Regisztráció Blogot indítok
Adatok
"streetfighter"

0 bejegyzést írt és 2791 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Türelmetlen barmok. Más szó már nem jutott eszembe, ami még elbírná a nyomdafestéket is, miután Norbert történetét elolvastam. Saját tapasztalatom nekem is, hogy a magyar autópályákon pont a megengedett 130 km/óra (meg még felette az a néhány százaléknyi, ami még belefér) az…..
"streetfighter" 2013.07.31 20:24:55
@FDToth:
Én már belefásultam abba, hogy villogjak, dudáljak ezekre a belsőben grasszáló majmokra .
Biztos van köztük bamba segg, önkéntes rendőr, lassú előzést feltételező és ezáltal a saját beragadását vizionáló mazsola. Tök mindegy. 5mp kivárás után nagy körültekintéssel simán előzöm jobbról.
Kevésbé stresszes és talán konfliktus mentesebb is. :)
"streetfighter" 2013.08.01 17:46:14
@dzsaszper:
Erős a gyanúm, hogy itt nem "türelmetlen barom"-ról van szó.
Valószínűbb a figyelmetlenség és a körültekintés teljes hiánya.
Időnként felmerül a kérdés, hogy ha annyira sok hülyeséget követnek el a közlekedők, akkor a probléma esetleg az oktatásban (is) lehet. Már 15 évvel ezelőtt is (amikor én vizsgáztam) oda kellett figyelni, ismerősök ajánlását kérni, hogy kihez, milyen oktatóhoz kerüljünk,…..
"streetfighter" 2013.04.20 22:40:48
@kela-bá:
"A KRESZ olyan "dolog", ha mindenki betartaná akkor semmi baj nem lehetne !"

Egyértelműen csökkenne a balesetveszély, de meg nem szűnne, hiszen nem csak szabályszegők vannak, hanem figyelmetlen és tapasztalatlan autósok is, a kevés műszaki problémáról nem is beszélve.
A KRESZ "ész nélküli" betartása egyáltalán nem biztos módja a baj elkerülésének.
autózz! Városi off-road 2013.03.28 07:48:00
Ezt a március végi havazást elnézve egyre nehezebb hinni benne, de lassan vége lesz a télnek. A hó olvadását látva már szembesülhetünk a maradványokkal; ismét támadnak a kátyúk. Az általam használt (de most már emiatt egyre kevésbé) útvonalak közül kiemelném a…..
Tartottunk egy hosszabb szünetet és lám, még mindig nem javult meg a magyar közlekedési morál. Olyannyira, hogy egyes autóstársaink akkor sem próbálnak viselkedésükön javítani, amikor átlépik az országhatárt. GP egy ilyennek már a rendszámát is megjegyezte, mert amit ez a…..
Belsőség Türhők a busz előtt 2013.02.17 14:05:42
A könyökén jönnek ki az orosz, meg kínai belsőkamerás videók? Azt hiszi, hogy mi már bunkókból sem tudjuk a nemzetközi átlagot hozni? Egy budapesti buszsofőr helyrebillenti a nemzeti büszkeségünket: mi is tudunk legalább olyan ökröket mutatni, mint a keleti…..
Belsőség Heti merítés 2013.01.27 09:52:58
1.6 Puritánból 2.0 Ínyencség Feltünt, hogy a víz sose melegszik fel, mondom valamit csináljunk már vele, ez tuti nem egészséges, de szülők szerint az olasz autónak ennyi az üzemi hőfoka, szóval én kérdeztem meg a szerelőt...másnap ment az új termoszért, voálá, víz…..
Sokan és sokszor vitáztak már arról, hogy szabad-e gyereket motoron szállítani. A törvény megengedni, amennyiben eléri a lábtartót, sőt, léteznek fixen felszerelhető motoros gyerekülések is. A japánban készült videó megnézése után mi is elbizonytalanodtunk – rossz nézni,…..
"streetfighter" 2013.01.22 15:07:38
@Nagykorú:
A kissrác elég gyorsan felpattant, így egyértelmű, hogy nem kellett kiszállnia.
Egy kicsit bicegett, de láthatóan nem lett nagy baja, bár biztos dolgozott benne az adrenalin rendesen.
Én inkább azon csodálkoztam, hogy az apja milyen nyugodtan sétált visszafelé. Nem egy idegeskedő fajta.
Belsőség Heti merítés 2013.01.20 09:33:48
The complete sports car Hatéves lehettem... szerelem volt első látásra pedig matt fekete volt, ecsettel vagy teddy hengerrel lefestve, forgatott felnikkel és ültetve... Feel the sunshine Akkori árát kicsit borsosnak tituláltam, de egy próbakanyar után ki is derült, hogy mi kerül…..
"streetfighter" 2013.01.21 10:08:02
@jelentéktelen alak:
Minden nemzet autóinak megvannak a saját jellegzetességei, megjelenésben, motorizáltságban, felszereltségben, kidolgozásban stb.
Arról nem is beszélve, hogy függetlenül a tervezéstől és a gyártás helyszínétől az anyacég maximális felügyeletével történnek a dolgok.
A németek tökön is szúrnák magukat, de a többiek is, ha a Kínában készülő autóikat kínai terméknek állítanák be. :D
"streetfighter" 2013.01.21 10:15:15
@Mad88:
Valószínűleg nem tudhattad, hogy közszemlére teszik az ítéletedet, de a bevezető mondatod igen csak viccesre sikerült. :)
Szerintem ezek után nem kéne felháborodni.
Sokkal elfogulatlanabb ítéletek is megkapták a magukét, a tied pedig egyáltalán nem az.
"streetfighter" 2013.01.21 17:02:25
@szabi1983:
Nem tudom, én agyba főbe "aláztam" a Ladákat a 120-assal 1993-ban.
Volt egy 1500-ös amit jobbról előztem az M3-on, mert nem hitte el, hogy le fogom hagyni.
Igaz ők négyen, én pedig egyedül voltam, de így legalább volt több tanú is. :)
Hiszed nem hiszed, teszek rá, csak gondoltam leírom, mert nagyon élveztem a dolgot. :D
Alapvetően nem sok gondom van az Avensisszel, egyetlen úgynevezett meghibásodás keserítette meg a birtoklásával töltött négy és háromnegyed évet, de ha őszinte akarok lenni, igazából az is csak amiatt lett hiba, mert megvártam. Óriási mákom van, na. Ezt nem önigazolásnak…..
"streetfighter" 2013.01.12 23:36:44
@visszakettopadlogaz:
Ízlésről nehéz vitatkozni.
Autósok között van ilyen is és olyan is. Te pl. tájékozatlan vagy. Nem gond csak nem kéne nagy dobra verni. :)
"streetfighter" 2013.01.13 00:06:51
@visszakettopadlogaz:
Abból amit a Jézuskáról és a Toyotáról írtál. :)
Ízlések és pofonok...
"streetfighter" 2013.01.13 00:23:49
@visszakettopadlogaz:
Egy autót szerető ember miért ne álmodozhatna egy Toyotáról?
Most nincs igazán sportos modelljük az igaz, de volt elég (Celica, Supra, MR2, TS Corolla, TS Yaris) és hamarosan (remélem) ismét lesz.
Valaki meg a minimális fogyasztásra gyúr. Annak ott vannak a hibridek. Szóval simán cáfolható az állításod.
autózz! Egy baleset tapasztalatai 2013.01.09 08:08:00
Volt már néhány kisebb karambolom, amikben nem én voltam a hibás. Ezekben az esetekben a kitöltött baleseti bejelentővel a szervizbe beballagva, kárfelmérés után egy-két héten belül kijavított autót kaptam vissza, úgy hogy nem kellett semmit sem fizetnem a szerviznek, hiteleznem a…..
"streetfighter" 2013.01.09 13:12:37
@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Egyébként szerencséje volt a 206-sal.
Rosszabbul járt volna, ha ebben az esetben is egy Tuareg jött volna. Nem valószínű, hogy megírta volna ezt a levelet. :(
Időnként előkerül a téma, hogy mennyire vezetnek szabályosan és biztonságosan azok, akik megkülönböztető jelzést is használhatnak, ha az egyébként nincsen bekapcsolva. Ilyenkor ugyanolyan résztvevők a forgalomban, mint bárki más, mégis én legtöbbször igyekszem őket…..
"streetfighter" 2012.12.30 15:42:33
@akárki lehetek:-):
Nem csoda, hiszen 512 fordulat/km helyett 535-öt fordul a kerék.
Miért nem tartod az eredeti téli kerékméretet?
Több mint 2,5 cm az átmérők közötti különbség!
"streetfighter" 2012.12.30 18:22:32
@akárki lehetek:-):
Ja, akkor biztos marketing fogás, hogy gyorsabbnak lásd az autót. :)
Belsőség Heti merítés 2012.12.16 08:45:03
Kanyarok királya, 59 lóval is az elsők között Mit írjak fapad, de másként nem lenne 2 milla az ára. Műanyagok mindenhol, de nem zörögnek, amíg nem mész át egy vasúti-, vagy villamos átjárón. Akkor igen, de utána elnémul. Jól össze van szerelve. Hátul nincs kapaszkodó,…..
"streetfighter" 2012.12.17 09:37:24
@Agr3ssor: "Tehát akkor a hibamentesen futkosó 20-25 éves francia autók nincsenek is..."

Hogyne lenne, mivel addigra kicserélted a fél autót. :)
Lehet szembe pi.álni a széllel, csak nem érdemes. Ennek ellenére van aki élvezi. :D
"streetfighter" 2012.12.17 15:45:48
@Agr3ssor:
Ha nem akarod érteni, akkor nem fogod.
A 90-es évek Suzukija megbízhatóbb, mint a legtöbb márka. Ezt elfogadod vagy nem, attól még tény marad. :)
"streetfighter" 2012.12.17 19:55:29
@Agr3ssor:
Ezek szerint félreértesz, vagy én téged. :)
Ha most veszel egyet nyilván nem tudhatod mibe futsz bele, hiszen a tulajdonosok nem egyformák.
Annak idején egy nagyon eltalált megbízható konstrukció volt. A szerelők a vevőelégedettségek és a statisztikák szerint is.
Én amit vettem a melósaimnak nagyon megnéztem, kipróbáltam és nem csalódtam benne. Megbízhatóan teszi a dolgát.
A régi ('94-től 2000-ig használtam) GTI-m meg maga volt a "tökély". 1 évesen vettem és 5,5 év használat alatt alig kellett rá költeni (kipufogó, 1 kerékcsapágy) a szűrőkön és olajon kívül, pedig 7300-at pörgött és ki is használtam a tudását. ;)
Belsőség Heti merítés 2012.12.02 10:27:17
Acél-vaddisznó Hazudhatnám, hogy órákig tudnék mesélni a kocsi stílusos formavilágáról és hihetetlen technikai megoldásairól, de nem teszem. Aki tervezte az minden bizonnyal egész sanyarú gyermekkorában csak építőkockákkal tudott játszani és ez rányomta bélyegét a…..
"streetfighter" 2012.12.02 22:56:24
@csiky944:
Miért kéne 3.-ban alacsony fordulatról gyorsítani?
Akkor csak jobban lemaradsz.
Nyugodtan gyorsíts 2.-ban, úgy talán van esélyed. :)
"streetfighter" 2012.12.02 23:24:50
@csiky944:
:D
"streetfighter" 2012.12.03 09:06:42
@Liquid_Night:
Pontosan! Élvezetből kell "száguldozni" nem kényszerből, mert abból csak a baj szokott lenni.
De a bizonyítási kényszer is veszélyes. Hányat láttam már, de előbb utóbb feladják, hiába van erős autó alattuk. Azért megjön az eszük.
Aki nincs hozzászokva, nem élvezi, nincs tapasztalata az kudarcra van ítélve az autó erejétől függetlenül. :)
Amikor a Toyota GT86/Subaru BRZ-duó végleges specifikációja és külalakja kikristályosodott, a lóerő-hajhászok és katalógusbúvárok azonnal követelni kezdték a - főként BRZ - STi-változatát, turbómotorral, bu-buval és lefúvószeleppel. Kevésnek tűnt a 200 lóerő (azóta…..
"streetfighter" 2012.11.30 09:00:26
@2-More:
Kár úgy vitatkozni, hogy te sem, és én sem tudom bizonyítani az állításomat.
A saját tapasztalataim teljesen mást mutatnak. Én ennek hiszek. :)
"streetfighter" 2012.11.30 10:44:53
@2-More:
Te már elvitted a "beszélgetést" egy elvontabb irányba, de a lényeg változatlan.
Egy gyári 1,8-as ill. 2,0-es változó szelepvezérléses (az enyém még a szelepemelést is változtatja) motor az alsó tartományokban min. olyan erős mint egy hasonló méretű szívó, de inkább erősebb, ha pedig vált a vezérlés, akkor pedig a nagyobb szívó motorokat is veri. Ez tény, ha tetszik, ha nem.
"streetfighter" 2012.11.30 11:20:35
@2-More:
Az enyémnél biztos így van (ezért kezelem tényként) és valószínűsítem, hogy a Hondánál sem sokkal rosszabb a helyzet.

"...fennt meg ne "fogyjon" el a gép."

Az elfogyástól annyira messze van, hogy akkor jön az igazi erő leszabályozásig, de szerintem ezt te tudod a legjobban.
Természetesen nem az időjárásról akarunk értekezni, hanem egy újabb fejezetben tudósítunk az immár majdnem egy hónapja felszerelt Michelin Alpin4 abroncsok teszteléséről. A téli gumi jelentőségét taglaló vitákban az egyetértők és ellenzők között feltűnnek időnként azok…..
Egy saját történet következik. Tulajdonképpen mindennapos ebben a városban, de mégis felbosszantott.  Helyszín a budapesti Rákóczi út és Osvát utca találkozása. Az is megérdemel egy rövidke megjegyzést, hogy jó lenne már, ha megtanulnák itt az autósok, hogy ha van két…..
Belsőség Heti merítés 2012.11.11 16:55:39
Életem nagy projektje Megálltunk a kereskedés előtt és én kissé gyámoltalanul várakoztam az udvar hidegében, amíg a haverom kigurult ezzel az orosz szerkezettel. A szívató magas alapjáratán forogva vidáman csilingelt a laza vezérműlánc és a mélyen barázdált kormorán téli…..
"streetfighter" 2012.11.12 11:40:31
@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Szerintem te tudod a legjobban, hogy a kanyarsebesség nem csak az autótól függ.
Szánalmas amikor valaki egyenesben nyomja mint a hülye, a kanyar előtt meg akkorákat fékez, hogy még egy fickósabb kispolszki is megtolná. :)
Rengeteg ilyennel szoktam találkozni, így nem hihetetlen a történet, igaz nem 50 lovas Clióm van.
Az elmúlt hetekben láthattátok, hogy a Michelin szervezésében téli abroncs teszteléssel kapcsolatos játék indult, aminek résztvevője blogunk is és ezúttal nem csak szerkesztőségi részről, hanem bekerült egy szerencsés olvasónk, Hammer is. A program szerint október utolsó…..
"A szabály az szabály" - nyilván ilyesmire hivatkozik az autópályakezelő, hiszen jól megnézve az adott időpontban valóban nem volt érvényes Korza matricája. Viszont tévedni emberi dolog, főleg, hogy elsősorban nem ő, hanem az eladó hibázott. Persze mindig meg kell nézni a…..
Pár napja az egyik hipermarket parkolójában figyeltem meg, hogy egy nem kisméretű ember egy A8-as Audival tolat be szépen pontosan becélozva középre a vonalat, mely két mozgássérülteknek fenntartott parkolóhelyet választott el egymástól. Már meg sem lepődtem ezen, és szerencsére…..
Belsőség Heti merítés 2012.10.07 13:36:33
Kicsit öreg, kicsit lomha, de szeretnivaló! Mindig is BMW fanatikus voltam, de mégse fordult meg a fejembe hogy BMW-t vegyek. Passatokat nézegettem, de miután 17-et néztem meg élőben, és mindegyik ótvargané volt, úgy döntöttem más típus felé nézek... valahogy a bömösnél…..
Ehhez nem sok kommentár szükséges. Nyilvánvaló, hogy a Ferrari tulajdonosa nem számított ekkora verésre, amikor odagurult mellé a nyolcvanas évek végéről ránk maradt, nem különösebben szép állapotú, E30-as szériából származó BMW 3-as. Ennek a sorozatnak a legerősebb tagja a…..
Belsőség Heti merítés 2012.09.30 08:58:55
Szeretnivaló Pénzfaló Az órája ~90000-et mutatott, amikor megvettem, de van az 190.000 is. Az előző gazdája nem értett hozzá, látszik is rajta. 360.000 Ft volt az ára. Azóta szépen elkezdtem rendbe rakni. A kasztni szép állapotban van, főleg ahhoz képest, hogy 14 éves. Rozsda…..
TComment Ön rosszul tudja 2012.09.25 05:47:44
Alig megy jobban, mint egy dízel Passat mégis vigyázzba állhat tőle mindenki. Kilencmillió alatt ajándék. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Elég érzékeny téma, amiről Borisz írt, gondolkodtam egy ideig, hogy kitegyem-e, mert volt már korábban hasonló poszt, aminél a kommentáradat elment a vétkes etnikai hovatartozása feszegetésének az irányába, úgyhogy ezt ezúttal ne tegyétek. Kérlek, hogy vegyétek ezt figyelembe,…..
"streetfighter" 2012.09.24 10:02:48
@Alfagumi:
Ez teljesen a körülményektől függ.
Laza forgalomnál, gázt adok és az elfogyó legvégén bemegyek, senkit sem feltartva.
Nagyobb forgalomnál, normális használatnál általában végéig kihasználják az elfogyó sávot, és senki nem tartja pofátlanságnak a végén való besorolást a cipzár elv alapján.
Ritka esetben az elfogyó üres, és "mindenki" a sorban áll, egy két "renitenstől" eltekintve, akik előre mennek és ott akarnak bekéredzkedni, de nem szívesen engedik be őket.
Ez utóbbival őszintén szólva nem értek egyet, de 85%-ban én is beállok a sorba.
"streetfighter" 2012.09.24 17:22:07
@Alfagumi:
Az elkanyarodó vagy a buszsáv az természetesen más.
Én az általad említett helyeken nem nagyon járkálok. Nálunk (Zöldlomb út) ki szokták használni az elfogyó sávot és nincs belőle probléma.
Az az igazság, hogy a tényleges helyzetben lehet igazán megítélni, hogy az adott szituáció pofátlanságnak minősül e, vagy sem.
Egyébként nekem is kellemetlen végigmenni az elfogyó sávon ha üres, és mindenki a másikban áll hosszú sorban, ezért ritkán is teszem, de nem véletlenül aszfaltozták le azt a rész sem, hanem azért, hogy használjuk.
"streetfighter" 2012.09.25 08:45:29
@D4D:
Körforgalmat építenek, aminek az építési ideje elég hosszú lesz.
A csúcsban célszerű elkerülni.