Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Macska Rozi

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nagyon belejöttünk a játékos panaszokba, úgyhogy most itt egy baba, aki a doboza szerint 9 dolgot tud csinálni, de a szerető apuka sajnos hiába nyomorgatta, a gőgicsélés mégsem ment neki. Amikor visszavitte a boltba, kiderült hogy használati utasítás nélkül  senki nem tudja,…..
Macska Rozi 2010.01.05 16:37:30
Teljes mértékben egyetértek a vásárlóval!
De egy kis magyarázattal azért szolgálnék,mivel én is az egyik Bambini üzlet alkalmazottja voltam.
1.
Megdöbbentem,hogy ez a baba tényleg nem csinál semmit?!Mert én is adtam el ilyet a vásárlóknak.Az igazság az,hogy tényleg nem lehet kibontani a játékokat szemrevételezésre.Így mi is többnyire a csomagoláson lévő feliratozásról tudjuk a játék funkcióját+a Magyar nyelvű játékleírás alapján(aminek igenis benne kellett volna lennie a dobozban/)
2.
Az én üzletemben is előfordult,néha reklamáció...de mivel én annak idején úgy tanultam,hogy " a vásárlónak mindig pozitív benyomással kell távoznia az üzletből"..tehát én ilyen esetben vagy másik játékot vásároltattam volna Önnel..vagy ha nem szerettek volna más játékot választani akkor a baba árát visszaadtuk volna!Én a pár Bambinis évem alatt mindig így cselekedtem(hál istennek nem sok reklamáció akadt)Persze tudom,hogy a főnökeim nem nagyon örültek volna ennek,mert "pénzt nem adunk vissza"!Pedig szerintem a bolt jó hírét kelti(többek közt) a gördülékeny reklamáció intézés!Mivel manapság tényleg sok selejt termék van,s talán megnyugtató a vásárlónak is ha bármi gongja van ,akkor nem fürdik be a termékkel és a pénzével,ami ugye nem sok van:(És a cég sem menne csődbe emiatt.Szerintem.
3.
Sajnos az eladók áruismeretén sem csodálkozom!:(
A "válság miatt" a teljes munkaidős dolgozókból részmunkaidős és diák dolgozók lettek!Többed magammal hiába mondtuk,hogy ez nem tesz jót az üzletpolitikának..de hajthatatlanok voltak!
Mondja már meg nekem valaki,hogy honnét a fenéből tudja egy olyan dolgozó a játék működését,aki hetente 16/20 órát dolgozik!!??Azaz sokszor napi 4 órát tölt az üzletben,ez pedig édes kevés!Az üzletben pedig kb.7ezer!! árucikk van!
Tehát mire átöltözik a dolgozó már vetkőzhet is le.Ez nevetséges!
4.Biztos nagyon el kellett adni azt a babát,mert másképp nem érték volna el a kitűzött forgalmat!?:))
5.
Persze tudom,hogy a vásárló szempontjából ezek nem elfogadható magyarázatok.De sajnos én/mi a fent leírtak ellen nem sok mindent tehettünk!Azt kellett csinálni,amit a vezetőség mondott.
Magyarországon ez van:((
Nekem is már égett a pofám a vevők miatt,hogy egyszerűen nem tudom őket megfelelően kiszolgálni,mert se időnk se eladónk nem volt erre.Így már nem tudtam hiteles lenni előttük!
De ezt nem becsülik,meg mert az a lényeg,hogy olcsó munkaerő legyen a tapasztalt/szakképzett helyett.
Szomorú.
De ha ez nekik jó?!Akkor nemsokára be is zárhatnak!