Adatok
Balázs Viktor
44 bejegyzést írt és 64 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az Átéltem a katasztrófát című cikkünk kommentposztja. Kérjük, ezúttal is kerüljék az indulatos megnyilvánulásokat, és az alaptalan vádaskodást. ..
Balázs Viktor
2013.03.15 18:50:31
@esomar: Miért olyan nehéz megérteni, hogy nagyon sokan nem a rossz időben indultak el, hanem belefutottak?
Balázs Viktor
2013.03.15 19:00:15
@zsotyek: olvasd el még egyszer, lassan: millió körüli kilométer. Fagyálló témában néhány kommenttel feljebb olvashatod a véleményem.
Balázs Viktor
2013.03.15 20:48:43
@Mc Master: Az ilyen szerencsétlen trágár lúzereket ki szoktuk moderálni. Csak azért nem teszem, mert kíváncsi vagyok, hogy mi a mások véleménye például arról, hogy az ünnep közeledte és az alacsony órabér mennyire elfogadható indok mások veszélyeztetésére. Meg arra is, hogy kell-e a tisztességes kamionosoknak egy ilyen fogadatlan prókátor...
Délután kettőkor szűk kompánia gyűlt össze a gödöllői Opel Gaál bemutatótermében, ahol egy öreg Chevrolet pickup és egy Opel Ascona raliautó közé állítva, néhány szalámis szendvics társaságában ott várakozott a legelső magyar Astra. A közlekedési múzeumban rendezett…..
1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez most nem after party, hanem before party lesz, kezdte múlt csütörtökön beszédét Kovács Tamás, az Opel Hungary ügyvezetője, és ebből a felütésből is jól látszik,…..
Balázs Viktor
2012.02.13 00:07:55
@nkaresz: Kérlek írd meg az elérhetőségedet, keresünk olyan embereket, akik ott voltak. Köszönöm.
Az úgy volt, na, szóval megbeszéltük a Vityával, aki rendes polgári foglalkozása szerint Balázs Viktor, hogy motorral megyünk a sukorói Belsőség-találkozóra. Persze nem tesztmotorral, hiszen Budapest-Sukoró nem az a táv, a Belsőség-tali pedig nem az az alkalom, ahová…..
Balázs Viktor
2010.09.08 09:55:52
@Tommi: Hál' istennek nem, valami csoda folytán.
Ha véletlenül valaki betévedt volna hétfőn a Totalcar szerkesztőségébe azt gondolhatta volna, hogy Pripjatyban jár. Elhagyott, sután villogó monitorok, félig megevett szendvicsek, ásványvizek, csönd. Csak egy kósza ördögszekeret fúj át a huzat a poros szerkesztőségen... Sehol…..
Balázs Viktor
2010.03.31 22:36:30
@yeti: Te azt pontosan tudod, hogy miért nem. De az idő nekem dolgozik, gyorsabban mint gondolnád. Fogunk mi még együtt gyorsulni:)
14:15 Bendével az irodájában éppen a Hotel Daniaban készült videót nézzük, amikor Vályi Pista nevét írja ki a telefonom: Történelmi pillanat, a Ponty és a csapat megérkeztek Viszre. Öröm, eufória és könnyek. Margó, Karesz felesége pityereg a megkönnyebbültségtől, közben meg sem áll, mert gigantikus…..
Balázs Viktor
2010.03.09 10:32:24
Balázs Viktor
2010.03.09 10:39:32
@InterHOOD: Hát, inkább mi köszönjük nektek fiúk, de nagyon. És a nicketeket nyugodtan Mentőangyalra változtathatjátok:)
Balázs Viktor
2010.03.09 10:41:02
Lejtőn megyek és csóvál ez a szar - jelentkezett be Csikós reggel 7:57-kor, Ausztriából. Bécs előtt 57 kilométerrel tartottak, zuhogó hóesésben, mínusz hat fokban, lemerülő telefonnal. A terv szerint Bécs után Sopronnak fordulnak, és onnan irány Visz, azaz Kareszfalva. Pista Pozsonyból rajtol…..
Balázs Viktor
2010.03.08 13:20:24
@Balchee74: 12:51
Balázs Viktor
2010.03.08 13:21:36
@Totti001: Igen, Pista ezt ígérte.
Balázs Viktor
2010.03.08 13:50:24
A Domsjö expedíció mindkét egysége rendíthetetlenül hatol előre az éjszakában. Bendééknél partihangulat van, éppen most tették meg az ötezredik kilométert, valahol Prága alatt. Pozsonyban találkoznak a kopaszra borotvált Pistával, erről poszt is születik majd. Aztán visszaviszik a tréleres srácokat…..
15:43 Furcsa szerelvényt figyelhetnek meg a 7-es autópályán azok, akik most Hamburg és Hannover között, Wietzendorf magasságában haladnak. Egy metálkék 3-as BMW kombi húz egy valószínűtlenül nagy méretű utánfutót, rajta egy törött hátsójú Ponton Mercedes limbózik megállíthatatlanul. Csík vezet,…..
