Adatok
öregbringás
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sokan tudják rólam, hogy nem szeretem a terepjárókat. Feleslegesen nagy, környezetszennyező, energiapazarló, kihasznál(hat)atlan vasak, amelyeknek a volánja mögött még a legszelídebb buddhista szerezetes is előbb-utóbb olyanokat mond, hogy "ha nem megy odébb, letolom", meg…..
Végre megjött ma a rendes hó, ilyenkor a legjobb dolog a meleg lakásból kifelé bambulva nézni az időt, a legrosszabb meg közlekedni. Reggel arra ébredtem, hogy a szomszédasszonyom kért segítséget megcsúszásilag, pedig van téli gumija. Most meg Vomit kolléga dobta be ezt a videót…..
öregbringás
2009.12.20 20:34:16
öregbringás
2009.12.22 16:29:48
@tekniq:
Amit az első hozzászólásomban írtam a hangnemről és a közlekedési morálról sajnos kénytelen vagyok fenntartani. Szerintem, kedves autóstársam javasold az Autóbild tesztjeinek az átvételét a Totalcar részére, valószínűleg mindenki okulna belőle, de akkor felesleges lenne ezen a fórumon vitázni.Én nem írom a másik véleményére, hogy hülyeség, mert egyelőre a vitaalap hiányzik.
Amit leírtam azok tényszámok (féktávoság, sebesség, stb.) abból mindenki, aki kicsit is ért a technikához, az érti miről van szó.Ebben nem az szerepel, hogy télen ne használjunk téli gumit, ezért érdemes figyelmesebben elolvasni.
Célszerű lenne nyáron egy újabb vitát rendezni arról, hogy használjunk-e nyáron nyári gumi vagy jó a téli.Ugyanis az autósok egy része nyáron is télivel jár. Ezt vehetjük úgy, hogy veszélyt jelent a többi közlekedőre, mert a téli abroncs kezelhetősége, vizen siklási határértéke, fékútja gyengébb.
Itt nincs szó "összeesküvéselméteről", csak kizárólag üzletről. Érdemes elolvasni egy-egy új autó tesztjét, az egyik tesztelő szerint kiváló, a másik szerint nem a legjobb. Ki lehet találni hogy az eredményt mi határozza meg.
Amit az első hozzászólásomban írtam a hangnemről és a közlekedési morálról sajnos kénytelen vagyok fenntartani. Szerintem, kedves autóstársam javasold az Autóbild tesztjeinek az átvételét a Totalcar részére, valószínűleg mindenki okulna belőle, de akkor felesleges lenne ezen a fórumon vitázni.Én nem írom a másik véleményére, hogy hülyeség, mert egyelőre a vitaalap hiányzik.
Amit leírtam azok tényszámok (féktávoság, sebesség, stb.) abból mindenki, aki kicsit is ért a technikához, az érti miről van szó.Ebben nem az szerepel, hogy télen ne használjunk téli gumit, ezért érdemes figyelmesebben elolvasni.
Célszerű lenne nyáron egy újabb vitát rendezni arról, hogy használjunk-e nyáron nyári gumi vagy jó a téli.Ugyanis az autósok egy része nyáron is télivel jár. Ezt vehetjük úgy, hogy veszélyt jelent a többi közlekedőre, mert a téli abroncs kezelhetősége, vizen siklási határértéke, fékútja gyengébb.
Itt nincs szó "összeesküvéselméteről", csak kizárólag üzletről. Érdemes elolvasni egy-egy új autó tesztjét, az egyik tesztelő szerint kiváló, a másik szerint nem a legjobb. Ki lehet találni hogy az eredményt mi határozza meg.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Pénteken a feleségem Daewoo Ticojával jöttem a Bécsi úton és szabályosan jeleztem, hogy befordulok a vele párhuzamos szervizútra ( magyarán 10 m-en belül teljes visszafordulás), amikor villogva, - a belső sávból kivágva - rám tapadva egy Mercedes terepjáró adta tudtomra nem tetszését, hogy neki lassítania kellett. Sajnos elmondhatom, hogy ez nemcsak a terepjáró tulajdonosok többségére, hanem aki nagyobb drágább autóval rendelkezik arra is jellemző.( a TICO-ról el kell mondani, hogy városban (60km/h-ig) gyorsulásban a legnagyobb autókkal felveszi a versenyt ).
Számomra még mindig talány miért kell városba terepjáró, hacsak azért nem, hogy valaki a kisebbségi komplexusát ezzel igyekezzen palástolni, gazdagságát fitogtatni (aki tényleg terepen akarja használni az nem luxus terepjárót vesz).
Mielőtt bárki nekem ugorna, elmondom, hogy hétközben munkámból adódóan terepjáróval megyek, és egyáltalán nem vagyok elájulva. Mindössze az, az előnye, hogy ha az autópályán 130-al előzök nem villognak rám.