Adatok
Pléharkály (törölt)
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A fene vigye el, Árpáddal versenyt káromkodtunk, mikor megtudtuk, hogy a megtévesztő módon Dakar-ralinak nevezett versenyről kiesett az eddig második helyen haladó Tatra. Tudvalévő rólunk, hogy a szerkesztőségen belül amolyan szeparatista csoportként visszük a sajnos lassan teljesen…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
...majd akkor lesznek menök terepen, ha 5-6 tengelyes összkerekes jármüveket gyártanak, pl. terepes darualvázakat vagy ilyesmit.
Legtöbbjüknek a mai napig nincs egy nyamvadt 8x8-as teherautója, az ismert problémák miatt. (pl. létraváz nem bírja, a sok keszekusza kardán miatt magasra vitt alváz, felépítmény, tömegközéppont). Amelyiknek van, annak vicces a megengedett terhelhetösége.
A hótt egyszerü euro5-ös dízelmotor mechanikus adagolóval, léghütéssel, egy egyedülálló konstrukció a világon. A csöalváz a zárt eröátviteli rendszerrel szintúgy.
Hogy melyik gyártónak van minden tengelyen független kerékfelfüggesztésü nehézteherautója, arról megint csak nem tudnánk sokáig sztorizgatni.
A cseh-orosz technológiai különbségeket hüen tükrözi, hogy a Dakar-Kamaz fötengelyét Csehországban gyártják. A TATRA vagy tíz éve nem indított gyári csapatot a versenyen.