Adatok
anette71
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Esélyes, hogy kevesebb lesz a "bankmentő csomag" jövőre, szerencsétlenek kénytelenek minden egyes nemfizető ügyfelük torkára lépni egyesével, naponta olyan ötször. Legalábbis Mara szerint a nagymúltú angol HSBC bank gyakorlata ez. Illetve ott van még a speciális…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Sajna én is ügyfele vagyok az említett intézménynek. Már a hócipőm is teli van, hogy ha nem megy hozzájuk a csekk, hetente sokszor hívnak. Megegyezni nem lehet velük, mert hiába mondom, hogy csak 2 hét múlva tudom befizetni, ők csak hajtogatják, hogy csak a következő napot tudják rögzíteni. Volt nyáron egy esetem, amikor 1,5 hónapig kórházban feküdtem és csak táppityut kaptam, és nem tudtam fizetni. elmondtam hetente többször is, miért nem tudom fizetni. Erre azt a választ kaptam, hogy ha fizetésemelés kell, azt beszéljem meg a főnökömmel. Kissé felment bennem a pumpa, mert nekem is csak a hülyeségeket nyomták, meg, hogy ők csak a befektetők pénzét védik. Mikor kérdeztem, hogy és ez nem a befektetők pénzéből megy, hogy hiába csak 2 hét múlva tudok fizetni, naponta hívogatnak, erre csak pökhendi hangsúllyal válaszoltak legtöbbször. Ráadásul úgy, hogy nekem a 15e Ft-ra ha nem fizetem határidőben, másnap már ott a 3000 Ft késedelmi költség, plusz ebbe nem fér bele újabban már a kamat sem. Ez azért azt gondolom felháborító. Ja és azóta szerintem, amióta megjelentek a hírek, hogy kivonulnak, sokkal agresszívabbak. (persze mert senkinek sem kell a hitel állományuk). Mostanában már fel sem veszem a telómat én sem, mert egész nap csak magyarázkodhatnék. Épp ma gyűjtöttem ki, kb 20 telefonszámról hívogatnak. vegyesen 20, 30, 70.