Adatok
Rick4
0 bejegyzést írt és 46 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A tulajdonos egymilliót költött, hogy bizonyítsa a nyilvánvalót: pocsék autót kapott. Most jön a rendőrség és a per, hogy kicseréljék ezt a vacakot.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Rick4
2013.05.27 08:30:32
Amarok? Na az egy érdekes dolog. Ismerős, aki név és konkrét hely nélkül a "külsős váltógyárban" dolgozik, mesélte, hogy ment ehhez a modellhez a váltó legyártása. a Vw kért valamit, és fizetett volna valamennyit, ennyiből viszont nem lehetett jót összehozni, de ez őket nem zavarta. Nos, rövid idő alatt gariban érkezett Brazíliából 10000db (nem elírás) váltó, hogy szedjék szét, nézzék meg mi a fő gond, és azon reszeljenek már egy icipicit, de ne sokat, mert pénzt igazából nem nagyon szánnának rá... Nos így nem kell csodálkozni, ha szétesik a gép...
aki laptopot használ az tudja, hogy sok esetben nincs szükség az egérre. a gyors gépelés közben csak néha-néha kell egy kisebb egérműveletet véghezvinni, amire tökéletesen elég a tapipad, vagy a pöcökegér. ezzel én is így vagy! sőt én még az asztali gépemhez is ien…..
Rick4
2012.09.01 23:39:22
Először csak magasabb lesz a vizsgadíj, bizonyos esetekben az eddigi duplája. Mindenkinek elment az esze?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Rick4
2012.08.11 14:22:32
@Georg1979:
Nem kell vélemény alkotni az ismeretlen dolgokról. az EU-ban és máshol is működik az OBD 2-es protokoll, igaz pár évvel későbbtől, és 15 ezer egy lcd-s kiolvasó, 4 egy BT-os, okostelóval működő.
És minő meglepő, ma is ezt használja a normálisabbja.
Nem kell vélemény alkotni az ismeretlen dolgokról. az EU-ban és máshol is működik az OBD 2-es protokoll, igaz pár évvel későbbtől, és 15 ezer egy lcd-s kiolvasó, 4 egy BT-os, okostelóval működő.
És minő meglepő, ma is ezt használja a normálisabbja.
Ha ön azok közé tartozik, akik nem értik a prémium-márkákat és nem hisz a minőségi, drága dolgok tartósságában, akkor ezen tesztünk önnek készült.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Sokat eszik és nem megy
Megvétel után elhatároztam hogy az autó nem marad széria állapotban.A módosításoknál igyekeztem a búcsús, teszkós tuningot kerülni.
Országúti cirkáló
Tulaj odadobta a kulcsot, hogy menjek egy kört. Hatalmas volt! Kis háromszög ablak hiányzott.…..
Miután a HHO generátor nem jött be a Tehén esetében, szegény állat étvágyát valami más módszerrel kellett mérsékelni. Arra, hogy benzinből egyen kevesebbet, hirtelen semmilyen módszer, csodaszer, tabletta vagy ráolvasás nem állt rendelkezésre, így egy régi módszert kellett…..
Rick4
2012.06.19 13:38:20
@shake_:
Részletezd, én 98 óta járok gázzal, most állok át CNG-re. Nektek meg kitartást a jövedéki adó emeléséhez. :-)))
Részletezd, én 98 óta járok gázzal, most állok át CNG-re. Nektek meg kitartást a jövedéki adó emeléséhez. :-)))
Rick4
2012.06.19 13:52:02
@Geronim0:
1.2 60 lovas puntom is van, 5.2 helyett 6.5 körül eszik, jól megy, nem érzem hogy benzin vagy gáz. 5.2X415=2158Ft, 6.5X225=1460Ft, vagyis 100-on 700Ft, de én havi 6-8 ezret megyek, lehet számolni, havi 50 ezer. Egyébként akármibe rakod, csak akkor jön vissza ha mész is. havi 1-2 ezer km-re nincsen értelme.
1.2 60 lovas puntom is van, 5.2 helyett 6.5 körül eszik, jól megy, nem érzem hogy benzin vagy gáz. 5.2X415=2158Ft, 6.5X225=1460Ft, vagyis 100-on 700Ft, de én havi 6-8 ezret megyek, lehet számolni, havi 50 ezer. Egyébként akármibe rakod, csak akkor jön vissza ha mész is. havi 1-2 ezer km-re nincsen értelme.
Flancolni máskor kell. Hét ülés, játszótérnyi raktér, fájdalom nélkül, kisautó-áron. Ide vele! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Úgy tűnhet, hogy csak a lámpái újak, de egy nagy frászt. Szenzációs új motorokkal jön az új A3.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Rick4
2012.05.22 20:57:14
@Rocko-:
A cikkíró írta. Idéznék a cikkből:
Ezt azt jelenti, hogy ötödikben és hatodikban, egyenletes haladáskor százharminc alatt a két középső henger nem működik. Egészen pontosan nem nyitja ki a szelepeit, így csupán gyúrja a bent rekedt levegőt.
Utolsó mondat utolsó fele.
A cikkíró írta. Idéznék a cikkből:
Ezt azt jelenti, hogy ötödikben és hatodikban, egyenletes haladáskor százharminc alatt a két középső henger nem működik. Egészen pontosan nem nyitja ki a szelepeit, így csupán gyúrja a bent rekedt levegőt.
Utolsó mondat utolsó fele.
Milyen olajat tegyek a nagy fordulatú motoromba? Majdnem mindegy, mert nem a fordulat számít. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Rick4
2012.05.15 13:07:36
Úgy látszik, egy BMW-től még mindig azt várja a nép, hogy a fémmunka legyen pazar, az elektronika csak a bónusz. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Nézem a Top Gear idei második adását (Season 18 Episode 2), röhögök a marhákon, ahogy szoktam, a sorozat ismét zseniális. Azon felül, hogy Hammond bebizonyítja: a NASCAR korántsem gyerekjáték, a másik két hülye elmegy Kínába, megnézni az ottani helyzetet. Megdöbbentőek a…..
Rick4
2012.02.12 19:09:36
Lehet ennek jó vége? Meg szabad venni egy millió alatt kínált tizenéves, soküléses dízel VW-t? Mai cikkünk blogposztja...
Az a munkánk, hogy vezessünk. Autózunk idehaza és külföldön, így elég jól látjuk a különbséget az országok és földrészek között. Nem a magyarok a legrosszabbak, de a dicső úrvezetők dobogójától fényévekre vagyunk. Az első irodai kávé mellett rendszeresen előkerül a…..
Arra vesszük a menekülési üzemanyagokat. Igenis létezik pofátlanul olcsó is, sőt, még az adó is kevés rajta. Persze, kis szépséghibával...
Rick4
2011.12.13 22:41:02
@Abfangjaeger:
Háromhengeres, 1,2-es Fabia kipufogószelepe a szelepszárig behasadt kb. 3 mm szélesen. pedig csak benzines volt. :)
De biztosan egy gázos kocsi állt mellette a tesco parkolóban, amiatt is lehet ám. :-))
Háromhengeres, 1,2-es Fabia kipufogószelepe a szelepszárig behasadt kb. 3 mm szélesen. pedig csak benzines volt. :)
De biztosan egy gázos kocsi állt mellette a tesco parkolóban, amiatt is lehet ám. :-))
Rick4
2011.12.13 22:50:55
@Kisatti:
A hatótáv más téma, hiszen szinte minden nagyobb városban lehet tankolni LPG. A spórolás ott üttközik ki, hogy te 100 km-et 6 literes átlag gázolaj fogyasztással és 420 Ft-os árral számolva, 2520 Ft-ért teszel meg, míg egy 9,2 literes átlag gáz fogyasztású autó 225 Ft-os árral számolva 2070 Ft-ért.
Ha ezt átszámoljuk 40.000 km-re akkor te átlagosan 100.800 Ft-ot költesz üzemanyagra, míg aki gázzal megy az 82.800 Ft-ot költ. Tehát ha feltételezzük, hogy egy év alatt 40.000 km-t teszünk meg, akkor egy év alatt 18.000 Ft spórolás, a gázolajhoz képest. De ha valakinek csak 7-8 litert fogyaszt az autója gázban, akkor ugye többet is lehet spórolni :)
Nem átrana elemet cserélni a számológépben, ugyanis ha a dízellel a 100km 6 liter és 2520Ft, akkor 40 ezer km az 400X2520Ft, nálam ez 1 milla és 80 ezres. Gáznál meg 100 km 9.2 liter, 400X 2070Ft, nálam 828 ezres. A különbség 1 év alatt 252 ezer, és ha egyféle kocsit nézek (Fiat Punto vagy Opel Astra, tökmindegy) a benzines újonnan is, használtan is olcsóbb, legalább egy gázbeszerelés árával. Ergo mindig olcsóbban fogsz tudsz közlekedni a gázossal.
