Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Balázs Viktor

44 bejegyzést írt és 64 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Átéltem a katasztrófát 2013.03.15 17:39:50
Az Átéltem a katasztrófát című cikkünk kommentposztja. Kérjük, ezúttal is kerüljék az indulatos megnyilvánulásokat, és az alaptalan vádaskodást. ..
Balázs Viktor 2013.03.15 18:50:31
@esomar: Miért olyan nehéz megérteni, hogy nagyon sokan nem a rossz időben indultak el, hanem belefutottak?
Balázs Viktor 2013.03.15 19:00:15
@zsotyek: olvasd el még egyszer, lassan: millió körüli kilométer. Fagyálló témában néhány kommenttel feljebb olvashatod a véleményem.
Balázs Viktor 2013.03.15 20:48:43
@Mc Master: Az ilyen szerencsétlen trágár lúzereket ki szoktuk moderálni. Csak azért nem teszem, mert kíváncsi vagyok, hogy mi a mások véleménye például arról, hogy az ünnep közeledte és az alacsony órabér mennyire elfogadható indok mások veszélyeztetésére. Meg arra is, hogy kell-e a tisztességes kamionosoknak egy ilyen fogadatlan prókátor...
Délután kettőkor szűk kompánia gyűlt össze a gödöllői Opel Gaál bemutatótermében, ahol egy öreg Chevrolet pickup és egy Opel Ascona raliautó közé állítva, néhány szalámis szendvics társaságában ott várakozott a legelső magyar Astra. A közlekedési múzeumban rendezett…..
1992-ben óriási tömeg kísérte figyelemmel, ahogy az első Astra felhajtott a Közlekedési Múzeum rámpáján Ez most nem after party, hanem before party lesz, kezdte múlt csütörtökön beszédét Kovács Tamás, az Opel Hungary ügyvezetője, és ebből a felütésből is jól látszik,…..
Balázs Viktor 2012.02.13 00:07:55
@nkaresz: Kérlek írd meg az elérhetőségedet, keresünk olyan embereket, akik ott voltak. Köszönöm.
Az úgy volt, na, szóval megbeszéltük a Vityával, aki rendes polgári foglalkozása szerint Balázs Viktor, hogy motorral megyünk a sukorói Belsőség-találkozóra. Persze nem tesztmotorral, hiszen Budapest-Sukoró nem az a táv, a Belsőség-tali pedig nem az az alkalom, ahová…..
Balázs Viktor 2010.09.08 09:55:52
@Tommi: Hál' istennek nem, valami csoda folytán.
Belsőség Pontonos a háztetőn 2010.03.31 10:37:00
Ha véletlenül valaki betévedt volna hétfőn a Totalcar szerkesztőségébe azt gondolhatta volna, hogy Pripjatyban jár. Elhagyott, sután villogó monitorok, félig megevett szendvicsek, ásványvizek, csönd. Csak egy kósza ördögszekeret fúj át a huzat a poros szerkesztőségen... Sehol…..
Balázs Viktor 2010.03.31 22:36:30
@yeti: Te azt pontosan tudod, hogy miért nem. De az idő nekem dolgozik, gyorsabban mint gondolnád. Fogunk mi még együtt gyorsulni:)
14:15 Bendével az irodájában éppen a Hotel Daniaban készült videót nézzük, amikor Vályi Pista nevét írja ki a telefonom: Történelmi pillanat, a Ponty és a csapat megérkeztek Viszre. Öröm, eufória és könnyek. Margó, Karesz felesége pityereg a megkönnyebbültségtől, közben meg sem áll, mert gigantikus…..
Balázs Viktor 2010.03.09 10:39:32
@InterHOOD: Hát, inkább mi köszönjük nektek fiúk, de nagyon. És a nicketeket nyugodtan Mentőangyalra változtathatjátok:)
Belsőség Utolsó erővel 2010.03.08 09:29:00
Lejtőn megyek és csóvál ez a szar - jelentkezett be Csikós reggel 7:57-kor, Ausztriából. Bécs előtt 57 kilométerrel tartottak, zuhogó hóesésben, mínusz hat fokban, lemerülő telefonnal. A terv szerint Bécs után Sopronnak fordulnak, és onnan irány Visz, azaz Kareszfalva. Pista Pozsonyból rajtol…..
Balázs Viktor 2010.03.08 13:20:24
@Balchee74: 12:51
Balázs Viktor 2010.03.08 13:21:36
@Totti001: Igen, Pista ezt ígérte.
Balázs Viktor 2010.03.08 13:50:24
A Domsjö expedíció mindkét egysége rendíthetetlenül hatol előre az éjszakában. Bendééknél partihangulat van, éppen most tették meg az ötezredik kilométert, valahol Prága alatt. Pozsonyban találkoznak a kopaszra borotvált Pistával, erről poszt is születik majd. Aztán visszaviszik a tréleres srácokat…..
Belsőség Csináljuk a semmit 2010.03.07 16:22:00
15:43 Furcsa szerelvényt figyelhetnek meg a 7-es autópályán azok, akik most Hamburg és Hannover között, Wietzendorf magasságában haladnak. Egy metálkék 3-as BMW kombi húz egy valószínűtlenül nagy méretű utánfutót, rajta egy törött hátsójú Ponton Mercedes limbózik megállíthatatlanul. Csík vezet,…..
Belsőség Megérkezett a tréler! 2010.03.07 12:50:00
12:12 Rövid hír: Megérkezett a tréler, most rakják fel az autót. Szerencsére 1200 kg-ra van hitelesítve, a Ponty 1150 kiló, legalább emiatt nem kell idegeskedni. A sztori eddig: 1.rész, 2.rész, 3.rész, 4.rész, 5.rész, 6.rész, 7.rész, 8.rész, 9. rész, 10.rész, 11.rész, 12.rész, 13.rész, 14.rész,…..
Amíg a tréleres autó - egy hármas BMW - megérkezik a két t-s Puttgardenbe, a társaság Csikós bagószagú, lepukkadt hotelszobájában múlatja az időt, optimizmusuk visszatért, folyamatosan röhögnek - magukon. A kopasz fázósan az ágyban fekszik, a paplan alá bújva, nem csoda, elég kimerült lehet. A…..
Itt a kommandozentrale, online vagyunk újra. Aki azt gondolná, hogy az éjszaka végre eseménytelenül telt el, az keserűen csalódni fog. A reggeli bekapcsolás után csipogva jelezte a Nokiám, hogy üzenet érkezett, Csikós volt az: „Putgarden és Puttgarden két szép, észak-német tengeri város, kikötővel.…..
Belsőség Átkozott rossz hírek 2010.03.07 00:26:00
23:09 Megtörtént, amitől rettegtünk: a Ponty menetképtelenné vált. Csikós így mesélte el a történetet: "Eleinte csak alapjáraton volt viszonylag alacsony az olajnyomás, de egy gyors körtelefonnal kiderítettük, hogy ennél a motornál ez nem igazán probléma. Aztán amikor Koppenhágában tekeregtünk,…..
Hát nem, sajnos nincsenek túl a kompozáson. 21:49-kor, tizenhárom és fél kilométerrel a komp felhajtója előtt a Mercedes elkezdett lassulni, aztán megállt. Az ok: teljesen elment az olajnyomás. Sajnos ezzel már eddig is probléma volt, a korábbi konzíliumok túlságosan híg olajat diagnosztizáltak.…..
Balázs Viktor 2010.03.07 00:18:59
Balázs Viktor 2010.03.07 00:23:43
@Alf: Köszi, láttuk.
A sok izgalom és hercehurca után most halkan duruzsoló monotónia uralja a Domsjö Expressz hangulatát, melynek ütemét a Ponty gyújtássorrendje adja. Az egyhangú menetelésbe csak az vitt egy kis színt, amikor Bendééket Koppenhágában elnavigálta a GPS. Végül egy…..
Belsőség Reggeli összefoglaló 2010.03.05 11:07:00
9:59: A társaság épp most reggelizik a hudiksvalli szállodában, Csikósék eleludtak egy kicsit, de hát ez több mint érthető a tegnapi események fényében. A finn kamionossal történt ütközés után pazar lazacvacsorában volt része a Domsjö Expressz tagjainak, a hudiksvalli magyaroknak és legfőképpen Z.…..
Belsőség Ein Mercedes-Benz 2010.03.04 16:19:00
Lent voltam a pincében. Nem olyan nagy dolog, gondolhatják azok, akik nem ismernek engem. Akik viszont már jártak nálam, azok tudják, hogy van a pincémben egy szoba, amit sasfészeknek hívok. A berendezése egyszerű: egy kanapé, egy íróasztal, és körös-körül erős, vastag fenyőből készült polcok.…..
Belsőség Pre-vételi szorongások 2010.03.04 12:21:00
Elindultunk végre Sundsvallból - ami egyébként egy csodás városka – Domsjőbe. Éjjel ítéletidőben érkeztünk ide, az Insigniát több ízben hótolóként használtuk, valószínűleg pár órával korábban szakadt a hó. De ez csak másodpercekig tartott. A szállóhoz vezető úton konkrét hófal állta az utunkat, mert…..
Nehogy azt higgyétek, hogy minket itt a szerkesztőségben nem döbbent meg az az iszonyatos energiájú narancssárga szeretetsugár, ami a bejövő e-mailekből és kommentekből áramlik a svéd havazásban egyenletes fordulatszámon kilométereket faló Insignia felé. A biztatás mellett nagyon sok felajánlást is…..
Megvolt az első kisebb havária az Insignia fedélzetében. Bende Tibby jelentette, hogy a szivargyújtóba dugott elosztó nem bírta a gyűrődést és füstölni kezdett. Pedig csak a GPS és az MSI volt rajta. Kicsit csodálkoztam ezen, de amikor Vályi Pistának elmondtam a történetet, minden megvilágosodott.…..
