Regisztráció Blogot indítok
Adatok
v150r

0 bejegyzést írt és 132 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Megint november van, megint szülinapot ünnepel az IDDQD - hogy pontosan mikor, az a múlt ködébe vész, a lényeg, hogy valamikor most, frissítettem is a fejlécet szokás szerint. Ilyentájt szülinapi nyereményjátékokat szoktam csinálni, és mivel éppen ma jelent meg a Fallout 4,…..
v150r 2015.11.11 11:39:04
@HN0rbert: fps
Nem kapsz visszajelzést az álláspályázataidra? Nem tudod, miért nem, mit csinálsz rosszul? Ez utóbbit lehet, hogy meg tudom mondani, mert erre specializálódtam, de a visszajelzés hiánya örök elégedetlenségforrás az álláskeresőknél. Nem kapsz visszajelzést, mert nincs rá…..
v150r 2015.09.07 15:52:51
@jobangel: Most írtam volna, hogy rendben van, de nincs rendben. Fordított esetben nekem az lenne az alapállapotom, hogy válaszolok, legalább arról, hogy megkaptam. Mert olyan embert keresek, aki nekem alkalmas, és aki nem fér bele ebbe a kalapba, azt tudni kell visszautasítani is. Az, hogy nemleges a válasz, az még nem jelenti a megsemmisítést. Persze, nekem is rosszul esik adott esetben egy ilyen visszajelzés, de ezt tudomásul lehet venni. Az rosszabb, ha csak várakozol. Aki visszaanyázik, annál meg a gondolatát is el kell törölni egy esetleges későbbi visszahívástól.
Nem mindegy persze, hogy milyen munkakörről beszélünk, mert nyilván teljesen más jelentkezői bázisa van egy általánosabb munkakörnek, mint a specifikusabbaknak.
De az a cég, aki ilyen alap szinten sem képes emberi módon kommunikálni, azzal sem a jelenben, sem a jövőben nem szeretnék együtt dolgozni. Ez nekik is rossz, mert elég, ha csak egyetlen kommentet kapnak mondjuk a szárnyas fejvadászon, hogy "azóta várom a visszaigazolást", már tetemes mennyiségű potenciális munkavállalótól esnek el.
Igen, totál felesleges ezen rugózni, csak úgy érzem, hogy a cégek többsége csak lebeg a semmiben, azt sem tudják eldönteni, hogy most kell-e nekik új (és képzett) alkalmazott, vagy sem. De a totálisan lehetetlen elvárásokat meg tudják fogalmazni. Behívnak embereket olyan kérdésekkel, amik részletesen benne vannak az önéletrajzban és/vagy a motivációs levélben és sorolhatnám, de ezt biztos részletesen ismered, mivel ezzel foglalkozol.
Már azon is gondolkodtam, hogy vicceket írok bele a CV-be, hogy leesik-e valakinek... Totál úgy érzem, hogy kb. akármit írhatnék a CV-be, mert még a referencia-számaimat nem hívják fel, még akkor sem, ha adott esetben behívnak interjúra. "Két-három hét múlva visszajelzünk", aztán ez soha nem történik meg.
Elég szépen virágzik a blog Facebook-csoportja, részben talán azért, mert nem nagyon szabályozgatom, de most egy kicsit mégis kell. Alapvetően azt gondolom, hogy virágozzék minden virág, de most annyiban pontosítanék, hogy virágozzék minden videojátékos virág. Vagyis teljesen…..
v150r 2014.09.26 10:20:52
Én csináltam a doksit, és engedjétek meg, hogy válaszoljak pár hozzászólásra:

Blobov: köszi, javítjuk
SplitGuy: Lehetne, viszont nekem erre se időm, se energiám nincsen - páran jelezték, hogy linux vpn-nel, meg egyéb erőforrással beszállnának a témába. Viszont designer vagyok irl, nem coder, úgyhogy ha efelé terelődne a dolog, én benne lennék, de én egy ilyen projektbe nem kezdek bele egyedül (főleg, ha ez is megteszi a többségnek). A doksi a v01, ezt lehet fejleszteni. Egyszerűen csak arra gondoltam, hogy egy megosztott táblázattal már átláthatóbb lehetne az egész folyamat, mintsem a posztok aktivitásától függően keresgélni közöttük. Fb-n fel is vázoltam, hogy egy full egyszerű form és minimálisan formázott output is tök elég lenne, mert ez így tényleg eléggé randa és körülményes - ellenben az eddigi methodhoz képest már átláthatóbb.
moli: az első két oszlop azért kell, hogy tudjuk, hogy kihez tartozik, mivel sok kupon van, és nem feltételezhetjük, hogy minden felajánló naponta nézegeti a táblát. A foglalás meg ugyanezen gondolat alapján nekem (ill. most már nekünk) kell, hogy követni lehessen a cserélgetéseket.
Nem kuncsorgásról van szó, hanem arról, hogy eddig mindenki csinált egy posztot a fb oldalon, hogy van x játékhoz y kuponom, vagy maradt x játékkulcsom amit y-ra cserélnék, és szerintem ez így már sokkal átláthatóbb, főleg, ha mindenki arra és úgy használja, amire való. Lehet fejlesztgetni akár táblázatos, akár webes formában is, de eddig nem nagyon voltak konkrét jelentkezők, csak szakértés szintjén ment minden :)
Nincs ellenemre az, hogy kiterjesszük a feature-öket akár villámjátékok/szavazások/stb. képében, viszont eredetileg nem ez volt a cél.
Ha összeáll egy pár fős csoport, akik beleraknák a maguk tudását egy ilyen projektbe, akkor én is bátran teszek bele plusz energiát - addig viszont marad így.
v150r 2014.09.26 12:12:10
@SplitGuy: nice :)
ha alakul valami, vagy kell segítség a tervezéshez, hit me on fb :)www.facebook.com/v150r
Még tavasszal átdolgoztam a már megírt Shadow Warrior (2013) cikket és az Adobe Illustrator-ral való ismerkedés céljából készítettem egy gyakorlatilag nyomdakész változatot belőle. ..
Ismerkedjetek meg Adam Butcherrel. Brit, 27 éves, filmrendező-forgatókönyvíró, és hobbiból 11 éves kora óta készítget játékokat. Éppen most fejezte be legújabb játékát, a Tobias and the Dark Sceptres című platformert. Tizenhárom év után. (Aki kíváncsi rá, itt le it…..
Az Irrational Games befejezi működését, legalábbis a mostani formában mindenképpen. Ezt Ken Levine, a cég vezetője és egyik alapítója jelentette be a stúdió honlapján. Az Irrational Gamesnek 17 éves működése alatt olyan játékokat köszönhettünk, mint a System Shock 2 vagy a…..
v150r 2014.02.19 13:22:11
Őszinte leszek: egyetlen játékot sem indítottam el a gépen az EA bundle óta. Ennek egészen egyszerű oka van: nem szórakoztat.

Életem legjobb játékélménye a Mass Effect 2 volt, amire a mai napig szívesen gondolok vissza. Az első végigjátszást végigizgultam, és minden másodpercét élveztem.

Tavalyelőtt megvettem a Borderlands második részét, mert az elsővel megszámlálhatatlanul sok órát játszottam. Óriási csalódás volt.
Utána megvettem a Diablo 3-at, ami szintén óriási csalódás volt.
Előtte kb. 1,5 aktív időt töltöttem el Minecraftban.

Már az új megjelenéseket sem követem a bitpostás-hálózaton, egyszerűen hidegen hagy minden. A Bioshock Infinite sem nyűgözött le egyáltalán, sőt.
"Kiszállásom" annak köszönhető, hogy egyfelől sajnálom rá az időt - inkább másra fordítom -, másfelől pedig semmi különleges élményt nem kaptam az utóbbi években a felsoroltakon kívül. Ennek nem az az oka elsődlegesen, hogy nincs új a nap alatt, hanem amilyen játékokkal játszanék, azok nem léteznek. Az online játékokat elözönlötték a csalók és a trollok, ami barátokkal együtt is rossz. Szervezést is igényelne már, hogy össze tudjunk ülni játszani, és őszintén szólva kedvem sincs hozzá. Az én igényem és ingerküszöböm már más utakon jár.

Sajnálom az Irrational Games döntését, de a háttérben bújó hanyatlást maguknak is köszönhetik. Rossz és nem kellően átgondolt játékmechanikák, értelmetlen történetek és nulla beleélési esély jellemzi a mai címek többségét. Annyira tolták ki a határokat és bővítették kontenttel a játékokat, hogy lényegi tartalom alig maradt bennük - legalábbis számomra biztosan.
v150r 2014.02.19 22:02:08
@nyauuuuu: shít happens :)
A Conatus Creative nevű indie csapat fejébe vette, hogy jövőre folytatást készít a River City Ransom nevű 1989-es játékhoz. Verekedős cucc kisebb RPG elemekkel, de itthon valószínűleg kevesen ismerik, pedig a NES-en nagy klasszikus volt. Nézzünk is bele. A CC hivatalos folytatást…..
v150r 2013.09.12 21:21:10
@eatmoregold, @manson karcsi: flashback remake érkezik, bármelyik pillanatban megjelenhet...
www.youtube.com/watch?v=c6uFmZH4kp0

én egy új creatures-t néznék meg szívesen :P
v150r 2013.09.12 22:16:08
@eatmoregold: közben rájöttem, hogy folytatást írtál, de whatever :)
IDDQD Heti retro: Fallout 2013.09.11 07:41:25
Nnna. Akkor Fallout. Ideje volt már. A múltkori kegyetlen szavazáson magasan nyert, az olvasók fele erre szavazott (a Planescape 19, a Baldur's Gate 31 százalékot kapott), szóval jöjjön minden idők egyik legnépszerűbb szerepjátékának története. Rögtön egy saját sztorival kezdem:…..
v150r 2013.09.12 00:40:48
A Fallout első része a legmeghatározóbb játékélményem volt a Mass Effect 2 megjelenéséig, az "sajnos" a második "helyre" tolta.
De a világért és minden apró részletéért azóta is rajongok, ennyiszer én játékot nem játszottam végig azóta se, mint a Fallout 1-et.
Nekem is a Gurus melléklet kapcsán volt az első találkozásom vele. Vicces amúgy, mert amikor először felraktam, a barlangban azt mondtam, hogy mi ez a szar, és eldobtam (2 gigás vinyóm volt akkoriban, valami nevetséges tizen-akárhány MHz-el (!), egy élmény volt rászenvedni). Aztán odaadtam havernak, circa 2 hét alatt kitanulta, és mondta, hogy te figyelj már, ez egy baromi jó játék. Mondom eh, oké nézzük meg... Engem akkor szerintem nem látott senki heteken keresztül :D A GoG-os free akció után végigtoltam megint, s meglepődtem, hogy még mindig tudom, hogy melyik szekrényben mi van, mit hol és hogyan lehet legkönnyebben megszerezni...

Stöki: a big gun vs. energiafegyverhez annyit tennék hozzá, hogy a Hub-ban van egy tent a búzamezők mellett, ahol ha elég magas szintű vagy, akkor ad egy küldit. Le kell verni néhány huligánt a farmjáról, a jutalom pedig egy magas kaliberű Magnum lesz (amit sehol máshol nem lehet megszerezni a játékban), és onnantól felesleges a big gunra pontokat rakni, már ha nem használnád másra persze.

A Fallout 2 nekem nem volt csalódás, de tényleg eszméletlenül bugos volt - nekem pl. a mai napig nem volt autóm szerintem, annyira szétesett a játék. Meg nekem nem hozta azt a hangulatot, tényleg félkész feeling volt. Sajnáltam (sajnálom), hogy a Vertibird nem kapott nagyobb szerepet, meg az Enclave tech. úgy en bloc.

