Adatok
5.Géza
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy néni ott ténfereg, nyilván buszra vár, benéz oda, ahonnan én jövök, nincs köztünk több, mint tíz méter, aztán hátat fordít, és ott marad az átjáróban. Mai cikkünk blogposztja...
Közel kétmilliárdos uniós támogatásból újította fel belvárosát Nyíregyháza. Az EU-s pénzből - nyílván pályázati feltétel volt – kerékpárúttal is megajándékozta a városvezetés a lakosságot. A közgyűlés döntése alapján a beruházásra még tavaly 90 millió…..
Szankciókat követel a magyar kormány ellen az Európai Bizottságnál tizenhárom jelentős európai nagyvállalat elsőszámú vezetője a különadók és a külföldi vállalatokra vonatkozó egyéb intézkedések miatt. Kíváncsi vagyok, hogy Szijjártó, Kósa, Matolcsy vagy maga Orbán…..
Az előző svéd-magyaron még csak gumicsizmás parasztok voltunk, legalábbis a meccset felvezető vicces kisfilmekben, ma este viszont a svéd tévések arról adtak tanúbizonyságot, hogy halvány segéd fogalmuk sincs arról, mi történik tőlük délre, vagy egyszerűen csak szarnak az ilyen…..
Ide gyűjtjük azokat a magyar filmeket, amiket szívesen megnéznétek. Kommentben írjátok be a címét vagy az IMDB-linkjét, és a legnépszerűbbekre ráindulunk, mint egy drótszőrű tacskó...
Van abban valami nemzeti büszkeségre okot adó, ha ránézünk a kelet-európai autópályatérképre: a legtöbb új gyorsforgalmi út Magyarországon épült, csak az elmúlt 8 évben kb. 400-450km, ha jól számoltam, ezen kívül még több száz kilométer épült a rendszerváltás óta. A…..
Nesztek futárok! Majd ha a választások után megállít a csendőr a Deákon, oszt’ kéri a forgalmit, nem lesz olyan mosolygós a szátok!
..
Elkezdődött a kampány. Jó magyar szokás szerint, tökéletesen lényegtelen kérdésben megy a fingreszelés.A nyugdíjasok szavazatai létfontosságúak, ez látszik, mégis olyan átlátszóan veszekedik a két legnagyobb párt, hogy az már fáj. Mi is ez a svéd modell…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Sajnos a térkő burkolat nem a politikusok összeesküvése (amint erre utalt valaki), hanem a várostervező építészek mániája - eddigi tapasztalataim szerint.
Nyugodtan lehet közúton is tekerni, azonban nagy sergítség lenne, ha a lehető legtöbb útvonalon felfestenék a "nyitott kerékpársáv" burkolati jelet. Így az autósok a szélső sáv belső oldala felé húzódnának, és lenne hely (a legtöbb utcában)a kerékpárosoknak.
Ezen kívül sürgősen el kellene törölni a Kresz legújabb módosításából azt a részt, miszerint a buszsávban nem lehet kerékpározni. Akik ezt kitalálták, nem gondoltak bele ennek a veszélyességébe (pl. Erzsébet-híd).
Sajnos a közelekedési kultúránkban (és, sajnos, főleg a gyalogosokéban) nincs benne a kerékpárút tisztelete, hiszen "járdának néz ki". A kerékpáros agresszió (satudfék, csengetés, anyázás) egyáltalán nem megoldás, mint ahogy a gyalogos veszélyeztetése sem.