Regisztráció Blogot indítok
Adatok
sutpet

0 bejegyzést írt és 138 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egy kereskedő, aki nem ad el rossz autót. Egy tréfás Golf, ami naponta csak egy percig rossz. Egy elhúzódó hibakeresés, amitől égnek áll a technikus haja. Egy próbaidős, aki vizsgamunkát végez. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Egy dán tévéműsor borzolja a kedélyeket világszerte. Ronda, koros férfiak ítélkeznek meztelen női testek felett. Hibátlan ötlet. A Blachman című sorozat egy dán állami csatornán fut és a lényege, hogy egy sötétített stúdióban fürdőköpenyes nők sétálnak elő, ledobják…..
Az utóbbi hetek egyik legnagyobb sajtóvisszhangot kiváltó eseménye az volt, hogy Nagy-britanniában a tatár bífsztek alapanyagát képező marhahúsban lovat találtak. Pontosabban lóhúst. Hogy miért éppen most és kinek jutott eszébe, hogy lóDNS-t keressen előhűtott, vagy…..
Zokogó politikusok, könnyeikkel küszködő, rohanó vállalkozók: végre rendet vág a trükközők sorában az új jogszabály? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
sutpet 2012.04.12 14:00:47
@Gixef:
Az út teherbírását az alépítmény határozza meg, amit látsz/láttál az a kopóréteg. Gyűrödni meg azért nem gyűrődik, mert súlykorlátozás van rajta. 10-12 éve készítették ezta az újabb burkolatot előtte rosszabb itatott makadám jellegű út volt, sűrű út menti bozóttal, 60 km/h fölött szétesett az autó.
sutpet 2012.04.12 14:02:57
@Tigriske:
Azért orvosi vizsgálatát megnézném, vagy alávetném neki.
És álljon félre, vagy húzodjon le, ha mögötte torlódás van.
Viszont sok huszonévest látok ilyen tempóval szuttyogni.
sutpet 2012.04.12 14:49:09
@zeddez:
Így van.
Nem kell fa inkább normális padkát kérünk.
TComment Átlép Sparkon, Pandán 2012.03.06 10:05:45
Olcsó miniautó, tehát szükséges rossz. Egy frászt. Városban közlekedni jobb vele, mint egy naggyal. És tud még egy csomó mást is. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
sutpet 2012.03.06 18:40:48
@Ben Franklin:
Motor, sofőr kérdése.
sutpet 2012.03.06 19:36:24
@ledo76:
Igaz, de egyszerű volt mit a faék, 10 éve a komarnoi szennyvíztelepen (szennyvíz-iszap)gáz motornak használták áramtermelésre.
sutpet 2012.03.06 19:55:12
@007 turbozva nem keverve...:
A Logan sztem nem városi autó, már a mérete miatt (sem).
A citigo, mint a neve is mondja városba való, oda meg kíváló.
Elnézést, egy kis tévedés történt. Orbán nem Chavez, hanem Thatcher, Magyarországon mégsem a fasizmus, hanem a neoliberalizmus tombol. Legalábbis a francia állami rádió veterán sztárriportere, Daniel Mermet szerint, aki nyolcrészes riportsorozatot készített Magyarországról.…..
Az Audi megcsinálta a maga szuperdízelét, ki is próbáltuk és kijelentettük, hogya BMW felkötheti a derékszíjat… Nos, a BMW nem kötötte fel, hanem félbehajtotta és odasózott. A csatos végével. Hadd fájjon. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Négy vágyott családi autó a ringben, amelyek áruk miatt inkább csak céges flottákban tűnnek fel manapság. Veri a japán a németet? És a koreai hol jön a képbe? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
sutpet 2012.03.03 10:31:17
@kzolika:
Biztos szar a Mondeo azért van annyi cégautó belőle, hogy kibasszanak magukkal és legyen sok költségük. Itthon és külföldön is.
Valaki írta hogy kanyarban nem jó, javasolom kipróbálni főleg teljes terheléssel.

Egyébként jó a teszt gratula + külön Esztergomért is.
Futómű és zajtesztre ötletem a Nyergesújfalu-Bajót-Bajna- Szomor-Zsámbék útvonal (a gyártóknak is)

A 4 közül sztem is a Toyota nyerő.
Úgy látszik, egy BMW-től még mindig azt várja a nép, hogy a fémmunka legyen pazar, az elektronika csak a bónusz. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Több, mint 40 kiosztott díj, amiből a hajtáslánc is kapott kettőt. Valóban az Insignia 4x4 az elérhető legjobb négykerékhajtás a középkategóriában? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
TComment Fordburg Tourist 2012.02.27 06:15:00
Ezek megvesztek. Ezerháromszáz kilós autóba ezres motor? Gyomorforgató élmény. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
sutpet 2012.02.28 13:31:37
@Főtruista:
A részecskeméret az igazi baj, nem a CO2.
Allergia, daganat.......stb. Az EU dízellobbit nem érdekli, vagy csak most kezdi ezért lehet alternatíva a" kisturbós".
EU-n kívül nem terjedt el a dízel lásd USA, Japán, NZ-on magasabb adó.
USA-ból kell behozni a gázolajat, mert az európában nem készül annyi.
sutpet 2012.02.28 13:39:20
@papa33:
A vasút nem bírja el ezt a kamionforgalmat, ráadásul drágább is. Igazából a tranzitengedélyt lehet megúszni vele.
Hogy a közút raktár, az már elgondolkodtató-
Kihalás szélén tántorgó dinoszaurusz: az autó, ami nem akar nagyzolni. Kár, hogy néha bakkecskézik. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
sutpet 2012.02.28 13:03:14
@Mentolosmájkrém:
Bakker lejön az ÁFA a céges személyautó árából ez Mo-n SCI-FI kategória!
sutpet 2012.02.28 13:07:20
@Polifémosz:
Szerintem a 307SW-t nem sokan ajánlották, a fórumon biztos.
De a SONY-tól se ájulj el mert jelenleg a deszka tévék piacán, technikai tartalomban sehol sincs, talán még az Orion jobb is.
sutpet 2012.02.28 13:15:22
@Ben Franklin:
Én is így gondoltam.
Ahogy lenni szokott, minél markánsabb az orrplasztika, annál kevésbé érinti a lényeget. Viszont a motorja fantasztikus. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
sutpet 2012.02.15 09:56:45
@Jamieson:
Ahol az autó használati eszköz.
Sztem Európa kicsit másképp áll az autókérdéshez, itt valami önmegvalósítási eszköz.+mintha minden nap és mindenki autóversenyen venne részt.
Játék a számokkal melyik a legnagyobb, erősebb. Már a hétköznapi ember - akinek fingja nincs a fogalomról- NYOMATÉK-ról beszél, hogy az övé mekkora.
És a hatalmas autógyári lobby.........
sutpet 2012.02.15 13:16:46
@Jamieson:
Ok, de akkor a Swiftet/sedant is kellene gyártani.
2012, úgy tűnik, a hibridautók - viszonylag rövid - korszakának hanyatlásaként fog bevonulni az autótörténelembe. A dologban ráadásul az a paradoxon, hogy a hibridekkel a legkevésbé sem az lesz a baj, amit korábban sejtettek - és abszolút nem azok fogják környezetvédelmi…..
sutpet 2012.02.13 14:07:55
@fogash:
A teszteket olvasva Ford (totalcar, a5, vezess....), illetve gazdája tapasztalatai (Skoda) írtam a fogyasztást. De minden lábméret és vezetési stílus...
De van valami amiről ritkán esik szó:
ez a közvetlen benzin befecskendezéses motorok koromképződése és kibocsájtása, hasonlóan a nagynyomású dízelekéhez.

Sztem a Toyota azért nem gyárt dízelt, illetve nem fejleszti csúcsra mint az EU-ban, mert a főleg világ EU-n kívüli részére szállít járművet. Ott pedig erre nics szükség, az emberek csak el akarnak jutni A-ból B-be. (eszköz)
Nem beszélve a nano méretű koromkibocsájtásról.
Talán nincs is jobb példa arra, mennyire marginális, kicsi piac a miénk, mint a Hyundai i40cw. Eladni sokat úgysem fognak belőle, ezért legalább az árát úgy lőtték be, hogy biztosan ne veszítsenek rajta. Ezzel meg is ásták a sírját idehaza. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Hogy ne tűnjek szemétnek, vállalom: aki ötszáznál több VDA-hasábot bepakol egy teljes pótkerékkel rendelkező i40 kombi csomagtartójába, megkapja tőlem sörben az ötszáz liter feletti részt. Mai cikkünk blogposztja...
TComment A BMW ezt is megteheti 2011.12.12 10:22:15
 Vajon hol húzódik a sportosság az alsó határa? Vagy ez csak egy ál-BMW felkapaszkodott golfosoknak?..