A Fallout 3 viszont óriási csalódás volt, nagy szenvedések árán vittem végig (amiben közrejátszottak a bogarak az alagutakban, hát megőrültem tőlük - kinézetre legalábbis, undorítóak voltak - teljesen elvették a kedvemet a játéktól). A másik dolog ami nagyon zavart, az a VATS idiotizmusa, illetve az, hogy FPS-sként nem is működött annyira a játék a VATS nélkül, mint bármi más. Tisztára, mintha nem tudták volna eldönteni, hogy milyen játékot is akarnak csinálni. S persze az Oblivionból átvett "morálrendszer", hogy nem vehetsz el akármit, mert meg lesz "bélyegezve" az item, és csak a szarakodás megy vele - értem én, hogy így reálisabb, de ez az eredeti Falloutokban nem volt, és ez a szabadság nekem baromira hiányzott.

A cikk annyiban szolgált plusz infoval, hogy nem tudtam, hogy az Obsidian magja exFalloutosokból áll... Mindig is úgy gondoltam, hogy az Obsidian csak elbacni tudja a játékok folytatásait, nagyon kevés kivételtől eltekintve mindig csalódás volt az általuk készített gamma (a KOTOR 2 talán kivétel). De ettől függetlenül a NV szerintem sokkal közelebb áll a Fallouthoz, mint a 3. Szerettem is egészen addig a pontig, ameddig a main küldi egyszerűen nem engedett tovább, a google is magamra hagyott, úgyhogy fel is függesztettem.

Kíváncsian várom, hogy a Fallout 4-gyel mi lesz... Már elég ritkán játszom akármivel is, de erre kíváncsi leszek. A Diablo 3 és a Borderlands 2 preorder óriási csalódásai után úgy döntöttem, hogy felhagyok ezen szórakozási formával :D
Aki nagyban játszik, szereti a burgert. Aki szereti a burgert, rossz ember nem lehet. Ez a cikk pedig egy gyönyörű barátság kezdete, a Player.hu férfimagazin, és a Burger Blog között. Jancsa János, többsíkú művésznevén speed, az éttermi burgertesztelés koronázatlan királya…..
v150r 2013.07.19 01:17:30
@king666: Nem állítottam, hogy nem mondhatod el, és a többesszámot nem véletlenül használtam.
Nem, én már nem szoktam hozzászólni posztokhoz, mert elegem lett abból, hogy nem lehet egy bejegyzésnél sem értelmes vitát/discussiont tartani akármilyen releváns témában. Most azért tettem kivételt, mert ez már nem az első eset, hogy a számomra hasznos, és a szemléletemet tágító tartalmakat gyártó arcok kapják a savat az arcukba olyan dolgokért, ami szerintem nem ront az élvezhetőségen.
Az, hogy te mit szerettél és ez hogyan változott, az teljesen jogos! Viszont azt nem hiszem, hogy ezt úgy kéne boncolgatni, hogy diszkréten, de felteszed azokat a kérdéseket, amik szerintem egyik olvasóra sem tartoznak.
Azért zavar ez nagyon, mert amíg nincs mindenki elé kirakva, hogy ezért bizony lehet, hogy némi zsebpénzt tehetett félre az író, addig senki sem aggódik azért, hogy ugyan miből van pénz a folyamatos tesztekre, elmászkálásokra, s a többire. Nem leszek álszent, én sem kerestem meg Speedet azzal, hogy adjon egy számlaszámot, amin tudom egy kicsit támogatni a dolgot... Ugyanis ez lenne a normális, ez viszont elvárhatatlan. S igen, az is roppantul zavar, hogy amint lehetőség adódik a másik szapulására, állandó basztatására, egymás zsebében és agyában való turkálásra, arra azonnal ugrik a fél internet, és megállíthatatlanul romlik a fentebb megfogalmazott beszélgetések esélye. Ha valamiben, akkor ebben világelsők vagyunk.
De ettől függetlenül a véleményed jogos, s elsősorban nem is neked szántam a kommentet, hanem úgy általánosságban. Noha tudom, hogy semmit sem érek el vele.
Amikor azt mondom, hogy betűhányadék, ugyanúgy gondolok arra is, amikor pozitív lecsengésű, de teljesen üres kommentek landolnak a poszt alatt.
Fenntartom, hogy a kommentálási lehetőség nem erre van kitalálva, arra van a like gomb - például.
Nem a torkodnak akarok ugrani, de az előző hozzászólásomban megfogalmazott kérdéseket továbbra is nyitottnak ítélem.

- Bocsi az offért, de muszáj volt. -
Önmagáért beszélő név és meg annál is meggyőzőbb web design. Teljesen felesleges kis oldal...
Magyarország egyik legismertebb és legnépszerűbb szinkronhangja lett a TV2-csoport férfiaknak szóló csatornájának hangja. A Pro4 promófilmjei Galambos Péter narrációjával kerülnek képernyőre. Galambos Péter jellegzetes orgánumát számos nagysikerű filmből és sorozatból…..
v150r 2013.03.29 09:51:10
@vova666: ó igen :)
IDDQD Heti retro: Doom 2013.01.07 16:15:13
Feléled retrorovatunk, méghozzá fanfárral és dobpergéssel, mert számunkra igen fontos játékról lesz szó, az idén decemberben húszéves Doomról. Hogy a játék fontos nekünk, arra apró jelek utaltak már a blogban. Például a blog nevét is a játék egyik cheatje adta, de vallottunk…..
v150r 2013.01.08 00:55:35
@Gretzky99: én is doom 3 névre emlékszem, na meg arra, hogy a bfg egy csirke volt, ezért aktívan hangzottak el a csárlisín' dumák játék közben :D

...kis idő elteltével...

itt a thread róla, nem néztem meg, hogy működnek-e a linkek még, vagy sem, de ezt kell keresned szerintem :)

forums.newdoom.com/archive/index.php/t-18095.html
Olyanok vagyunk, mint a Lannisterek – nem, nem aljas rohadékok, hanem mindig megfizetjük a tartozásunkat. Két nyereményjáték lezárásával is adósak vagyunk jó régről, de ahogy a régi meós közmondás tartja, az elefánt nem selejt. És mi sem: tattararaam, jöjjön először a…..
Egy igen rövid, egy részes bemutató, amelyben egy egyedi, de eléggé felemásra sikeredett rail shootert ismerhettek meg. ------------------------------Játék Info:Fejlesztő: UnderWorld SoftwareKiadó: UnderWorld SoftwareÉv: 1997------------------------------Zene:Lamb Of God - Number Six..
Újra itt az április, mehetünk galambot irtani újra itt vannak az álhírek. A bolondok napját ugyan nem szeretjük különösebben, de a videojáték-közeli weboldalak minden évben kitesznek magukért, és elég vicces dolgokat képesek kitalálni (lásd tavalyi és tavalyelőtti…..
v150r 2012.04.02 13:25:48
volt még néhány dolog, amibe belefutottam:
imgur.com/blog/2012/03/31/introducing-the-imguraffe/ ;
aztán volt a google weather control, amivel át lehetett állítani az időjárást (már nem érhető el);
meg a mionix négykerekű gamerállomása, ami nálam jelenleg nem jön be, de a főoldalon még ki van linkelve www.mionix.net/antheia/ ;
aztán szintén google, hogyha tegnap a keresőszavaid tartalmazták az android szót, akkor lehetett keresni a holnap, az elmúlt 3,15 másodperc, a viktoriánus-kor, s még ki tudja, hogy milyen időtartamokban :D;
ubuntu eyewear: www.ubuntu.com/devices/eyewear ;
google analytics interplanetary reporting: analytics.blogspot.com/2012/04/interplanetary-reporting-comes-to.html ;
sethbling bemutatja az új minecraft patch újításait: www.youtube.com/watch?v=HKqJ43MwYw4 ;
flickr: blog.flickr.net/2012/04/01/your-photos-re-envisioned/ ;
reddit timeline: blog.reddit.com/2012/03/introducing-reddit-timeline.html ;
google really advanced search: www.google.com/js/reallyadvanced.html ;
google teleportation: www.google.com/adwords/extensions/teleport.html ;
Szóval ott tartottunk, hogy Markus "Notch" Persson, a Minecraft fejlesztője, frissen lett indie atyaúristen és milliomos gondolt egyet, és felajánlotta Tim Schafer kalandjátékpápának, hogy ha a kiadók folyton visszadobálják az ötleteit és nem akarják finanszírozni, majd ő…..
v150r 2012.02.16 12:46:52
@Gargaj: jó oké, így is fel lehet fogni. de a minecraft fejlesztése nem állt le, s közben új játékot/játékokat fejleszt, s tolja bele a pénzt olyan projektekbe, ami a szívének kedves. ebben morálisan semmi kivetnivalót nem találok.
és nyilván arra próbáltam volna utalni, hogy nyugodtan megtehette volna, hogy feláll és teljesen elhagyja az egészet, mint ahogy jó néhány címnél előfordult már, hogy semmilyen support nem jött a fejlesztőktől amint befutottak a pénzek...
btw, lehet, hogy nem olyan nagy tétel 5k dollár, de ez szerintem egyenlő egy fejhajtással notch részéről, s nem hiszem, hogy a humble-s fejlesztőknek is olyan rosszul jönne. továbbá szerintem lehet pro és kontra érveket felhozni, hogy notch miért isten, vagy miért gyökér, de szerintem jól csinálja, s mi több, meg is érdemli.
v150r 2012.02.16 16:04:06
@Gargaj: nézd, igazából fogalmam sincs, hogy az általad vázolt eset, vagy az én gondolatom a helyesebb, de az teljesen biztos, hogy még nem tanult meg ezzel jól bánni, erre is utaltam az első kommentben, hogy nem hiszi el, hogy mennyi pénzzel szórakozik, vagy fene tudja. én nem ismerem személyesen, lehet, hogy ilyen amúgy is :)
de ahogy mondtam, szerintem jól csinálja, csak úgy, hobbiból, vagy lelkesedésből, vagy tudom is én miből más soha nem tolt volna bele ekkora összeget a double fine-ba egy személyben csak azért, hogy elkezdődhessenek majd a psychonauts 2 munkálatai, függetlenül attól, hogy az első része jó volt-e, vagy sem (szerintem igen).
nekem is van twitter kontóm, de talán három twittet ha posztoltam, s ha követek is bárkit én nem szoktam nézni, hogy mi a helyzet, szóval ebben a témában én nem vagyok túlzottan kompetens, de az tény, hogy belefutott már ott is néhány parába notch - mint az említett yogscast eset.
Balázs nem érti, hogyan pusztulhatott el szeptemberben vásárolt Acer laptopjának alaplapja egy hivatalosnak tűnő BIOS-frissítéstől. Illetve azt sem érti, hogy miért kellene még 7 ezer forintot fizetnie, hogy visszakapja a gépet, ha mégsem kéri a nem garanciális, 80 ezer forintos…..
Bocs a hosszú kihagyásért, van az úgy, hogy annyira felgyűlik a meló, hogy az embernek nincs ideje posztolni, és néha ez egyszerre történik meg a blog összes szerzőjével (kivéve Hancuval, aki az elmúlt két hétben Frisco környékén ette a későn nyaralók keserű kenyerét). El is…..
v150r 2011.12.09 07:24:55
@Joey Lawrence: az obsidian jó játékot még nem csinált. sose értettem, hogy hogy kaphatnak zöld utat ekkora nevek folytatására.
v150r 2011.12.09 18:34:57
@Ironfist: arról ne beszéljünk, hogy Black Isle néven még mit raktak le az asztalra, mert bár a Fallout első része nem az ő érdemük volt (amely a Mass Effect 2 megjelenéséig birtokolta a személyes top10-em első helyét), a F2-vel se volt sok gond, sőt, az egyik kedvenc játékzeném is a F2-ben van benne. A Planescape Torment tényleg jó játék.
@Crystah Mastah: A Kotor 2 nem volt rossz, de jó sem, főleg az elődjét tekintve, ami ugye Bioware játék. A Fallout 3 folytatása se lett jó, viszont elemeiben kivételesen jobb lett, mint a Fallout 3, de így sem fogom újra elővenni. Márpedig, amit nem fogok újra elővenni, az az én olvasatomban nem jó játék.
@Joey Lawrence: Az NWN 2 ott rontotta el nálam, hogy már az elején beleragadtam a földbe, amit aztán különböző helyeken újra produkált a játék, így valahogy nem éreztem késztetést a folytatására. A szépség nálam egészen addig nem képez relevanciát, amíg összkép tekintetében nem az jön le, hogy szándékosan igénytelen.

