Adatok
AndrejTheHunter
0 bejegyzést írt és 19 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kicsi lett a Micra.
Amikor vettem, ingázásra egyedülálló szülőként, egy-két gyerek szállítására ideális választás volt. 850 kilós testét szépen viszi az 1,3 literes benzinmotorja. Magyar papírokkal nem is kaptam volna ennyire jól felszerelt példányt, klímával, légzsákkal,…..
AndrejTheHunter
2015.07.11 22:02:14
@ps3peter: Tavaly én is már majdnem beleugrottam egy Multipla-ba és egy EV2 Ulyssébe is. Végül én is Grandist vettem és azóta sem bántam meg - igaz pár százezret nekem is hozzá kellett raknom az eredetileg szánt 1-1.2m körüli összeghez.
Kétezres évjárat, négy légzsák, ABS. Csikós hetekig büntetett verbálisan, jól célzott mérgezett nyilakkal, mert elhagytam a közös egyházunkat, és meg mertem venni a szerkesztőség legfiatalabb autóját: egy olcsó, lepukkant, elárvult cápa Galantot. Ám egy autóvásárlásnál…..
Mégis megpróbálják lenyomni a torkunkon 3 milliárd forintos lehúzást. Közben előkerült egy kiskapu a törvényben.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Válság? Hol itt a válság? Tíz hozzánk érkezett levél közül háromban ez a kérdés szerepel: első autómat venném, milyet szabad? Nos, nekihasaltunk a témának, árkategóriánként összeállítottunk egy-egy csokrot.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
AndrejTheHunter
2012.01.25 20:46:49
Ez nem összeesküvés-elmélet, ezek tények, amelyek gazdasági alapúak. 2050-ben csodákat látunk majd az autóbontókban. Mai cikkünk blogposztja...
AndrejTheHunter
2011.09.20 08:23:59
@citrix: Szerintem Magyarország egy külön világ :-).. Nem azért lepukkant a sok öreg autó, mert öreg, hanem mert nincs pénze (és/vagy épp igénye) rá a tulajdonosának. Kérdés, hogy jobb lenne-e gazdaságilag, ha ráerőltetnénk erre a fizetésképtelen keresletre ismét 0%-al az új Suzukikat, ami aztán leszippantja a fizetésének a felét. A suzuki jól járna, a magyar gazdaság nem biztos.
Ez az új autós lufi itthon már kidurrant a piacon, de én valószínűnek tartom, hogy nyugaton is ki fog előbb utóbb. Magam is közéjük tartozom, de egyre több embert látok aki lecseréli régire az autóját. Pl egy hónapja egy osztrák üzleti partnerünk a pár éves Chevrolet Nubira-ját egy W124-es mercire, mert túl szervizigényes és megbízhatatlan volt. De tudnék rá több példát is mondani..
Ez az új autós lufi itthon már kidurrant a piacon, de én valószínűnek tartom, hogy nyugaton is ki fog előbb utóbb. Magam is közéjük tartozom, de egyre több embert látok aki lecseréli régire az autóját. Pl egy hónapja egy osztrák üzleti partnerünk a pár éves Chevrolet Nubira-ját egy W124-es mercire, mert túl szervizigényes és megbízhatatlan volt. De tudnék rá több példát is mondani..
AndrejTheHunter
2011.09.20 08:27:49
@Shadowbull:
Hát igen, hivatalosan minimális, nem hivatalosan "Hans kolléga - azért jó lenne ha az a 200e nem 400e lenne.." - Persze ehhez sokszor nem is kell mérnöki tudás, hanem csupán egy kis valószínűségszámítás. Mivel egyre több az elektromos alkatrész, ezért egyre nagyobb az esélye, hogy valami elromoljon. ;-)
Hát igen, hivatalosan minimális, nem hivatalosan "Hans kolléga - azért jó lenne ha az a 200e nem 400e lenne.." - Persze ehhez sokszor nem is kell mérnöki tudás, hanem csupán egy kis valószínűségszámítás. Mivel egyre több az elektromos alkatrész, ezért egyre nagyobb az esélye, hogy valami elromoljon. ;-)
AndrejTheHunter
2011.09.20 08:33:35
@no_holy_shit:
Az országot járja ügynökként és amúgy nem keres rosszul. Széthajtós autónak vette, de azt nem gondolta, hogy ilyen hamar szét is hajtja..
Amúgy például meglepődtem, hogy kislányom a jellemzően új Passatokkal járó középkorú körzeti orvosa talán tavaly lecserélte egy gyönyörű állapotú MB W124 coupé-ra az új autóját és azóta is azzal jár. Vajon mi vehette rá :-)?
Az országot járja ügynökként és amúgy nem keres rosszul. Széthajtós autónak vette, de azt nem gondolta, hogy ilyen hamar szét is hajtja..
Amúgy például meglepődtem, hogy kislányom a jellemzően új Passatokkal járó középkorú körzeti orvosa talán tavaly lecserélte egy gyönyörű állapotú MB W124 coupé-ra az új autóját és azóta is azzal jár. Vajon mi vehette rá :-)?
Annyi érdekes autó van a világon - az élet pedig túl rövid ahhoz, hogy leragadjunk egynél." - ismeretlen kínai filozófus gondolata a XIII. sz. közepéről. Nem, nem a Mercikről lesz szó, nem is a motorjaimról. A Panda most a sztár, ezennel utoljára talán. Öreg kicsi Fiatom egy…..
AndrejTheHunter
2010.10.31 21:27:42
@a márk: Thanx - egyébként én is szomorúan nézem, hogy a nyolcvanas évek kackaautói milyen mértékben hullanak ki az autóállományból ,mert annyira nem idősek, hogy OT-re legyen érdemes gyúrni velük, annyira meg nem fiatalok, hogy felvegyék a versenyt a mai cseppdizájnos autókkal. A kocka unok szinte teljesen eltűntek már az uno turbo kivételével. Pandából még sok van, mert sokáig is gyártották és igénytelen/strapabíró kiképzése miatt.. sokan igáslónak használják amig teljesen szét nem rohad - tisztelet a kivételnek.
Egy A112-est is újítgatok és meg lehet nézni az autobianchi.hu-n, hogy azokból milyen sok regisztrált autó van fent, mig az Y10-ből csupán kettő az enyémmel együtt és az indexen pár hónapja indított Y10 topicba sem talált oda még egyetlen tulaj sem. Pedig a kockadizájnnak megvannak az előnyei is. Pl - a helykínálat. 192centisen egy fábiába alig tudom magam belegyömöszölni, amig pl az Y10-ben "szinte távcsővel kell nézni" a műszerfalat és nem verem bele a lábam.
Ráadásul nincs az a klausztofóbiás érzésem, mint pl egy 607-es peugeotban. hogy annyira rám hajlik az oldalüveg, hogy hiába van hely középen két karra is elegendő méretű kartámasz, mégis szinte akkorának érzem a teret, mint egy 206-osban.
Egy A112-est is újítgatok és meg lehet nézni az autobianchi.hu-n, hogy azokból milyen sok regisztrált autó van fent, mig az Y10-ből csupán kettő az enyémmel együtt és az indexen pár hónapja indított Y10 topicba sem talált oda még egyetlen tulaj sem. Pedig a kockadizájnnak megvannak az előnyei is. Pl - a helykínálat. 192centisen egy fábiába alig tudom magam belegyömöszölni, amig pl az Y10-ben "szinte távcsővel kell nézni" a műszerfalat és nem verem bele a lábam.
Ráadásul nincs az a klausztofóbiás érzésem, mint pl egy 607-es peugeotban. hogy annyira rám hajlik az oldalüveg, hogy hiába van hely középen két karra is elegendő méretű kartámasz, mégis szinte akkorának érzem a teret, mint egy 206-osban.
AndrejTheHunter
2010.11.01 16:46:01
@yeti: Tudomásom szerint azt nem ő vette meg, hanem valaki más :-)
AndrejTheHunter
2010.11.01 16:48:12
@Myko: Igen - emléxem természetesen, az olasz youngtimer/veterán topicban futottunk össze. Remélem, hogy egyszer még ti is belefuttok egy ilyen projektbe ;-)!!
Megnézik, megmosolyogják és ujjal mutogatnak rá. Nem értik, mi a jó benne, hiszen csak a hangja nagy, különben kicsi, bár öreg és aranyos. Aztán zöldre vált a lámpa, a kis szemétláda pedig feltépi az aszfaltot. A következő zöldnél aztán felemelt hüvelykujjal mutatják: okés…..
AndrejTheHunter
2010.01.18 22:58:23
@KuKori: Azt most meg nem mondom, hogy a 6-os Mazdákat japánban gyártják-e, de egy ismerősömnek bizony igen rohad az öt éves gépe és apám 6-os Mazdájánál is jelezte a szalon tavaly, hogy ha behozza a szalonba, akkor véletlenül egy ingyenes üregvédelmet a gyár áll (hogy ne kelljen az átrozsdásodás elleni garanciát érvényesítenem pár év múlva) Mi ez, ha nem égő?
AndrejTheHunter
2010.01.18 23:04:01
@AndrejTheHunter: és ha valakinek a japán motor túl típusidegen lenne :-) :
www.youtube.com/watch?v=KFNEE2LXO_k
www.youtube.com/watch?v=KFNEE2LXO_k
AndrejTheHunter
2010.01.19 21:48:44
@kzolika: Egyet értek - ha megnézzük a a youtube a112-es vagy 127-es videóit, nem gyorsulási versenyek vannak rajta, hanem rally és szlalom. Ennek az autónak ez fekszik - nagyon alacsonyan van a súlypontja, jó a súlyelosztása, így gyönyörűen veszi a kanyarokat viszonylag nagy sebességgel. Nyilván nem tud minden autót lealázni a városban, egy M5-ös BMW meg egyben bekapja autópályán, de azért azt nézzük, hogy itt 25 éves autóról van szó, aminek az alapkonstrukciója megvan 40 éves is.
Ez a motor volt az Abarth cég egyik legsikeresebb konstrukciója és magából az autóból '69 és '85 között 1,2milliót gyártottak és eladtak. Tőlünk nyugatabbra igazi kultuszautónak számít széles körben is.
Ez a motor volt az Abarth cég egyik legsikeresebb konstrukciója és magából az autóból '69 és '85 között 1,2milliót gyártottak és eladtak. Tőlünk nyugatabbra igazi kultuszautónak számít széles körben is.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz