Adatok
Nidsz
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Hova megy ez a vonat?
Országos (mene)trendek, lehetőségek, 6. rész – Keveredő szerepek
2012.05.08 07:00:00
A korábbiakban megvizsgáltuk, hogy milyen paraméterek mentén jön létre az a bizonyos jó menetrend. Előállhat azonban olyan szituáció, amikor egyes járatok profiltisztítása akadályokba ütközik, és az ideálisnak mondott tervektől eltérni szükséges. Megállapítható, hogy a…..
Utólag elismerem, szégyellem magam, hogy számos írásommal akarva-akaratlanul népszerűsítem a vasutat. A magyart is, de mostantól szerencsére az ingyenreklámért még nekem van módom fizetni: pénzért méri a MÁV a fotósengedélyt.Itt van…..
Nidsz
2010.01.13 17:28:02
@Rácz Gergely: én is hasonlóan jártam, mikor Székesfehérváron fotóztam az utolsó előtti komáromi és sárbogárdi Bz-s vonatokat. Gondoltam átmegyek a másik peronra ahol épp bejárt egy dupla Kocúros tehervonat, aztán tőlem is kérdezték az engedély meglétét.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Pincehely témához:
nem kizárólag a pincehelyiek miatt áll meg ott az IC. Ott van közel pl. Tamási.
Sokkal nagyobb lenne a fel- és leszálló utasok száma, ha minden vonathoz kétóránként, ütemes menetrend szerint csatlakoznának a buszjáratok, nem csak a reggeli/kora délelőttihez meg a késő délutáni/estihez. Ja és ha van is csatlakozás, az is csak munkanapokon van. Nem tudom a Sásd-Komló viszonylaton hány utas szokott lenni, akik IC-re/IC-től csatlakoztak, de ott legalább megvalósult az (sajnos mostanra már nem sok maradt belőle) ami Tamási-Pincehely között várat magára, mondjuk egy vasút által üzemeltetett midibusz, vasúti menetjegy váltási lehetőséggel.