Adatok
netegezzteátokfajzat
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Olyan standon jártunk, ahol a hoszteszek egykedvűek voltak, a reflektorok sem világítottak, a félhomályban ácsorgó autókról pedig alig lehetett megtudni valamit. Úgy látszik a kínai autóipar a fordított pszichológia eszközével támad. Pedig a Changan 2009-ben 1,4 millió autót…..
netegezzteátokfajzat
2011.09.15 18:52:47
@Suraki: A hulladék jelzővel az Ikarusra vagy a Csepelre céloztál? Az Ikarusra ami 35 évesen is pöccre indul a -20°C-ban? Vagy a Csepelre ami terep világbajnokságot nyert?
A Saxo története ott kezdődött, amikor a motorozásé véget ért. Szinte napra pontosan egy éve történt a baleset, amikor a robogózás, mint a tömegközlekedés alternatívája kipattant a fejemből, és rá két hónapra le is zajlott a tényleges baleset, amikor a közben megvásárolt…..
Miért menne bárki is motorral, ha be akarná tartani a KRESZ-t? – a felvetés tulajdonképpen jogos. Ehhez hasonló magvas gondolatokat fogalmaz meg az olvasónktól bővebb kommentár nélkül kapott ismeretterjesztő, de kár is lenne magyarázni. Play-gomb, hátradől, okul. ..
netegezzteátokfajzat
2011.03.14 16:21:27
@mike-kulas: Abból, hogy egy vita során elkezded sértegetni a vitapartnert arra következtetek, hogy képtelen vagy higgadtan, érvek felállításával alátámasztani az elméleted. Így sikerült megállni? Akkor a kedvedért fogalmazzunk úgy, hogy: Így volt lehetőség megállni. Nem fogok a jobb oldalon parkoló autókhoz 2 cm-re odahúzódni vagy esetleg a sárban, porban megállni csak azért, hogy ha esetleg, talán jön egy motoros, elférjen. Ha nincs elég hely, maradjon mögöttem. Az első tágasabb helynél úgyis el fogom engedni.
Ami pedig pláne kiverte a biztosítékot, a mentős hasonlatod. Akármennyire is elképzelhetetlen ez számodra, az esetek több mint felében nincs hova menni. Ilyenkor a mentővel szorosan a seggemben én is bemegyek a kereszteződésbe, mintegy áthaladva a piroson. Megjegyzem, ez szabályos, ilyen esetben érvényét veszti a piros lámpa. 2 évig mentőztem és bizony előfordulnak olyan helyzetek amikor senki sehova mert nincs rá lehetőség. Olyankor mi is állunk, ez benne van a pakliban. Tehát ha a megkülönböztető jelzést használó mentőautóban -amivel okunk volt sietni- kibírtuk az ilyen helyzeteket púposkodás nélkül, akkor egy motoros is bírja már ki! Főleg mert neki talán nincs olyan sürgős dolga.
Ami pedig pláne kiverte a biztosítékot, a mentős hasonlatod. Akármennyire is elképzelhetetlen ez számodra, az esetek több mint felében nincs hova menni. Ilyenkor a mentővel szorosan a seggemben én is bemegyek a kereszteződésbe, mintegy áthaladva a piroson. Megjegyzem, ez szabályos, ilyen esetben érvényét veszti a piros lámpa. 2 évig mentőztem és bizony előfordulnak olyan helyzetek amikor senki sehova mert nincs rá lehetőség. Olyankor mi is állunk, ez benne van a pakliban. Tehát ha a megkülönböztető jelzést használó mentőautóban -amivel okunk volt sietni- kibírtuk az ilyen helyzeteket púposkodás nélkül, akkor egy motoros is bírja már ki! Főleg mert neki talán nincs olyan sürgős dolga.
..
netegezzteátokfajzat
2011.02.09 15:52:13
@netegezzteátokfajzat: Természetesen nem "menny" hanem "menj'".
netegezzteátokfajzat
2011.02.09 16:09:09
@Bambano: Igaz! Én kérek elnézést! Megint álmosan okoskodtam. Jobban járunk ha most elvonulok töltőre.
Úgy adódott, hogy ügyes-bajos dolgaim intézéséhez (erről jövő vasárnap olvashatnak) szűkebb pátriámba, palócföldre, azaz Gömörbe kellett látogatnom. Aki szülőhelyétől messze él, az tudja, hogy ilyenkor az ember mindig egyfajta megnyugvást érez és örül, hogy viszontlátja…..
netegezzteátokfajzat
2011.01.11 01:11:48
@Rocko-: Mi köze ennek a lóerők számához?
...az a kaposvári Madár utca. Főhősünk azonban megpróbálkozik vele.Scheerti küldte be, mintegy a téli gumi és a hólánc fontosságát hangsúlyozandó. Láthatóan nem ő az első áldozat, ennek ellenére a hólánc nem került elő. A hátra csúszáskor féken állással pedig mindent…..
netegezzteátokfajzat
2010.01.10 12:54:00
@Tomcy: Miért vagy benne annyira biztos, hogy nyári gumi volt rajta?
Az út szélén akadályok voltak így ott még ennyi esélye se lett volna feljutni.
Te mit csináltál volna amikor elkezd lefelé csúszni az autó és világít a beszarás jelző? Gondolom teljes nyugodtsággal végig gondoltad volna, hogy mi a helyes manőver...
Ha jégen csúszol tökmindegy, hogy állnak a kerekek vagy nyélgázon tolod a csúszással ellentétes irányba. Gyakorolj jégen és rájössz, hogy miről beszélek.
Könnyű a másikat lehülyézni, de előbb próbálj ki egy ilyen szituációt biztonságos körülmények között. Ha ügyesen megoldottad, akkor adj tanácsot a többieknek és amikor azt nem fogadják meg, utána hülyézz le bárkit is!
Az út szélén akadályok voltak így ott még ennyi esélye se lett volna feljutni.
Te mit csináltál volna amikor elkezd lefelé csúszni az autó és világít a beszarás jelző? Gondolom teljes nyugodtsággal végig gondoltad volna, hogy mi a helyes manőver...
Ha jégen csúszol tökmindegy, hogy állnak a kerekek vagy nyélgázon tolod a csúszással ellentétes irányba. Gyakorolj jégen és rájössz, hogy miről beszélek.
Könnyű a másikat lehülyézni, de előbb próbálj ki egy ilyen szituációt biztonságos körülmények között. Ha ügyesen megoldottad, akkor adj tanácsot a többieknek és amikor azt nem fogadják meg, utána hülyézz le bárkit is!
netegezzteátokfajzat
2010.01.10 01:43:45
@joeramirez: Egyetértek veled. Sok olyat hallottam már amikor megemlítettem, hogy már nem egyszer húzott ki a szarból az ABS, hogy őt meg húzta már bele a szarba. Talán tényleg az a baj, hogy nem tudják használni az emberek?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz