Adatok
exeaxe
0 bejegyzést írt és 97 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Naiv ügyfél szerint nem érdemes lakásbiztosítással együtt családi balesetbiztosítást kötni az Allianznál. A honlapjuk szerint a legalapabb csomagban is 200 ezer forintos keret található, amihez képest elég fura, hogy combnyaktörésre 500 forintot fizetett:
Allianz Biztosító…..
exeaxe
2013.04.05 15:52:59
@SamSem: "Amúgy az allianz nagyon a g.ci cég, vigyázzatok vele!!! A Cascóval is sokat trükköznek, a felmondási idővel, meg azzal, hogy az ügyfeles azt hazudja, hogy elég a nemfizetés és azzal is megszűnik a szerződés, közben persze 3 hónapot még kifizettetnek veled. Szóval egy ganéj banda"
Ez biztosítófüggetlen, nemfizetés esetén a biztosítóknak törvényi kötelezettségük min. további 30 napig (ez a gyakorlatban 60-90 nap)kockázatban maradni, tehát, ha nem fizetsz, jogszerűen kérik rajtad számon a kockázatvállalás díját az adott időszakra. Ha az ügynök fentiektől eltérőt állít, írja le, s persze alá is :)
Ez biztosítófüggetlen, nemfizetés esetén a biztosítóknak törvényi kötelezettségük min. további 30 napig (ez a gyakorlatban 60-90 nap)kockázatban maradni, tehát, ha nem fizetsz, jogszerűen kérik rajtad számon a kockázatvállalás díját az adott időszakra. Ha az ügynök fentiektől eltérőt állít, írja le, s persze alá is :)
exeaxe
2013.04.05 15:58:01
@esefe: "Itt egyértelműen kitalálják, hogy nem élt a szerződés. Azután pereskedj, ha akarsz! "
ez komoly dezinformáció, valamennyi szerződés tartalmazza a kockázatviselés kezdetét (l. még a kommentek közt uszul hsz-ét), illetve azt, hogy mennyi időn belül kell az első díjat befizetned; itt nem lehet vita, kitalált dolgok pedig végképp nem
ez komoly dezinformáció, valamennyi szerződés tartalmazza a kockázatviselés kezdetét (l. még a kommentek közt uszul hsz-ét), illetve azt, hogy mennyi időn belül kell az első díjat befizetned; itt nem lehet vita, kitalált dolgok pedig végképp nem
Két válogatott meccs is volt tegnap – utólag is köszönet az illetékeseknek a zseniális szervezésért – és végül némi hiányérzetet leszámítva tulajdonképpen elégedetten gyűrtem bele tegnap éjfélkor a szemetesbe az utolsó sörösdobozt. Az U21 odaért, hogy már csak…..
exeaxe
2010.08.12 22:22:35
Mindig az az érzésünk a magyar válogatottal kapcsolatban, hogy újra és újra van valamiféle nekibuzdulás, de valahogyan inkább tartunk a következő megmérettetésektől, mintsem, hogy egészséges drukkal, esetleg önbizalommal vágjunk neki szurkolóként a következő…..
exeaxe
2010.08.12 16:59:30
@popp: "A spanyolok elleni két gólt meg két nem akármilyen szabadrúgásból somta. "
annyira különlegesek voltak, hogy még a nevük is akciógól lett ;)
annyira különlegesek voltak, hogy még a nevük is akciógól lett ;)
Nem tagadom, én kifejezetten rühellem Jimmy Jumpot. Legszívesebben Batmannek öltöznék, és akárhányszor le akarja varrni az asszonyt, beugranék az ablakán, és odapisálnék a hálószoba sarkába. Ebben ugyanis a világon semmi jó nincs senkinek. Nem vicces, nem érdekes, nem hasznos.…..
exeaxe
2010.07.26 13:00:17
Kerülném itt a politikailag áthallásos megfogalmazásokat, így nem mondom, hogy az szövetségi kapitányt is utolérte az elszámoltatás, mert hát nem nagy dolog belátni, aki a prímást fizeti, az rendeli a zenét is. Új elnökség, új kapitány, gondolom új program is lesz majd.…..
exeaxe
2010.07.23 13:42:28
@pimpalini:
"Most vagy ennyire képesek a játékosok, vagy Mezey megint nagyon elcseszett valamit. Mondjuk a formaidőzítést, mint 86-ban... "
Szerintem is-is. A visszavágót nem láttam, a hazai meccsből az jött le, hogy
- Dr. M-nek lövése nincs, mit kell kezdeni egy öntöttvas húsdaráló merevségű 4-4-2 ellen (pedig az orra előtt volt a megoldás)
- a Vidinek kb. 3 ziccerszerű sansza volt szöglet vagy szabadrúgás után, ezekből (tiszta fejelő helyzetekből) a kaput sem sikerült eltalálni.
A hazai meccs alapján egy mozgékony, böcsülettel felkészített csapat túljuthatott volna a Mariboron - ehhez képest esélyünk sem volt
"Most vagy ennyire képesek a játékosok, vagy Mezey megint nagyon elcseszett valamit. Mondjuk a formaidőzítést, mint 86-ban... "
Szerintem is-is. A visszavágót nem láttam, a hazai meccsből az jött le, hogy
- Dr. M-nek lövése nincs, mit kell kezdeni egy öntöttvas húsdaráló merevségű 4-4-2 ellen (pedig az orra előtt volt a megoldás)
- a Vidinek kb. 3 ziccerszerű sansza volt szöglet vagy szabadrúgás után, ezekből (tiszta fejelő helyzetekből) a kaput sem sikerült eltalálni.
A hazai meccs alapján egy mozgékony, böcsülettel felkészített csapat túljuthatott volna a Mariboron - ehhez képest esélyünk sem volt
exeaxe
2010.07.23 14:14:25
@pancho_sanza:
"Ezek a Várhidi félék viszont komolyan is gondolják a sok faszságot."
+6000
Erwin volt a nagy büdös magyar realitás arcunkba fröcskölője, csak sokkal könnyebb hülyeségeket beszélni, mint a tükörbe nézni. Aprópénzzel és virágszirmokkal teledobált lószarkupacról hiába mondunk akármit, az lószar.
Egész konkrétan: a svédországi meccsen elbuktuk a selejtezőket. Azt, hogy sikerült megetetni sokakkal, hogy az utolsók ellen begyűjtött 12 pont akármire is elég lehet, a mellébeszélés csimborasszója volt.
És most a kapitányváltás a megoldás - hát ez rémisztő
"Ezek a Várhidi félék viszont komolyan is gondolják a sok faszságot."
+6000
Erwin volt a nagy büdös magyar realitás arcunkba fröcskölője, csak sokkal könnyebb hülyeségeket beszélni, mint a tükörbe nézni. Aprópénzzel és virágszirmokkal teledobált lószarkupacról hiába mondunk akármit, az lószar.
Egész konkrétan: a svédországi meccsen elbuktuk a selejtezőket. Azt, hogy sikerült megetetni sokakkal, hogy az utolsók ellen begyűjtött 12 pont akármire is elég lehet, a mellébeszélés csimborasszója volt.
És most a kapitányváltás a megoldás - hát ez rémisztő
exeaxe
2010.07.23 22:07:09
@pimpalini:
"Igazából az eredményes kontrajátékban látom az esélyeinket.
Ehhez kellene egy stabil védekezés - erre azért jó esély van."
Hol az az esély? A svédeknek 4-5 komoly helyzetük volt nagy bedobás után, profi labdarúgók nem voltak képesek érdemi reakcióra ez ellen... Pár nappal később a portugálok egy kapu elé emelt labdával 10 perc alatt megvertek bennünket...
Amíg két sablonnal ki lehet csinálni minket, addig ne beszéljünk esélyről
"Igazából az eredményes kontrajátékban látom az esélyeinket.
Ehhez kellene egy stabil védekezés - erre azért jó esély van."
Hol az az esély? A svédeknek 4-5 komoly helyzetük volt nagy bedobás után, profi labdarúgók nem voltak képesek érdemi reakcióra ez ellen... Pár nappal később a portugálok egy kapu elé emelt labdával 10 perc alatt megvertek bennünket...
Amíg két sablonnal ki lehet csinálni minket, addig ne beszéljünk esélyről
Most, hogy Iniesta lövésének híre a legeldugottabb halászfalvakba is eljutott, lassan ülepedni kezd a futballáradat méteres hordaléka. Azon túl, hogy rendszeresen naplóztak, csodáltak, ekéztek, az NST szerzői megpróbálják egyenként szétbontani és összerakni a világbajnokságot.…..
exeaxe
2010.07.22 12:41:24
@pote:
"Még a meccsek alatti szakértésben is több perspektívát látok, mint az ilyen jópofizós, szigorúan beszabályozott szünetbeli/mérkőzés előtti/utáni "beszélgetésekben"."
Lassan mondom, hogy Kaplárék is értsék:
TE MA TI KUS CSA TOR NA
"Még a meccsek alatti szakértésben is több perspektívát látok, mint az ilyen jópofizós, szigorúan beszabályozott szünetbeli/mérkőzés előtti/utáni "beszélgetésekben"."
Lassan mondom, hogy Kaplárék is értsék:
TE MA TI KUS CSA TOR NA
Most, hogy Iniesta lövésének híre a legeldugottabb halászfalvakba is eljutott, lassan ülepedni kezd a futballáradat méteres hordaléka. Azon túl, hogy rendszeresen naplóztak, csodáltak, ekéztek, az NST szerzői megpróbálják egyenként szétbontani és összerakni a világbajnokságot.…..
exeaxe
2010.07.21 07:45:24
Most, hogy Iniesta lövésének híre a legeldugottabb halászfalvakba is eljutott, lassan ülepedni kezd a futballáradat méteres hordaléka. Azon túl, hogy rendszeresen naplóztak, csodáltak, ekéztek, az NST szerzői megpróbálják egyenként szétbontani és összerakni a világbajnokságot.…..
exeaxe
2010.07.19 09:28:05
@raoul_duke:
"Lehet, hogy a következő VB-n még nagyobb szerepet kapnak a médiában a (tényleg) szakértők, és ez is egy lépés abba az irányba, hogy ~20 év múlva magyar csapatot nézhess a vébén. "
Sajnos, a minőségi szakértés nem fogja pótolni a tehetséget és a képzettséget.
"Lehet, hogy a következő VB-n még nagyobb szerepet kapnak a médiában a (tényleg) szakértők, és ez is egy lépés abba az irányba, hogy ~20 év múlva magyar csapatot nézhess a vébén. "
Sajnos, a minőségi szakértés nem fogja pótolni a tehetséget és a képzettséget.
exeaxe
2010.07.19 13:18:39
@Bandiablo:
"Szerintem ilyen téren nem alkotott nagyot az MTV.
"
Ezt azért viszonyítsuk az elvárásokhoz és a lehetőségekhez, szerintem. Reklámokkal telepakolt 2x10 percre olyan új(szerű)formai megoldást találni, ami követhető is, úgy, hogy a lényegről legyen szó (labdarúgásról), az már önmagában teljesítmény.
A nagy dobás meg ott ücsörgött a képernyő jobb szélén :)
"Szerintem ilyen téren nem alkotott nagyot az MTV.
"
Ezt azért viszonyítsuk az elvárásokhoz és a lehetőségekhez, szerintem. Reklámokkal telepakolt 2x10 percre olyan új(szerű)formai megoldást találni, ami követhető is, úgy, hogy a lényegről legyen szó (labdarúgásról), az már önmagában teljesítmény.
A nagy dobás meg ott ücsörgött a képernyő jobb szélén :)
exeaxe
2010.07.19 15:32:37
@Bandiablo:
Persze, nincs kétségem, hogy sokan képesek lennének arra a 4-5 értelmes mondatra. Viszont az ott egy tévéműsor, szakértőknek, laikusoknak, akárkiknek - egyszóval: nézőknek.
Gyerekkel, kiskutyával, jó nővel szinte mindent el lehet adni - az aktuális celeb odaültetése pont ezt a célt szolgálja. Az ő esetükben az számít, ki mondja, a szakértőknél pedig az, hogy mit.
Én úgy érzem, az MTV ügyesen egyensúlyozott a sokféle, aktuálisan focit néző réteg igényeinek felhőkarcolói közt kifeszített kötélen (....jajj), szóval inkább félig tele a pohár...
Annak örvendeznék nagyon, ha a tematikus csatornák is megtennék a maguk felfedezését :)
Persze, nincs kétségem, hogy sokan képesek lennének arra a 4-5 értelmes mondatra. Viszont az ott egy tévéműsor, szakértőknek, laikusoknak, akárkiknek - egyszóval: nézőknek.
Gyerekkel, kiskutyával, jó nővel szinte mindent el lehet adni - az aktuális celeb odaültetése pont ezt a célt szolgálja. Az ő esetükben az számít, ki mondja, a szakértőknél pedig az, hogy mit.
Én úgy érzem, az MTV ügyesen egyensúlyozott a sokféle, aktuálisan focit néző réteg igényeinek felhőkarcolói közt kifeszített kötélen (....jajj), szóval inkább félig tele a pohár...
Annak örvendeznék nagyon, ha a tematikus csatornák is megtennék a maguk felfedezését :)
Az egész heti kemény munka után következzen egy átmozgató, frissítő poszt. Ezúttal érintjük a Világbajnokság és a holtszezon kommunikációs vonatkozásait, de előkerülnek örökzöldek és igazi klasszikusok is. Megszólal a játékos, az edző, és egy új szereplő, a klubelnök…..
exeaxe
2010.07.16 21:08:18
www.nemzetisport.hu/europa_liga/mezey-erosodnie-kell-a-csatarjateknak-2037261/
Fogalmam sincs, hogy fogunk gólt rúgni
Fogalmam sincs, hogy fogunk gólt rúgni
Egyébként sem azokról a sztárokról szólt a vébé, akiktől vártuk, talán nem felesleges beszélni egy poszt erejéig azokról, akik helyettük vitték a show-t. Azokról, akiket valamiért megjegyeztünk. Van a hajtás után található válogatottban olyan, akiről már hallottunk, csak el…..
exeaxe
2010.07.14 21:10:42
Most, hogy Iniesta lövésének híre a legeldugottabb halászfalvakba is eljutott, lassan ülepedni kezd a futballáradat méteres hordaléka. Azon túl, hogy rendszeresen naplóztak, csodáltak, ekéztek, az NST szerzői megpróbálják egyenként szétbontani és összerakni a világbajnokságot.…..
exeaxe
2010.07.14 15:39:39
@Csöncsön:
nem meglepő reakció
Piké rövid láncon, a bekkelő ellenfél nem Torres lieblingje, ráadásul formán kívül is van, gólszerzésre maradt Villa + a pontrúgás figurái
bárki ideges lett volna
nem meglepő reakció
Piké rövid láncon, a bekkelő ellenfél nem Torres lieblingje, ráadásul formán kívül is van, gólszerzésre maradt Villa + a pontrúgás figurái
bárki ideges lett volna
exeaxe
2010.07.14 15:46:26
@HosCincer:
"Michael Becker a vébé előtt adott interjúban kifogásolta, hogy túl sok homoszexuális játékos van a német válogatottban. "
Becker teherbírásához képest, vagy hogyan _túl sok_?
"Michael Becker a vébé előtt adott interjúban kifogásolta, hogy túl sok homoszexuális játékos van a német válogatottban. "
Becker teherbírásához képest, vagy hogyan _túl sok_?
exeaxe
2010.07.14 15:59:18
@Csöncsön:
igen, de mégsem
a Pool esetében ritka a tiki-taka miatti túlbekkelés, ellenben ott gyakrabban használnak olyan konzervnyitót, mint az átlövés
igen, de mégsem
a Pool esetében ritka a tiki-taka miatti túlbekkelés, ellenben ott gyakrabban használnak olyan konzervnyitót, mint az átlövés
A spanyol válogatott még gólt sem kapott a legutóbbi két torna egyenes kieséses szakaszában, az Eb-t és a vébét is behúzták. A hegemónia megtörésére fejvadászokat toboroztunk és összeraktuk az Elit alakulatot, melynek egyetlen feladata Spanyolország likvidálása. A spanyol…..
Mi is pont a vb-döntőre rogytunk meg, mint a hollandok, és ütemet tévesztettünk, mint van Bommel, de nem maradhatunk poszt nélkül a vébédöntő másnapján. A hollandok a várakozásokon felül teljesítettek a döntőben, összegyúrták a német és a portugál taktikát, mégsem…..
exeaxe
2010.07.12 21:57:07
exeaxe
2010.07.12 22:26:54
@IronRock:
az a baja ennek a megoldásnak, hogy:
1. kevés van belőle (és könnyen tanulható ellene a védekezés, menet közben is)
2. nem emberre, hanem területre lőtt labda, vagyis irgalmatlan precizitást igényel, ami, ha nem jön össze, biztosan elvesztett lehetőség (egyszerűen nincs ember visszaszerezni a labdát)
3. kb. 40 m sprintet igényel a befejező embertől - mire ziccerbe kerül, erősen pixeles a látása :)
szóval: szerintem nagyon alacsony hatásfokú támadás, képzettebb csapat valószínűleg hanyagolja is
az a baja ennek a megoldásnak, hogy:
1. kevés van belőle (és könnyen tanulható ellene a védekezés, menet közben is)
2. nem emberre, hanem területre lőtt labda, vagyis irgalmatlan precizitást igényel, ami, ha nem jön össze, biztosan elvesztett lehetőség (egyszerűen nincs ember visszaszerezni a labdát)
3. kb. 40 m sprintet igényel a befejező embertől - mire ziccerbe kerül, erősen pixeles a látása :)
szóval: szerintem nagyon alacsony hatásfokú támadás, képzettebb csapat valószínűleg hanyagolja is
exeaxe
2010.07.12 23:15:17
@davidmoyes:
"Arra gondolok például, amikor leülsz egy sör mellé Szlovénia - Algériát, meg Ghána-Szerbia meccset nézni. Mikor láthatod őket egymás ellen, Két stílus, két foci, stb esküszöm ez akkor is jó, ha szar.."
+98. Korszakos megfogalmazás
"Arra gondolok például, amikor leülsz egy sör mellé Szlovénia - Algériát, meg Ghána-Szerbia meccset nézni. Mikor láthatod őket egymás ellen, Két stílus, két foci, stb esküszöm ez akkor is jó, ha szar.."
+98. Korszakos megfogalmazás
A világbajnokságon történetének két legsikeresebb még vébé cím nélküli csapat játszik a döntőben, Spanyolország vagy Hollandia személyében biztosan új világbajnokot avatnak. Összecsapásuk azért is érdekes, mert mindkét csapat történelmileg is látványos, technikás…..
exeaxe
2010.07.12 11:13:09
exeaxe
2010.07.12 11:14:26
@balinhosa:
"Chile ellen egy abszolút jogtalan piros lap Torres műesése után, a paraguayi Valdez elvett szabályos gólja, most meg Iniesta színészkedése utáni piros (+van der Wiel sárga) lap, előtte meg az őt leszerelő van Bommel elleni utánrúgást követő elmaradt piros."
omg
"Chile ellen egy abszolút jogtalan piros lap Torres műesése után, a paraguayi Valdez elvett szabályos gólja, most meg Iniesta színészkedése utáni piros (+van der Wiel sárga) lap, előtte meg az őt leszerelő van Bommel elleni utánrúgást követő elmaradt piros."
omg
exeaxe
2010.07.12 14:01:40
Spanyolország Torres mellőzésével lemondott a centerjátékról, de ezzel összességében jóval többet nyertek, mint veszítettek. Intenzív letámadásukkal azonnal megfojtották a német próbálkozásokat, támadásban és védekezésben is szinte folyamatos emberelőnyt alakítottak ki.…..
exeaxe
2010.07.08 23:36:45
@heinrich:
Köszönet a posztért, nagyon fain - néhány gondolat hozzá
1. Világméretű átverés: VdB legnagyobb taktikai húzása nem Torres padoztatása, hanem eddigi játszatása volt. Mindenki benyalta
2. Valóban feladták a centerjátékot - Villa műanyag center volt, helyhez kötötte a középső védelmet
3. Szétzilált védelem: ha korábbról nem, Forlán óta tudjuk, 20 méter, kapuval szemben, az bizony gólhelyzet
4. Löw ötlete talán az volt, hogy labdaszerzés után első szándékból a spanyol védelem mögé lövik a labdát (no passz, no sprint). Ezt csak Klose lesvonalra állításából saccolom. Hát, erre sem volt lehetőség
5. Kassai: a Ghana-USA meccsen benézett szitu miatt féltem a partjelzőitől, és tényleg golyóérett duó
Köszönet a posztért, nagyon fain - néhány gondolat hozzá
1. Világméretű átverés: VdB legnagyobb taktikai húzása nem Torres padoztatása, hanem eddigi játszatása volt. Mindenki benyalta
2. Valóban feladták a centerjátékot - Villa műanyag center volt, helyhez kötötte a középső védelmet
3. Szétzilált védelem: ha korábbról nem, Forlán óta tudjuk, 20 méter, kapuval szemben, az bizony gólhelyzet
4. Löw ötlete talán az volt, hogy labdaszerzés után első szándékból a spanyol védelem mögé lövik a labdát (no passz, no sprint). Ezt csak Klose lesvonalra állításából saccolom. Hát, erre sem volt lehetőség
5. Kassai: a Ghana-USA meccsen benézett szitu miatt féltem a partjelzőitől, és tényleg golyóérett duó
Mivel úgy vagyunk nekiindulva, hogy ma este játsszák a dél-afrikai világbajnokság döntőjét, komoly terjedelemben estünk neki a felvezető beharangozónak, ami index anya hasábjain is megjelenik majd. Gyáva módon Az újságírás szabályait szem előtt tartva konkrét állásfoglalás…..
exeaxe
2010.07.07 23:02:07
@heinrich:
"Csak annyi volt az állítás, hogy bátrabban és gyorsabban kellett volna játszani, arra nem jó ez a csapat, hogy passzokkal jussanak el a spanyolok kapujáig. Sprinttel vagy hosszú indítással igen - egyik sem volt."
Hosszú indításhoz nem igazán volt hely. A sprinttel kihozott labdákból már az elején kaptak néhány rekontrát a németek, le is mondtak róla
"Csak annyi volt az állítás, hogy bátrabban és gyorsabban kellett volna játszani, arra nem jó ez a csapat, hogy passzokkal jussanak el a spanyolok kapujáig. Sprinttel vagy hosszú indítással igen - egyik sem volt."
Hosszú indításhoz nem igazán volt hely. A sprinttel kihozott labdákból már az elején kaptak néhány rekontrát a németek, le is mondtak róla
exeaxe
2010.07.07 23:57:35
@heinrich:
Szerintem jó megoldást választottak a németek, mármint, hogy kontra helyett inkább megtartották a labdát. Szerintem Löw + a pályán levők tisztában voltak vele, hogy a kezdeti irgalmatlan letámadást nem lehet túl sokáig csinálni, túl sok energiát emészt fel, és visszaüthet a végén. Tulajdonképen így is lett, a spanyolok megunták a pressinget, a németek feladták a kontrát, és erre gyakorlatilag ráment az első félidő
Szerintem jó megoldást választottak a németek, mármint, hogy kontra helyett inkább megtartották a labdát. Szerintem Löw + a pályán levők tisztában voltak vele, hogy a kezdeti irgalmatlan letámadást nem lehet túl sokáig csinálni, túl sok energiát emészt fel, és visszaüthet a végén. Tulajdonképen így is lett, a spanyolok megunták a pressinget, a németek feladták a kontrát, és erre gyakorlatilag ráment az első félidő
Érdekes módon a nyugati ág elődöntőjében inkább Hollandiára mondanánk először, hogy nem érdemelte meg a bejutást, mint Uruguayra. A dél-amerikaiak nehéz csoportból, nehéz ágon verekedték át magukat, a hollandoknak pedig a brazilokkal szembeni csörte volt az első fajsúlyos…..
exeaxe
2010.07.07 11:56:22
Vállalva, hogy az NST makulátlan mundérjára a cégre szabott közbeszerzési pályázatok setét árnya vetül, tovább keressük popp (3#), Isarsturm (2#), ktn, Oarbeaskoa, Aradebil, loveBZ, shinigami, ZenZo, vár a tévé, itáliainagysándor, pattopo (2#), rowi (2#), sporttárs, hrvth,…..
exeaxe
2010.07.07 11:27:31
Hihetetlen sikersztorit ír ezen a világbajnokságon az uruguayi válogatott, a két-három kulcsembert leszámítva kevés figyelem esett eddig a csapat egészére. Ez ugyanis tényleg csapat, minden poszton jó játékosokkal, néhány klasszissal, óriási szívvel és rengeteg munkával. Egy…..
exeaxe
2010.07.06 14:40:09
@CYHMK:
"ha van igazság, akkor kiesnek a csaló uruguayiak.
nehogy már ez kezezőből legyen legenda... "
Nyolc éve Ballack védett egyet az amerikaiak elleni negyeddöntőben, akkor Németország döntőt játszott... :D
"ha van igazság, akkor kiesnek a csaló uruguayiak.
nehogy már ez kezezőből legyen legenda... "
Nyolc éve Ballack védett egyet az amerikaiak elleni negyeddöntőben, akkor Németország döntőt játszott... :D
exeaxe
2010.07.06 18:00:58
exeaxe
2010.07.06 18:04:05
@lkjpoi:
"emlékszel még arra a Marcos Senna nevű fekára a középpályán, aki tört-zúzott?"
ja, jött valaki, akárki, aztán volt bumm el...
most meg van Bummel
"emlékszel még arra a Marcos Senna nevű fekára a középpályán, aki tört-zúzott?"
ja, jött valaki, akárki, aztán volt bumm el...
most meg van Bummel
A németek a modernkori futball egyik legkomolyabb vb-teljesítményt mutatták be tegnap, és éppen igaz, hogy a kontrajátékuk emeli őket a Dél-Afrikában látott válogatottak fölé, de azt is látni kell, hogy mind az angolok, mind az argentinok ellen már az első perctől kezdve…..
exeaxe
2010.07.05 21:51:34
@Lojzi_:
"Ha nem válaszol neki senki, akkor egy idő után abba fogja hagyni és máshol írogatja be a gyermeteg hülyeségeit. "
Lásd be, ennyi szórakoztató ökörségért megérte
"Ha nem válaszol neki senki, akkor egy idő után abba fogja hagyni és máshol írogatja be a gyermeteg hülyeségeit. "
Lásd be, ennyi szórakoztató ökörségért megérte
exeaxe
2010.07.05 22:12:58
@Titi120:
"Lahm meg nem fog mindig időben a szélről belépni középre kisegíteni vélhetően."
Erre talán az lesz a német válasz, hogy Lahm beljebb húzódik, kívül nem lesz közvetlen embere, megteheti. Nem kizárt, hogy azt próbálják elérni, hogy Alonso kerüljön olyan helyzetbe, hogy osztogatnia kelljen, és az most nem igazán megy neki
"Lahm meg nem fog mindig időben a szélről belépni középre kisegíteni vélhetően."
Erre talán az lesz a német válasz, hogy Lahm beljebb húzódik, kívül nem lesz közvetlen embere, megteheti. Nem kizárt, hogy azt próbálják elérni, hogy Alonso kerüljön olyan helyzetbe, hogy osztogatnia kelljen, és az most nem igazán megy neki
exeaxe
2010.07.05 22:40:53
@heinrich: akkor viszont ugrik a masszív létszámfölény középen, és ugyanúgy rá lehet pakolni Alonsora az osztogatás kínjait
A vébé huszonegyedik játéknapjához hasonlóan állt mindenki, mint az előző naphoz. Délután egy gigarangadó, este meg majd levezetünk. Aztán ugyanúgy meglepő eredmény született a korábbi meccsen, és örökké emlékezetes pillanatok tanúi lehettünk este. Lapozás után…..
exeaxe
2010.07.05 21:38:43
@értelmetlen_nevű:
"A vita többi részéhez nem akarok hozzászólni, de Villa tizenegyese és nem-eltiltása is nagyon jóindulatú volt."
Akkora tizenegyes volt, mint egy ház.... a franciák elleni mexikói büntető megvan? senki nem hőzöngött, pedig Hernandez(?) egyértelműen rásegített, hogy Abidal eltalálja
"A vita többi részéhez nem akarok hozzászólni, de Villa tizenegyese és nem-eltiltása is nagyon jóindulatú volt."
Akkora tizenegyes volt, mint egy ház.... a franciák elleni mexikói büntető megvan? senki nem hőzöngött, pedig Hernandez(?) egyértelműen rásegített, hogy Abidal eltalálja
Spanyolország a sok nyekergés ellenére elrendezheti, hogy csak egy dél-amerikai jusson az legjobb négy közé, és újrajátszhassák a 2008-as Eb-döntőt a világbajnokság elődöntőjét Németországgal. Hogy ez a spanyol csapat nem olyan erős, mint az akkori, azt látjuk (meg azt is,…..
Habár felül a GHÁNA, s alul a víznek árja, azért a víz az URU?! Bocs, de a Pink Floydot ma már láttuk, csak az előzenekar van hátra - az a kérdés, hogy a Body Count, vagy a Rage Against the Machine játszik-e majd. Minden esetre kommenteljetek ide.....
exeaxe
2010.07.03 09:16:50
@Cunning Linguist:
"Talán azért, mert az a labda a gólba tartott. Nem 70% volt, hogy bemegy, nem 80%, nem 90%. Az gól lett volna. Ő kiütötte, és ezzel elvett mondjuk 20%-ot, mert minden ötödik tizenegyest azért kihagynak ugye."
Pontosan akkora esélye volt a gólra, mint Yakubunak...
"Talán azért, mert az a labda a gólba tartott. Nem 70% volt, hogy bemegy, nem 80%, nem 90%. Az gól lett volna. Ő kiütötte, és ezzel elvett mondjuk 20%-ot, mert minden ötödik tizenegyest azért kihagynak ugye."
Pontosan akkora esélye volt a gólra, mint Yakubunak...
exeaxe
2010.07.03 10:24:34
Elég mókás lenne Budapestről megoldani az angolfoci problémáját, hiszen a saját slamasztikánkból sem tudunk kimászni már évtizedek óta, de azért egy-két dolgot innen is észre lehet venni. Egy ilyen szintű bukás sosem egy konkrét eseményhez köthető, mi mégis a tegnapi meccs…..
exeaxe
2010.06.28 15:15:32
@HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA:
teljes mértékben egyetértek, Schweini épp elindult a kötött pozíció (középső védő) felé, cselhez vagy lövéshez már nem volt lendülete, szükségtelen lett volna sárga lapért felrúgni
teljes mértékben egyetértek, Schweini épp elindult a kötött pozíció (középső védő) felé, cselhez vagy lövéshez már nem volt lendülete, szükségtelen lett volna sárga lapért felrúgni
exeaxe
2010.06.28 15:27:42
@MB13_fan:
"netán nem értesz egyet??? :))) "
ha lenne ilyesfajta varázslat, akkor fehérben játszottak volna az angolok, szombaton
"netán nem értesz egyet??? :))) "
ha lenne ilyesfajta varázslat, akkor fehérben játszottak volna az angolok, szombaton
exeaxe
2010.06.28 15:47:50
@MB13_fan:
a "mi lett volna, ha..." kissé egyoldalú kezelése, ha azt gondoljuk, hogy az egyenlítés után az angolok a kútba tapossák a németeket :) valószínűsíthető az is, hogy az angolok további támadgatás helyett szépen megbecsülik az x-et
a "mi lett volna, ha..." kissé egyoldalú kezelése, ha azt gondoljuk, hogy az egyenlítés után az angolok a kútba tapossák a németeket :) valószínűsíthető az is, hogy az angolok további támadgatás helyett szépen megbecsülik az x-et
Mielőtt minden negatív jelzőt elmondunk általában a futballal mint játékkal kapcsolatban, próbáljunk meg örülni a kieséses szakasz kiváló gólátlagának. Aztán mindenféleképpen mondjuk el, hogy ez így nem állapot, valamin változtatni kell, mert ez így elront mindent. Elcseszi…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az újabb (ca. 5 éves) módozatokban van xezer forintos, indexálódó, egységnyi lépcsőkkel többszörözhető érték, aminek 3%-át fizeti ki a biztosító bármely csonttörésre, lett légyen az kisujj-, avagy koponyalapi törés.
A régi módozatok legnagyobb problémája a nominálisan baromi alacsony díj, viszonylag széles körű védelemmel kombinálva.