Balázs Viktor
2010.03.07 19:04:46
12:12 Rövid hír: Megérkezett a tréler, most rakják fel az autót. Szerencsére 1200 kg-ra van hitelesítve, a Ponty 1150 kiló, legalább emiatt nem kell idegeskedni.
A sztori eddig:
1.rész, 2.rész, 3.rész, 4.rész, 5.rész, 6.rész, 7.rész, 8.rész, 9. rész, 10.rész, 11.rész, 12.rész, 13.rész, 14.rész,…..
Amíg a tréleres autó - egy hármas BMW - megérkezik a két t-s Puttgardenbe, a társaság Csikós bagószagú, lepukkadt hotelszobájában múlatja az időt, optimizmusuk visszatért, folyamatosan röhögnek - magukon. A kopasz fázósan az ágyban fekszik, a paplan alá bújva, nem csoda, elég kimerült lehet.
A…..
Itt a kommandozentrale, online vagyunk újra.
Aki azt gondolná, hogy az éjszaka végre eseménytelenül telt el, az keserűen csalódni fog. A reggeli bekapcsolás után csipogva jelezte a Nokiám, hogy üzenet érkezett, Csikós volt az: „Putgarden és Puttgarden két szép, észak-német tengeri város, kikötővel.…..
Balázs Viktor
2010.03.07 11:59:37
23:09 Megtörtént, amitől rettegtünk: a Ponty menetképtelenné vált. Csikós így mesélte el a történetet: "Eleinte csak alapjáraton volt viszonylag alacsony az olajnyomás, de egy gyors körtelefonnal kiderítettük, hogy ennél a motornál ez nem igazán probléma. Aztán amikor Koppenhágában tekeregtünk,…..
Hát nem, sajnos nincsenek túl a kompozáson. 21:49-kor, tizenhárom és fél kilométerrel a komp felhajtója előtt a Mercedes elkezdett lassulni, aztán megállt. Az ok: teljesen elment az olajnyomás. Sajnos ezzel már eddig is probléma volt, a korábbi konzíliumok túlságosan híg olajat diagnosztizáltak.…..
Balázs Viktor
2010.03.07 00:18:59
Balázs Viktor
2010.03.07 00:23:43
@Alf: Köszi, láttuk.
A sok izgalom és hercehurca után most halkan duruzsoló monotónia uralja a Domsjö Expressz hangulatát, melynek ütemét a Ponty gyújtássorrendje adja. Az egyhangú menetelésbe csak az vitt egy kis színt, amikor Bendééket Koppenhágában elnavigálta a GPS. Végül egy…..
9:59: A társaság épp most reggelizik a hudiksvalli szállodában, Csikósék eleludtak egy kicsit, de hát ez több mint érthető a tegnapi események fényében. A finn kamionossal történt ütközés után pazar lazacvacsorában volt része a Domsjö Expressz tagjainak, a hudiksvalli magyaroknak és legfőképpen Z.…..
Lent voltam a pincében. Nem olyan nagy dolog, gondolhatják azok, akik nem ismernek engem. Akik viszont már jártak nálam, azok tudják, hogy van a pincémben egy szoba, amit sasfészeknek hívok. A berendezése egyszerű: egy kanapé, egy íróasztal, és körös-körül erős, vastag fenyőből készült polcok.…..
Elindultunk végre Sundsvallból - ami egyébként egy csodás városka – Domsjőbe. Éjjel ítéletidőben érkeztünk ide, az Insigniát több ízben hótolóként használtuk, valószínűleg pár órával korábban szakadt a hó. De ez csak másodpercekig tartott. A szállóhoz vezető úton konkrét hófal állta az utunkat, mert…..
Nehogy azt higgyétek, hogy minket itt a szerkesztőségben nem döbbent meg az az iszonyatos energiájú narancssárga szeretetsugár, ami a bejövő e-mailekből és kommentekből áramlik a svéd havazásban egyenletes fordulatszámon kilométereket faló Insignia felé. A biztatás mellett nagyon sok felajánlást is…..
Megvolt az első kisebb havária az Insignia fedélzetében. Bende Tibby jelentette, hogy a szivargyújtóba dugott elosztó nem bírta a gyűrődést és füstölni kezdett. Pedig csak a GPS és az MSI volt rajta. Kicsit csodálkoztam ezen, de amikor Vályi Pistának elmondtam a történetet, minden megvilágosodott.…..
Szóval az történt, hogy egyfolytában nézzük a GPS visszaszámlálóját, és 2047-nél a Bende azt mondta, hogy tartsunk sztending ovésnt, ha átlépjük a kerek kétezret. Aztán megyünk a távoli svédbe vezető pályán, amikor a navi egyszer csak meghülyül, 2028-ról 3038-ra ugrik a számláló, megjelenik a saját…..
Balázs Viktor
2010.03.02 23:06:57
@Tie: Ezen már akkor is röhögtem, amikor múltkor írtad. Egészen biztosan nem voltam ott, valamelyik alteregóm lehetett. Viszont valahol máshol meg összefutottunk, de már nem emlékszem, hogy hol. Lehet, hogy az emlékezeted rétegei kicsit egymásra csúsztak:)
Szeretjük a számokat. Bár betűkkel dolgozunk, mégis a számok mondják meg nekünk, hogy az, amit csinálunk, érdekli-e azokat, akiknek csináljuk. Éppen ezért a hétfői értekezletek második felében mindig végigvesszük, hogy előző héten írt cikkeink hogyan teljesítettek. Ez úgy…..
Balázs Viktor
2010.01.01 16:06:53
@dennisthemenace: Te azért lettél kimoderálva, mert trágáran fröcsögtél. Véleményt nyilvánítani lehet, de nem mindegy hogyan. Szeretnénk a Belsőséget egy jókedvű helynek megtartani, ahol mindenki normális a másikhoz. Ezért az ilyen hozzászólásokat és kommentelőket azonnal moderáljuk már egy ideje.
Balázs Viktor
2010.01.01 20:47:49
@dennisthemenace: Na ugye, megy ez neked kultúráltan is. Természetesen maradhat. Egyébként én egy szóval sem kértem, hogy bárki is fogadja el a véleményem, ez a cikksorozat arról szólt, hogy a szerzők szerint melyik volt pályafutásuk tíz legrosszabb autója. Nekem ebben a Tempra benne van, vastagon. Akinek nem, szíve joga, járjon Temprával, szeresse, én nem sajnálom tőle.
Balázs Viktor
2010.01.01 20:57:55
@tekniq: Hét kommenttel ezelőtt írtam, hogy miért jár a kimoderálás. Miért kell ez?
Mostanában a hétfő reggeli Totalcar értekezleteknek van egy rituálisan visszatérő eleme. A tárgyaló hosszú asztalánál Bende mindig baloldalt ül, mellettem. Komoly arccal, igazgatói fontosságának teljes tudatában adja elő a napirend előtti pontokat, mindenki őt figyeli. Aztán én…..
Akárhogy is nézzük, a szerkesztőségben én kezdtem legkorábban az autótesztelést, pontosan húsz éve. Bizony furcsa látni, hogy azoknak az autóknak a többsége, amiknek pezsgős-puccos-sokcsillagos szállodás bemutatóján ott voltam egykor, mára csoffadt ócskasággá degradálódott.…..
Balázs Viktor
2009.08.28 12:20:42
@Sinclair:
Igen, évjáratot jelent, a könnyebb beazonosíthatóság kedvéért írtam oda a kérdéses eseteknél. Egyébként hét évesen, rozsdásan, beteg motorral került hozzám, Ausztriában, mert akkor ott laktam. Egyébként '67-ben egy éves voltam:)
Igen, évjáratot jelent, a könnyebb beazonosíthatóság kedvéért írtam oda a kérdéses eseteknél. Egyébként hét évesen, rozsdásan, beteg motorral került hozzám, Ausztriában, mert akkor ott laktam. Egyébként '67-ben egy éves voltam:)
Balázs Viktor
2009.08.28 12:34:58
Balázs Viktor
2009.08.28 20:43:48
@Isgyu: Itt vagyok megint, eddig nem voltam gép előtt, természetesen lesz válasz is. A Tipo/Tempra szériánál az olaszok valóban horganyozták már a karosszéria elemeit, arra már sajnos nem emlékszem, hogy mindet-e. Ettől a kocsi rozsdásodás szempontjából jobb volt, mint az elődei, de ettől még korántsem volt jó, korábbi kommentelők tesznek is erre utaló megjegyzést. Ráadásul én a rohadást ennél általánosabban, több mindenre kiterjedően értettem. A gyenge minőségű anyagoknak köszönhetően mindene sokkal gyorsabban elhasználódott/szétmállott/öregedett/avult (amelyik tetszik), mint a kategória akkori elsőinek. Ezekkel a típusokkal kezdődött meg a Fiat itáliai piacvesztése, ami azért is szörnyű, mert az olaszok addig nagyon patrióták voltak autóvásárlásban. Utána rájöttek a hibáikra, a Bravo/Brava például a maga idejében úttörő formatervű kocsinak számított, és akkor kezdtek el tevőlegesen is foglalkozni a minőségérzettel. Szóval a Tempra egy mélypont volt, ettől még persze maradt néhány darab, ami jól szolgálja a gazdáját, biztos voltak olyan darabok, amik kevésbé rohadtak, és semmi bajom azzal, ha valaki szereti ezt a kocsit. De az általam vezetett autók közül ott van a leggyengébb top 10-ben, bombabiztosan.
A rendezvényt beharangozó plakát szerint ötszáz autót vártak a felsőtárkányi V. USA autós fesztiválra, ám ottjártunkkor, péntek délután ötvennél is kevesebb amerikai vas ácsorgott a mezőn.
A helyszín, a Bükkbe ékelődő falu melletti gondozott zöldterület tágas és…..
Balázs Viktor
2009.07.21 19:13:29
Balázs Viktor
2009.07.21 19:15:59
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz