Adatok
kapcy
1 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mi történik Mátéval?
a) delfinhangot szerelnek a torkába
b) mikiegeret tetoválnak a gégefedőjére
c) fogfehérítik
..
kapcy
2013.04.19 09:31:53
b)
Áprilisban volt egy történetünk, hogy a Pizzafutár.hu túlvállalta magát kuponilag, és szinte alig tudják teljesíteni az előre kifizetett pizzarendeléseket. Zsoltnak például egyáltalán nem sikerült beváltania, minthogy közben az étterem "technikai okok miatt átmenetileg nem…..
kapcy
2011.07.20 09:52:48
Sajnos el kell ismernem, hogy hibáztunk. Zsolt pénzét valóban nem utaltuk vissza, pedig megígértük. Most mondhatnám az okokat, de gondolom senkit nem érdekel (engem sem érdekelne), úgyhogy nem kezdek el magyarázkodni. A pénzt azóta visszautaltuk és elnézést kérünk.
A Bónusz Brigád gyorsabban növekszik mint gondoltuk és tényleg volt egy megbicsaklásunk az elmúlt időszakban: nem tudtunk olyan ütemben felvenni ügyfélszolgálatosokat mint amilyen gyorsan növekedett az oldal. Mára szerencsére megtaláltuk a megfelelő embereket. Két hete - a fentihez hasonló hibákat elkerülendő - egy online ticket rendszert vezettünk be (blog.bonuszbrigad.hu/post/7307181036/segithetunk) és a jövő hét első felében egy telefonközponttal is fejlesztjük az ügyfélszolgálatunkat.
Mindenkitől elnézést kérünk aki nem kapott elég gyorsan választ a levelére.
A Bónusz Brigád gyorsabban növekszik mint gondoltuk és tényleg volt egy megbicsaklásunk az elmúlt időszakban: nem tudtunk olyan ütemben felvenni ügyfélszolgálatosokat mint amilyen gyorsan növekedett az oldal. Mára szerencsére megtaláltuk a megfelelő embereket. Két hete - a fentihez hasonló hibákat elkerülendő - egy online ticket rendszert vezettünk be (blog.bonuszbrigad.hu/post/7307181036/segithetunk) és a jövő hét első felében egy telefonközponttal is fejlesztjük az ügyfélszolgálatunkat.
Mindenkitől elnézést kérünk aki nem kapott elég gyorsan választ a levelére.
kapcy
2011.07.20 10:22:41
@cdrom70: Pontosan az történt amit leírtál. Amint kiderült, hogy a leégett konyha helyreállítását nem tudják finanszírozni, mindenkinek aki nem váltotta be még a pizzafutáros bónuszát, automatikusan jóváírtuk az egyenlegén a bónusz árát.
A homárba beíró Zsolt azért elégedetlen, mert a jóváírás helyett utalást kért és ezt csak késve kapta meg.
A homárba beíró Zsolt azért elégedetlen, mert a jóváírás helyett utalást kért és ezt csak késve kapta meg.
kapcy
2011.07.20 10:24:09
@potus: Mindenkinek vita nélkül azonnal visszautaltuk a pénzét (ha ezt kérte a jóváírás helyett), a homárba író Zsolt levele egész egyszerűen elkallódott amiért elnézést kértünk és visszautaltuk a pénzét.
Túlvállalta magát a Pizzafutár bónuszbrigádos akciójában. Az oldalukon szereplő info szerint sikerült 5600 kupont kinyomniuk, ami viszont torlódást eredményez. Misztikus módon, ha készpénzért akarna valaki pizzát rendelni, akkor az azért 70 perc alatt megvan. Kuponnal 5 óra lett…..
kapcy
2011.04.20 15:46:16
Szia Marianna!
Minden ügyfél - attól függetlenül, hogy bónusszal vagy készpénzzel fizet -, egyenrangú, sőt: mi arra kérjük a partnereinket, hogy az általunk közvetített vásárlókat kiemelten kezeljék, merthogy éppen az alapján döntik el, hogy legközelebb is vásárolnak-e az adott helyen, hogy mennyire voltak elégedettek.
A Brigád éppen arra jó, hogy bemutassa a jó helyeket, ahová érdemes elmenni. Sokan programajánlónak használnak bennünket.
Figyelünk arra, hogy partnereink ne vállalják túl magukat, de tény, hogy mi is hibázunk, a Pizzafutáros ajánlatunk túl jól sikerült.
Egyébként a külföldi hasonló oldalaknál gyakorlat, hogy az emberek sorban állnak, várnak éppen azért mert megugrik a forgalom.
Ami viszont nagyon fontos: a bónusszal érkező vásárlót MINDIG legalább olyan jól kell kiszolgálni mint mindeni mást.
Minden olyan partner aki ezt az alapszabályt nem tartja be, azzal nem szerződünk, vagy nem adunk lehetőséget arra, hogy újra megjelenjen az oldalunkon.
Fontos megjegyezni azt is, hogy minden olvasónkak, aki nem elégedett az általunk közvetített szolgáltatással, kérdés nélkül visszaadjuk a befizetett pénzét (www.bonuszbrigad.hu/garancia).
Minden ügyfél - attól függetlenül, hogy bónusszal vagy készpénzzel fizet -, egyenrangú, sőt: mi arra kérjük a partnereinket, hogy az általunk közvetített vásárlókat kiemelten kezeljék, merthogy éppen az alapján döntik el, hogy legközelebb is vásárolnak-e az adott helyen, hogy mennyire voltak elégedettek.
A Brigád éppen arra jó, hogy bemutassa a jó helyeket, ahová érdemes elmenni. Sokan programajánlónak használnak bennünket.
Figyelünk arra, hogy partnereink ne vállalják túl magukat, de tény, hogy mi is hibázunk, a Pizzafutáros ajánlatunk túl jól sikerült.
Egyébként a külföldi hasonló oldalaknál gyakorlat, hogy az emberek sorban állnak, várnak éppen azért mert megugrik a forgalom.
Ami viszont nagyon fontos: a bónusszal érkező vásárlót MINDIG legalább olyan jól kell kiszolgálni mint mindeni mást.
Minden olyan partner aki ezt az alapszabályt nem tartja be, azzal nem szerződünk, vagy nem adunk lehetőséget arra, hogy újra megjelenjen az oldalunkon.
Fontos megjegyezni azt is, hogy minden olvasónkak, aki nem elégedett az általunk közvetített szolgáltatással, kérdés nélkül visszaadjuk a befizetett pénzét (www.bonuszbrigad.hu/garancia).
Sosem masszíroztak még meg szakszerűen, avagy sosem voltam még masszőrnél/masszőznél, leginkább anyagi okokból.Mostanában gyakran kapok érdekes akciós ajánlatokat emailben, többször vásároltam így kuponokat - ez történt most is, így jutottam az első masszázsélményemhez.A…..
kapcy
2011.04.20 13:17:06
ahogy semminél, itt sem szabad általánosítani. ma már minden nap jelenik meg egy új kuponos oldal. ezek nem egyformák.
mi (bónusz brigád) itt vagyunk tavaly szeptembertől és nagyon sokat dolgozunk azért, hogy minden egyes ajánlatunk minőségi legyen. mi is tévedünk, de megnézzük a helyeket és ha nem ajánljuk jó szívvel a barátainknak, akkor senkinek sem. (és nálunk nincs gumicsere, kutymosdatás meg kovácsoltvas kerítés sem). éppen ezért ha nálunk megveszed a bónuszod és nem vagy elégedett a szolgáltatással, visszafizetjük a bónuszod árát (www.bonuszbrigad.hu/garancia).
Kedves Olvasó Andi! ha még tényleg nem kaptál szakszerű masszázst, engedd meg, hogy pároddal/barátnőddel meghívjalak egy páros masszázsra (az oldalunkon megnézheted az aktuális ajánlatok között). kérlek írj egy levelet nekem a kaprinay@bonuszbrigad.hu címre.
mi (bónusz brigád) itt vagyunk tavaly szeptembertől és nagyon sokat dolgozunk azért, hogy minden egyes ajánlatunk minőségi legyen. mi is tévedünk, de megnézzük a helyeket és ha nem ajánljuk jó szívvel a barátainknak, akkor senkinek sem. (és nálunk nincs gumicsere, kutymosdatás meg kovácsoltvas kerítés sem). éppen ezért ha nálunk megveszed a bónuszod és nem vagy elégedett a szolgáltatással, visszafizetjük a bónuszod árát (www.bonuszbrigad.hu/garancia).
Kedves Olvasó Andi! ha még tényleg nem kaptál szakszerű masszázst, engedd meg, hogy pároddal/barátnőddel meghívjalak egy páros masszázsra (az oldalunkon megnézheted az aktuális ajánlatok között). kérlek írj egy levelet nekem a kaprinay@bonuszbrigad.hu címre.
Ma meghallgattam a Barcamp konferencián azt a beszélgetést, ahol a közösségi vásárló oldalak képviselői "csaptak össze". Maga a beszélgetés számomra jelentős plusz információt nem adott, ellenben sok kis apró elemmel gazdagodott a tudásom. De végig motoszkált bennem…..
kapcy
2011.03.30 23:33:51
kapcy
2011.03.30 23:54:43
kapcy
2011.04.01 09:31:17
@kozjegyzo: igen, ahogy a könyvben meg van írva, a magyar piacra érkező multik első körben szó szerint felvásárolják a mozijegyeket teljes áron (volt olyan, hogy a mozival való minden egyeztetés nélkül), majd továbbadják 50-75% kedvezménnyel. azt meg tudom ígérni, hogy mi ilyet nem fogunk csinálni :)
ami a követés abbahagyását illeti, vállalható a leiratkozók száma, kevesebb mint a feliratkozók 5%-a iratkozik le. kimondottan jónak tartom, hogy így tisztul az adatbázis, azaz csak az kapja meg a hírlevelet akit tényleg érdekelnek az ajánlatok (pont ezért mi nem adatbázisokat veszünk, azaz olyanoknak nem küldünk hírlevelet aki vmilyen ajándék miatt iratkozott fel egy adatgyűjtő oldalon).
de a lényeg: jó szolgáltatást szeretnénk adni. már sokan most is programajánlóként használják a bb-t, megnézik, hogy pl. milyen éttermet próbáljanak ki legközelebb. erre erősítünk rá és hamarosan indulunk a személyre szabott ajánlatokkal a gravity ajánlórendszerét használva.
ami a követés abbahagyását illeti, vállalható a leiratkozók száma, kevesebb mint a feliratkozók 5%-a iratkozik le. kimondottan jónak tartom, hogy így tisztul az adatbázis, azaz csak az kapja meg a hírlevelet akit tényleg érdekelnek az ajánlatok (pont ezért mi nem adatbázisokat veszünk, azaz olyanoknak nem küldünk hírlevelet aki vmilyen ajándék miatt iratkozott fel egy adatgyűjtő oldalon).
de a lényeg: jó szolgáltatást szeretnénk adni. már sokan most is programajánlóként használják a bb-t, megnézik, hogy pl. milyen éttermet próbáljanak ki legközelebb. erre erősítünk rá és hamarosan indulunk a személyre szabott ajánlatokkal a gravity ajánlórendszerét használva.
Még fel sem ocsúdtunk, a keynote hatása alatt álmosan dörgöljük a szemünket március 25-ét várva, és tessék. Már most iPad 2-t hirdető nyereményjátékba botlunk.A Bónusz Brigád oldalán található a felhívás, aki a legtöbb ismerősét veszi rá, hogy regisztráljon az oldalon…..
Egy igen alapos Apple TV-tesztet készített nekünk Ottó, akit a blogon Időmilliomos apukaként is ismerhetünk. Ottó Kaliforniában él, így a szolgáltatások miatt neki nyilván többet jelent a készülék, mint nekünk jelentene. Viszont épp ezért fontos, hogy az ő véleményét…..
Webisztán
BónuszBrigád: "Ennek a szolgáltatásnak Magyarországon is működnie kell"
2010.09.06 16:12:00
Korábban már beszámoltunk a VeddVelem.hu indulásáról. Nemrégiben startolt el egy hasonló, csoportos kedvezményeket kínáló szájt, a BónuszBrigád.hu is. A szolgáltatás egyik alapítóját, Kaprinay Zoltánnal beszélgettem... Hogyan jött az ötlet? Egyáltalán, miért gondoltátok…..
kapcy
2010.09.08 00:27:07
@Pumpili: javítottuk, kösz!
Komolyan meg vagyok zavarodva, mióta olvastam Kaprinay Zoltán levelét. Annak idején ő készített exkluzív videótesztet nektek New Yorkból az iPadről, remek kapcsolatainak hála viszont folyton értesül a nemzetközi helyzetről is. Egy ilyen ionizált információáramlás részeként…..
Az Apple után a Google is megpróbálja megvetni a lábát a táblagép piacon. Eric Schmidt, a Google vezérigazgatója ugyanakkor józanabbnak tűnik, mint az Apple vezetője. Szerinte egyáltalán nem biztos, hogy az Apple jó úton jár a mostani, első generációs iPad koncepciójával, és…..
Itt nem feltétlenül a megjelentető napilap a hibás, de valaki elrontott pár dolgot ebben a gyászhirdetésben. 15 éves volt, fia van, idén halt meg, de már évforduló....zavaros.....
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz