Regisztráció Blogot indítok
Adatok
rolimessi77

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Esélyes, hogy kevesebb lesz a "bankmentő csomag" jövőre, szerencsétlenek kénytelenek minden egyes nemfizető ügyfelük torkára lépni egyesével, naponta olyan ötször. Legalábbis Mara szerint a nagymúltú angol HSBC bank gyakorlata ez. Illetve ott van még a speciális…..
rolimessi77 2009.12.16 10:12:32
@anette71:
Sziasztok!

Teljes mértékben egyetértek anette71-el.
Igen, nekem is van az említett bak felé tartozásom, mely a munkahelyem elvesztése miatt következett be.
Egyáltalán nem érdekli a telefonálókat, hogy az ember mit válaszolna a feltett kérdésre, csak mondják folyamatosan az előre leírt, betanult szövegeiket.
Hangvételük kivétel nélkül bunkó, lekezelő és nem ritkán alpári.
Napi 5-6 telefon különböző számokról és mindig ugyanazt mondják, de kérdem én: hogy fizessek, ha nem találtam ezidáig munkát, az álláskeresési támogatás is 40.000 Ft alatt van, jó ha abból a pénzből kijön valaki egy hónapra és még utazgasson is állásinterjúkra...
A követelésekkel egyetértek, de a stílussal és az ügyfél meg nemhallgatásával semmiképp sem.
Nekem havi 18.000 Ft lenne a törlesztésem és minden esetben hozzá teszik a késedelmi kamatot 3.000 Ft, de semmi kompromisszumra nem hajlandóak, csak hajtogatják, hogy kérjen kölcsön, stb...
Így soha nem lehet rendezni a tartozásokat, hogy folyamatosan újabb kölcsönökbe próbálják belehajszolni az ügyfeleket, mert nem mindenkinek vannak gazdag rokonai, akik farzsebből kifizetnék a bajbajutott rokon tartozását.
A bankoknak igenis fontos lenne, hogy az ügyfél ne újabb kölcsönből tudja csak fedezni, rendezni a tartozását, de a hozzáállásuk nem ezt mutatja, mert az ember bárhogy is próbálja egyeztetni velük, hogy rendezi a hátralékot, de egyszerűen nem képes időben és a teljes összeget, meg se hallgatják, csak a szokásos szöveg jön, hogy "Akkor a holnapi nap fizesse be és faxolja el a bizonylatot a befizetésről..."