Adatok
Mumia
51 bejegyzést írt és 107 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Madblog a gamekapocson
Minden további bejegyzés a fenti linken lesz elérhető. Sose kedveltem a blog.hu-t, így az elválás nem nehéz. CSÁ..
Nem kertelek, nagyot csalódtam ebben a remake-ben, és ezúttal nem azért mert nem fektettek bele elég energiát.
Úgy tűnik nekem, hogy a Hangar 13 csapata túl büszke volt ahhoz, hogy hű maradjon az eredetihez. Minden áron rá akarták tenni a kézjegyüket a történetre. Sajnos ennek meg is lett az…..
Az elmúlt évben teljesen elhanyagoltam a blogot, az időközben írt játékismertetőim csak angolul jelentek meg más helyen. Néhányat szeretnék bepótolni, ha késve is. Kezdve a fent nevezettel.
Csak tegyél mindent a pixisbe és jól keverd el, de ne rázd fel! - Röviden így lehetne ismertetni az…..
Ígéretemhez híven szeretnék néhány /ezer/ szót szólni a játék történetéről. Mi tetszett benne, mi nem, én hogyan értelmezem a látottakat, satöbbi.
Sajnos a történet elemzése előtt nem mehetek el a kiszivárogtatott részletek megemlítése mellett. Mint köztudott a történet jópár fontos jelenetét…..
Ez az ismertető 100% spoiler mentes.
Amit nem egyszerű betartani egy olyan játéknál, ahol a sztorinak ilyen központi szerepe van, és ekkora szakadékot kreál az azt gyűlölők, és imádók között. Éppen ezért a későbbiekben fel fogok tölteni egy újabb írást, amiben részletesen kivesézem a sztorit…..
Nagyon kevés film tud az utóbbi időben lekötni, a tény, hogy ennek mégis sikerült, pedig előzetesen erre nem sok esélyt adtam, az már önmagában is nagyon nagy dícséret.
És egyáltalán nem azért tudott meglepni a film, mert elvárások nélkül fogtam neki. Nem, nem szó sincs ilyesmiről. Azért mert nem…..
/ eredeti megjelenés: 2010. 12. 29./
A Mass Effect egy eléggé öszvér játék, rpg is meg nem is, akciójáték is meg nem is, kalandjáték is meg nem is. Ennek köszönheti sikeressegét, de ugyanakkor ezért lehet az, hogy az egyes stílusokat kedvelő hardcore játékosok nem annyira kedvelik, mert bár rpg…..
Milyen a játék? Jó. Bővebben - Nem jó!
Valami nagyon jó is kisülhetett volna az orosz A4 legújabb készítményéből. De sajnos, olyan szerencsétlenül esett pofára a nagyság küszöbén a projekt, hogy végül csak egy középszerű játék lett. A számüzetés egy történetvezérelt líneáris lövöldözős játék. Ami…..
Mumia
2019.02.28 11:05:49
@Lesi_the_Globetrotter: Köszönjük Emese, a konstruktív hozzászólást. Ilyen az amikor valaki személyes sértésnek veszi ha valaki egy szubjektív dologban nem ért vele egyet.
@HUN_Sector: Igen, játszottam velük, és nem meglepő módon egyik sem a kedvencem.
@HUN_Sector: Igen, játszottam velük, és nem meglepő módon egyik sem a kedvencem.
Ha van egy bevált sablonod mért változtatnál rajta? - Gondolták a Quantic Dream-nél. Csakhogy az ő sablonujukat senki sem szereti, legfeljebb megtűrik a történeteik kedvéért.
Szóval itt tartunk, a játékmenete a legújabb kiadványuknak, szinte egy az egyben megegyezik a korábbi játékukkal. A 2013-as…..
Azzal szeretném kezdeni a mondókámat, hogy nagyon, de nagyon remélem, hogy az ezen a játékon dolgozó dizájnerek és komolyabb poziciókat betöltő fejltesztőknek az égegyadta világon semmi beleszólása nem volt a TLOU2 fejlesztésébe. Ebből már levonható a következtetés, hogy egyáltalán nem vagyok…..
Már jó régen ígértem, de most be is váltom, hogy a játékok témaköréből kilépek. Persze nem örökre, csak egy-egy kritika erejéig.
Nem akarom csűrni csavarni, de ez a film azon kevesek közé tartozik, amelyek legalább valamilyen szinten szórakoztatóak voltak az utóbbi időben, az általam látottak…..
Röviden ezzel az alcímmel lehet összefoglalni a játékot. Ugyanis ez a két fő eleme. A varázslatos látványvilág és grafika, valamint a harcok. Ha nem tudod élvezni a látványt, akkor nagyon ne is állj neki. És ugyanez a helyzet kűzdelemmel is, ha nem érzel rá a ritmusára, és nem élvezed a…..
A sorozat előző része, a Rise of the Tomb Raider egyértelmű előrelépés volt az első részhez képest minden tekintetben. Sajnos erről ez már nem mondható el, sőt jónéhány tekintetben hátrafelé araszoltunk jócskán.
Egészen jól indult a játék, a korai pályák egész élvezetesek voltak, habár a teljes…..
Mumia
2018.09.30 14:33:51
@Giggsy: Hidd el, ha úgy nézett volna ki fizikumra Lara mint Janja Gabarnet vagy akár Mina Markovic, akkor egy szót sem szóltam volna. De sajnos nem úgy néz ki. És ami azt illeti szerintem Alex Puccio le is köröz jónéhány amatőr testépítőt. Ja igen, bocsánat, a sziklamászó a szó amit kerestem, vicces, hogy az embernek néha anyanyelvi szavak nem jutnak eszébe, amikor már régóta angolul gondolkodik.
Ami a ruházatokat illeti, nem is azzal van bajom, hogy reálisabb a helyi népviselet. Hanem hogy akkor a plusz pénzért megvásárolható deluxe és croft változatokhoz ne olyan öltözetek járjanak, amiket nem használhatsz a játék során.
Ami a fejtörőkre való rávezetést illeti, a rávezetésig el sem jutottam csak egyszer a játék során, de akkor se adott használható információt. Valami olyasmit mondott, hogy meg kell húzni a kart. Kösz, ha megtaláltam volna az adott kart, akkor talán ahhoz hogy meghúzzam nem kellene segítség :p
OK, a megmászható részt kissé félreértetted, nem az a kérdés hogy melyik fal mászható meg a sziklamászó csákánnyal, de ebben nem is nyújt segítséget a játék, szóval miért beszéltem volna erről.
Hanem hogy sokszor ollyan nagy szakadákokat kell átugrani, ami lehetetlennek tűnik, így ha nem lenne hint, meg sem próbálnám. És persze ezeket úgy éred el a játékban, hogy látszik, hogy ilyenkor egyértelműbben nagyobb távolságot ugrik Lara mint normál esetben. Szóval a kifogásom, hogy a lekűzdhető falak és szakadékok nem a fizika alapján vannak meghatározva, hanem egy pályadizájner kattintott kettőt és onnantól kezdve az a tátongó szakadék átugorható lett. Amire pedig nem kattintott, azt nem tudod átugrani, hiába keskenyebb mint sok másik amit korábban át lehetett.
A felsorolt szerinted hasznos képességekkel az a baj, hogy anélkül sem volt gond lekűzdeni pl. az összes víz alatti sírhelyet, vagy pályát. A fall damage upgrade hiányát sem éreztem sehol, ahol valahonnan le kellett ugrani úgyis víz volt alattad. A tripla nyílat amit amúgy nem a skill-treeből lehet megvenni, hanem egy tomb-ért kapsz jutalomként ha jól emlékszem, talán 1x volt lehetőségem használni az egész játék során.
Ezek helyett sokkal jobb lett volna ha a közelharci képességeket lehett volna fejleszteni, mert ebben a játékban szinte csak és kizárólag lopakodásban használható ez. Míg Rise-ban nagyon jó és élvezetes volt a közelharc, szinte már már olyan volt mint Mad Max-ben.
És mivel ez egy vélemény, csak akkor lehetne "marhaság" ha nem írná le pontosan, hogy mit gondoltam a játékról. De biztosíthatlak, tökéletesen leírja a véleményemet :p
Az egyéni véleményem pedig az, hogy a grafikát kivéve a Rise minden tekintetben jobb volt ennél. Így csalódást keltett. Ettől persze még nem rossz játék, csak többet vártam tőle.
Ami a ruházatokat illeti, nem is azzal van bajom, hogy reálisabb a helyi népviselet. Hanem hogy akkor a plusz pénzért megvásárolható deluxe és croft változatokhoz ne olyan öltözetek járjanak, amiket nem használhatsz a játék során.
Ami a fejtörőkre való rávezetést illeti, a rávezetésig el sem jutottam csak egyszer a játék során, de akkor se adott használható információt. Valami olyasmit mondott, hogy meg kell húzni a kart. Kösz, ha megtaláltam volna az adott kart, akkor talán ahhoz hogy meghúzzam nem kellene segítség :p
OK, a megmászható részt kissé félreértetted, nem az a kérdés hogy melyik fal mászható meg a sziklamászó csákánnyal, de ebben nem is nyújt segítséget a játék, szóval miért beszéltem volna erről.
Hanem hogy sokszor ollyan nagy szakadákokat kell átugrani, ami lehetetlennek tűnik, így ha nem lenne hint, meg sem próbálnám. És persze ezeket úgy éred el a játékban, hogy látszik, hogy ilyenkor egyértelműbben nagyobb távolságot ugrik Lara mint normál esetben. Szóval a kifogásom, hogy a lekűzdhető falak és szakadékok nem a fizika alapján vannak meghatározva, hanem egy pályadizájner kattintott kettőt és onnantól kezdve az a tátongó szakadék átugorható lett. Amire pedig nem kattintott, azt nem tudod átugrani, hiába keskenyebb mint sok másik amit korábban át lehetett.
A felsorolt szerinted hasznos képességekkel az a baj, hogy anélkül sem volt gond lekűzdeni pl. az összes víz alatti sírhelyet, vagy pályát. A fall damage upgrade hiányát sem éreztem sehol, ahol valahonnan le kellett ugrani úgyis víz volt alattad. A tripla nyílat amit amúgy nem a skill-treeből lehet megvenni, hanem egy tomb-ért kapsz jutalomként ha jól emlékszem, talán 1x volt lehetőségem használni az egész játék során.
Ezek helyett sokkal jobb lett volna ha a közelharci képességeket lehett volna fejleszteni, mert ebben a játékban szinte csak és kizárólag lopakodásban használható ez. Míg Rise-ban nagyon jó és élvezetes volt a közelharc, szinte már már olyan volt mint Mad Max-ben.
És mivel ez egy vélemény, csak akkor lehetne "marhaság" ha nem írná le pontosan, hogy mit gondoltam a játékról. De biztosíthatlak, tökéletesen leírja a véleményemet :p
Az egyéni véleményem pedig az, hogy a grafikát kivéve a Rise minden tekintetben jobb volt ennél. Így csalódást keltett. Ettől persze még nem rossz játék, csak többet vártam tőle.
Ezen a hétvégén ingyenesen játszható volt a játék UPlay-en, és én felelőtlenül úgy döntöttem, hogy kipróbálom. Nem kellett volna...
Eddig a Criterion által elkövetett NFS: Most Wanted-et tartottam a leges legrosszabb autóversenyzős játéknak amivel valaha volt balszerencsém játszani. Nos ezt a nemes…..
Tudom, hogy klisé, de nem félek használni: Mi lesz a végeredmény ha a Splinter Cell-t keresztezzük a DeusEx-el? Egy csodálatos katasztrófa, amit Alpha Protocol-nak hívnak.
Ez a játék nagyon sokat tesz azért, hogy kiváltsa az utálatát az embernek, de én mégsem tudtam nem szeretni. Ez az a fajta…..
Ahogy korábban jeleztem, hogy esetleg filmek és sorozatok irányába is nyitok a blogon, nos ennek most jött el az ideje. De igazából ez nem is annyira újdonság számomra, hanem visszatérés a gyökerekhez, mivel első blogom főként rövid filmes bemutatókat tartalmazott még a megboldogult freeblogon…..
Fogalmam sincs, mi ütött belém, sosem voltam nagy rajongója a Street Fighter sorozatnak, már az első részek megjelenésekor sem a 90-es évek elején. Inkább Mortal Kombat párti voltam, amíg a 3D korszak utol nem érte és bűnrossz nem lett a grafikája. Nade akkor ezt most miért vettem meg? Egyszerű:…..
Nem akarom dícsérni a játékot, de nem is lehet. Egyszerűen semmit sem tudok kiemelni belőle ami különösebben jó lett volna. Az első része az átlagosnál jobb lövöldözős őrület volt, de sajnos ezt erről már nem tudom elmondani. Olyan semmilyen az egész...
Úgy döntöttem, hogy kicsit jobban pörögjön a blog, amíg nem fejezek be egy játékot sem, elkezdem régebbi kritikáimat is ide gyűjteni, kicsit újragondolva. Íme az első fecske ebből.
Ha az előzetes infók, és a screenshotok nem is, a moziszerű előzetesek megvettek kilóra. Elő is rendeltem a játék…..
Tudom tudom, elkéstem ezzel a játékkal. Pedig ha hiszed, ha nem, a megjelenésekor vettem meg, vagyis 2015 végén. Hogy miért csak most írok róla? Nagyon egyszerű: Most fejeztem be. Na nem azért mert rossz játék lenne, de az időzítés nem volt tökéletes, mivel pont ennek a megjelenésekor fejeztem be az…..
Az 1996-os szezon óta követtem teljes odaadással a Forma1 versenyeket. Egészen pontosan egy versenyt hagytam ki az idei szezonig, mert éppen nyaralni voltam a 2011-es Spanyol verseny idején. Igen még azt is pontosan tudom, melyik versenyt hagytam ki. Ha egy évvel ezelőtt valaki megkérdezi, hogy abba…..
Néhányan tudják, hogy anno a HWSW magazin fórumán kezdtem először kritikákat írni, az volt hosszú évekig a törzshelyem. Összesen közel 32,000 hozzászólást posztoltam oda 2001 augusztusi regisztrációm óta. Ennek nagy százalékát a 2003-2008-as időszakban. Amikor úgy pörgött a fórum mint bármely nagy…..
Rohadjon meg ez a játék! De tényleg, rohadjon meg. Utálom, pedig alapvetően nem lett volna rossz. De mégis az egyik legidegesítőbb játék amivel emberemlékezet óta játszottam.
Nincs semmi létjogosultsága. Ugyanazt csinálja mint a Wildlands, csak mindenben egy kicsit (vagy néha sokkal) rosszabb…..
A PS4 egyik nagy induló címe lett volna ez a játék, már ha sikerült volna vele idejében elkészülniük. Így csak kb. fél évvel a konzol után jött ki a teljes verzió. De sajnos ez a halasztás sem segített sokat a játékon, mivel szerintem így is meglehetősen pocsék.
Nem telt bele húsz percbe sem, hogy…..
Nehezen találom a szavakat hogyan írhatnám le ezt a játékot legjobban, ezért kénytelen leszek egy nagyon hülye hasonlattal élni: Mi lesz a végeredmény ha az újkori Tomb Raider-t keresztezzük a Mad Max videójátékkal? Eltaláltad: Horizon Zero Dawn. Most tudom, magadban azt gondolod, hogy ez megőrült,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Bevallom, most éppen hawaii-on nyaralok a pénzből amit kaptam. LOL.