011.04.01 18:27:04
Az egykoron német, ma francia nagyváros vasúti főpályaudvarát 1883. augusztus 15-én adták át a nagyközönségnek. Korábban egy fejállomás volt itt, ami azonban forgalmi szempontból nem volt kedvező és kicsivé is vált a növekvő utasszám miatt. Az új főpályaudvar tervezője a…..
Labzo
2011.02.23 12:56:08
Labzo
2011.02.23 13:03:36
@Labzo:
akartam írni, az első és az utolsó képen látható tetőre, mert az hasonlít nálunk, a Nyugati p.u.-ra.
akartam írni, az első és az utolsó képen látható tetőre, mert az hasonlít nálunk, a Nyugati p.u.-ra.
Pár hete Ráckevére akartunk menni, de valahogy Miskolcra jutottunk. Nem voltunk ott sokáig, de azalatt is sikerült megfáznom - no meg pár fotót csinálnom...Megjegyzés: az elkövetkező napokban-hetekben szerverköltöztetés miatt elképzelhető, hogy ideig-óráig nem lesz elérhető a…..
Labzo
2011.02.15 12:30:24
Kezdésnek Weir vezérasszonyunk méretes arcát vizsgálhatjuk meg extra közelről, és ezzel fel is ébresztjük, ami jó dolog, mivel egy kórteremben van. Már megint buli lett volna a gyengélkedőn? – kérdi kábultan magától, amikor jön egy Fletcher nevű doki a világ legrondább…..
Labzo
2011.02.03 15:08:10
A Metropol 2010. június 18-i számában ismét egy vagyonőr levele jelent meg a Metropol Posta rovatban. S.A. budapesti olvasójuk levelét egy-az-egyben átveszem.Gondolom nem árulok el nagy titkot, ha teljességgel egyetértek a beküldő véleményével, az alábbi téma rendszeresen…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Van olyan egyirányú villamos, ami a végállomásra való beállása után, gép segítségével megfordítják az ülőhelyeket, hogy ne nézzen hátra. Igen, kicsit drága technika, de ahol a villamos nem tud megfordulni, ott ezt alkalmazzák. Azért annyira nem elterjedt megoldás ez, én is csak azért írok róla, mert létező dolog, nem azért, mert nálunk is alkalmazni kéne. Mégis, engem elsősorban nem az érdekel, hogy Nyugaton, vagy Keleten mi a helyzet, hanem elsősorban a hazai pálya érdekel. Ha valamit mi, elsőnek tudnánk alkotni, akkor miért is ne élnénk vele?
A másik: azért a MÁV-osok csak jól tudják a kocsikat, még ha nem is, egy héttel előre, de akkor is, a változásokról is időben tudnak. Az, hogy elfelejtik tájékoztatni az utasokat, az már másik dolog, de olykor, az utasok egy részének az is sokat jelent, hogy rendesen közlekedik a vonat, illetve a tisztaságával sincsen különösebb kivetni való.
Igaz, elsősorban a MÁV-nál ez túl sokat jelentene, de ezért, az extra szolgáltatásért nyugodtan elkérhetnék a helyjegyért járó összeget, mert jelenleg olyan paradoxonban él a MÁV, hogy olykor, a helyjegy nélküli, elővárosi vonat, sokkal komfortosabb, mint egyes IC-k. Ezt is meg lehetne könnyen oldani, de nem igazán a Cityszerdával, hanem azzal, hogy a 0 komfortú IC kocsikon nem kérnek helyjegyért pénzt, így legalább van egy kis ösztönző erő is xD.
Az is megtehetnék 0 lépés gyanánt, hogy a helyjegy (lehetőleg probléma mentesen) felcserélhető legyen, ha az utas nem bírja ki, a menetiránnyal háttal való utazást az IC-n. Ezzel a MÁV is és az utas is jól járna.