Regisztráció Blogot indítok
Adatok
riktán írok

0 bejegyzést írt és 22 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egy szegedi szoláriumszalon büntetést kapott az Artisjustól, mert a háttérben szóló rádió után nem fizette be a jogdíjat. Nem, ez nem valami hülye április elsejei vicc, ez egy valós hír.Megbüntetett egy szegedi szoláriumszalont az Artisjus, Magyar Szerzői Jogvédő Iroda…..
riktán írok 2011.11.04 23:14:39
@HalivudEstevez:
na már az ilyen marhasággal mit intézett el az ügyvéd?
Ez egy olyan jogszabály mint, bármelyik közlekedési: ha átmész a piroson, akkor megbüntetnek és kész! ezt az ügyvéd csak hazugsággal intézheti el, mert a hatóság nem ismer narancssárgát. Igazat adok J.W. Booth-nak szabály az szabály és ha az rossz, akkor nem azt kell bszogatni aki betartatja, hanem aki hozta.
riktán írok 2011.11.04 23:24:13
@baranyp:
ha üzemel a kocsmád és fizetsz az Artisjus-nak, akkor már be is építetted. Bele sem gondolsz mennyi dologért fizetsz, mint vendéglátó, amiért a vendéged (legalábbis nevesítetten) nem fizet? Vagy talán az emlegetett WC-nek van használati díja, sőt a kisdolog 14 Ft, nagydolog 87 Ft, kézmosási opció 24 Ft? Valószínűleg nem. Ezeket a költségeidet az árrésedből kell fizetni, ha a költségek nőnek, az árrésnek is nőnie kell. Az mát egészen más kérdés, hogy a vendégeid mennyi árrés (ezzel együtt ár) növekedést viselnek el. Pont ezért hazug egy kormány kommunikációja, mikor azt mondja: Jól megadóztatjuk a gonosz bankokat, multikat, hazai vendéglátósokat, mert az végső soron mindig a fogyasztókon csapódik el. Te magad és az alkalmazottaid is fogyasztók vagytok, ha bezársz, megszívtátok!!! De hát az állam ugye most jól megbünteti a bankokat stb...
Giga leleplezés az Oázis Kertészet vendégkönyvéből: kérdezék ki a soförjeiket a megfigyeléseinkröl JO NAPOT KIVÁNOK BUDAPESTRÖL IROK ÖNÖKNEK . ÉSZREVETTÜK HOGY AZ EGYIK TEHERAUTOSOFÖRJÜK SOKAT ÖGYELEG, MOCCOROG A KÖZELÜNKBEN MEGFIGYELÉSEINKET VÉGEZTE PÁR ALKALOMMAL AZ…..
A Budapesti Közlekedési Központ szerdán váratlanul bejelentette, 2011. július 15-étől újonnan kialakított kerékpáros nyomon közlekedhetnek a kerékpárosok a Margit híd északi és déli szélső forgalmi sávjában. A kerékpáros piktogramokat 14-én éjszaka festik fel az úttestre.…..
riktán írok 2011.07.13 16:43:38
@valakitalánvagyok: egyetértek
én biztos vagyok benne, hogy nagyon szűk az a bringásréteg, aki visszaél a mostani divatirányzat mögött álló közvéleménnyel (ha elütnek egy bringást, akkor 100%, hogy az autós volt a hülye...).
A futárok sajnos (talán mélyebben gyökerező frusztrációjuk miatt) a veszélyesebbik része a csoportnak: sietnek (logikus) ezért a többi bringásnál gyorsabbak, autósoknál lassabbak, átmennek a piroslámpán, és ide-oda váltogatnak a járda-bringaút-közút között, ahol éppen jobb. ezt kéne büntetni, nem a Smart-tal keresztbe parkolást!
Ahol van bringaút, ott kötelező legyen azt használni, ahol nincs ott én is szívesen kikerülöm őket.
Ilyen is van: naiv ügyfél ősszel várásolt rózsái tavaszra elpusztultak, szó nélkül kapott helyettük cserét:Tavaly ősszel vásároltam 2 db magas törzsű rózsafát a Praktiker egyik budapesti áruházában. Ahogy hazaértem, rögtön elültettem a töveket, hogy még ősszel…..
Információink szerint nem mindenki örült felhőtlenül annak, hogy a magyar kereskedelmi rádiózás önjelölt istenei, azaz a Boros-Bochkor kettős ismét hallható az éterben: a Sláger rádió egykori reggeli műsora ugyanis legalább nyolc (más források szerint tíz) korábbi Neo…..
Subba Outdoor: Asszonymell 2010.01.19 10:15:00
Na, ki tudja melyik városban?..
riktán írok 2010.01.20 19:53:03
Gondos olló- és csáprezegtetés után azt mondom, hogy ez nekem egy kicsit gyanús. Az alant olvasható Naiv Ügyfél-sztori annyira regényes, mármint a szó bulis-kurvás-lőfegyveres-rejtőjenős értelmében, hogy az ember (a rák) önkéntenül is arra gondol, ez itt egy izomtiborista…..
Három évvel ezelőtt írtunk először a Basic Plus Kft-ről és az  agresszív irodaszerforgalmazó módszerükről. Mihály friss sztorija elszomorító, mert a társaság még mindig talpon van és továbbra is cégekre próbálja ráerőszakolni a nagyértékű, de valójában soha meg…..
riktán írok 2009.12.25 15:04:38
Alapvetően 3 csoportja van az iiylen cégeknek:
1. Intenetes (kamu) cégadatbázisos pl: EU cégtudakozó
- felhív, hogy benne vagy a rendszerében, adategyeztetés és meg akarod-e hosszabbítani a szerződést, amit természetesen nem mond, hogy fizetős.
- kiküldik a számlát sárga csekket egy viszonylag kis öszegről (akármit mondasz telefonon), lúzer vagy, ha befizeted.
2. Irodaszer, tisztítószer forgalmazós (kamu) cég pl: Rubachem
- felhív, hogy rendelj csomagot, ha nem tiltakozol azonnal, akkor jön a csomag nagy összegű számlával (fenti sztori
- nem kell vele foglalkozni, írásos megrendelés nélkül szart sem érnek, atól pedig nem kell félni, hogy egy ilyen cég bíróságra megy, hiszen teljesen fiktív. a 10-ből egy lúzerre vadászik aki fizet.
3. Irodaszer, tisztítószer forgalmazós (valódi) cég pl: Swedex
- létező, bárhol megvehető terméket értékesít telemarketinggel, de a normál árának sokszorosáért, ha kérsz belőle, küldened kell e-mailt, vagy faxot, tehát van írásos rendelés.
- ha megrendelted ki kell fizetni még akkor is, ha rájössz hülye voltál

Tudom a 3. kicsit más mint az első kettő, hiszen valódi telephellyel rendelkező, működő cégről van szó. de azért ez a beszélgetés megér egy misét:
- Jó napot x vagyok a Swdextől... szeretne vásárolni egy x tipusú lamiánló gépet akciós áron 170.000 Ft-ért?
- Nem, köszönöm, ilyen gépet az office depo-ban már vettem 30.000 Ft-ért, próbálkozzon másnál!
- Rendben akkor Ön 30.000 Ft-ért megkapja tőlünk is ezt a gépet.
- De az előbb azt mondta 170.000 akciósan, akkor ez nem ugyanaz? különben is már van egy, nem kell még egy.
- De most nálunk is csak 30.000 Ft 170.000 helyett tehát ...

Nem rendeltem meg. :)