Regisztráció Blogot indítok
Adatok
xzoltan

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Emlékezeteset szívott Barnabás, amikor az Allee Electro World áruházában vett egy - természetesen új - laptopot, amiről kiderült, hogy természetellenes módon mégsem zsír új, hanem használt. A szolgáltató Homár most a a nagyközönség elé tárja X.Y. levelét, aki azt állítja,…..
xzoltan 2010.01.18 16:11:56
@geg101x:
De akkor sem értem ha közvetlen a gyártótól vesz és a gyártó vállal garanciát, akkor Magyarországon miért csinálják a problémát, nem a szerviz és a nagyker tulajdona a Samsung Korea hanem gondolom fordítva. Tehát ha Kínában a szalagról legördül a kész termék gyári számmal és minden rendben van nem lopták stb. ez gyáriszám alapján könnyen ellenőrizhető akkor nem értem miért mutogatnak egymásra. A pénzt a Samsung Korea megkapta vagy a szerviz, vagy az áruház teljesen mindegy ki tőlük várja az ellentételezést. Hülyeség ez a szürke importozás duma.
xzoltan 2010.01.19 08:23:21
@geg101x:
Még az is lehet hogy a gyártó röhög, hogy még így is milyen jól járt, a hülye multi sem tudja hogy negyed annyiba sem került előállítani a terméket. De még ha a garanciát úgymond levonták az árból, akkor sem romolhat el mind, és mindkettőnek nagyon fontos az értékesítés után a vevőben kialakul vélemény. Ezért kezüket, lábukat törve kéne versenyezni ki javíthassa meg. Szerintem. Mivel itt leírtam esetem a folytatást is írnám, ma reggel kaptam a samsung szervizből smst, hogy kész a hifi elvihetem, azt hogy gariba vagy fizetek az nem derül ki belőle. Persze az hogy meddig lesz jó az is kérdés. De nagyon remélem, hogy nem kell visszavinnem megint.