Az Alpha Protocol szánalmas volt, pedig istenemre mondom, úgy vártam, mint a messiást, mert nagyon jónak nézett ki, pedig már akkor se szívleltem az Obsidian játékait. Szóval továbbra is tartom azon állításomat, hogy az Obsidian még nem csinált jó játékot, de egyszer-kétszer már majdnem sikerült nekik.
Egyébként lehet, hogy rossz szemszögből közelítem meg a dolgokat, de szívesen vitázom. Nem szándékozom meggyőzni senkit sem arról, hogy szerintem rossz stuffokat szeret, vagy ilyesmi, mert mindenkinek teljesen egyéni döntése az, hogy mi tetszik neki.
IDDQD Ha a Quake 1 ma készülne el 2011.11.02 22:17:35
Felülünk egy köre a régenmindenjobbvolt-vonatra, mert ez tényleg vicces.     ..
v150r 2011.11.03 17:11:22
@Dzsini: tökéletesen igazad van a Dragons Lairrel, a Shenmue pedig kimaradt, mivel konzolos cucc.
Ebben "tévedtem", de azt hiszem, hogy a gondolatmenet ettől még ugyanúgy megáll.
v150r 2011.11.04 16:49:51
@anarch: a Griden kívül mindegyik általam kiragadott játékra igaz ez a bohóckodás. Engem ez a dlc mánia csak annyiban zavar, hogy sokkal jobban örülnék, ha csak akkor lenne letölthető tartalom meg micropayment, ha órákban mérhető plusz élményt adna hozzá a jelenlegihez, mint ahogy a Borderlands, vagy a DXHR - Missing Link esetében láttuk (a ME2 esetében is csak ugye ott volt más is, amit te is említettél...).
v150r 2011.11.05 11:45:43
@anarch: Mindenkinek egyéni szuverén joga eldönteni, hogy neki milyen játékok tetszenek, részemről a Fallout 3 nem az a játék, ami említésre méltó, legalábbis a pozitív példáknál semmiképpen.
Lehet, hogy a Bethesda tudja, hogy mitől lesz kényelmes egy GOTY Edition, de jó játékot még nem annyira tudnak csinálni.
Közszolgálati rovatunk következik. Olvasónk, Ádám végső kétségbeesésében írt nekünk egy játékot keresve, és olyan történt, ami ritkán: fogalmunk sem volt, melyik játékról ír. Esetleg valaki meg tudná mondani? Most már marhára érdekelne minket is. És akkor innentől a…..
Emlékszünk még a viccesvideóra, ami azt képzelte el, milyen lenne a Super Mario, ha a főhős a Portalból ismert trükköket használhatná benne? A Stabyourself nevű kétszemélyes fejlesztőcsapatban (olyan csodálatos marhaságokért felelősek, mint például a Not Tetris) felmerült a…..
v150r 2011.08.30 16:37:27
@moli: szerintem forgatni lehet majd a pályát, vagy valami ilyesmire számítok.
Nemrég egy Mercedes-túrán vettem részt a Deluxe Magazint képviselve, beültették az újságírókat 11 autóba, köztük a legújabb CLS-be és SLK-ba, és irány Olaszország. Erről nem is ejtenék több szót, nem az ilyen sajtóutak leírása a blog célja, meg nem is az autótesztelés.…..
v150r 2011.05.27 18:24:58
@Zb74: csak én nem értem, hogy miért kell mindig ide kilyukadnia valakinek? ez nem erről szól, pont.
egyébként soha nem ettem még ilyen "minimál" étteremben, de ettől még nem tartom sznobériának (vagy mit tudom én, hogy milyen jelzők szoktak még előkerülni).