Szóval az történt, hogy egyfolytában nézzük a GPS visszaszámlálóját, és 2047-nél a Bende azt mondta, hogy tartsunk sztending ovésnt, ha átlépjük a kerek kétezret. Aztán megyünk a távoli svédbe vezető pályán, amikor a navi egyszer csak meghülyül, 2028-ról 3038-ra ugrik a számláló, megjelenik a saját…..
Szeretjük a számokat. Bár betűkkel dolgozunk, mégis a számok mondják meg nekünk, hogy az, amit csinálunk, érdekli-e azokat, akiknek csináljuk. Éppen ezért a hétfői értekezletek második felében mindig végigvesszük, hogy előző héten írt cikkeink hogyan teljesítettek. Ez úgy…..
Balázs Viktor 2010.01.01 16:06:53
@dennisthemenace: Te azért lettél kimoderálva, mert trágáran fröcsögtél. Véleményt nyilvánítani lehet, de nem mindegy hogyan. Szeretnénk a Belsőséget egy jókedvű helynek megtartani, ahol mindenki normális a másikhoz. Ezért az ilyen hozzászólásokat és kommentelőket azonnal moderáljuk már egy ideje.
Balázs Viktor 2010.01.01 20:47:49
@dennisthemenace: Na ugye, megy ez neked kultúráltan is. Természetesen maradhat. Egyébként én egy szóval sem kértem, hogy bárki is fogadja el a véleményem, ez a cikksorozat arról szólt, hogy a szerzők szerint melyik volt pályafutásuk tíz legrosszabb autója. Nekem ebben a Tempra benne van, vastagon. Akinek nem, szíve joga, járjon Temprával, szeresse, én nem sajnálom tőle.
Balázs Viktor 2010.01.01 20:57:55
@tekniq: Hét kommenttel ezelőtt írtam, hogy miért jár a kimoderálás. Miért kell ez?
Mostanában a hétfő reggeli Totalcar értekezleteknek van egy rituálisan visszatérő eleme. A tárgyaló hosszú asztalánál Bende mindig baloldalt ül, mellettem. Komoly arccal, igazgatói fontosságának teljes tudatában adja elő a napirend előtti pontokat, mindenki őt figyeli. Aztán én…..
Belsőség Húsz év trágyadombja 2009.08.28 07:00:00
Akárhogy is nézzük, a szerkesztőségben én kezdtem legkorábban az autótesztelést, pontosan húsz éve. Bizony furcsa látni, hogy azoknak az autóknak a többsége, amiknek pezsgős-puccos-sokcsillagos szállodás bemutatóján ott voltam egykor, mára csoffadt ócskasággá degradálódott.…..
Balázs Viktor 2009.08.28 12:20:42
@Sinclair:
Igen, évjáratot jelent, a könnyebb beazonosíthatóság kedvéért írtam oda a kérdéses eseteknél. Egyébként hét évesen, rozsdásan, beteg motorral került hozzám, Ausztriában, mert akkor ott laktam. Egyébként '67-ben egy éves voltam:)
Balázs Viktor 2009.08.28 12:34:58
@bcsillag:
A cikkben hol szerepel a panelproli kifejezés?
Balázs Viktor 2009.08.28 20:43:48
@Isgyu: Itt vagyok megint, eddig nem voltam gép előtt, természetesen lesz válasz is. A Tipo/Tempra szériánál az olaszok valóban horganyozták már a karosszéria elemeit, arra már sajnos nem emlékszem, hogy mindet-e. Ettől a kocsi rozsdásodás szempontjából jobb volt, mint az elődei, de ettől még korántsem volt jó, korábbi kommentelők tesznek is erre utaló megjegyzést. Ráadásul én a rohadást ennél általánosabban, több mindenre kiterjedően értettem. A gyenge minőségű anyagoknak köszönhetően mindene sokkal gyorsabban elhasználódott/szétmállott/öregedett/avult (amelyik tetszik), mint a kategória akkori elsőinek. Ezekkel a típusokkal kezdődött meg a Fiat itáliai piacvesztése, ami azért is szörnyű, mert az olaszok addig nagyon patrióták voltak autóvásárlásban. Utána rájöttek a hibáikra, a Bravo/Brava például a maga idejében úttörő formatervű kocsinak számított, és akkor kezdtek el tevőlegesen is foglalkozni a minőségérzettel. Szóval a Tempra egy mélypont volt, ettől még persze maradt néhány darab, ami jól szolgálja a gazdáját, biztos voltak olyan darabok, amik kevésbé rohadtak, és semmi bajom azzal, ha valaki szereti ezt a kocsit. De az általam vezetett autók közül ott van a leggyengébb top 10-ben, bombabiztosan.
A rendezvényt beharangozó plakát szerint ötszáz autót vártak a felsőtárkányi V. USA autós fesztiválra, ám ottjártunkkor, péntek délután ötvennél is kevesebb amerikai vas ácsorgott a mezőn. A helyszín, a Bükkbe ékelődő falu melletti gondozott zöldterület tágas és…..