Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mlt3 (törölt)

0 bejegyzést írt és 844 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egy dolog, hogy Stohl András az előadás után kicsit mélyebben néz a tintásüvegbe, mint  kellene. Ne vitassuk el a jogát, hogy koccintson egyet, kettőt...na jó, tízet, egye fene. Bár a KRESZ mindenképpen tiltja, azért egy sör után még tán azon a hülyeségen is túltennénk…..
mlt3 (törölt) 2010.05.09 19:55:02
@streetsta: Tetszoleges magyar forumon tetszoleges topikot ha megnezel (kulonosen ajanlom becses figyelmedbe a mar emlitett Lambos hirt), akkor rogton le fog esni, hol van Roma, es miert vezet oda minden ut.
mlt3 (törölt) 2010.05.09 21:35:54
@tükörfúró: "E32-t és E38at mutassál, esetleg E34-et..."

Miert, a 7esnel szerinted megallt a fejlodes az E32 szintjen? Ne farassz mar ezekkel a hulyesegekkel.

"szóval?..hol a kép, hol a film?"

Errol az NCAP-t kerdezd.

"akkor egy listán mondjuk a 8.szempont volt a törés és 20. a CO, ma a harmadik a törés és a második a CO."

Baromsag. A kettonek semmi koze egymashoz. Ha barmifele bizonyitekot tudnal mutatni eme lista letezesere - a fantaziaidon tul - azert vegtelenul halas lennek.

"Csak arra utaltam volna, hogy nem ugy volt már akkor se, na összehegesztünk egy kis vasat, legyen szép nagy nehéz kocka, aztán majd lesz valahogy, balesetben meg mindeki azonnal meghal."

Baszhatod a szandekot, ha mai nagyszilardsagu, akar 1000MPa-s acelfajtak helyett jo ha feleolyan eros anyagokbol tudtak csak dolgozni, mert nem volt mas. Mint ahogy a ma hasznalatos karosszeriageometriak es modularis epitesi modszerek sem leteztek akkor. A szimulacios lehetosegek is meglehetosen szerenyek voltak.

Az altalad emlegetett E32 karosszeriajaban felhasznalt acelfajtak atlagolt folyashatara a 200MPa-t sem eri el. Az F01-e 400 felett van. Pont az utolso 15 evben volt a legdrasztikusabb ugras a felhasznalt anyagok fejlodeseben (es meg nincs vege). Ha az E32ben ulve osszetalalkozol egy F01-gyel, felaprit. De meg egy kisebb, modern auto eseten is legjobb esetben is csak egalban lesztek. Amit a cikk allit, az teljesen korrekt.
mlt3 (törölt) 2010.05.09 21:43:10
@ommm: Egy pillanatig sem felteteleztem, hogy te irtad.
GerGelytől van ez a feladvány is, egy fokkal nehezebb, mint a múltkori Calibra. Legalábbis én a megoldás elolvasása nélkül nem jöttem volna rá, hogy ezmiez.Hajrá!..
mlt3 (törölt) 2010.05.08 21:05:53
mlt3 (törölt) 2010.05.08 22:00:31
@Make Valamit: Az igaz, hogy a ketajtos Dacia-ba hatra is siman az elso szelvedot raktak be, hogy sporoljanak?
mlt3 (törölt) 2010.05.09 10:44:34
@fuel: Tenyleg, a ketajtos Taunusnal minden arany stimmel, raadasul hatsokerekes. De mennyivel szebb az eredeti!
Gondolom, a Bosozokunevű irányzatot senkinek sem kell bemutatni. Meghökkentő kipufogók, ordas szélesítések és leginkább méteres spoilerek jellemzik. Ám ennek is ki kellett alakulnia valahogy.  A Bosozoku egy japán szubkultúra, mely az 1950-es évekig vezethető vissza, amikor is a…..
mlt3 (törölt) 2010.05.08 08:28:12
mlt3 (törölt) 2010.05.08 08:34:36
@Ciri: Ha a jarmuveken tul is erdekel a tema, nezd meg ezt a filmet:
www.imdb.com/title/tt0261555/

Youtube-on fent van:
www.youtube.com/watch?v=meNjLEpiM48&feature=related
(Felirat csuszik, de legalabb van.)
Friss híreink: Az első személyes megtekintő minden lebeszélési kísérletem ellenére rögtön megvásárolta az Elnökit. Remélem, boldog tulajdonlásnak néz elébe. Köszönöm mindenkinek az érdeklődést, jó érzés, hogy sok szerető gazdajelölt jelentkezett. És a Z, barátaim, az…..
mlt3 (törölt) 2010.05.03 22:31:44
@Csikós Zsolt: Pedig lenne hozza Kyotoban egy nullkilometeres cseremotor, csak el kene menni erte...
mlt3 (törölt) 2010.05.05 06:25:16
@Csumpi Hálidéj: "Itt meg az derül ki, hogy senkinek nincs mindössze 800e Ft-ja."

Konkretan mibol gondolod, hogy mindenki, akinek van 8 kiloja, az azt mindenkeppen erre akarja elkolteni? Nyilvan lesz, aki ebben lat fantaziat, es hajlando aldozni ra, de ez miert is altalanos elvaras?
Tegnap, azaz vasárnap dobta be Csikós a szerkesztőségi levlistára egyik hű olvasónk kommentjét. Aztán dagadt a levelezés, gyűltek a hozzászólások, míg végül egy abszolút - a Totalcarra jellemző - belső levélváltás alakult ki belőle motorokkal, autókkal. Tanulságos kis…..
mlt3 (törölt) 2010.05.03 22:06:58
@Dennis01: "Ne feledjetek, tobb, mint szaz eve jar az ember benzinnel mukodo jarmuvel."

Elotte meg tobb ezer evig jart lovon.
  Volvo kupé-kabrió kemény tetővel, Focus-platformon, prémium áron? Evolúciós zsákutca vagy stílusos kellék? Vélemények az azonos című írásunkról...
mlt3 (törölt) 2010.05.03 09:34:03
@ommm: Akkor a beszivott levego volt hideg, es hatul hidegre volt allitva a hofokszabalyzo. Senki nem tervezi tudatosan csak az egyik pohartartot hutottre.
mlt3 (törölt) 2010.05.03 20:58:23
@Rocko-: "szerinted mi volt a különbség? szerintem szórtak rá csillámport, amelyikre több jutott az BMW lett, amire nem az Omega."

Es arrol hallottal mar, hogy a Skoda meg az Audi ugyanaz? :D
mlt3 (törölt) 2010.05.03 20:59:25
@Rocko-: Azt ne mondd, hogy az elektronika, mert elsirom magam.
Szívós spammelésükkel hívták fel magukra a figyelmet a nanobionikusok. Biztos bennem van a hiba, de nem szeretem az aktuálisan elcsépelt marketingdumát. Manapság minden cucc nano vagy bio, ez pedig mindkettő egyszerre, szóval, a maileket kitartóan töröltem. Ám Nanobionikus Elvira…..
mlt3 (törölt) 2010.05.03 00:22:30
@Barázsos Varát: Itt a meg profibb modszer:
szelvedoklinika.hu/content/view/15/83/
20at irnak a teljes szelvedore, de mivel a tieden nincs karc, csak a feluletet kene lekapni kicsit, szerintem joval olcsobban meguszod. Kerdezd meg oket. Ha draga, akkor marad a Sonax.
mlt3 (törölt) 2010.05.03 09:05:35
@Rocko-: Lehet vitatkozni arrol, hogy egy csaladi haz alkalmas-e ugyfelfogadasra, szerintem nem, de legalabbis komolytalan. Viszont ha egy allitolagos vegyipari cegnek egy csaladi haz az egyetlen elerhetosege, es nemhogy egy labort vagy raktart, de meg egy irodat sem bir felmutatni, akkor az egy szaros fantomceg. En olyan ertekesitotol sem vennek semmit, akinek az egyetlen elerhetosege egy mobilszam, mint ahogy szatyorbol sem vasarolok utcan etkeszletet vagy zoknit. Aki ilyen hatterrel akar nekem eladni barmit is, kirohogom.
  Hogyan adjunk el egy BMW X6-ost egy greenpeace-esnek? Hát persze: rakjunk a V8 mögé két villanymotort! Vélemények az azonos című írásunkról...
mlt3 (törölt) 2010.05.02 11:33:59
@phrascarica -a szerpentinek királya :):
"na igen de azért mert 10 évente van egy defekt"

Hulyeseg. Egyreszt, MINDEN kanyarban profitalsz a runflat gumik merevsegebol, a kanyarstabilitas es a kanyarsebesseg is magasabb lesz. Masreszt, ennyi esszel be se kosd magad, arra is 10 evente egyszer van szukseg, akkor is fel masodpercre. Legzsakot se kerjel, az is draga.

"általában a ház előtt otthon veszed észre"

Vagy az arokban, egy pukkanast kovetoen.

"Nem hiába az E60-as 40 méteres fékútja 100-0-ra"

Baromsag. Aruld mar el, mi koze a fekutnak a runflat gumikhoz.
mlt3 (törölt) 2010.05.02 11:53:50
@phrascarica -a szerpentinek királya :):
Akkor meg egyszer megkerdezem: hogy a tokombe jon ide a runflat? Megfordult mar a fejedben, hogy a Smart meg az 5-os BMW nem egeszen ugyanaz a sulycsoport?

Tehat a gyengebbek kedveert: mutass egy olyan tesztet, ahol ugyanaz az auto runflat abroncsokkal hosszabb fekutat produkalt.
mlt3 (törölt) 2010.05.02 12:46:33
@donphobos: Ne haragudj, de engem tenyleg hidegen hagy a Ferrari vs Smart vita.

Tehat harmadszor is: mutasson nekem valaki egy olyan tesztet, meresi eredmenyekkel, ahol ugyanarra az autora feldobott, ugyanazon gyartmanyu abroncsok runflat es hagyomanyos modelljei kozul a runflatnek volt hosszabb fekutja.
(Azt pedig eleve hulyeseg kijelenteni, hogy az E60nak ennyi es ennyi a fekutja, mert a fapad es a csucsmodell kozott tobbszaz loeronyi kulonbseg van, es a fekrendszert is ennek megfeleloen meretezik.)
  Az alkatrész, amiről mindenkinek repkedő bankjegyek jutnak eszébe. Paradox módon, erre van igény. Megkaptuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
mlt3 (törölt) 2010.04.29 23:31:28
@misinator: ...ami miatt meg lehet hogy anyazni fogsz, az az, hogy az 1.2esnel es az 1.4es 8-szelepesnel a 4 gyujtotrafot kozos hazba raktak, szoval egyszerre fogod oket cserelni, ha akarod, ha nem :)
(Mondjuk amugy is szettben erdemes oket cserelni.)

A tiedbe amugy 270 euro a Valeo lendkerek, aranylag olcson meguszod, nem kell rettegni.
mlt3 (törölt) 2010.04.30 08:24:51
@bervas: "A legenda szerint ekkor megköszönték a fejlesztő szakemberek több éves lelkiismeretes munkáját, és nekiláttak maguktól lebomló autókat csinálni ("tervezett avultatás")."

Emeletes baromsag.
mlt3 (törölt) 2010.04.30 08:38:37
@Virago_1000: "Shadowbull is bevallotta, hogy letezik egy minimalis cel, aztan utana az ozonviz, es ez a cel nem tul futasteljesitmeny."

Komolyan nem hiszem el, hogy annyira fogyatekos vagy, hogy nem erted meg a minimalis futasteljesitmeny es a garantalt tonkremenetel kozotti "apro" kulonbseget, es a hatszazhuszonotodik alkalommal is el kell jatszani ezt a dedos faszsagot.

De a gyogyosok kedveert meg egyszer: valamilyen minimalis futasteljesitmenyt specifikalni kell, nem adhatsz meg kovetelmenykent olyan baromsagot, hogy "tartson orokke". A minimalis futasteljesitmenyt pedig *minden* korulmeny kozott teljesitenie kell az adott autonak, akkor is, ha kitapossak a szemet. Ez magyarra leforditva azt is jelenti egyben, hogy normal hasznalat es normal karbantartas mellett *joval* tobbet fog menni a minimalis kovetelmenynel (ami egyebkent minden autogyarnal letezik). Ha lenne halvany fogalmad rola, hogy a hasznaltan vett, ketszer-haromszor visszatekert autod valojaban mennyit futott, leakadnal errol a baromsagrol vegre.

Nem tudsz olyan komponenseket kesziteni, ami x uzemora utan garantaltan atomjaira hullanak a kalaposskodas es a boyracer alatt is, akkor sem, ha ezt a hulyeseget meg tovabbi hatszazhuszonot alkalommal elmantrazod. Fizikailag lehetetlen.
Talán emlékeznek még az olvasók a londoni taxis cikkünkre az év elejéről. Ricz Tamás, tulajdonos, fuvarozó, vállalkozó, importőr egyben, nem sokkal később ezt írta nekem: "A cikk óta kisebb-nagyobb rendszerességel megkeresnek, hogy segítsek autót beszerezni, illetve - ami…..
mlt3 (törölt) 2010.04.29 09:57:39
@Aranyhörcsög: A fenyszorokat ezen is le kell cserelni (vagy atallitani), mert rossz oldalra vilagitanak.
mlt3 (törölt) 2010.04.29 18:39:21
@Fitz: A matricaval kibasznak a muszakirol. Egyreszt, a matrica kimondottan ideiglenes megoldas, napi hasznalatra alkalmatlan. Masreszt, a matrica csak annyit er, hogy ne vakits, de latni nem fogsz vele, mert a matricatol nem fog messzebbre vinni a jobb fenyszorod.
Ami pedig el akar porladni, azt hagyni kell, hadd porladjon. Másnál. Ha nem egy Ferrarilamborghini, akkor lesz még olyan jobb is.És így az, ami megmarad, előbb-utóbb tényleg többet is ér. Már ha valakinek számít a befektetés is, és nem csak a pénzszórás egy zseniális…..
mlt3 (törölt) 2010.04.29 09:10:09
@Rocko-: "még mindig megdöbbenve tapasztalom, hogy mérnök (?) létedre mennyire csökkentett felfogóképességgel rendelkezel és mennyire nem akarod megérteni az ilyen írások valóját."

Esetleg te megszanhatnal, es elmagyarazhatnad, mester.
mlt3 (törölt) 2010.04.29 09:14:01
@Virago_1000: Latom nem megy a szovegertelmezes, fussunk neki meg egyszer: SB a hibastatisztikat emlitette, te meg egybol bebofogted, hogy a statisztikakat hamisitjak. Tehat: mi a bus budos rossebert hamisitana meg valaki olyan adatot, amely a sajat munkajahoz szukseges? Normalis vagy?
mlt3 (törölt) 2010.04.29 09:32:32
@UltimateUbul: "De vannak elemek amit elmebeteg módon üregesen öntenek ki, hogy anyagot spóroljanak, meg némi tömeget, dehát mint tudjuk ami nem nehéz abban nincs is "bent az anyag""

Ajanlanek egy otthoni kiserletet. Fogj egy tomor fa partvisnyelet, tamaszd a falnak, mard rugj bele egy embereset, hogy eltorjon. Aztan ismeteld meg ugyanezt egy bambusznaddal, ami ugyebar ureges, es "nincs benne anyag". Miutan visszapattantal rola, a foldon fekve gondolkozz el, hogy vajon milyen jelentosege lehet a szerkezeti geometrianak.
(Nem is szolva a termikus, mechanikus, es egyeb szempontokrol, vagy arrol, hogy konnyebb komponensekkel alacsonyabb fogyasztast es nagyobb teljesitmenyt lehet elerni.)
Belsőség A három puruttya 2010.04.25 06:55:58
  Kicsit nagyobb, kicsit egyénibb és kicsit kulturáltabb megoldásokat kerestünk, mint egy régi Swift, szigorúan félmillió körül. Nagyon-nagyon nem könnyű, és inkább csak másfajta kompromisszum. Vélemények az azonos című írásunkról...
mlt3 (törölt) 2010.04.28 20:47:40
@Seca81: Egyreszt, nem kell ehhez 20 ev. A piac mindent bearaz, nehany ev utan mar latod a hasznaltauto-arakon, ha szar kerult a palacsintaba. A masik, hogy az olaszok az eletben nem tudtak tisztesseges premiumlimuzint gyartani - ha tud valaki olyan modellekrol, amik emlitesre melto piaci sikereket ertek el egy A6/5/E elleneben, feltetlenul szoljon. (A kisautoik zsenialisak es megbizhatoak, Puntot barmikor vennek, ezert azokat lehetoleg ne keverjuk ide.)
mlt3 (törölt) 2010.04.28 20:49:46
@vmaast: 164est. Allitasod szerint nem olyan rossz az, a hasznaltpiaci arak pedig mast mondanak. Vegyel egyet, es meseld el, mit tapasztaltal.
mlt3 (törölt) 2010.04.28 23:49:16
@vmaast: Az a baj, hogy ennek az egesz mellebeszleesnek semmi koze a 164es allitolagos megbizhatosagahoz.

Mondom, vegyel egyet. Mas penzebol konnyu okosnak lenni - tedd oda a sajatod.
Belsőség Ez egyre jobban hangzik 2010.04.26 17:30:00
Újabban nagy divat lett az autóiparban a különféle évfordulók hangzatos, nagy csinnadrattával beharangozott ünneplése. Persze aki kicsit is járatos az autóipar történelmében, az csak elhúzza a száját. Az Audi - persze - száz éves, na jó, oké, fogadjuk el, de a Peugeot 200 éve…..
mlt3 (törölt) 2010.04.27 09:46:23
@joeramirez: Mi koze az Alfanak ahhoz, hogy az egyik vasarloja egy atepitett 156ossal elindul egy versenyen?
Gyari csapat nincs. A motorsport reszleg, az Autodelta is halott. Idonkent felebresztik oket a hibernaciobol, hogy osszerakjanak 1-2 autot rendelesre, de nem tudom, dolgozik-e ott valaki napi szinten egyaltalan. Jol mondta Feketelaszlo, az Alfa, mint ceg motorsportbeli szerepvallalasa konvergal a nullahoz.
Belsőség Szerpentinek királya 2010.04.26 08:37:00
  Talán korainak és elhamarkodottnak tűnhet a kijelentés, miszerint a Mégane RS az idei év legjobb hot-hatch-e, de az biztos, hogy erősen ott van az élmezőnyben. A pancser franciák mi? Vélemények az azonos című írásunkról...
mlt3 (törölt) 2010.04.26 22:00:33
@phrascarica -a szerpentinek királya :):
A Z3M eseteben jo 10 eves autokrol beszelunk. Nemcsak az kerdeses, hogy mikori futomu van alatta, hanem az is, hogy gyari-e egyaltalan. Egy gyari, uj M futomuvel kurvara nem dulongel ott semmi, foleg nem egy mezei savvaltasnal, erre merget vehetsz.
Tudom, hogy sokan fanyalogni kezdenek most, páran talán szidni is kezdik a Totalcart, mert nem értik majd, hogyan kerül egy ilyen pimf dolog egy országos autós magazin hasábjaira. Kétszáz kilométer, oda-vissza, plusz kavarással sincs ötszáz… Táv ez? Tett ez? Érdemes akár egy…..
mlt3 (törölt) 2010.04.24 16:58:21
@GGG77: Es miert te szeretned eldonteni helyettuk, hogy milyen reklamokba toljak a penzuket? Mibol gondolod, hogy a Belsoseget a potencialis Mercedes-vasarlok olvassak?
mlt3 (törölt) 2010.04.24 20:06:38
@phrascarica: Nem csak a megterulesrol van szo. Aki latta a Daimler PR kezikonyvet, es tudja, milyen alapelvek szerint kommunikalnak a kulvilaggal, az tudja, hogy ok ilyesmire sosem adnanak penzt, ill. nyilvanos tamogatast (marmint az anyaceg).

Ez persze nem jelenti azt, hogy ne tudnak, hogyan kell jo reklamot csinalni:
www.meister-vs-meister.de/
mlt3 (törölt) 2010.04.24 20:14:56
@phrascarica: A belseje tuti original, ott a szakadas az anyosulesen. Kivulrol nehez megmondani, lett-e hozzanyulva, bar a masodik kepen a kerekjarati ivben egy kis halvanybarna elszinezodes latszik. Meg az elso kepen az index mogott mintha meg lenne utve, es az utolso kepen a rendszamtabla miatti elszinezodes is latszik, ill. baloldalon a hatso loko is mintha kapott volna. Az biztos, hogy ennyiert nem tunik rossz vetelnek. Nem akarod labon hazahozni Kölnbol? :)
Azt azért sejtitek, hogy van még miből válogatni az iWiW-en, ugye? A TEST Playboy Misztikus Fotosop artista Botox Betty Variációk egy témára Az én kis nutellás Fifim Pajkos Marcsi   Ezen a héten a Reflexshop és a Subba nyereményjátékában hozzájuthatsz egy NeoCube logikai…..
mlt3 (törölt) 2010.04.24 10:46:56
@lurk: Szerintem o is rokonuk lehet:
puckerupandpose.ytmnd.com/
  Bennünk van a hajlam, hogy a gyászt perverz magamutogatássá változtassuk. Az eddig megtűrt keresztek és síremlékek egyre nagyobbá válnak. Vélemények az azonos című írásunkról...
mlt3 (törölt) 2010.04.22 08:51:44
@pink75: Szerintem meg az a beteg, aki arra szeret emlekezni, hogy a rokona ugy doglott meg mint egy kutya, az ut szelen - es ezt raadasul meg masoknak is mutogatja.

Ha egyszer, mikozben bekesen motorozgatsz, kijon eled egy kamiont elozo suzukis kamikaze, es a korlat melletti vekony savon menthetned a tyukszaros eletedet (ha nem allna utadat egy ilyen lenin-mauzoleum), akkor a levegoben repulve majd meg fogod erteni, hogy miert kell elbontani ezt a sok giccses, balesetveszelyes, balkani fost.
Általános bölcsesség, hogy azok a gumik, amelyek remekelnek az üzemanyag-fogyasztás és a kopás terén, vizes úton általában rossz teljesítményt nyújtanak. Mai cikkünk blogposztja...
mlt3 (törölt) 2010.04.21 21:05:03
@Herman: A SportContact 3 tenyleg kurva jo gumi, a gaztoltesre viszont feleslegesen dobtad ki a penzt. Ugyanis nitrogent nyomtak bele, es a levego 78%at is az alkotja.
mlt3 (törölt) 2010.04.21 21:13:27
@Tomcy: "A saját tapasztalatnál nincs jobb!"

De neked nincs olyan, bela. Te meg a budos eletben nem vonultal ki a palyara 8-10 szett abronccsal, hogy direkt osszehasonlitast csinalj.
mlt3 (törölt) 2010.04.21 21:29:48
@sipike78: "csak, hogy tisztán láss"

Koszonom, most mar tenyleg tisztan latok. Eleg szarul jartal ezekkel a hasznalt gumikkal 30ert. Csak hogy te is tisztan lass, uj Carat Progresso-k, 40-ert:
cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=390163257088
5000-et futott Carat Progresso, acelfenin, disztarcsaval, de 100 euroert mar nem kellett senkinek:
cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260574273073

"amúgy neked mi a l.fasz közöd van ahhoz, ki mit hisz, és mikor jár jól?!"

Mi a fasznak hozakodsz elo vele, ha senkinek semmi koze hozza? Normalis vagy?

"tessék? és ha mondjuk ingyen szerelik nekem le-fel a gumikat, mert rokonom a gumis?"

Es ennek mi koze van a piaci arakhoz?

"hulladékleadásról erre meg nem is hallani"

Miert, mit csinalsz az elhasznalt abroncsokkal, okostojas? Megeszed oket? Kibaszod az erdo szelere? Vagy a rokonod a leadasi koltsegeket is atvallalja helyetted, mert o a Jezus Szive Szeretetszakkor?
Bár sokat foglalkoztunk vele, mindenképpen kellett legalább egy rövid, tisztességesen leforgatott összefoglaló. Íme, itt van, ez az, de... ...a java még csak holnap jön. Ad hoc és instant szervezett hangértékelő versenyünk, melyben a frissen a csarnokból kitolt autók hangját és a…..
mlt3 (törölt) 2010.04.21 20:16:18
@Sabc: E34 lefenyezodott mar?
A nagy, jellemzően közjogi méltóságoknak kijáró, temetések legalább annyi embert mozdítanak meg világszerte, mint ugyanezen emberek esküvői. Morbid vagy sem, de mindenképpen remek alkalom ez minden autóbuzi számára, hogy újfent képbe kerüljön a pompakocsi-piacot illetően. Mik a…..
mlt3 (törölt) 2010.04.19 20:34:42
@IV. (Parkoló) Béla: Tiltakozom, az oldalkocsit valami bananlampas Lanciabol takoltak ossze. Engem ilyenben ne vigyenek sehova!

A Pollmann amugy regen epitett at BMWket:
bmwe32.masscom.net/other/images/gallery/weird/lijkenbak-BMWPollmann.jpg

Ma mar leginkabb Merciben utaznak:
www.pollmann-servicecenter.de/auto/Neuwagen-Liste.php?fid=e23098d9f9e421bd5ca7189e826b1c73
mlt3 (törölt) 2010.04.19 20:42:10
Belsőség Bende cápája 2010.04.14 17:58:00
Hétfő este pöccintett át Pista egy linket, hogy nézzem már meg. Azonnal elborult az agyam, fém lökhárító, króm dísztárcsa, első tulaj itthon, garázsos, 518i. Cápa. Zöld. Metál. Tetőablak. Ott beleszerettem. Megemlítettem a Ritának, mit szólna hozzá, csak annyit mondott,…..
mlt3 (törölt) 2010.04.14 23:07:46
@Jay325i: A kis motorokban lofasz tartalek nincs, mi az uristent akarsz rajtuk tuningolni? Nem tudom feltunt-e, hogy az ilyen kitek jellemzoen nem 316i-hez es tarsaihoz keszulnek.
mlt3 (törölt) 2010.04.14 23:10:19
@Jay325i: "csak előnye van"

Ahogy moricka elkepzeli a motortuningot.
mlt3 (törölt) 2010.04.16 20:29:49
@Csumpi Hálidéj: Nem akarlak elkeseriteni, de tavaly a magyar eladasoknal toronymagasan vezetett az X6 a BMW modellek kozott, masodik helyen az X5tel. Ebbol a kettobol tobb fogyott, mint az osszes tobbi BMW modellbol osszesen (ujautokrol beszelunk).
Amint láthatták a Dezső hazahozatalát végigkísérő posztokban: egy csomó kisebb és nagyobb – bocsánat, nagyobb csak egy volt – cég meglátta fantáziát a projektben, és különféle összegekkel segítette a zökkenőmentes ki- és hazajutásunkat Svédországba és -ból.…..
mlt3 (törölt) 2010.04.15 22:19:24
@mtk001: Nem szponzoralta oket az IBM soha. Mike Markkula adta a kezdotoket, de o sem ajandekba.
Elnézésüket kérem előre is a szavakért, de azt, amin jelenleg utazunk a szakterminológia egyszerűen szopórollerként emlegeti. Felültünk rá lassan három hete és eddig csak dombnak fölfelé hajtottunk. Izadtságunk a szemünkbe folyt, majd ki is mosta gödréből, kollégáink idebent…..
mlt3 (törölt) 2010.04.15 20:20:00
@Zsit (nyújtózós macs; révülettündér):
Innen valogass:
napo.de/
(Online sajnos semmi nincs, de ha rakattintasz a felso videora eltunik a felugro fekete menu es a videon vegig tudod nezni, milyen ruhakat csinalnak. Hogy milyen sorrendben vagja ossze a videokat, arra meg nem sikerult rajonnom, de erdemes nezni egy ideig :)
A kötelező biztosítás egy bonyolult ügy, és az is marad. És van egy átkozott tulajdonsága: minden anyagi kockázat, ami a rendszerben van, az az ügyfelekre hárul. Ha sok a csalás, az adminisztratív költség, ha drágán dolgoznak a javítók – ez végső soron mind oda vezet,…..
mlt3 (törölt) 2010.04.14 09:56:53
@samadar 2: "Ugyanis,ha 0(azaz nulla)csalás lenne,a dijak akkor is maradnának(vagy emelkednének)"

Aztan miert? Piaci versenyrol hallottal mar?

"hiszen a biztositók(gazdasági társaságok)közép szintű vezetéstől felfelé mind extraprofithoz szoktak!!!!"

Megdobbento dolgot fogok mondani, a legmagasabb profitot nem feltetlenul a legmagasabb arressel lehet elerni.

"Nem véletlen,hogy a fentebb emlitett pl:Allianz évente új irodabútorokat,számitógépeket,stb,stb vesz,mert igy leirnak mindent az adóból."

Ezt erosen ketlem, mert 1 ev alatt nem tudjak nullara leirni. Amugy ennek nem ertem mi koze a biztositokhoz, ezt barmelyik ceg megteheti.

"Egyébként meg lehet nézni az egyik közösségmegosztó portálon,hogy milyen körülmények között élnek a biztositók vezetői!"

Miert, te ismersz olyan, hasonlo meretu cegnel dolgozo felso- es kozepvezetoket, akik minimalberbol elnek?
mlt3 (törölt) 2010.04.14 10:02:51
@CApa: Altalaban maganhazaknal, 1-2 autot bontanak egyszerre, a roncsokat elvitetik. Megis mire szamitasz, mit fogsz latni a legifelvetelen?
Amikor a most következő kiállított autónk megjelent a piacon a hetvenes évek elején, értetlenül néztek össze az újságírók, a vidéki gazdák, a tűzoltók-katonák és a gazdag arisztokraták: mit akarnak ezek? Eddig jóformán munkagépeket árultak, szétverhetetlen traktorokat,…..
mlt3 (törölt) 2010.04.13 22:14:11
@csunyadiszno: Vannak kepeid a G-drol?