Regisztráció Blogot indítok
Adatok
pipi1

0 bejegyzést írt és 34 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Délután kettőkor szűk kompánia gyűlt össze a gödöllői Opel Gaál bemutatótermében, ahol egy öreg Chevrolet pickup és egy Opel Ascona raliautó közé állítva, néhány szalámis szendvics társaságában ott várakozott a legelső magyar Astra. A közlekedési múzeumban rendezett…..
Mi lenne, ha őt: ..meg őt: K E R E S Z T E Z N É N K ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Igen, kitalálhatták rendszeres olvasóink, egy újabb borzasztó műremek kerül ide, még…..
Kőváry Barna és Toth Zsolt sikeresen megjárta a 15. Monte Carlo Historique Rallyet. Ha már ott voltak, betettek egy kamerát a Trabiba. Már azt korábban megírtuk, hogy nem a ma megszokott rali szabályai szerint zajlott az esemény, de azért érdemes megnézni a videókat.   …..
pipi1 2012.02.11 17:48:41
@AnyátoknakPalánot:
Ez pedig bizony 26 paripa!Hallani a hangján!Úgy veszti a fordulatot ahogy azt egy széria motor!Viszont nagyon jó hangja van!Egy alaposan összerakott darab.Nem csörög még magas fordulaton sem!És itt nem a gyújtásra gondolok!Szép volt Srácok! :D
Keresd meg az egyetlen különbséget: Kőváry Barna mai üzenete: Tesók! Ma hajnali ötkor célba értünk, 198. helyen! Trabinak semmi baja. Az utolsó gyorson még sok megpróbáltatás várt ránk, de megkaptuk és megtettük, azt amiért jöttünk! Nagy rajongótábora van a Trabinak,…..
Rendszeresen beszámolunk Kőváryék tripjéről. (Előzmények itt és itt) Update! Makai Gergőnek (MGR) hála, most beszéltem Barnussal. Körbenézett az autó mellett: mögötte a Casino, a tengeren "szegénységszagú kis hajók". Azt mondta, hogy a regularity verseny (átlagtartó verseny…..
pipi1 2012.02.01 17:32:05
@Sunsertes: Hát az mekkora lenne!És nem lehetetlen! :)
Egyetlen magyar indulóként rajtol a Monte – Carlo Rallye Historique versenyén a magyar Erik "a tetőn" Carlsson Kőváry Barna és Tóth Zsolt egy sárga Trabival. Barnus sokáig mindent fordítva csinált a raliban, mint a nagyok: nem a tapadást hajszolta, hanem a csúszást,…..
Belsőség Őszinte részvétünk 2012.01.11 12:47:00
Röstelljük magunkat, hogy ilyen szakadt, lúzer, hatéves A6-os Audikba kényszerültek azok, akiknek nem jutott már a hamvas Superbekből. Tényleg, őszintén. És még nehezen is indulnak. Mi javasoljuk a márkaszervizt, ha valami gond van. Istenem, mi jöhet még?! Tata Nano? (Mindazonáltal…..
pipi1 2012.01.11 16:38:55
@pipi1: Jaaaaaaah, hogy nem mernek a nép közé menni?Hát nem csodálom ilyen riportok után!Pedig rájuk férne!
Merthogy a rendszám szerint itt van, nem Kínában, még csak nem is az oroszoknál, ráadásul rögtön egy GTI. De valahogy túlságosan ismerős ez az autó. Az a maszk, azok a fényszórók... Hát persze! Előző BMW 5-ösről vannak a lámpák, a hűtőrács pedig, ha jól sejtem, egy Golf 5…..
pipi1 2011.07.31 09:01:15
@Darren79: Figya már, Te nem vagy az ha itt nyűglődsz ezen a szerencsétlen autó?Neked tetszik de nem kéne???Akkor én abba a 10%-ba esem!
A tuning fogalma nem az, hogy mindenféle gusztustalanak ható, oda nem illő cuccot felaggatunk egy autóra!Vannak stílus irányzatok, persze ez nem zárja ki azt, hogy valaki ne csináljon valami újat, de ez nem új, hanem ocsmány!Nézd meg az autó arányait, nézd meg mennyire el lett qurva az orr része!A golfoknak van egy tradicionális ejtése az orr résznek, ennek nem hogy ejtése van, de még fel is van húzva és akkora orra lett az autónak mint egy bullterier!Szörnyű!Arról a tényről nem is beszélve, hogy maga az autó amit elrondított, limitált kiadás, tehát érték lehetett volna később, ha nem már az lenne!Az már csak hab a tortára, hogy idegen felismerhető "tollakkal" van ékesítve eme remek darab!Egyszerűen fel lett borítva az autó arány világa!Olyan vonal törések vannak az elejébe, amit amúgy szegény lakatos próbált kisebb sikerrel finomítani, ami ordít!Ha kockára rá teszel egy golyót, ha ki gitteled a találkozási pontokat és bele gebedsz, akkor sem lesz abból háromszög!Én egy picit haragszom a lakatosra is, mert ha jó barátja csinálta esetleg, lehetett volna a tulajra kicsit nagyobb hatással, hogy ez így nem lesz jó!Mind ezek mellet a munkát tényleg el kell ismerni, mert amit meg lehet tenni, azt meg tette a lakatos!De Frankensteini szörny lett!Ocsmány!
pipi1 2011.07.31 09:08:06
@JettaTDI: Nem a lakatos tehet róla, ha csak nem a tulaj követte el, bár azt kétlem, mert azért minden lakatos rendelkezik némi esztétikai érzékkel!Itt a tulaj fejébe kéne rendet rakni!
pipi1 2011.07.31 17:06:15
@Herman: Most még lehet, hogy nincs nagy értékük, báááár ezt kétlem, mert minden limitált tárgynak nagyobb az értéke pontosan a korlátozott darabszám miatt és ezt az értéket a darabszám is befolyásolja!Ha most még nem is, de pár év múlva amikor már talán a 6-7 golfok vannak kint, már más lesz a helyzet.Na és nem számolva a halandósággal is, hogy mennyi marad meg belölle!
Rendszeres olvasóink tudják, hogy pécsiként korábban Ranga, majd Kissferi fanok lettünk öcsémmel. Ezért is örültünk meg nagyon, amikor egy lelkes kezdeményezéssel találkoztunk a facebookon. Az emlékoldal gazdája négy hónappal ezelőtt felvetette, hogy miért nincs Ranga László…..
Belsőség Hackelj felnit otthon! 2011.03.10 15:41:00
Mit tegyünk, ha az általunk óhajtott csodálatos felni nem passzol autónkhoz? Osztókör-módosító? Ehh, nem olcsó, tisztességes anyagból legyártatni még drágább, szerencsére a fúrógép feltalálása óta nyitva az ajtó minden lángész számára, akik úgy gondolják, hogy…..
pipi1 2011.03.11 16:28:00
@Myko: Kb annyi mint annak aki újra furkál egy felni osztókörét! Nézem az autóját is és hát mit mondjak az is megér egy misét a beletoldott lemezfelnis, robbantott gumis variációkkal!
Egy dologban segítsetek!Lehet én vagyok ennyire retardált vagy konzervatív, de mi a bánatos lószerszámnak kell egy széles(ített) felnire jóval keskenyebb gumit rakni, mint ami rá való?
Vicc amit némelyik ember csoport csinál!
Jajj,de csúnya! Custom Merga (+18) 2010.11.14 20:36:09
Szilárd küldte, az autóhoz röviden ennyit fűzott: "csak a Csikós meg ne lássa!" Ne csak Zsolt ne lássa. Senki se. Én mégis kínozlak kicsit benneteket.Ez a Mercedes-Ford-Caddy Custom a 80-as években épült Svédországban. Mi hoztuk el nyáron Németországból, ahol egy…..
pipi1 2010.11.15 23:01:52
@KuKori: Igénytelenség????Ember!!!Nem tudod mennyi munkájuk van abba a fekete cópéba Jimiéknek!Nagyon sokat beszéltem Jimivel(mivel klubtagok vagyunk) és nem kevés átalakított részlet van kívül az autón is!Nézd meg a hűtőmaszkját vagy a hátsó sárvédő ívet!Arról nem is beszélve, hogy bőrözve van a csomitető és a géptető is!Ismered a RAT stílust?
Kedves látogató! :)A mai nap kivesézzük, hogyan, milyen szempontokat, tényezőket figyelembe véve lehet egy megbízható, tiszta múltú diesel autóra szert tenni. Véleményem szerint ez egy igen fontos kérdés napjainkban, hiszen nagyon nehéz eligazodni a használt autók végtelen…..
Nem elég a tucatnyi szórólap az ablaktörlő alatt, a zaklató telefonok, meg a tévésopp, most új módszerekkel mennek az agyunkra a reklámügynökségek, azt az illúziót keltve, ha csak néhány pillanatra is, hogy szaladgálhatunk a szervizbe, alsó hangon 40-50 ezerért szélvédőt…..
Elkészült a motor, a próbaállványon beindítottam, majd beállítottam, szinkronizáltam a karburátorokat, beállítottam a gyújtást ismételten, majd a szelephézagokat is. A motor pöccre indult és szépen vette a tüzet. Járattam vagy 2 órát az állványon, cseréltem olajat, eljött…..
pipi1 2010.06.26 11:04:16
@Motordoktor:
Szerintem meg közelítesz ahhoz a határhoz, hogy el kell döntened, nyomatékos irtó erős lassú járású motort csinálsz belőle vagy egy pörgőst kis vad disznót!A kettőt nem fogod tudni összehozni nagyobb átalakítás, fúrás faragás nélkül!Az a nagy szelepes hengerfej még biztos fog rajta dobni, mert az egész rendszer elég nagy gátja most az!Ha az meg lesz szerintem bőven elég lesz!!!Ez így is nem kevés amit kigyúrtál belőle!Ha nem is fogja elérni a kívánt teljesítményt, már akkor is bitang lesz!Én a helyedbe a hengerfej után megállnék!Felesleges jobban szétfaragni ezt a jó kis mocit!Reespect!Arra még kíváncsi lennék mennyi a max nyomatéka!Nekem egy 300 szívó D Mercim van(w123) és annak 172Nm a nyomatéka és másfél tonna közelébe jár és nem épp egy lusta darab, pedig csak 88LE!Tudom dízelt meg benyás nem lehet össze hasonlítani de inkább Neked egy nyomatékos mocit sikerült csinálni mint pörgőst!Szerintem teljesen rendbe van!
Karotta Közlöny Sajtóközlemény 2010.06.02 23:28:00
Budapest, 2010. 05. 29.Azonnali közlésreA magyar blogoszféra két jeles kiadványa, a zamat.blog.hu és a karotta.blog.hu szerkesztősége ünnepélyes keretek között fuzionált. Az összeolvadás előkészítése során a felek feltárták a kínálkozó szinergialehetőségeket és…..
pipi1 2010.06.06 00:37:28
Belsőség Bende cápája 2010.04.14 17:58:00
Hétfő este pöccintett át Pista egy linket, hogy nézzem már meg. Azonnal elborult az agyam, fém lökhárító, króm dísztárcsa, első tulaj itthon, garázsos, 518i. Cápa. Zöld. Metál. Tetőablak. Ott beleszerettem. Megemlítettem a Ritának, mit szólna hozzá, csak annyit mondott,…..
Az éppen aktuális, tömény és ömlesztett Palik-féle marhaságból ocsúdva próbálok most valamennyire értelmes mondatokat összelapátolni ide. Egyszerűnek tűnhet, de nem az, hiszen OT Expós Totalcar standunk hetedik - kiállított - tagja megfoghatatlanul, csodálatosan kretén,…..
A svéd, német és francia után mi következhet? Eltalálták, az olasz. Az olasz, amelyik a nyolcvanas években még olyan volt, amilyennek ma is szeretné látni minden, tisztaszívű rajongója. Az elérhető doboz, ami kereket adott az összes olyan sofőr alá, akik nem szerették a német…..
Belsőség Károsult kerestetik! 2010.03.24 14:02:00
Szivatta már önt biztosító? Ha karambolozott már másik autóval úgy, hogy a másik volt a hibás, akkor nagy valószínűséggel igen.Külföldön a gépjárművet a kárkori érték 100%-ig (egyes országokban pedig akár 130%ig) lehet javíttatni, nálunk 70% felett az autó gazdasági…..
Belsőség Volga anyácska odavág 2010.03.21 15:57:00
Hogy mit keres egy Volga a Tuning Show-n? Tudja a fene. Aztán belenéz az ember a motortérbe, ahol a vártnál picivel több hengerrel szembesül. A fekete Volga megérkezett. Ma már nem félünk tőle, pedig kéne Egészen pontosan nyolccal. A motort a GAZ 66-osból sikerült betottyantani…..
pipi1 2010.03.21 21:08:03
@imrus a patikus:
Mi van veled?Semmi?Anyóca ezt nagyon benézted!
Az autó meg egyszerűen gyönyörű!Imádom az igényesen megépített különleges autókat!Alamuszinyuszi tipikus esete!
Nem volt vita egy percig sem. Nem is lehetett volna, hiszen a képeket először megpillantva azonnal tudtam, hogy kiomlott belekben térdig gázolok, ha kell, de ez az autó ott lesz a standunkon. Nem volt rá szükség, akit kérdeztem, az csak bólintott. Winkler a V8 miatt, Bende az…..
Szépen csorogtunk dél felé, csodásan purrogott a Merci motorja, jöttek egymás után a falvak városok, közeledett az evés hely és ideje. Mi mentünk hátul az Insigniával, Zsolték elöl, hogy lássuk ha van valami baj, ne kelljen tolatgatni. Egyszer csak mögénk került egy tartálykocsi, elég közel volt, az…..
pipi1 2010.03.05 10:56:43
@hair is on ford:
Te akkora paraszt vagy, hogy szalonnás fagyit kérsz a cukrászdába és azt is bicskával próbálod megzabálni!Jó lenne veled összefutni, picit elbeszélgetnék veled!Ha bassza a bögyöd, hogy valakinek sikerül valami, akkor miért nem takarodsz máshová!Te kis köcsög!
És hogy most maradjak a témánál, rispekt Csikiéknek!!!Hihetetlen, hogy egy ennyi idős autóval neki indult és hogy az bírja és ilyen állapotba van!!!Nekem is csillagos autóm van, csak kicsit fiatalabb!Remélem haza érnek épségben, lábon(már az autó) és nagyon örülök, hogy tud bizonyítani egy ennyi idő autó is!Várunk Csikósúr!:D