Adatok
KoviX
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Csaba a Vidanet egyre csalódottabb ügyfele. Sem a cég ügyfélszolgálata, sem a vezetősége nem foglalkozik a panaszával, előbbi ráadásul teljesen hülyének is nézi minden alkalommal. Mi a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot ajánljuk.(Update: a poszt eredetije májusban jelent meg a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kaposváron, beköltözés másnapján bekötik. Öt nappal később meg, ki, merthát az előző lakó a mi szerződéskötésünk előtt pár órával felmondta a szerződésétt, az úgy módi. TV sokadszorra nem megy, betelefonál, persze, persze, elnézést kérnek, mésnap reggel nyolcra ott a szerelő. Másnap fél 11-kor telefonál a szerelő, hogy miért nem vagyok otthon. Mondom mert nyolcra vártam, ezt mondták az üf-on. Mondja, az, jó, biztos nem tudja az ügyfélszolgálatos, hogy Ők csak 10-től dolgoznak. Miután hat napig nem ment a TV, megkérdeztem, hogy akarják-e kompenzálni. Természetesen nem (ÁSZF egyérteműen nem így fogalmaz), ezt is ki kell fizetni, de biztos észrevettem, hogy cserébe karácsonykor kódolatlan volt a HBO. Mondtam hogy nem vettem észre, nekem folyamatosan kódolatlan, fizetek is érte keményen.
Az hogy az internet minden nap néhány alkalommal megszakad, hogy óránként kell úgy nézni egyes csatornákat, hogy lengyelül gügyög, hogy kint egy marha nagy kék csík az adás felett, hogy "Ön ennek a csatornának nem előfizetője, vagy a szolgáltatás technikai okok miatt nem lehetséges" (persze közben az adás kifogástalannak tűnik alatta), nos ezek a cég (gittegylet) alapszolgáltatásai között vannak valahol, csak nem olvastuk el.
Szolgáltatást ígértek, nem élvezhető, használható szolgáltatást.
Azt már csak hab a tortán említem meg, hogy ha a set top boxhoz járó 250Ft-os kábelt RCA kábelt meg a dobozban lévő pár db fénymásolt lapot nem szolgáltatod vissza a szerződés lejártakor, akkor cirka 2k HUF-fal lógsz a szent szolgáltatónak...