Adatok
bob_esponja
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
![](https://m.blog.hu/mu/munkahelyiterror/image/.external/.thumbs/ea1904bd39053948f146c3e5c2d311ad_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Nyerj Asus netbookot a Munkahelyi terror blog nyereményjátékával. Csatlakozz facebook oldalunkhoz és automatikusan részt veszel a sorsoláson. A részletekért kattints ide Tisztelt Olvasó Közönség! Történetem…..
![](https://m.blog.hu/ho/homar/image/mobil/header.jpg?v=1292258521)
Mit tesz a Tesco-alkalmazott, ha a vevő a pénztár hibájából teljes árat fizetett a leértékelt lámpáért? a.) kiröhögi, ha szólni mer, meg is alázza b.) semmit c.) visszafizeti a különbözetet d.) visszafizeti a teljes árat A retorikai alakzatból sejthető, hogy a d.) lesz a jó…..
bob_esponja
2010.03.14 13:41:17
@Fenimore: Én Spanyolországban dolgozom Carrefour-ban görkorisként, és habár odaajándékozni nem szoktam semmit a vevöknek, de az üzletben feltüntetett ár a mérvadó.
És ahogy valaki fent említette, a nagyon okos és élelmes emberek kicserélgetik az árcédulákat, hogy aztán reklamálhassanak. Mivel nem tudjuk bizonyítani, hogy ö csinálta, befogjuk a szánkat és visszatérítjük a különbséget, kivéve ha nagyon nagy a diferencia. Pl. egy PS3 egyértelmü, hogy nem kerül 100 euróba...
És ahogy valaki fent említette, a nagyon okos és élelmes emberek kicserélgetik az árcédulákat, hogy aztán reklamálhassanak. Mivel nem tudjuk bizonyítani, hogy ö csinálta, befogjuk a szánkat és visszatérítjük a különbséget, kivéve ha nagyon nagy a diferencia. Pl. egy PS3 egyértelmü, hogy nem kerül 100 euróba...
![](https://m.blog.hu/ho/homar/image/mobil/header.jpg?v=1292258521)
Ismét egy angol sztori, arról, hogyan szúrhatja el durván egy szupermarket egy család karácsonyát és végül hogyan teheti azt jóvá. Történt velem hogy szentestét megelőző napon bevetettem magam a Marks&Spencer ételosztályára, hogy megejtsem a karácsonyi vacsora…..
![](https://m.blog.hu/ho/homar/image/.external/.thumbs/6045175d05b550322834ac7d79798587_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Ha már kapcsolatba kerültünk a FÉBÉSZ nevű fogyasztóvédelmi szervezettel, rögtön megpróbáltunk valami hasznosat is kihozni belőlük. Elküldtük nekik ParaSoniC levelét, aki a Metró áruházból távozott rosszkedvűen. Kávéfőzőt vett, ingyen csomag kávét ígértek bele, de nem…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az egy dolog, hogy az alkalmazott nem volt biztosítva (a cég által), de az sajnos az agyvérzésen nem segített volna.
Másodszor a cég állt minden költséget, úgyhogy a családnak egy forintjába sem került sem az ellátás, sem a hazaszállítattás. Miért mennek perre? Mi mást akarnak?
Harmadszor pedig, ha ö maga kérte a felmondását, akkor most mi van?
A cég minden bizonnyal azért állt minden költséget, mert tudja hogy hibázott a biztosítással.
Mi lett volna, ha van biztosítás? A család kiment volna érte? Nem kellene leszázalákolni? Nem kellene felmondania? Tudna továbbra is dolgozni? Szerintem ennek már semmi köze nincs a munkáltató felelösségéhez és a család igenis csak nyerészkedni akar.