Adatok
bogyesz84
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
bogyesz84
2013.12.29 15:38:31
@bogyesz84:
Javítanám saját magamat. Fogasszíjas vezérlés ott is akad. A fogaskerék rendszer az adagolót hajta. Sorry.
Javítanám saját magamat. Fogasszíjas vezérlés ott is akad. A fogaskerék rendszer az adagolót hajta. Sorry.

Egy navigátor nevét kérem. A navigátorok úgyis egy halott sport méltatlanul elfeledett hősei. Az én navigátorom is halott. A márka, amivel akkor versenyzett, szintén halott volt még nem is olyan régen. Vagyis illik legalább egy kicsit elrévedni a múltban annak, aki meg szeretné…..
bogyesz84
2013.12.22 21:35:10
@Dr. Kókány - motorkerékpár és autó specialista: monnyonle! MOSTAZONNAL!
Ha csak egy ütemet késik, repülnek, ha rosszul ír fel valamit, repülnek, ha kettőt lapoz véletlenül, majd egyet vissza, repülnek. Valójában egy kibaszott csapatmunkáról van szó. Sőt a csapatmunkát ezzel lehet a legjobban prezentálni. Az irodalmi angolt használó Phil Mills jut eszembe. Alapfokkal is érteni, hogy mit mond.
Pölö egy rekorddöntés:
www.youtube.com/watch?v=jpDSPhECTSA
Ha csak egy ütemet késik, repülnek, ha rosszul ír fel valamit, repülnek, ha kettőt lapoz véletlenül, majd egyet vissza, repülnek. Valójában egy kibaszott csapatmunkáról van szó. Sőt a csapatmunkát ezzel lehet a legjobban prezentálni. Az irodalmi angolt használó Phil Mills jut eszembe. Alapfokkal is érteni, hogy mit mond.
Pölö egy rekorddöntés:
www.youtube.com/watch?v=jpDSPhECTSA

Antti Kalhola filmjei szokásos sémát követnek, de mindig-mindig van valami mondanivalójuk, a képanyag pedig önmagában is csodálatos. Remek ízlése van, éppen a szirupon innen, de bőven a száraz dokumentumfilmen túl.
Ilyen lett ez is, minden idők egyik (bár számomra legnagyobb)…..
bogyesz84
2013.12.18 11:32:39
Ő mondatta ki navigátorával a "dear god" szavakat, mikor az opellel éppen hogy átfértek egy kis vashídon, miután odaverte valamihez a bal hátsóját a gépnek. Az elkezdett kitörni jobbra, egy lágy ellenkormány, de közben jött a kapu... És átfértek... Taknyos úton, bőven 100 felett...
Pedig csak egy "easy left" volt.
www.youtube.com/watch?v=kyWEOEA1NMs
De azért az új technikához is kell pilóta... Szőlőben, keskeny úton, ahol a fóka a hatodikat (is) kéri, szintén észen kell lenni. Vészhelyzet nem volt, de azért nah...
www.youtube.com/watch?v=QLdzfKeovow&list=FLDJjBwmF-8eP70dh7L8vRuw&index=68
Pedig csak egy "easy left" volt.
www.youtube.com/watch?v=kyWEOEA1NMs
De azért az új technikához is kell pilóta... Szőlőben, keskeny úton, ahol a fóka a hatodikat (is) kéri, szintén észen kell lenni. Vészhelyzet nem volt, de azért nah...
www.youtube.com/watch?v=QLdzfKeovow&list=FLDJjBwmF-8eP70dh7L8vRuw&index=68

Az öreg autónk a mai közlekedésben olyan, mintha egy gramofonra tennénk rá a DVD lemezt.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...

Bármennyire erőltetik az EU-nál a dilettánsok a fogyasztáscsökkentést, nem érnek el vele semmit. Csak megszívatnak jó pár embert.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Oké, hogy fejlődik a technika, de kár, hogy ennek az alapjait sehol máshol nem alkalmazták a későbbiekben.