A hatótáv más téma, hiszen szinte minden nagyobb városban lehet tankolni LPG. A spórolás ott üttközik ki, hogy te 100 km-et 6 literes átlag gázolaj fogyasztással és 420 Ft-os árral számolva, 2520 Ft-ért teszel meg, míg egy 9,2 literes átlag gáz fogyasztású autó 225 Ft-os árral számolva 2070 Ft-ért.
Ha ezt átszámoljuk 40.000 km-re akkor te átlagosan 100.800 Ft-ot költesz üzemanyagra, míg aki gázzal megy az 82.800 Ft-ot költ. Tehát ha feltételezzük, hogy egy év alatt 40.000 km-t teszünk meg, akkor egy év alatt 18.000 Ft spórolás, a gázolajhoz képest. De ha valakinek csak 7-8 litert fogyaszt az autója gázban, akkor ugye többet is lehet spórolni :)
Nem átrana elemet cserélni a számológépben, ugyanis ha a dízellel a 100km 6 liter és 2520Ft, akkor 40 ezer km az 400X2520Ft, nálam ez 1 milla és 80 ezres. Gáznál meg 100 km 9.2 liter, 400X 2070Ft, nálam 828 ezres. A különbség 1 év alatt 252 ezer, és ha egyféle kocsit nézek (Fiat Punto vagy Opel Astra, tökmindegy) a benzines újonnan is, használtan is olcsóbb, legalább egy gázbeszerelés árával. Ergo mindig olcsóbban fogsz tudsz közlekedni a gázossal.
Úgy hírlik, jövőre alapjaiban változik meg az autópálya-használat fizetésének rendszere. És az a kép, ami kibontakozik előttünk, több mint rémisztő... Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A Saxo története ott kezdődött, amikor a motorozásé véget ért. Szinte napra pontosan egy éve történt a baleset, amikor a robogózás, mint a tömegközlekedés alternatívája kipattant a fejemből, és rá két hónapra le is zajlott a tényleges baleset, amikor a közben megvásárolt…..
Rick4
2011.08.14 13:20:45
@Ben Franklin:
sosem volt Punto-d fogalmad sincsen miről beszélsz. A 2-esben van egy fogyasztásmérő, aminek a pillanatnyi fogasztáshoz semmi köze sincsne. Ülj bele egybe, menj 50km-t felváltva padlógázon meg motorféken, aztán majd megérted miről beszélek.
sosem volt Punto-d fogalmad sincsen miről beszélsz. A 2-esben van egy fogyasztásmérő, aminek a pillanatnyi fogasztáshoz semmi köze sincsne. Ülj bele egybe, menj 50km-t felváltva padlógázon meg motorféken, aztán majd megérted miről beszélek.
Rick4
2011.08.14 13:25:18
Rick4
2011.08.14 14:03:27
@BOSCHtechnikus:
Persze, aztán majd a Besze művekben diagnosztizálják 60 ezresért, de megjavítva nem lesz.. :d
Persze, aztán majd a Besze művekben diagnosztizálják 60 ezresért, de megjavítva nem lesz.. :d
Rick4
2011.07.19 23:59:21
Rick4
2011.07.19 22:32:24
Egy rendesen működő vállalat életében eljő a pillanat, amikor elengedhetetlenné válik egy teherautó. Hozni-vinni a marketing anyagokat, a remittendát a Lapkertől, költöztetni a kollégákat, kiszállni rendezvényekre. A Totalcar most érte el a fejlettségnek azt a fokát, hogy…..
Rick4
2011.03.14 10:30:51
@Rocko-:
Ha plató kell, venni kell egy horgos kocsit, és 1000Ft-ért bérelni egy futót, tuti nem mindennnap kell a plató, akkor se az igazi ha esik, akkor se ha fúj. Ha meg nem kell a plató, ott van az első két ülés mögött a másik 5 ülést kivéve kb 2.5m x 1.5m x 1m hely bárminek, vagy ha úgy jön ki, akkor 7 ember elfér benne.
Ha plató kell, venni kell egy horgos kocsit, és 1000Ft-ért bérelni egy futót, tuti nem mindennnap kell a plató, akkor se az igazi ha esik, akkor se ha fúj. Ha meg nem kell a plató, ott van az első két ülés mögött a másik 5 ülést kivéve kb 2.5m x 1.5m x 1m hely bárminek, vagy ha úgy jön ki, akkor 7 ember elfér benne.
A szakemberek általános véleménye a K-Jetronic befecskendezős, régi autókról – bontóban a helyük! Pedig nem olyan komplikáltak ám, a javításuk sem lehetetlen. Két jó példa – lássuk őket. Vélemények az azonos című írásunkról...
Rick4
2011.02.27 22:22:53
@DrSzoke:
Szerintem valamit rosszul gondolsz ebben a dologban. Ha fogorvoshoz megyek, nem kérdezem tőle, miért fáj a hasam, ha taxiba ülök, nem mondom neki, hogy tartson beszámolót a helyi buszmenetrendről, a könyvtár nyitvatartásáról, vagy épp bármiről, amihez valószínűsíthetően nem ért. Ellenben elvárom, hogy a forovos ne fúrja át a bőrömet a fogam helyett, tudja, mi az a szuvasodás, tömés, korona felrakás, stb, ezért hívják fogorvosnak. A taxis lehetőleg a legrövidebb vagy a leggyorsabb úton eljuttasson oda, ahova menni szeretnék, mindezt a tudásának, képességeinek megfelelően a szabályokat betartva, az ügyfél iránti maximális lojalitással.
Ezek az emberek felvállalták, hogy azt csinálják, amihez profin értenek, és nem próbálnak meg olyat csinálni amihez végképp nem értenek. Van sok olyan szerviz ami nem márkaszerviz, mégis kifejezetten ráálltak a Ford, Opel, BMW stb autókra, mindannyian tudjuk, miért. Se magukat nem akarják szivatni, se az ügyfeleket. Nyilván ha elviszel hozzájuk egy más típus, azt mondják, hogy nem értenek hozzá, nem vállalják, és ezzel nincsen semmi baj. Ha valahol mégis azt mondják a telefonos érdeklődére, hogy persze, jöjjön be, hozza csak, Te mire gondolnál? Nem értenek hozzá, és csak gondolják, nézelődnek egyet a Te költségedre a motortérben, vagy tisztában vannak a hozzáértésükkel, láttak már olyat, és azért mondják, hogy menj be vele? Szoktál-e a fogorvostól diplomát kérni, a taxistól páv vizsgát kérni? Ugye hogy nem, hiszen azért van ott, mert valszínű ért hozzá. Pont ott a baj, hogy az emberek elhiszik, hogy aki azt mondja, ért hozzá, az ért is hozzá.
Szerintem valamit rosszul gondolsz ebben a dologban. Ha fogorvoshoz megyek, nem kérdezem tőle, miért fáj a hasam, ha taxiba ülök, nem mondom neki, hogy tartson beszámolót a helyi buszmenetrendről, a könyvtár nyitvatartásáról, vagy épp bármiről, amihez valószínűsíthetően nem ért. Ellenben elvárom, hogy a forovos ne fúrja át a bőrömet a fogam helyett, tudja, mi az a szuvasodás, tömés, korona felrakás, stb, ezért hívják fogorvosnak. A taxis lehetőleg a legrövidebb vagy a leggyorsabb úton eljuttasson oda, ahova menni szeretnék, mindezt a tudásának, képességeinek megfelelően a szabályokat betartva, az ügyfél iránti maximális lojalitással.
Ezek az emberek felvállalták, hogy azt csinálják, amihez profin értenek, és nem próbálnak meg olyat csinálni amihez végképp nem értenek. Van sok olyan szerviz ami nem márkaszerviz, mégis kifejezetten ráálltak a Ford, Opel, BMW stb autókra, mindannyian tudjuk, miért. Se magukat nem akarják szivatni, se az ügyfeleket. Nyilván ha elviszel hozzájuk egy más típus, azt mondják, hogy nem értenek hozzá, nem vállalják, és ezzel nincsen semmi baj. Ha valahol mégis azt mondják a telefonos érdeklődére, hogy persze, jöjjön be, hozza csak, Te mire gondolnál? Nem értenek hozzá, és csak gondolják, nézelődnek egyet a Te költségedre a motortérben, vagy tisztában vannak a hozzáértésükkel, láttak már olyat, és azért mondják, hogy menj be vele? Szoktál-e a fogorvostól diplomát kérni, a taxistól páv vizsgát kérni? Ugye hogy nem, hiszen azért van ott, mert valszínű ért hozzá. Pont ott a baj, hogy az emberek elhiszik, hogy aki azt mondja, ért hozzá, az ért is hozzá.
Rick4
2011.02.27 22:41:13
@Rocko-: Jó, önjelölt ezermestereket én is ismerek, jó messzire el is kerülöm őket. És természetesen nagyjából mindegyiknek tisztában vagyok a képességeivel, ugyanis célirányosan kérdezek. Láttam már olyan autószerelőt is, aki néha kocsit is festett. Olyan is lett... :D
Rick4
2011.02.28 10:24:35
@ColT:
Igazad van, bár én nem erről beszéltem, hanem arról, hogy a fogorvostól nem várom el, hogy értsen a belgyógyhoz, a taxistól se várom el, hogy tudja a buszmenetrendet. És pontosan ezért nem is megyek fogorvoshoz ha fáj a hasam, és pontosan ezért nem a taxist hívom fel ha a buszmemetrend érdekel. Ellenben ahhoz azért nem ártana érteni ami a napi 8 órában ellátott "szakma" vagy valami olyasminek nevezett...
Igazad van, bár én nem erről beszéltem, hanem arról, hogy a fogorvostól nem várom el, hogy értsen a belgyógyhoz, a taxistól se várom el, hogy tudja a buszmenetrendet. És pontosan ezért nem is megyek fogorvoshoz ha fáj a hasam, és pontosan ezért nem a taxist hívom fel ha a buszmemetrend érdekel. Ellenben ahhoz azért nem ártana érteni ami a napi 8 órában ellátott "szakma" vagy valami olyasminek nevezett...
Egymilliárd forint. Az objektív felelősség elvének bevezetése óta közigazgatási bírságokból ekkora bevételhez jut a rendőrség – havonta. Vélemények az azonos című írásunkról...
Rick4
2010.10.08 18:39:11
@bda:
Egy valamit nem veszel figyelembe. Te tudod, hogy 130-cal mész 90 helyett, de aki eléd kanyarodik az nem. Aztán úgy érzi, hogy még elfér, közben meg nem. Akkor lehet, hogy mégis csak az a fránya gyorshajtás lesz a baleset okozója? Számoltad már, hogy 100 km-en hány perccel tudsz hamarabb odaérni ilyen tempóval, mint ha konstans 99-cel mennél? Én mondjuk 99-cel megyek és produkálok 80-as átlagot, te mész 130-150-nel, és produkálsz 110-es átlagot. Mondd már meg nekem, hány perccel később indulhatsz el, hogy kockáztathasd a melletted ülők és a veled egy úton közlekedők életét.
Egy valamit nem veszel figyelembe. Te tudod, hogy 130-cal mész 90 helyett, de aki eléd kanyarodik az nem. Aztán úgy érzi, hogy még elfér, közben meg nem. Akkor lehet, hogy mégis csak az a fránya gyorshajtás lesz a baleset okozója? Számoltad már, hogy 100 km-en hány perccel tudsz hamarabb odaérni ilyen tempóval, mint ha konstans 99-cel mennél? Én mondjuk 99-cel megyek és produkálok 80-as átlagot, te mész 130-150-nel, és produkálsz 110-es átlagot. Mondd már meg nekem, hány perccel később indulhatsz el, hogy kockáztathasd a melletted ülők és a veled egy úton közlekedők életét.
Na jó, nem mindenki, de én például igen. Egyébként nem vettem volna egy erősen durva válságévben egy olyan autót, amire praktikus szemszögből nézve az égvilágon semmi szükségem nincs. Mercedes–Benz 280 SLC, 1975. Noooormális? Vélemények azonos című…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz