Adatok
trmn
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Színterápiát tart a Ducati: tíz új festéssel növelné a desmo-hívők függőségét. Monster Artnak nevezik a kitet, amelybe sárvédő, tartály, ülésborítás és aprócska fejidom is tartozik. Azoknak, akik most rendelnék motorjukat, mindössze kilencven euróba kerül a móka –…..

Mi másra használhattuk volna szabadnapunkat "péntektizenhárom" napján mint egy kis túrázásra, a nagy misztikus kövekhez. Elkötöttük a staffos kocsit, és először Carolyn-hoz mentünk reggelizni. A bőséges választékot életünk első mikrosütőben elkészített…..
trmn
2009.02.23 22:55:33

Mit tegyen a motoros, ha szerelni kéne, de nem egy profi műhely áll a kert végében? Kopogtasson barátoknál, vigye szakműhelybe, vagy álljon neki a konyha padlóján?Annyi egyszerű munka van, amihez éppen csak fel kéne emelni a gépet, de nincs hol és nincs mivel. A megfelelő…..

Egyszerű egysejtűek vagyunk, ezért kevés dolgot szeretünk jobban, mint a furmányosan, lakossági módszerekkel meghekkelt corporate oldalakat. Ezért hozott örömet ebbe randa szerda reggelbe Emese levele: azért ez undorító,és ha bele gondolok, hogy ezt az oldalt gyerekek is nézik... ez…..
trmn
2008.06.18 07:20:40

Maradunk kockázatközösségben. Vagyis továbbra is lopunk egymástól. Csak versenyezni ne kelljen. ..
trmn
2007.12.17 10:22:04
Kedves Árpád!
Megint nagyon jót írtál. Amennyire meg tudom ítélni a helyzetet, értem és érzem, hogy nagyjából igazad van. Sőt, szerintem az ilyen fajta gondolkodásnak kellene felülkerekednie. Nem pedig a folyamatos önámításnak, ami most van.
Az Ikarusos témában viszont tévedsz. Önmagadnak mondasz ellen. Miért? Mert nem árnyalod a képet. Pedig ezt a kifejezést jóformán tőled tanultam. A dolgok nem csak feketék meg fehérek, stb.
Az Ikarus esetében pedig a kép, hidd el, sokkal árnyaltabb. És ezt most nem egy nosztalgiázgató, siránkozó, egykori hős Ikarusos, vén trotty mondja. Nemrég szakdolgozatot írtam az Ikarus Egyedi Autóbuszgyár Kft.-ből, gazdasági vonatkozásban. Hidd el, jól körbejártam a témát. Arra a következtetésre jutottam, hogy nincsen épeszű válasz arra, hogy miért jutott idáig a cég. Csak elméletek lehetnek. Mindenestre a tények - amiket te is ellenőrizhetsz - elég beszédesek.
2003-ig a cég nyereséges volt. Voltak jobb meg rosszabb évei, de alapvetően gazdasági profitot realizált évről évre. 2003-ban azonban meredek zuhanásba kezdett. Érdekes módon ebben az évben érkezett a francia medzsment is. Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy ők tehetnek mindenről. Sajnos "kitűnő" kollégákat találtak házon belül is. Igen, kimondom: sajnos jó pár honfitársunk is - tudatosan, vagy tudtán kívül - keményen munkálkodott azon, hogy a cég lehetetlen helyzetbe kerüljön.
Carnivora 2007.12.17. 09:17:06:
"Te az ikarus évek óta gyakorlatilag papíron létezik azt a pár buszt amit összeszereltek azt is Scania fő alaktrészekkel csinálták ... az ikarus egy évtized alatt nem termelte volna le azt a mennyiséget amit a volvo secpec leszállított."
Amiről te beszélsz, az az Ikarus EAG. A főalkatrész pedig történetesen az alváz. Azért mert az EAG specialitása, hogy idegen alvázakra készít felépítményeket. Ha annak idején a medzsment másképp dönt, ma az Egyedi lehetne az Irizar. Tudod, az a Scani alvázakra építkező, prosperáló, spanyol karosszéria gyártó cég.
Másrészről pedig a pár darab Ikarus mellett az EAG 2004 óta legyártott évente 80-100 db F15-öst, Iveco midirider alvázon, Irisbus márkanévvel. Na akkor most árnyaljuk a képet: a tervezett daraszám az F15-ösből évente 200 volt. Ennek a közelébe sem értek soha, és ezt az Iveco (a tulajdonos) évekig nem vette észre/nem akarta észrevenni. Ugye nem kell közgazdásznak lenni ahhoz, hogy belássuk, egy évi 200-as darabszámra tervezett budget nem állja meg a helyét fele annyi darabszámnál.
Az "évek óta papíron létező Ikarus" jelző jobban illik a Széles Gábor érdekeltségébe tartozó székesfehérvári Ikarusbus Rt.-re. Amely cég nagyjából a vagyonkezelő szerepét tölti be manapság. Amikor meg azt írják, hogy nem gyárt buszokat: nol.hu/cikk/443384/ Akkor Széles Gábor megsértődik és leközli a saját lapjában, hogy 200 buszt gyártanak nála: www.magyarhirlap.hu/Archivum_cikk.php?cikk=127823&archiv=1&next=0
Ja. Csak azt nem teszi hozzá, hogy azokat tulajdon képen a tőle szerelőcsarnokot bérlő Alfabusz gyártja, tök véletlenül Volvo alvázra.
Na már ennyit az árnyalásról.
Megint nagyon jót írtál. Amennyire meg tudom ítélni a helyzetet, értem és érzem, hogy nagyjából igazad van. Sőt, szerintem az ilyen fajta gondolkodásnak kellene felülkerekednie. Nem pedig a folyamatos önámításnak, ami most van.
Az Ikarusos témában viszont tévedsz. Önmagadnak mondasz ellen. Miért? Mert nem árnyalod a képet. Pedig ezt a kifejezést jóformán tőled tanultam. A dolgok nem csak feketék meg fehérek, stb.
Az Ikarus esetében pedig a kép, hidd el, sokkal árnyaltabb. És ezt most nem egy nosztalgiázgató, siránkozó, egykori hős Ikarusos, vén trotty mondja. Nemrég szakdolgozatot írtam az Ikarus Egyedi Autóbuszgyár Kft.-ből, gazdasági vonatkozásban. Hidd el, jól körbejártam a témát. Arra a következtetésre jutottam, hogy nincsen épeszű válasz arra, hogy miért jutott idáig a cég. Csak elméletek lehetnek. Mindenestre a tények - amiket te is ellenőrizhetsz - elég beszédesek.
2003-ig a cég nyereséges volt. Voltak jobb meg rosszabb évei, de alapvetően gazdasági profitot realizált évről évre. 2003-ban azonban meredek zuhanásba kezdett. Érdekes módon ebben az évben érkezett a francia medzsment is. Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy ők tehetnek mindenről. Sajnos "kitűnő" kollégákat találtak házon belül is. Igen, kimondom: sajnos jó pár honfitársunk is - tudatosan, vagy tudtán kívül - keményen munkálkodott azon, hogy a cég lehetetlen helyzetbe kerüljön.
Carnivora 2007.12.17. 09:17:06:
"Te az ikarus évek óta gyakorlatilag papíron létezik azt a pár buszt amit összeszereltek azt is Scania fő alaktrészekkel csinálták ... az ikarus egy évtized alatt nem termelte volna le azt a mennyiséget amit a volvo secpec leszállított."
Amiről te beszélsz, az az Ikarus EAG. A főalkatrész pedig történetesen az alváz. Azért mert az EAG specialitása, hogy idegen alvázakra készít felépítményeket. Ha annak idején a medzsment másképp dönt, ma az Egyedi lehetne az Irizar. Tudod, az a Scani alvázakra építkező, prosperáló, spanyol karosszéria gyártó cég.
Másrészről pedig a pár darab Ikarus mellett az EAG 2004 óta legyártott évente 80-100 db F15-öst, Iveco midirider alvázon, Irisbus márkanévvel. Na akkor most árnyaljuk a képet: a tervezett daraszám az F15-ösből évente 200 volt. Ennek a közelébe sem értek soha, és ezt az Iveco (a tulajdonos) évekig nem vette észre/nem akarta észrevenni. Ugye nem kell közgazdásznak lenni ahhoz, hogy belássuk, egy évi 200-as darabszámra tervezett budget nem állja meg a helyét fele annyi darabszámnál.
Az "évek óta papíron létező Ikarus" jelző jobban illik a Széles Gábor érdekeltségébe tartozó székesfehérvári Ikarusbus Rt.-re. Amely cég nagyjából a vagyonkezelő szerepét tölti be manapság. Amikor meg azt írják, hogy nem gyárt buszokat: nol.hu/cikk/443384/ Akkor Széles Gábor megsértődik és leközli a saját lapjában, hogy 200 buszt gyártanak nála: www.magyarhirlap.hu/Archivum_cikk.php?cikk=127823&archiv=1&next=0
Ja. Csak azt nem teszi hozzá, hogy azokat tulajdon képen a tőle szerelőcsarnokot bérlő Alfabusz gyártja, tök véletlenül Volvo alvázra.
Na már ennyit az árnyalásról.

Nyilasok 1956-ban? Bizony, volt olyan is. De nemcsak olyan...

Szaftos hörögnivaló készülődik, máris ünnepelhet a hörgipar. Be lesz itt zárva több száz iskola. Megö-hö-lik a falut, húgybasüppesztik, véknyába tipornak a falunak ezek, mert gyűlölik a puszták népét, mert ezek azok. Pedig igen, be kell zárni, mégpedig sürgősen. Viszont…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
@Feketefutár
Hagyjuk ez az olasz / Ducati gyűlöletet szerintem. Az ilyen motorikus meghibásodások, állítgatásos parák álltalában egy kókler szerelőre, és / vagy sufni szerelgetésre vezethetőek vissza. A japán vagy egyéb márkáknál ugyanúgy előfordulhatnak, csak azok nincsenek ennyire szem előtt, belesímulnak a szürke átlagba.
Az én Monsterem egyébként matt fekete, de pont leszarom a színét, mert a feeling mindent visz. Bárkinek adtam eddig oda, vigyorogva hozta vissza ;)