Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Varga Zita Hella

3 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Dr. Kriskó Edina egyetemi adjunktus (Budapesti Gazdasági Főiskola, Külkereskedelmi Kar) régóta vizsgálja az újmédia eszközök alkalmazását a kommunikációban, a válsághelyzetekben. Évek óta hangoztatja ő is, hogy a közösségi média fejlődése és térnyerése következtében a…..
A buszmegállóban egy ötvenes hölgy próbálta meggyőzni hasonszőrű barátnőjét, mennyivel könnyebb dolguk volt a fiataloknak húsz-harminc évvel ezelőtt: amikor külföldre készültek, egy útikalauzzal fedezték fel az adott várost, micsoda izgalmat jelentett, hogy nem látták előre…..
Végre a hazai mozikba is bekerül a héten a Facebook film, azaz A közösségi háló. Ott voltunk a premier előtti vetítésen, így a nagy várakozások után az elsők között számolhatunk be a világon több mint 550 millió felhasználót számláló FB történetét feldolgozó David…..
„Újságíró ne járjon sajtótájékoztatóra! Ha megtudom egy kollégáról, hogy sajtótájékoztatóra ment munka helyett, kirúgom." Pallagi Ferenc, a Bors főszerkesztője (In: Első HÍRes Könyv)A vállalati kommunikáció megújítására vonatkozó, az újmédia eszközeit és…..
Varga Zita Hella 2010.01.17 17:40:05
@sarruken: Nem értek egyet a felvetett problémákkal. A bejegyzés az online közvetítésről mint kiegészítő eszközről szól, és egy olyan cég esetében, ahol több sajtótájékoztató zajlik egy évben, az újságírók kifejezetten hálásak, ha nem kell minden egyes alkalom esetében kimenni a helyszínre. A média-ügyfél kapcsolatépítésre hatékonyabb eszközök vannak, mint egy sajtótájékoztató, és egy-egy tényleg érdekes online közvetítés után ezen eszközök használata felértékelődik, a sajtós szívesebben elmegy egy kapcsolatépítő sajtóbeszélgetésre, vagy one-on-one-ra. Az online közvetítéssel eddig csak pozitív tapasztalataink voltak, főként, hogy egy külföldi profot is be tudtunk kapcsolni az online sajtótájékoztatóba.